Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
#73
Publicat: 03 februarie 2012 - 07:42
#74
Publicat: 11 februarie 2012 - 11:00
Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6.
In a 3-a la 3000 de ture am 70 km/h In a 4-a la 3000 de ture am 92 km/h In a 5-a la 3000 de ture am 120 km/h In a 6-a la 3000 de ture am 145 km/h Editat de tytel, 11 februarie 2012 - 11:00. |
#77
Publicat: 11 februarie 2012 - 13:14
tytel, on 11th February 2012, 11:00, said: Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6. In a 3-a la 3000 de ture am 70 km/h In a 4-a la 3000 de ture am 92 km/h In a 5-a la 3000 de ture am 120 km/h In a 6-a la 3000 de ture am 145 km/h andrew1980, on 11th February 2012, 11:58, said: Deci avand cuplu cu ceva mai mult ca si al meu 1.4TSI i-au pus cu un picut trepte mai lungi, dar nu cu mult. La mine stiu precis ca in treapta 6 am fix 3000 rpm la 140km/h si fix 4000rpm la 180km/h pe drum drept. |
#79
Publicat: 11 februarie 2012 - 15:35
closchkutza, on 11th February 2012, 13:14, said: Ce tare, treaptele 3, 4, 5 sunt app la fel ca ale mele. Da dar tu ai 5 trepte nu 6. Nu? Din pacate treptele sunt mai lungi decat credeam mai ales ca are cutie cu 6 trepte iar turaria maxima e 6000 de ture chiar daca puterea maxima incepe de la 4000. Treptele ar fi putut sa fie mai apropiate sa nu fii nevoit sa urci turatia prea sus inainte de a schimba viteza. Daca era cu 5 trepte si se dorea si ceva economie pe autostrada, era de inteles sa fie mai lungi ca n-aveai de unde sa le faci scurte dar asa puteau sa le dea cu vreo 10% mai jos. Conteaza foarte mult la o masina pe benzina, chiar si turbo. Oricum calculele conteaza mai putin decat realitatea. Mai am o curiozitate. In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi? |
#80
Publicat: 11 februarie 2012 - 19:24
valitudor, on 11th February 2012, 13:29, said: mai degraba 187 km/h Eu mi-am atins viteza maxima (210 km/h conform ceasului masinii - 203 real) in viteza a 6-ea relativ usor avand aproape 5000 rpm la momentul respectiv.... Eu sustin in continuare ca desi multi nu aveti incredere in acest soft 1.8TSI, are performante chiar binisoare si nu trebuie bagat in acelasi oala cu un aspirat 1.8 de 120-130CP care are numai 170 Nm cuplu cel mult si acela atins la turatie fixa de cele mai multe ori peste 4000 rpm... |
#81
Publicat: 11 februarie 2012 - 19:38
Spune-mi te rog ce cod motor ai si ce cod al cutiei de viteze
Asta cu pierderea zvac-ului dupa 4500 rpm este inselatoare. Si dieselul meu trage mai bine la 4500 rpm decat la 2500 rpm (unde are cuplul maxim) la aceeasi viteza, daramite un benzinar ca al tau. ca fapt divers, uite cum am eu treptele de viteza. Sunt calculate, pt ca am o memorie cam slaba. daca ma intrebi cat am in treapta x la y rpm habar n-am sa spun pe dinafara 2000 rpm tr 1 - 18 km/h tr 2 - 33 km/h tr 3 - 51 km/h tr 4 - 70 km/h tr 5 - 87 km/h tr 6 - 109 km/h marsarier - 52 km/h Editat de valitudor, 11 februarie 2012 - 19:33. |
#82
Publicat: 11 februarie 2012 - 19:43
Cod motor CAXA 1.4TSI - 122CP. Codul cutiei de viteze nu-l stiu. Cutie manuala 6 trepte+marsalier. Dar cum e jurnalul de bord al lui Tytel as cam termina cu seria de offtopicuri . Inca o data iti spun ca nu vreau sa neg cele spuse de tine...am spus numai observatiile mele. Si nu spun datele la viteze mai mici ca momentan din cap nu le stiu sigur de ele si prostii nu vreau sa zic. De aceste date sunt sigur , de celelalte nu mai sunt....
|
|
#83
Publicat: 11 februarie 2012 - 19:45
tytel, on 11th February 2012, 11:00, said: Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6. In a 3-a la 3000 de ture am 70 km/h In a 4-a la 3000 de ture am 92 km/h In a 5-a la 3000 de ture am 120 km/h In a 6-a la 3000 de ture am 145 km/h Stai ca acum vad ca le-a pus la 3000 rpm. Pentru comparatie... la 3000 rpm tr 1 - 27 km/h tr 2 - 49 km/h tr 3 - 77 km/h tr 4 - 104 km/h tr 5 - 131 km/h tr 6 - 164 km/h marsarier - 78 km/h |
#84
Publicat: 11 februarie 2012 - 20:26
andrew1980, on 11th February 2012, 19:43, said: Cod motor CAXA 1.4TSI - 122CP. Codul cutiei de viteze nu-l stiu. Uite un calcul pentru o masina cu cod motor CAXA, cutie LNY, cauciucuri 215 55 R16, la 3000 rpm tr 1 - 25 km/h tr 2 - 46 km/h tr 3 - 63 km/h tr 4 - 92 km/h tr 5 - 115 km/h tr 6 - 139 km/h |
#86
Publicat: 12 februarie 2012 - 20:24
undercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said: Da dar tu ai 5 trepte nu 6. Nu? undercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said: In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi? andrew1980, on 11th February 2012, 19:24, said: Eu mi-am atins viteza maxima (210 km/h conform ceasului masinii - 203 real) in viteza a 6-ea relativ usor avand aproape 5000 rpm la momentul respectiv.... Eu sustin in continuare ca desi multi nu aveti incredere in acest soft 1.8TSI, are performante chiar binisoare si nu trebuie bagat in acelasi oala cu un aspirat 1.8 de 120-130CP care are numai 170 Nm cuplu cel mult si acela atins la turatie fixa de cele mai multe ori peste 4000 rpm... Cat despre motoarele aspirate de 1.8, al meu cel putin are minim 90% din cuplul de 180Nm pe toata plaja dintre 2000 rpm si 6000rpm. Asa ca situatia nu este atat de trista pe cat ar parea. In plus, viteza maxima pe care o poate atinge masina(care este mai mare decat viteza maxima declarata de producator de 200km/h) de 218km/h pe GPS sau 230km/h pe ceas este atinsa un pic peste 6000rpm, la turatia de putere maxima. Editat de closchkutza, 12 februarie 2012 - 20:27. |
#87
Publicat: 12 februarie 2012 - 23:46
@Closchkutza: te cred, nici nu contest, de altfel motoarele aspirate cu 4 supape pe cilindru intotdeauna au fost bune la viteze de varf, iar motorizarea masinii este una destul de reusita , are si tehnologie VVTi, un prieten bun are un Celica 1.8VVti de 192CP si desi are 220 000km pe masina si trage de ea de numai, masina aia merge ca un animal scapat din cusca...masina este la el de peste 100 000km si nu a avut niciodata probleme la motor...cred ca al tau este unul mai linistit dar o ruda al acelui motor foarte reusit... La fiabilitate nici nu vreau sa aduc de vorba comparatiile intre TSI si Toyota benzina VVTi ca nu are rost .
Tytel inca o data scuze ca ti-am poluat jurnalul! Numai bine |
|
#90
Publicat: 16 februarie 2012 - 00:24
undercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said: Mai am o curiozitate. In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi? In treapta a 3-a la 20 km/h am fix 800 de turatii, motorul merge rotund, nu are nici urma de trepidatie iar computerul nu imi arata sa retrogradez o treapta sau doua.Cand o accelerez are un lag cam de doua secunde pana ce te baga in scaun.In treapta a 2-a la 20m/h accelereaza aproape instant la apasarea pedalei. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi