Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?
 

Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
146 răspunsuri în acest subiect

#73
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.328
  • Înscris: 09.09.2006

View Postandrew1980, on 2nd February 2012, 14:30, said:

Te inteleg Buntzi...era tare faina masina aia!!!! Acum esti pe aici???
Îs acolo unde scrie la avatar...
La dobitoci, condus pe partea greșita a străzii, drumuri de kkt, aglomerație, mașini proaste și vechi, nici un fel de reguli...Heaven!!  :death: :deadtongue:

#74
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6.

In a 3-a la 3000 de ture am    70 km/h
In a 4-a la 3000 de ture am    92 km/h
In a 5-a la 3000 de ture am  120 km/h
In a 6-a la 3000 de ture am  145 km/h

Editat de tytel, 11 februarie 2012 - 11:00.


#75
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
Deci avand cuplu cu ceva mai mult ca si al meu 1.4TSI i-au pus cu un picut trepte mai lungi, dar nu cu mult. La mine stiu precis ca in treapta 6 am fix 3000 rpm la 140km/h si fix 4000rpm la 180km/h pe drum drept.

#76
Rene1984

Rene1984

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 295
  • Înscris: 01.11.2011
Ce ti-e si cu treptele astea de viteza...

La mine, Yeti 4x4, 1.8tsi 160cp, in treapta a sasea, la 3000rpm am aprox. 122 km/h.

#77
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttytel, on 11th February 2012, 11:00, said:

Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6.

In a 3-a la 3000 de ture am    70 km/h
In a 4-a la 3000 de ture am    92 km/h
In a 5-a la 3000 de ture am  120 km/h
In a 6-a la 3000 de ture am  145 km/h
Ce tare, treaptele 3, 4, 5 sunt app la fel ca ale mele.

View Postandrew1980, on 11th February 2012, 11:58, said:

Deci avand cuplu cu ceva mai mult ca si al meu 1.4TSI i-au pus cu un picut trepte mai lungi, dar nu cu mult. La mine stiu precis ca in treapta 6 am fix 3000 rpm la 140km/h si fix 4000rpm la 180km/h pe drum drept.
Nu are cum. Daca la 140km/h ai 3000rpm la 4000rpm vei avea 186km/h.

#78
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
mai degraba 187 km/h :P

#79
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postcloschkutza, on 11th February 2012, 13:14, said:

Ce tare, treaptele 3, 4, 5 sunt app la fel ca ale mele.

Da dar tu ai 5 trepte nu 6. Nu?
Din pacate treptele sunt mai lungi decat credeam mai ales ca are cutie cu 6 trepte iar turaria maxima e 6000 de ture chiar daca puterea maxima incepe de la 4000. Treptele ar fi putut sa fie mai apropiate sa nu fii nevoit sa urci turatia prea sus inainte de a schimba viteza.

Daca era cu 5 trepte si se dorea si ceva economie pe autostrada, era de inteles sa fie mai lungi ca n-aveai de unde sa le faci scurte dar asa puteau sa le dea cu vreo 10% mai jos. Conteaza foarte mult la o masina pe benzina, chiar si turbo.

Oricum calculele conteaza mai putin decat realitatea.

Mai am o curiozitate.
In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi?

#80
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008

View Postvalitudor, on 11th February 2012, 13:29, said:

mai degraba 187 km/h :P
Probabil aveti dreptate...dar eu va spun ce vad pe cadranele masinii mele. Testat de mai multe ori pe diferite autostrazi...daca nu arata bine atunci si eu gresesc clar. Dar in continuare spun ca fix atat arata la vitezele mai sus amintite...sa stii ca ating viteza maxima aceste tsiuri in ultima treapta fiindca trag cel mai bine intre 3000 si 5000 rpm si nu peste ca un motor cu 16 supape aspirat...chiar dupa 4500rpm deja simti ca pierde din acel zvac...insa trage foarte bine de la 2000rpm pana la 4500 rpm cu aceasi vehementa...adica trage exact acolo unde iti trebuie cel mai mult pentru un sofer de toate zilele(nu un racer) Asadar cand esti pe o sosea unde poti circula cu viteze mari, intotdeauna esti in acel interval de turatii in care motorul trage cel mai bine, deci ai demaraj puternic aproape instant, fara sa fi nevoit sa turezi motorul la niste turatii pe care foarte multi nici nu ating niciodata din cauza fricii ca ar dauna motorul, lipsei cunostintei si functionarii unui motor pe benzina aspirat etc...
Eu mi-am atins viteza maxima (210 km/h conform ceasului masinii - 203 real) in viteza a 6-ea relativ usor avand aproape 5000 rpm la momentul respectiv....
Eu sustin in continuare ca desi multi nu aveti incredere in acest soft 1.8TSI, are performante chiar binisoare si nu trebuie bagat in acelasi oala cu un aspirat 1.8 de 120-130CP care are numai 170 Nm cuplu cel mult si acela atins la turatie fixa de cele mai multe ori peste 4000 rpm...

#81
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
Spune-mi te rog ce cod motor ai si ce cod al cutiei de viteze

Asta cu pierderea zvac-ului dupa 4500 rpm este inselatoare. Si dieselul meu trage mai bine la 4500 rpm decat la 2500 rpm (unde are cuplul maxim) la aceeasi viteza, daramite un benzinar ca al tau.

ca fapt divers, uite cum am eu treptele de viteza. Sunt calculate, pt ca am o memorie cam slaba. daca ma intrebi cat am in treapta x la y rpm habar n-am sa spun pe dinafara

2000 rpm
tr 1 - 18 km/h
tr 2 - 33 km/h
tr 3 - 51 km/h
tr 4 - 70 km/h
tr 5 - 87 km/h
tr 6 - 109 km/h
marsarier - 52 km/h  :lol:

Editat de valitudor, 11 februarie 2012 - 19:33.


#82
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
Cod motor CAXA 1.4TSI - 122CP. Codul cutiei de viteze nu-l stiu. Cutie manuala 6 trepte+marsalier. Dar cum e jurnalul de bord al lui Tytel as cam termina cu seria de offtopicuri  :peacefingers: . Inca o data iti spun ca nu vreau sa neg cele spuse de tine...am spus numai observatiile mele. Si nu spun datele la viteze mai mici ca momentan din cap nu le stiu sigur de ele si prostii nu vreau sa zic. De aceste date sunt sigur , de celelalte nu mai sunt....

#83
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Posttytel, on 11th February 2012, 11:00, said:

Am revenit cu informatii in legatura cu vitezele la 3000 de ture in treptele 3, 4, 5 si 6.

In a 3-a la 3000 de ture am    70 km/h
In a 4-a la 3000 de ture am    92 km/h
In a 5-a la 3000 de ture am  120 km/h
In a 6-a la 3000 de ture am  145 km/h

Stai ca acum vad ca le-a pus la 3000 rpm. Pentru comparatie... la 3000 rpm
tr 1 - 27 km/h
tr 2 - 49 km/h
tr 3 - 77 km/h
tr 4 - 104 km/h
tr 5 - 131 km/h
tr 6 - 164 km/h
marsarier - 78 km/h

#84
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postandrew1980, on 11th February 2012, 19:43, said:

Cod motor CAXA 1.4TSI - 122CP. Codul cutiei de viteze nu-l stiu.
Codul cutiei este din 3 litere.
Uite un calcul pentru o masina cu cod motor CAXA, cutie LNY, cauciucuri 215 55 R16, la 3000 rpm

tr 1 - 25 km/h
tr 2 - 46 km/h
tr 3 - 63 km/h
tr 4 - 92 km/h
tr 5 - 115 km/h
tr 6 - 139 km/h

#85
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
:coolspeak:  si asa si este, si eu exact 140 km/h vad pe ceas la 3000 rpm...

#86
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006

View Postundercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said:

Da dar tu ai 5 trepte nu 6. Nu?
Da, insa mi-ar fi placut si o treapta 6, pentru mers intins la viteze mari. Insa asta este, merge si cu 5.

View Postundercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said:

In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi?
Nu cred ca poate. Al meu sigur nu poate, la viteaza aia turatia e mica si pentru treapta 2,~1500rpm, in treapta 3 cred ca are foarte aproape de 1000rpm.

View Postandrew1980, on 11th February 2012, 19:24, said:

Eu mi-am atins viteza maxima (210 km/h conform ceasului masinii - 203 real) in viteza a 6-ea relativ usor avand aproape 5000 rpm la momentul respectiv....
Eu sustin in continuare ca desi multi nu aveti incredere in acest soft 1.8TSI, are performante chiar binisoare si nu trebuie bagat in acelasi oala cu un aspirat 1.8 de 120-130CP care are numai 170 Nm cuplu cel mult si acela atins la turatie fixa de cele mai multe ori peste 4000 rpm...
Chestia este ca din cauza cutiilor de viteze lungi si a aerodinamicii nu tocmai perfecte aceste masini isi ating vitezele maxime la turatiile minime de putere, adica 4500-5000 rpm si nu pot urca pana la 6000rpm in ultima treapta de viteza, in ciuda cuplului suplimentar.

Cat despre motoarele aspirate de 1.8, al meu cel putin are minim 90% din cuplul de 180Nm pe toata plaja dintre 2000 rpm si 6000rpm. Asa ca situatia nu este atat de trista pe cat ar parea. In plus, viteza maxima pe care o poate atinge masina(care este mai mare decat viteza maxima declarata de producator de 200km/h)  de 218km/h pe GPS  sau 230km/h pe ceas este atinsa un pic peste 6000rpm, la turatia de putere maxima.

Editat de closchkutza, 12 februarie 2012 - 20:27.


#87
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 861
  • Înscris: 01.10.2008
@Closchkutza: te cred, nici nu contest, de altfel motoarele aspirate cu 4 supape pe cilindru intotdeauna au fost bune la viteze de varf, iar motorizarea masinii este una destul de reusita , are si tehnologie VVTi, un prieten bun are un Celica 1.8VVti de 192CP si desi are 220 000km pe masina si trage de ea de numai, masina aia merge ca un animal scapat din cusca...masina este la el de peste 100 000km si nu a avut niciodata probleme la motor...cred ca al tau este unul mai linistit dar o ruda al acelui motor foarte reusit... La fiabilitate nici nu vreau sa aduc de vorba comparatiile intre TSI si Toyota benzina VVTi ca nu are rost :peacefingers: .
Tytel inca o data scuze ca ti-am poluat jurnalul! Numai bine

#88
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Inca o mica "poluare": motorul de pe Cellica despre care zici este foarte inrudit cu al meu, diferenta fiind chiulasa si managementul sau(softul).

#89
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 362
  • Înscris: 18.04.2006
@undercoverbrother - oricum nu tre sa turez tare pt. a schimba treptele, intre 1800 - 2000, imi arata sa schimb viteza sau ai vrea mai jos sa schimbi?O sa incerc si ce ai spus.
@Andrei - nu ma deranjeaza deloc discutiile voastre despre turatii si viteze.

#90
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 362
  • Înscris: 18.04.2006

View Postundercoverbrother, on 11th February 2012, 15:35, said:

Mai am o curiozitate.
In oras, daca franezi intr-a 3a sa zicem pana la 20-25 la ora, motorul merge lin si fara trepidatii si poti creste usor viteza fara sa retrogradezi?

In treapta a 3-a la 20 km/h am fix 800 de turatii, motorul merge rotund, nu are nici urma de trepidatie iar computerul nu imi arata sa retrogradez o treapta sau doua.Cand o accelerez are un lag cam de doua  secunde pana ce te baga in scaun.In treapta a 2-a la 20m/h accelereaza aproape instant la apasarea pedalei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate