Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
pay point
Last Updated: Jul 03 2017 21:16, Started by
aria_cluj
, Oct 11 2011 13:38
·
0
#1
Posted 11 October 2011 - 13:38
salutare!
de curand am luat decizia sa ne deschidem un magazin alimentar,ca idee suplimentara a venit instalarea unui paypoint pentru facturi de utilitati,incarcari cartele gsm etc. Ce parere aveti?merita sa ne mai complicam?exista posibilitatea de castig in afacerea personala daca ai si un paypoint instalat? ce costuri implica instalarea unui paypoint? merci anticipat de raspunsuri |
#2
Posted 11 October 2011 - 14:18
Cred ca singurul castig care poate fi in plus este ca daca vine omul sa plateasca factura mai cumpara si cate ceva de pe la magazin.
Nu vad ce castig ar putea fi, doar nu platesti la factura in plus. Doar daca ofera cei care au sistemul de plati facturi ceva bani. |
#3
Posted 11 October 2011 - 14:25
Unii au facut "pay point" cu casier clasic. Batranii (cel putin cei din zona) o sa va iubeasca!
|
#4
Posted 12 October 2011 - 01:47
o sa castigi dar nu sume foarte mari. Poate cateva milioane pe luna la un rulaj de 2-300 milioane.
|
#5
Posted 12 October 2011 - 11:06
#6
Posted 18 January 2012 - 12:46
aria_cluj, on 12th October 2011, 11:06, said: stie cineva si cum functioneaza? pe ce baza se instaleaza?functioneaza cumva cu cablu de net sau tv?sau ? Desi raspunsul vine poate prea tarziu am sa va spun din experienta mea.Am facut contract cu Pay Point inca de la inceputurile lui in Ro. Functioneaza cu sim de telefon si nu te costa nimic.Pe terminalul de la ei se pot scoate de asemenea si cartele reincarcabile orange,vodafone cosmote.Eu am avut doua terminale pt.doua puncte de lucru si incasam lunar intre 700-1 miliard lei vechi cam 500-700 facturi.Banii trebuiau depusi la fiecare 2 zile personal la banca sau mai devreme daca depaseai plafonul impus pe terminal(daca depaseai ti se bloca aparatul de la ei).Eu am renuntat la incasarea facturilor si am ramas doar cu cartele reincarcabile.De ce am renuntat ? Pentru ca: 1.Plata se facea la numarul facturilor diferit,la unele 0.25 bani,la altele 0.2 bani pe un aparat pe celalalt 0.2 bani. 2.Comisionul meu cel mai mare a fost de 147 lei cumulat pe cele doua terminale iar in rest 100-110 lei lunar. 3.cei care plateau facturi rareori cumparau altceva(ma transformasem in centru de incasat facturi,gen:electrica,distrigaz,apanova) 4.discutiile care interveneau cu unele persoane(de ex.eu am platit in ziua x de ce nu mi-a deschis telefonul,lumina,gazul, stiti eu am platit aici dar nu mai am bonul sa dovedesc la cele de mai sus ca am platit,ieri cand mi-ati dat restul am uitat sa-l iau,am platit acum x luni la voi o factura dar de fapt nu mai stiu daca la voi sau la Obor,eu am platit in data de y de ce am penalizare,vreau sa platesc doar suma asta,etc) 5.mersul destul de des la banca cu sume mari de bani 6.probleme tehnice legate de codurile facturilor In concluzie poate altora le merge mai bine dar eu unul ma saturasem asa ca am renuntat. |
#7
Posted 04 October 2012 - 15:17
Salut!
Si eu am un contract cu Paypoint de prin 2009. Pana acuma nu am avut astfel de probleme. Chiar pot spune ca mi-a adus clienti noi in magazin. Am ambele servicii de la ei, incasez facturi si am si incarcare si mi-am respectat mereu termenele de plata (nu de alta, dar am sib anca aproape). La mine a fost destul de simplu: am semnat cu ei, agentul de vanzari mi-a adus aparatul si tot felul de materiale de care e nevoie pt.a semnaliza serviciul si daca am avut nevoie de ceva, am sunat la el sau direct la ei la sediu.. Cu putin efort din partea mea, la inceput, cand mi-au adus aparatul, am dus vestea printre vecini ca incasez si facturi in magazinul meu. Sincer, am vrut initial aparatul doar ca sa vad cum e, daca vine lume mai multa la mine, daca pot avea ceva in plus fata de magazinele din jur…dar acum lumea ma stie si pt asta, iau de ei un comision destul de frumusel si oamenii mai si cumpara una-alta cand vin cu factura . Intr-adevar, am avut si eu in decursul anilor cativa clienti care s-au intors in magazine, ca au avut nu stiu ce problema, ca furnizorul nu le-a recunoscut plata. Dar mereu am rezolvat. Banii ajung destul de repede de la Paypoint la furnizori, dar daca omul vine cand deja a depasit scadenta sau daca se intampla sa inregistreze furnizorii plata cu intarziere nu este vina mea. In orice caz, i-am rugat frumos sa sune la furnizorul in cauza, au dat detaliile de pe bonul scos de aparatul meu si totul s-a rezolvat. Si da, ma deplasez si eu pana la banca si ar fi super daca ar trebui s-o fac mai rar…si eu am lucruri mai importante de facut, insa cred ca atata timp cat ii arati clientului ca in magazinul tau exista atatea posibilitati, va reveni cu placere. Eu sincer recomand sa incercati! La urma urma nu platiti nimic si nu aveti nimic de pierdut |
#8
Posted 15 November 2012 - 00:59
Buna,si eu am avut un ABC si am avut ''Pay Point'',in cazul in care in zona nu mai exista alt punct unde se pot platii facturi,e bun...pentru ca odata ce afla lumea vine la tine si totodata 70% din ei cumpara ceva,nu te gandi la castiguri cine stie ce cu acest sistem de plati facturi,reincarcari si etc......e foarte bun cum am spus,in cazul in care nu sunt alte sucursale prin preajma e bun ca iti aduce oamenii si ai trafic,la 50 de persoane 30 tot iti ies cu o acadea,o paine,un pateu sau alte chestii mai marunte,dar nu neaparat marunte.....ideea care ii....o parte din ei vin doar in ideea asta de a platii datoriile si ceilalti si pentru a cumpara un condiment sau altceva...ca zice,nu ma duc sa iau de dincolo ca daca tot ma duc sa platesc factura acolo,iau de acolo nu mai pierd timpu si prin alte parti.....in orice caz...daca sti ca mai sunt sin alte sucursale nu iti bate capu!Sper ca ti-am fost de folos...spor la vanzari,curatenie si preturi pe produse!
|
#9
Posted 29 January 2014 - 13:51
Eu zic sa nu va incurcati......am si eu un Paypoint la o firma de electrice si credeti-ma k e mai multa umblatura pentru paypointul asta si multa bataie de cap degeaba.Ca exemplu va dau ca trebuie sa merg la banca de cel putin 3 ori pe saptamana si asa se tot blocheaza aparatul.....si cu banii trebuie sa ai gestiune buna.Oricum am vb cu domnul de la Paypoint si i-am spus k il voi scoate cat de curand daca nu mareste comisionul sincer cred ca costa mai mult benzina pana la banca decat comisionul...si sincer faza cum ca intra oamenii in magazin si mai iau ceva i pacaleala din cauza ca daca esti magazin sincer si oferi seriozitate(adik nu sa iei pateu cu 80 de bani de la kaufland si il dai cu 3 lei k aia e hotie) oamenii tot iti vor venii.Pentru cine are magazin de electrice sa nu isi bata capul cu paypoint pt k 99% din clienti nu vor cumpara nimic,ba mai mult vor vorbii si urat daca le zici ca nu ai marunt sau daca le vine factura prea mare.Va multumesc si sper sa va ajute acest subiect.
jessie30, on 12 octombrie 2011 - 01:47, said:
o sa castigi dar nu sume foarte mari. Poate cateva milioane pe luna la un rulaj de 2-300 milioane. Nu faci atat eu am incasat 500 de milioane si am avut comision de 90 de lei.....e in functie de facturi...am avut 498 de facturi adica ori 0.20 bani....99.6 lei si benzina pentru mers la banca m-am costat 150 lei....acum las sa se blocheze aparatul si cand am drum il deblochez. cata1569, on 18 ianuarie 2012 - 12:46, said:
Desi raspunsul vine poate prea tarziu am sa va spun din experienta mea.Am facut contract cu Pay Point inca de la inceputurile lui in Ro. Functioneaza cu sim de telefon si nu te costa nimic.Pe terminalul de la ei se pot scoate de asemenea si cartele reincarcabile orange,vodafone cosmote.Eu am avut doua terminale pt.doua puncte de lucru si incasam lunar intre 700-1 miliard lei vechi cam 500-700 facturi.Banii trebuiau depusi la fiecare 2 zile personal la banca sau mai devreme daca depaseai plafonul impus pe terminal(daca depaseai ti se bloca aparatul de la ei).Eu am renuntat la incasarea facturilor si am ramas doar cu cartele reincarcabile.De ce am renuntat ? Pentru ca: 1.Plata se facea la numarul facturilor diferit,la unele 0.25 bani,la altele 0.2 bani pe un aparat pe celalalt 0.2 bani. 2.Comisionul meu cel mai mare a fost de 147 lei cumulat pe cele doua terminale iar in rest 100-110 lei lunar. 3.cei care plateau facturi rareori cumparau altceva(ma transformasem in centru de incasat facturi,gen:electrica,distrigaz,apanova) 4.discutiile care interveneau cu unele persoane(de ex.eu am platit in ziua x de ce nu mi-a deschis telefonul,lumina,gazul, stiti eu am platit aici dar nu mai am bonul sa dovedesc la cele de mai sus ca am platit,ieri cand mi-ati dat restul am uitat sa-l iau,am platit acum x luni la voi o factura dar de fapt nu mai stiu daca la voi sau la Obor,eu am platit in data de y de ce am penalizare,vreau sa platesc doar suma asta,etc) 5.mersul destul de des la banca cu sume mari de bani 6.probleme tehnice legate de codurile facturilor In concluzie poate altora le merge mai bine dar eu unul ma saturasem asa ca am renuntat. Sunt total de acord cu tine si eu o sa il scot cat de curand daca nu ofera cel putin 0.1%-0.2% din incasari. |
#10
Posted 03 February 2014 - 14:01
Ciudata parerea ta. Uite, am un prieten care are si el un magazin in care si-a instalat terminal PayPoint. E adevarat ca nu s-a imbogatit din comisionul de la ei, dar nici rau nu i-a facut; acum, cat a fost criza si comertul s-a prabusit, asta l-a ajutat sa reziste, ca-l stia lumea, venea sa plateasca si chiar cumparau. S-a diferentiat si a supravietuit.
Din perspectiva celui care plateste facturile, eu ma bucur ca-s pe piata, ca mi-e usor, nu stau la cozi si nici nu ma pierd in meniuri, ca la alea automate. Dau banii doamnei si imi primesc bonul. |
|
#11
Posted 05 February 2014 - 12:08
popioana, on 03 februarie 2014 - 14:01, said:
Ciudata parerea ta. Uite, am un prieten care are si el un magazin in care si-a instalat terminal PayPoint. E adevarat ca nu s-a imbogatit din comisionul de la ei, dar nici rau nu i-a facut; acum, cat a fost criza si comertul s-a prabusit, asta l-a ajutat sa reziste, ca-l stia lumea, venea sa plateasca si chiar cumparau. S-a diferentiat si a supravietuit. Din perspectiva celui care plateste facturile, eu ma bucur ca-s pe piata, ca mi-e usor, nu stau la cozi si nici nu ma pierd in meniuri, ca la alea automate. Dau banii doamnei si imi primesc bonul. Am mai spus-o poate pentru un magazin alimentar renteaza dar la multe nu renteaza.....pentru client e un avantaj si sunt de accord k e mai bine la paypoint dar pentru cineva cine il opereaza inseamna numai batai de cap.....iti spun eu ca o sa il scoata cand o sa vada ca mai multe batai de cap ai cu el decat bonusuri |
#12
Posted 20 February 2014 - 00:20
Terminalul PayPoint in orice tip de magazin magazin aduce numai dureri de cap.Pe langa drumurile dese pe care trebuie sa le faci la banca pentru depunerea sumelor incasate, informatiile care iti sunt solicitate de catre clienti referitoare la sumele de plata facturate, incarcarea cu credit a telefoanelor mobile si activarea optiunilor acestora,necesarul de cash pentru a putea da restul, intervine si politica murdara a PayPoint.
De exemplu: 1. Deoarece PayPoint a intarziat cu transmiterea informarii de plata (e-mail sau sms),clientul nu a depus la banca suma incasata in ziua aferenta depunerii,nu pentru ca nu ar fi stiut suma (aceasta reiese din raportul Z) ci pentru ca nu a avut de unde sa stie PX-ul facturii.Ca urmare a acestei erori datorate PayPoint tranzactiile pe respectivul terminal au fost suspendate,reactivarea acestuia facandu-se la 2-3 ore dupa confirmarea efectuarii depunerii sumei. 2. In cazul in care se greseste emiterea unei chitante (clientul nu are toti banii sau nu anunta cat doreste sa achite din factura) acea chitanta se poate anula.Procesul de anulare a chitantei de incheie dupa 3 saptamani insa, suma din chitanta trebuie depusa odata cu toate incasarile aferente zilei respective,urmand ca dupa 3 saptamani suma din chitanta anulata sa fie stornata. Lista poate continua... |
#13
Posted 24 February 2014 - 08:26
Wenice, on 20 februarie 2014 - 00:20, said:
Terminalul PayPoint in orice tip de magazin magazin aduce numai dureri de cap.Pe langa drumurile dese pe care trebuie sa le faci la banca pentru depunerea sumelor incasate, informatiile care iti sunt solicitate de catre clienti referitoare la sumele de plata facturate, incarcarea cu credit a telefoanelor mobile si activarea optiunilor acestora,necesarul de cash pentru a putea da restul, intervine si politica murdara a PayPoint. De exemplu: 1. Deoarece PayPoint a intarziat cu transmiterea informarii de plata (e-mail sau sms),clientul nu a depus la banca suma incasata in ziua aferenta depunerii,nu pentru ca nu ar fi stiut suma (aceasta reiese din raportul Z) ci pentru ca nu a avut de unde sa stie PX-ul facturii.Ca urmare a acestei erori datorate PayPoint tranzactiile pe respectivul terminal au fost suspendate,reactivarea acestuia facandu-se la 2-3 ore dupa confirmarea efectuarii depunerii sumei. 2. In cazul in care se greseste emiterea unei chitante (clientul nu are toti banii sau nu anunta cat doreste sa achite din factura) acea chitanta se poate anula.Procesul de anulare a chitantei de incheie dupa 3 saptamani insa, suma din chitanta trebuie depusa odata cu toate incasarile aferente zilei respective,urmand ca dupa 3 saptamani suma din chitanta anulata sa fie stornata. Lista poate continua... Exact aceste probleme le am eu acum.Am fost in fiecare zii la banca si supriza mi-e blocat aparatul si o sa ma cert cu oamenii.Va spun eu o strategie mai noua de-a mea.Cand vine un client pentru ceva din magazin ignor pur si simplu paypointul si daca imi zice ca vreau sa platesc factura si sa iau un cablu,etc eu mai intai dau cablul su dupa aceea ma ocup de factura daca am chef si nu am de lucru.Odata recunosc am tinut 4 oameni,pentru plata facturilor,pentru ca aveam treaba cu magazinul in sine. Cea mai simpla metoda dati numarul de telefon de la cel de la paypoint sa il inebuneasca pe el lumea cu facturi si cu faza ca nu merge aparatul si asa o sa vina la negocieri. |
#14
Posted 27 February 2014 - 13:49
Si eu am terminal in magazin si imi multumesc pensionarii de cate 3 ori pe zi, ca ii scutesc de drum la posta. Nu faci avere, da' cevaceva cheag tot strangi daca ajungi sa ai relatie buna cu lumea din jur. De curand le-am lasat si o garantie, sa nu mai merg asa des la banca si am reusit sa raresc vizitele considerabil.
|
#15
Posted 27 February 2014 - 14:57
cornuleonida, on 27 februarie 2014 - 13:49, said:
Si eu am terminal in magazin si imi multumesc pensionarii de cate 3 ori pe zi, ca ii scutesc de drum la posta. Nu faci avere, da' cevaceva cheag tot strangi daca ajungi sa ai relatie buna cu lumea din jur. De curand le-am lasat si o garantie, sa nu mai merg asa des la banca si am reusit sa raresc vizitele considerabil. Mai vorbim dupa ce tii aparatul vreo 3-4 ani ca mine si sunt de accord ca is multumiti pensionarii,apropo am cec in alb garantie la banca si tot mi-l blocheaza si de curand o noua problema cu ei, nu se tin de cuvant la anularea facturilor,zic ca in 2-3 zile mi le scot de la sold si surpriza de aceea mi s-a blocat aparatul 3 zile pentru ca ei nu au scos chitantele anulate si remanand restanta aparatul s-a blocat.Oricum eu am vb cu cei de la payzone si imi vor aduce aparat ei pentru ca dau si mai mult comision si nu au atatea pretentii ca cei de la paypoint. |
|
#16
Posted 28 February 2014 - 15:30
Daca-ti duci banii la timp, nu vad de ce ti-l blocheaza. A, ca mai are erori si trebuie restartat, aia e altceva. Dar daca tu ai platit si sunt erori pentru care ti-l blocheaza, incerci sa vorbesti cu agentul si vezi cum rezolvi cu el. Oricum, mult succes, eu raman cu ei ca nu mi-e rau.
Edited by cornuleonida, 28 February 2014 - 15:33. |
#17
Posted 31 March 2017 - 23:06
Sa fim seriosi. Nu trebuie sa ai un IQ peste medie ca sa observi ca cei care lauda PP si-au facut contul fix in ziua respectiva si au nume "reale" cu nume si prenume.
|
#18
Posted 03 July 2017 - 21:16
Am instalat un aparat PayPoint de circa 5-6 ani. La inceput a fost binisor dar acum dupa 5-6 ani comisionul e acelasi de aprox 20 bani per factura, ceea ce imi aduce un venit FABULOS de circa 200 lei pe luna si am ocupat si o vanzatoare pentru chestia asta. Inca il mai tin pentru clientii mei, caci altii vin sa isi plateasca numai facturile si dupa aceea merg la magazinele care le da pe....CAIET. Unii sunt si nerabdatori si vor sa fie serviti cu ...prioritate...mai ales cei care nu sunt clientii fideli ai magazinului si sunt si foarte...grabiti. Unii vin si nu stiu ce suma sa plateasca, altii vin cu niste facturi care nu se poate citi codul de bara si trebuie introdus manual. Altii vin sa-si faca rovinieta si nu stiu pana cand o au pe cea anterioara valabila..(daca are rovinieta valabila nu se poate suprapune si astfel vanzatoarea trebuie sa faca incercari cu data ca sa vada de cand se poate face urmatoarea).....si de aici pierdere de timp...in loc sa vanda ceva de unde sa pot scoate salariul respectivei persoane pierde timpul pentru 20-30 bani. Si cum spunea cineva mai sus daca vine o persoana si zice ca vrea sa plateasca o anumita suma si nu se exprima corect adica spune in bani vechi si invers si vanzatoarea nu a incasat intai suma ca sa-si dea seama de fapt la ce suma se referea clientul ....pana cand recuperezi banii trec aproc 20 zile.(eu astept sa-mi anuleze o tranzactie de 2300 lei...a fost vina vanzatoarei ca a tastat gresit...dar ce putem face...nu ne permitem sa angajam absolventi de Harward...nu????????
Poate am gresit la exprimare sau punctuatie ...dar dupa 16 ore de munca zilnic...sper sa am circumstante atenuante...nu?? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users