Romtelecom și practicile ilegale
Ultima postare: iul 27 2014 16:31, Inițiat de
georgica
, oct 06 2011 14:24
·
0
#109
Publicat: 09 decembrie 2011 - 16:12
Atentie sa nu te imbeti cu apa rece. Asa am patit eu cand am fost "scutit" de personalizari aproape doua saptamani. De ieri am iarasi parte de ele, asa ca le-am trimis pe mail inca o reclamatie.
Dupa discutia de azi cu operatoarea nervoasa de la 1930, incep sa regret ca am refuzat oferta de telefonie fixa a Orange, dar niciodata nu e prea tarziu. Din cate stiu, aia nu are cablu, deci nu va fi o problema cand voi da jos cablul Romtelecom care imi trece prin curte, odata cu rezilierea contractului cu ei. |
#110
Publicat: 09 decembrie 2011 - 16:54
Deocamdata,"personalizarea",cum am spus, o sa revina . Am verificat daca mai este "activa",cum nu a mai aparut ,am activat hosts , progr. aferente,pt a nu mai fi "personalizat" in viitor.
Banuiesc ca ip-ul meu o sa fie "personalizat" in viitor , cum nu am sa vad asta , se va traduce in : viteza de acces la link-ul tastat , pt a "extrage" ce ii intereseaza , va fi mai mare (in caz de esec ,ramine refresh F11, da fraiere in el , te contactam noi!!) . Cel putin , e un merit , softpedia e urmarita de ,"factori avizati de romtelecom(inclusiv srl-caditza,adica aia de ia banul pt proiect cu Phorm)",suport de la cei din UK(nodpi,dephormation,etc). Nu am timp de ,"interpelari" cu dataprotection sau alte organe abilitate .Eu sint "mec. auto", i-mi vad de "fiare", vad ceva "ma apar in limita cunostintelor acumulate". Pt. asta am sunat la amici care sint it-sti ,ca sa le cer parerea . Am expus situatia , cerind sfaturi . Am prezentat ce am facut , modificare hosts , progr. aferente , etc. O sa ramineti uimiti , uni din ei nici nu au observat asta pina sa le atrag atentia , erau ocupati , nu au sesizat decit cind am atentionat de redirectionare,au verificat si au confirmat ca am dreptate. Au inceput sa o ia "ierarhic"!! Sper sa primit si altceva in afara de "noi te facem spam pt tine , tu da unsubscribe pt el !!" |
#111
Publicat: 09 decembrie 2011 - 16:58
Poate sunt offtopic, dar ma puteti ajuta si pe mine cu un nr de telefon unde pot sa vorbesc cu o persoana mai competenta decat cei de la call center (un superior ceva)?
Am ridicat luni un router VDSL de la un magazin Romtelecom urmand sa fie activat ziua urmatoare conform spuselor celor de la magazin. Bineteles ca nu s-a activat si de atunci sun zilnic la 1930 unde mi se pune mereu aceiasi placa "maine o sa se activeze". La magazinul de unde l-am luat (dimitrov) nu raspunde nimeni, iar pana acolo nu pot ajunge in timpul programului lor. |
#112
Publicat: 09 decembrie 2011 - 17:19
Nu ai sanse de acces la un nr. pt "superiori".Decit sa suni la un "amic" care lucreaza in sistem.
Daca ai trecut pe VDSL , nu mai e nevoie de user name si pass , in router/modem. Activarea vdsl , nu are nevoie de asta , o sa ai un ip diferit de cel adsl (la restartul modemului genera alt ip). In general , trecerea la vdsl se face in 24-48 ore , faptul ca nu ai fost trecut pina acum , e posibil sa fie o deficientza intre comercial si tehnic(ambele servici sint externalizate , tehnicieni romtelecom sint in centrale si contabilitate). Nu ai decit optiunea de a suna la 1930(serviciu externalizat , e 24/24),ceri nr. pt apel , le prezinti situatia creata de ei. |
#113
Publicat: 09 decembrie 2011 - 22:31
tidicristi, on 9th December 2011, 16:54, said: Deocamdata,"personalizarea",cum am spus, o sa revina . Am verificat daca mai este "activa",cum nu a mai aparut ,am activat hosts , progr. aferente,pt a nu mai fi "personalizat" in viitor .... Au inceput sa o ia "ierarhic"!! Sper sa primit si altceva in afara de "noi te facem spam pt tine , tu da unsubscribe pt el !!" dupa parerea mea, ar trebui sa folosesti o exprimare mai putin "criptica", amicii de pe nodpi vor traduce cu google translate si nu vor intelege mai nimic. ati intrat careva monitorizati de phorm pe la ei, ca deja se plang de scrapere de pe ip-uri romtelecom sper sa nu blocheze accesul claselor de ip Romtelecom. in alta ordine de idei, este imbucurator faptul ca ti-au scos redirectionarile. deci se poate. poate niste plangeri la ANPC i-ar fi ajutat sa se miste mai cu talent. just my 2 cents. PS: geniala reclama: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yy-pCVFRT30?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . nu vi se pare ca apare prin spate si sigla Phorm? Editat de bluexmas, 09 decembrie 2011 - 22:58. |
#114
Publicat: 09 decembrie 2011 - 22:57
tidicristi, on 9th December 2011, 18:19, said: In general , trecerea la vdsl se face in 24-48 ore , faptul ca nu ai fost trecut pina acum , e posibil sa fie o deficientza intre comercial si tehnic(ambele servici sint externalizate , tehnicieni romtelecom sint in centrale si contabilitate). Nu ai decit optiunea de a suna la 1930(serviciu externalizat , e 24/24),ceri nr. pt apel , le prezinti situatia creata de ei. dezinformare totala, mai bine abtine-te ca nu faci decat polemici inutile, DOAR pt contorizarea posturilor |
#117
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:06
tidicristi, on 9th December 2011, 17:19, said: Nu ai sanse de acces la un nr. pt "superiori".Decit sa suni la un "amic" care lucreaza in sistem. Daca ai trecut pe VDSL , nu mai e nevoie de user name si pass , in router/modem. Activarea vdsl , nu are nevoie de asta , o sa ai un ip diferit de cel adsl (la restartul modemului genera alt ip). In general , trecerea la vdsl se face in 24-48 ore , faptul ca nu ai fost trecut pina acum , e posibil sa fie o deficientza intre comercial si tehnic(ambele servici sint externalizate , tehnicieni romtelecom sint in centrale si contabilitate). Nu ai decit optiunea de a suna la 1930(serviciu externalizat , e 24/24),ceri nr. pt apel , le prezinti situatia creata de ei. Mi-au zis cei de la romtelecom ca nu trebuie sa fac nicio setare la routerul nou (hg655b) ci doar sa-l instalez ca o ia automat. Pana acum imi aparea semnul exclamarii jos la iconita de wifi din windows si zicea no internet access. Acum nu mai apare semnul exclamarii, scrie internet access, dar nu incarca nimic. Am incercat chiar si prin cablu. Vechiul modem ADSL (hg520b) merge. Banuiesc ca o data cu activarea VDSL nu o sa mai mearga cu modemul vechi, nu? |
#119
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:10
Blade, on 10th December 2011, 00:06, said: Vechiul modem ADSL (hg520b) merge. Banuiesc ca o data cu activarea VDSL nu o sa mai mearga cu modemul vechi, nu? Exact, inca nu este mutat pe portul vdsl, mai asteapta sau mai suna, sau poate te ajuta unchiujim sau altii cooliooo, on 10th December 2011, 00:08, said: buna rau btw, cum s-o fi intamplat de-si lua interzis amaratu' ala pe aria astora? Pai la cat a cautat-o...deh Editat de xcit, 09 decembrie 2011 - 23:11. |
#120
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:18
Imi pierd rabdarea cu ei, ma abtin cu greu sa nu le zic ceva tutelor care imi zic mereu "maine o sa se activeze"
Dupa ce am scris primul post am reusit sa vorbesc cu cei de la magazin de unde am luat modemul si mi-au cerut SN-ul lui spunand ca "pana diseara o sa mearga". Bineinteles ca nu merge.. |
#121
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:18
din experienta proprie stiu deja ca serviciul de asistenta de pe facebook al romtelecom este mult mai ok. mi-a rezolvat probleme de care cei la de la 1930 nici nu au auzit. poate ar trebui sa-i apelezi cu incredere. dar din cate stiu, lucreaza doar L-V, 8-16 .
in alta ordine de idei, putem fi ontopic, va rog? PS: cooliooo, alte postari idioate mai ai? ca vad ca pe toate ariile numai ineptii debitezi. Editat de bluexmas, 09 decembrie 2011 - 23:22. |
#122
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:33
Ca sa ne linistim,utilizatori de ROMTELECOM,apar in blacklist !! Sint nevoit , in baza la ip , sa cer scoatere din blacklist pe unde apar.
Eu , un user banal , cu cont de isp ROMTELECOM ,sint nevoit sa folosesc pt acces la unele site-uri(link-uri) , programe gen TOR . Faptul ca sintem personalizati de romtelecom , pe linga alte probleme care le generalizeaza un contract cu ei . Una semnezi si alta primesti . Cind platesc factura apare ca sint dator(nu am platit in avans iVariat din august) , cind sun la 1930 , se jura ca nu am nimic de plata si este considerat apelul meu ca "spam", este inchis apelul pt ca nu vor sa emita factura pe "0" pt iVariat. P.S.-Platesc lunar 24 euro , in august nu am putut migra la nimic , pentru ca erau blocate de ei , doar noi veniti au avut acces la privilegi. -Am voce fix nelimitat , incercarea de modificare , de 2(doi) ani , a fost mascata prin faptul ca am abonament la vdsl+iNational , ca nu pot modifica asta . Ca sa intelegeti , un srl , are acces la datele dumneavoastra , in goana dupa cistig la abonament , semneaza pentru voi.Deja e un scandal intern in romtelecom , ei incearca sa rezolve prin amenintare de reziliere . Vei fi sunat , o sa ai niste oferte oferite telefonic , in momentul cind ceri sa trimita la e-mail , ai sa primesti ca nu se poate .Daca ai sa dai acceptul , ai sa primesti de la o firma avizata , peste termenul de 5(cinci) zile care i-ti permite sa reziliezi amiabil. Cum deja numarul meu si numele , din august , pina acum , e cu blacklist la ei . Am parte de deconectari cind sun la 1930 , uneori sint preluat dupa ce insist 30 minute . Cind reusesc , sa raspunda , considera ca au depasit termenul de a sta de vorba cu un client , inchid fara a genera un numar pentru sesizare sau a trimite un raspuns in e-mail. Sa faca ce doresc ei , pina la urma ca sa scap de ei , o sa portez numarul in RDS . Macar acolo e alta nebunie , dar dupa 20 de ani in romtelecom , prefer sa-i dau in judecata , pentru pentru a scapa de justa despagubire a lor. Client voce ,nimic de la ei , ADSL nimic (am avut router/modem) , Vdsl+iNational (am primit un zyxel + pirreli ). Cu alte cuvinte , ne mindrim ca poarta sigla de ROM !! Chiar daca statul roman are 46%. |
#124
Publicat: 09 decembrie 2011 - 23:50
@xcit , nu alerg dupa contorizare . Am oferit un raspus clar , cind am trecut la vdsl in 24 de ore a fost activat.Poate ar fi trebui sa-i explici , ca serviciul tehnic este externalizat.Faptul ca este o problema dintre comercial si tehnic ,comercialul alearga dupa dupa bonus client , iar tehnicul alearga dupa prostiile create de comercial .
Fa si tu diferentza , nu cred ca am alergat dupa ce spui tu. Aici e forum , incercam sa dam soluti . Nu sa facem misto!! Pentru asta e Poiana lu Iocan. P.S. -Daca vrei noutati , porcul de craciun a "zburat" , bonurile de masa la fel. |
#126
Publicat: 10 decembrie 2011 - 01:24
Bluexmas , recunosc , eu am intrat la ei de la primul redirect spre Phorm.Cu toate prostiile de hosts modificat ,add in firefox activate , e un subiect dezbatut pe larg , acolo . Colaborarea romtelecom cu phorm , faptul ca sintem trecuti in blacklist , ce mai , am devenit vedete.
Ma asteptam de la RTC sa investeasca in el , nu sa scoata banul pe unde mergem noi . Daca doriti amanunte , am carat centrale la Timisoara , am dat banul ca sa ma descarce rapid , ca aveam marfa pentru Craiova.Acolo alta timpenie , a trebuit sa trec pe un pod cu limitare de 5 tone cu camion de 22 tone , aveam de descarcat marfa in depozitul de peste calea ferata. Acum mai nou , cei din romtelecom (care mai sint angajati) , au un bonus de sfirsit de an , porcul de craciun nu mai este oferit , la fel si bonurile de masa . Sau , pot spune ca fosti angajati de la romtelecom , sint in diverse firme externalizate sau au reusit sa se adune in diferite firme srl . Da cota 10% , au lucrare de la romtelecom. Sapa , monteaza , etc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi