Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Numai aici totul despre LG (TV și AV).
Last Updated: Apr 30 2024 16:58, Started by
Baronu666
, Aug 17 2011 14:41
·
46
#17335
Posted 21 February 2018 - 08:48
Salut cine ma poate ajuta si pe mine. Detin un lg ln575 si vreau sa intru pe netfix direct din aplicati. Imi zice ca este necesar sa update tez aplicatia dau ok si imi scrie ca folositi ultima versiune de netflix. Si nu se descide aplicatia! Ms
|
#17336
Posted 21 February 2018 - 09:21
kdyalex, on 21 februarie 2018 - 08:48, said:
Salut cine ma poate ajuta si pe mine. Detin un lg ln575 si vreau sa intru pe netfix direct din aplicati. Imi zice ca este necesar sa update tez aplicatia dau ok si imi scrie ca folositi ultima versiune de netflix. Si nu se descide aplicatia! Ms |
#17337
Posted 21 February 2018 - 10:00
sebyss, on 20 februarie 2018 - 19:55, said: Update-ul e ok, noi restul cu netcast nu avem probleme... bogdan109, on 20 februarie 2018 - 22:01, said: Al meu 26LD350 tot dupa un update a picat. L-au afisat pe site cateva zile apoi l-au scos. Am reusit eu sa-l fac dar nu stiu ce naiba au busit, ca tunerul functioneaza numai cand vrea el. Am scris de 2 ori partitie cu partitie, apoi am facut update de soft normal dar tot nu am reusit sa-l fac. Eu nu mai fac update la TV dupa ce trec cei 2 ani de garantie. Edited by sir_nykolai69, 21 February 2018 - 09:53. |
#17338
Posted 21 February 2018 - 10:02
robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:
Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal. |
#17339
Posted 21 February 2018 - 10:19
Se poate face downgrade, cauta in spate pe topic ca gasesti tutorial. Eu unul folosesc chromecast asa ca nu ma intereseaza downgrade.ul
|
#17340
Posted 21 February 2018 - 12:05
robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:
Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal. Cu precizarea ca: daca aplicatia nativa Netflix, instalata pe tv nu are interfata in lb. romana, respectiv subtitrari in romana, nu va functiona nici daca faci cast de pe telefon. Si explic de ce, in momentul in care faci cast spre tv, din aplicatie, tv-ul va deschide aplicatia nativa, insa o rezolvare la aceasta problema (s-a mai discutat in ultima vreme), o reprezinta un Chromecast, unde poti face cast din telefon, insa alegi dispozitivul google si nu tv-ul. Toate cele bune! |
#17341
Posted 21 February 2018 - 12:10
Nu cerea rezolvarea limbii romane, nu sunt naiv, i.am spus cum sa o deschida.
|
#17342
Posted 21 February 2018 - 13:14
robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:
Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal. Am si eu o curiozitate, fara sa va suparati pe mine, si anume: de ce ati facut update-uri pe Africa de Sud? Care erau avantajele? |
#17343
Posted 21 February 2018 - 13:16
Mult mai dese si stabilitate mai mare, cand toti sa plangeau de ex ca youtube le merge prost, mie imi mergea si merge prost.
|
#17344
Posted 21 February 2018 - 16:56
Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa!
|
|
#17345
Posted 21 February 2018 - 17:01
sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:
Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa! Ai verificat sa nu fie problema din router? sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:
Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa! Ai verificat sa nu fie problema din router? sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:
Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa! Ai verificat sa nu fie problema din router? |
#17346
Posted 22 February 2018 - 09:57
Da...am verificat si ruterul...si preventiv l am resetat la setarile din fabrica...dar de vinda e Wi Fi ul tv ului...celelalte ghegeturi imi vad Wi Fi ul...nu mai Tv ul il vede asa cate o data si daca reusrsc sa i bag parola si se conecteaza fara sa crape nu tine deloc...imediat crapa...plus deasta stau la apartament si se vad mai multe retele Wi Fi...deci cand nu vede nici o reteaWi Fi...adica nici pe a mea si nici pe alor vecinilor e clar ca e postmorten modulul Wi Fi din Tv...la m conectat pe cablu(wired) si e bine si asa decat deloc!
|
#17347
Posted 22 February 2018 - 10:06
sir_nykolai69, on 22 februarie 2018 - 09:57, said: Da...am verificat si ruterul...si preventiv l am resetat la setarile din fabrica...dar de vinda e Wi Fi ul tv ului...celelalte ghegeturi imi vad Wi Fi ul...nu mai Tv ul il vede asa cate o data si daca reusrsc sa i bag parola si se conecteaza fara sa crape nu tine deloc...imediat crapa...plus deasta stau la apartament si se vad mai multe retele Wi Fi...deci cand nu vede nici o reteaWi Fi...adica nici pe a mea si nici pe alor vecinilor e clar ca e postmorten modulul Wi Fi din Tv...la m conectat pe cablu(wired) si e bine si asa decat deloc! Edited by bogdan109, 22 February 2018 - 10:07. |
#17349
Posted 22 February 2018 - 10:10
|
#17350
Posted 22 February 2018 - 10:20
Dar nu se poate schimba doar modulul Wi Fi...sunt toate lipite pe placa de baza...si tu ai alt model de Tv fata de mine si e 48 inch...nu sunt combatibile oricum ai dao...multumesc pentru ca ai vrut sa ma ajuti!
|
#17351
Posted 22 February 2018 - 10:25
Al meu este de 42" = 106 cm si are modulul conectat cu o mufa la placa de baza.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users