Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN
 Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 

Numai aici totul despre LG (TV și AV).

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
18525 replies to this topic

#17335
kdyalex

kdyalex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 11.12.2009
Salut cine ma poate ajuta si pe mine. Detin un lg ln575 si vreau sa intru pe netfix direct din aplicati. Imi zice ca este necesar sa update tez aplicatia dau ok si imi scrie ca folositi ultima versiune de netflix. Si nu se descide aplicatia! Ms

#17336
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 kdyalex, on 21 februarie 2018 - 08:48, said:

Salut cine ma poate ajuta si pe mine. Detin un lg ln575 si vreau sa intru pe netfix direct din aplicati. Imi zice ca este necesar sa update tez aplicatia dau ok si imi scrie ca folositi ultima versiune de netflix. Si nu se descide aplicatia! Ms
Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal.

#17337
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015

 sebyss, on 20 februarie 2018 - 19:55, said:

Update-ul e ok, noi restul cu netcast nu avem probleme...
La mine dupa update nu se mai conecteaza la Wi Fi...in rest e ok!

 bogdan109, on 20 februarie 2018 - 22:01, said:

Al meu 26LD350 tot dupa un update a picat. L-au afisat pe site cateva zile apoi l-au scos. Am reusit eu sa-l fac dar nu stiu ce naiba au busit, ca tunerul functioneaza numai cand vrea el. Am scris de 2 ori partitie cu partitie, apoi am facut update de soft normal dar tot nu am reusit sa-l fac.  Eu nu mai fac update la TV dupa ce trec cei 2 ani de garantie.
Corect...asa zic si eu...ca dupa 2 sau maxim 3 ani de la anul fabricatiei tv ului e recomandat sa nu se mai faca update ,deoarece producatori trimit updateuri compromitatoare...aceasta logica e practicata si pe telefoane!

Edited by sir_nykolai69, 21 February 2018 - 09:53.


#17338
kdyalex

kdyalex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 11.12.2009

 robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:

Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal.
Am inteles si eu am facut update pe africa. Si de fiecare data trebuie sa cast spre tv? se poate face cumva downgrade?

#17339
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Se poate face downgrade, cauta in spate pe topic ca gasesti tutorial. Eu unul folosesc chromecast asa ca nu ma intereseaza downgrade.ul

#17340
Rosswell87

Rosswell87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 31.05.2016

 robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:

Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal.

Cu precizarea ca: daca aplicatia nativa Netflix, instalata pe tv nu are interfata in lb. romana, respectiv subtitrari in romana, nu va functiona nici daca faci cast de pe telefon. Si explic de ce, in momentul in care faci cast spre tv, din aplicatie, tv-ul va deschide aplicatia nativa, insa o rezolvare la aceasta problema (s-a mai discutat in ultima vreme), o reprezinta un Chromecast, unde poti face cast din telefon, insa alegi dispozitivul google si nu tv-ul. Toate cele bune!

#17341
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Nu cerea rezolvarea limbii romane, nu sunt naiv, i.am spus cum sa o deschida.

#17342
Rosswell87

Rosswell87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 31.05.2016

 robylup, on 21 februarie 2018 - 09:21, said:

Aceiasi problema o am si eu. La mine stiu de ce face asa, am facut update-urile pe Africa de sud. Daca vrei neaparat sa folosesti aplicatia din tv, chiar daca nu ai subtitrari, instaleaza aplicatia pe telefon, dai cast spre tv si se va deschide aplicatia. Apoi o poti folosi normal.

Am si eu o curiozitate, fara sa va suparati pe mine, si anume: de ce ati facut update-uri pe Africa de Sud? Care erau avantajele?

#17343
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Mult mai dese si stabilitate mai mare, cand toti sa plangeau de ex ca youtube le merge prost, mie imi mergea si merge prost.

#17344
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa!

#17345
Rosswell87

Rosswell87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 31.05.2016

 sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:

Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa!

Ai verificat sa nu fie problema din router?

 sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:

Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa!

Ai verificat sa nu fie problema din router?

 sir_nykolai69, on 21 februarie 2018 - 16:56, said:

Se pare ca modulul Wi Fi Tv ului meu e in fibrilati...am facut si downgrade la versiunea 4.27.4 si tot nu se conecteaza...se comporta la fel ca si pe noua versiune 4.28.17....adica cand reuseste sa vada retelele Wi Fi si sa se si conecteze nu ramane conectata...crapa si se deconecteaza automat...la m conectat pe wired(cablu) si asa functioneaza brici...asta e...ma multumesc si asa!

Ai verificat sa nu fie problema din router?

#17346
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
Da...am verificat si ruterul...si preventiv l am resetat la setarile din fabrica...dar de vinda e Wi Fi ul tv ului...celelalte ghegeturi imi vad Wi Fi ul...nu mai Tv ul il vede asa cate o data si daca reusrsc sa i bag parola si se conecteaza fara sa crape nu tine deloc...imediat crapa...plus deasta stau la apartament si se vad mai multe retele Wi Fi...deci cand nu vede nici o reteaWi Fi...adica nici pe a mea si nici pe alor vecinilor e clar ca e postmorten modulul Wi Fi din Tv...la m conectat pe cablu(wired) si e bine si asa decat deloc!

#17347
bogdan109

bogdan109

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 21.02.2007

 sir_nykolai69, on 22 februarie 2018 - 09:57, said:

Da...am verificat si ruterul...si preventiv l am resetat la setarile din fabrica...dar de vinda e Wi Fi ul tv ului...celelalte ghegeturi imi vad Wi Fi ul...nu mai Tv ul il vede asa cate o data si daca reusrsc sa i bag parola si se conecteaza fara sa crape nu tine deloc...imediat crapa...plus deasta stau la apartament si se vad mai multe retele Wi Fi...deci cand nu vede nici o reteaWi Fi...adica nici pe a mea si nici pe alor vecinilor e clar ca e postmorten modulul Wi Fi din Tv...la m conectat pe cablu(wired) si e bine si asa decat deloc!
Ce model ai? Am eu un modul Wifi de la cel spart (42LA640S). Ti-l dau cadou ;) !

Edited by bogdan109, 22 February 2018 - 10:07.


#17348
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
Am 32LN577S

#17349
bogdan109

bogdan109

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 21.02.2007

 sir_nykolai69, on 22 februarie 2018 - 10:08, said:

Am 32LN577S
Te bagi sa-l desfaci, respectiv sa faci o fotografie la modulul WIFI? Daca seamana cu al meu ti-l trimit( este functional :) si sta in cutie).

#17350
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
Dar nu se poate schimba doar modulul Wi Fi...sunt toate lipite pe placa de baza...si tu ai alt model de Tv fata de mine si e 48 inch...nu sunt combatibile oricum ai dao...multumesc pentru ca ai vrut sa ma ajuti!

#17351
bogdan109

bogdan109

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 21.02.2007
Al meu este de 42" = 106 cm  si are modulul conectat cu o mufa la placa de baza.

#17352
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
La mine sunt toate lipite pe placa de baza!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate