Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange Webshop si webcare
Last Updated: Feb 18 2012 17:11, Started by
Courage
, Sep 23 2005 12:06
·
0
#1
Posted 23 September 2005 - 12:06
Tocmai am primit o scrisoare de la Orange, prin care ma anunta ca incepand cu 27 octombrie se va deschide Orange Webshop, magazin virtual de unde se vor putea cumpara mobile si accesorii.
http://www.orange.ro/webshop Aveti atasat scrisoarea primita. E cenzurata partea cu accesul la serviciu. Attached Files |
#2
Posted 23 September 2005 - 12:33
O aplicatie in genul - myaccount de la connex doar ca este putin mai complexa!
Bravo Orange! |
#3
Posted 23 September 2005 - 13:03
Courage, on Sep 23 2005, 13:06, said: Tocmai am primit o scrisoare de la Orange, prin care ma anunta ca incepand cu 27 octombrie se va deschide Orange Webshop, magazin virtual de unde se vor putea cumpara mobile si accesorii. http://www.orange.ro/webshop Aveti atasat scrisoarea primita. E cenzurata partea cu accesul la serviciu. The requested URL /webshop was not found on this server. |
#4
Posted 23 September 2005 - 13:25
bogdanan, on Sep 23 2005, 13:03, said: in scrisoarea aia ... daca am inteles bine ... o sa fie valabil din 27 ...deci ... e normal ca acum sa nu functioneze ... cititi fratilor ... ca de aia se chinuie lumea sa scrie |
#5
Posted 23 September 2005 - 18:30
Spiritul, on Sep 23 2005, 13:25, said: in scrisoarea aia ... daca am inteles bine ... o sa fie valabil din 27 ...deci ... e normal ca acum sa nu functioneze ... cititi fratilor ... ca de aia se chinuie lumea sa scrie Oare va fi disponibil si pentru PrePay-uri ? |
#6
Posted 23 September 2005 - 18:48
Cosconor, on Sep 23 2005, 18:30, said: eu am sunat la serv clienti si ei asa au zis (dar am sunat de pe un abonament)... dar cel mai bine este sa asteptam lansarea ... atunci vom afla cu siguranta. daca are cineva un PrePay sa sune si el ... sa vedem ... poate aflam ceva nou ... |
#9
Posted 24 September 2005 - 03:07
Am vazut chestii asemanatoare in alte tari in care este prezent Orange, tocmai ma intrebam cand o sa fie si in Romania, acum am aflat cu ocazia asta speram ca se mai descongestioneaza si serviciul de relatii cu clientii.
|
#10
Posted 24 September 2005 - 13:49
djadi21, on Sep 24 2005, 03:07, said: Am vazut chestii asemanatoare in alte tari in care este prezent Orange... |
|
#11
Posted 24 September 2005 - 14:04
Cosconor, on Sep 24 2005, 13:49, said: Orange F are acest serviciu activ de mult timp, de pe vremea Itineris (îaninte de 2001...), acesibil si pentru cartele. Poti modifica optiunile, afla PUK-ul, afla cât credit mai ai, ultimele convorbiri pe care le-ai efectuat, ultimele facturi... lista de apeluri nu stiu daca o sa fie chiar on line ... dar e bine si asa ... eu am auzit ca lista nu o sa fie ... dar daca ai fact detaliata poti sa o vezi si pe net asta am auzit eu ... urmeaza sa vedem ce si cum .. |
#12
Posted 24 September 2005 - 19:09
Probabil ca o sa aiba cel putin optiunile pe care le are Myaccountul de la CONNEX.
|
#13
Posted 24 September 2005 - 19:26
zaze, on Sep 24 2005, 20:09, said: Probabil ca o sa aiba cel putin optiunile pe care le are Myaccountul de la CONNEX. Edited by tiff, 24 September 2005 - 19:26. |
#14
Posted 24 September 2005 - 20:28
tiff, on Sep 24 2005, 19:26, said: Istoria arata ca serviciile lansate de Orange sunt net superioare calitativ si stabile din punct de vedere tehnic celor oferite de concurenta. Cred ca aplicatia Webcare va functiona (foarte) bine de la inceput. Intr-adevar sunt superioare calitativ...insa daca vrei sa primesti "factura pe e-mail", te pun pe hold circa 4 minute si 37 de secunde, dupa care iti zic: "sooooooryyyy acest serviciu NU exista" Connex are, Zapp are ! |
#15
Posted 25 September 2005 - 11:00
Terrorwave, on Sep 24 2005, 20:28, said: Intr-adevar sunt superioare calitativ...insa daca vrei sa primesti "factura pe e-mail", te pun pe hold circa 4 minute si 37 de secunde, dupa care iti zic: "sooooooryyyy acest serviciu NU exista" Connex are, Zapp are ! exista si la Orange ... insa nu pentru persoane fizice ... momentan... |
|
#16
Posted 25 September 2005 - 11:26
tiff, on Sep 24 2005, 20:26, said: Istoria arata ca serviciile lansate de Orange sunt net superioare calitativ si stabile din punct de vedere tehnic celor oferite de concurenta. Cred ca aplicatia Webcare va functiona (foarte) bine de la inceput. Aplicatia Myaccount a fost lansata oficial la data de 1 septembrie. Faptul ca am putut avea acces la ea inainte, o poti considera un privilegiu sau o poti considera o lipsa de profesionalism... E alegerea ta. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users