Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#37
NumeDeUtilizator

NumeDeUtilizator

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.04.2014
Comertul online din Romania atinge o valoare anuala de 1 miliard de euro, insumand vanzarile de produse si servicii pe cale electronica. Aceasta piata are un potential imens. Ea reprezinta numai 2% din totalul retailului local. Spre comparatie, in alte tari din regiune, procentele sunt mai mari: 6% in Cehia, 4% in Polonia.
Companiile aflate in cursa pentru un loc in top isi disputa nu numai miliardul aflat in joc la ora actuala, ci si sumele, probabil mult mai mari, asteptate pentru anii urmatori.
Produsele cele mai vandute prin acest sistem sunt cele din domeniul electronice si IT. La aceasta categorie, ponderea vanzarilor online se ridica la 20%.
Comertul online a luat amploare si in Romania in ultimii ani. Numarul magazinelor online se ridica la cateva mii in toate domeniile de activitate, iar piata va continua sa se dezvolte. Vezi ce afaceri au realizat anul trecut principalii retailerilor online IT&C.
In functie de cifra de afaceri inregistrata in 2012, primul loc este ocupat de compania Dante International, proprietara a retailerul eMag.ro, care a raportat afaceri de 685,11 milioane de lei (153,75 milioane de euro). In acelasi timp, profitul net al companiei a fost de 807.266 lei (181.163 euro), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.
Pozitia a doua este ocupata de grupul de comert electronic Fit Distribution, detinator al magazinelor de retail IT&C online PC Garage, PC Fun, ShopIT si ElectroFun, cu o cifra de afaceri de 172,91 milioane de lei (38,8 milioane de euro). Profitul net a fost anul trecut de 537.959 lei (122.971 euro).
Corsar Online, companie care opereaza Cel.ro, a inregistrat in 2012 o cifra neta de afaceri in valoare de 87,15 milioane de lei (19,56 milioane de euro). Castigul firmei a fost de 320.003 lei (71.813 euro).
Urmatorul loc este detinut de Evolution Prest Systems SRL, proprietarul magazinului online evoMag.ro, care a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 50,63 milioane de lei (11,36 milioane de euro) si un profit net de 367.483 lei (82.469 euro).
Pe locul cinci se claseaza International Transactions & Services (IT&S), proprietarul Koyos.ro, care a inregistrat o cifra de afaceri in valoare de 21,09 milioane de lei (4,73 milioane de euro). Insa, compania a avut o pierdere neta de 2,43 milioane de lei (0,5 milioane de euro).
De asemenea, mai intalnim pe piata locala si alte site-uri de IT&C, printre care Oktal.ro, F64.ro, Azerty.ro, magazinultau.ro, dar si retaileri traditionali - Altex, Flanco si Domo.

SURSA: http://www.dailybusi...ine-it-c-95343/


Sfatul meu este ca atunci cand sunteti interesati de sfaturi, sa apelati cu incredere la cifrele de afaceri ale companiilor.

#38
adiman73

adiman73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 15.09.2007
Si in 2014 se pare ca tot o firma de apartament este si de 2 bani .. Am facut comanda de un tel. LG G2 , am platit cu cardul si nu poți lua legătura cu nici un operator  . sunt jalnici.. Îmi pare rău ca am făcut comanda la ei dar poate aveți voi grija pe viitor sa evitați firmele de apartament ....

#39
SergiuSerban

SergiuSerban

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.08.2014
am facut un grup pe facebook pentru toti cei care au fost pagubiti de cel.ro adica SC Corsarul Online srl aici https://www.facebook...biticelpunctro/


tocmai am patit-o si eu, povestea pe scurt mai jos.
- Comanda facuta online pe data de 7 august 2014 pentru un televizor Led 39 samsung ue39f5000 full hd , pret 1799 RON.
- Livrarea a fost facuta tot pe 7 august 2014 dupa ora 8.30pm, adica dupa ora anuntata de ei intre 5-8pm cand nu eram la adresa de livrare. NU am semnat de primire pentru ca nu eram la locatie si nu am putut verifica daca produsul este cel comandat si functional.
- Am incercat sa instalez televizorul pe 8 august 2014 dimineata, televizorul era aparent intact fara nicio urma de lovitura, fapt ulterior confirmat si in formularul de retur al cel.ro, dupa mult scandal cu ei, au acceptat sa scrie ca arata intact. Insa la pornire, televizorul nu avea displayul functional (am pus o poza pe https://www.facebook...&type=1 )
- Am notificat in scris, prin cerere online de retur firma, in aceeasi zi pe 8 august, fapt confirmat pe email.
- Am fost informat ca pot sa aduc returul la sediu luni 11 august 2014
- Am adus produsul la sediul cel.ro (SC Corsarul Srl) in data de marti 12 august 2014 si dupa lungi discutii, reprezentantul firmei de la service a acceptat sa il primeasca, cu mentiunea pe formular ca televizorul nu are urme de lovituri si ca displayul este nefunctional. Am fost instiintat ca televizorul urmeaza sa fie evaluat de un service autorizat si voi fi informat asupra deciziei firmei, desi normal era sa imi fie returnati fie banii fie un produs nou si functional pentru care am platit integral cu cardul personal.
- vineri seara, pe data de 15 august 2014 am fost informat pe email ca televizorul si-a pierdut garantia fiind evaluat ca prezinta defectiuni cauzate de lovituri mecanice, desi acestea nu erau vizibile, si ca pozitia firmei este ferma, anume ca acest defect este imputat exclusiv clientului care are doua variante: reparatia la un cost de 2044 RON (pentru un televizor care nou a costat 1799 RON!!!!) sau sa il ridic stricat de la sediul firmei cand voi fi anuntat, ulterior.
- luni 25 si marti 26 august, nu am primit niciun raspuns telefonic si nici in scris de la firma SC Corsar Online SRL in ciuda demersurilor facute prin telefon, email si personal la sediul lor, de a discuta cu o persoana abilitata. doar in urma insistentelor la sediul lor, am primit pe email !?! un raspuns ca pozitia firmei ramane aceeasi, produsul este deteriorat de end-user si ca il pot repara la pretul promotional de +2000 ron!
A fost imposibil de a primi datele de contact altele decat adrese de email de la orice persoana din conducerea firmei pentru a stabili o intrevedere.
Acum am facut deja reclamatie la OPC si am contactat o firma de avocatura pentru a merge in instanta.

#40
radinel

radinel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 18.09.2014
povestea mea foarte recenta cu cel.ro
am facut comanda pt un gear 2 neo, mi-a sosit a doua zi(in tulcea). era defect din fabricatie,ca sa spun asa,tinea bateria doar 12 ore. nu invinovatesc cel.ro pentru asta,desigur. am facut cerere retur, mi s-a aprobat a doua zi,am fost intrebat daca vreau alt neo,alt produs sau banii inapoi. am cerut alt neo. apoi am asteptat si tot asteptat vreo 5 zile(inclusiv weekendul). citisem acest forum inainte de acumpara de la ei si mi-am zis ca mi-au dat teapa,asa cum se plangeau unii...  le-am trimis vreo 10 emailuri amenintand cu politia si opc. mi-au raspuns politicos ca mi l-au trimis de vreo...5 zile,dandu-mi si AWB-ul!!! tembelii de la Fancourier nu m-au sunat...
nota pentru cel.ro este 11 din 10,pentru ca au continuat sa fie politicosi atunci cand eu am incetat sa mai fiu!
cu siguranta voi mai cumpara de la ei, au acceptat returul fara nici un comentariu, mi-au dat de ales ce doresc in schimb...
nu neg ca altii ar fi avut probleme cu ei, dar stiu ca fata de mine au fost profesionisti.

Edited by radinel, 18 September 2014 - 18:46.


#41
Serpent

Serpent

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 09.01.2004
Am luat de la ei un tel. GoClever Quantum 4.
Nu prea putea fi folosit, cand i se punea pata incepea sa bazaie in convorbire si murea complet sunetul.
L-am dus la Cordon in service (Cel.ro au refuzat sa-l trimita ei la Cordon), de doua ori.
Prima data inlocuisera MB-ul, dar defectul a revenit.
A doua oara am primit negatie de service.
M-am dus cu negatia de la Cordon (tel. nu poate fi reparat) si tel. in cutia lui la Cel.
Deoarece nu mai au asa ceva in oferta, am avut de ales intre returnarea banilor si alt produs.
Am facut prostia sa vreau tot de la ei (masochist, zau... :down:) o multifunctionala (care aparea in stoc pe site, verificat chiar din showroom) si un toner (la fel, aparea in stoc pe site).
Bineinteles, consultantul mi-a explicat ca "da, avem una pe stoc, dar este vanduta deja de trei ori...", asa ca o pot primi acasa prin curier aproape gratuit (ca ce depaseste 4 Kg se plateste) si doar cu plata diferentei ramburs prin curier - sau o ridic din showroom.
Fiind om patit cu Cel.ro (m-au mai chemat de cateva ori sa ridic marfa care nu ajunsese inca in showroom), am solicitat in mod expres sa fiu chemat DOAR DUPA ce ajunge marfa la ei.
M-a sunat fata aia bruneta, cu colacei, vineri dimineata ca mi-a sosit comanda si sa vin dupa ea. M-am dus sambata la pranz siii.... SURPRIZA! - nu e in stoc!!!
Iar mi-a dat Corsaru' tzeapa...

Inca mai astept, dar am o vaga impresie ca nu vor mai onora comanda.
Asa ca zic si eu, ca CEL(.RO) de mai sus: profesionisti! ... la dat tzepe...

#42
SergiuSerban

SergiuSerban

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.08.2014
Serpent - amuzant tare daca nu era de plans! chiar ca masochist, ha ha. Ai scris esenta despre banditii astia
"da, avem una pe stoc, dar este vanduta deja de trei ori..." cam asta este modelul lor de business, prind fraierul si apoi ii vand ce au prin pravalie! spor la recuperat paguba, eu ma chinui in continuare sa vad banii ori televizorul, dar nu ma las

#43
gigoto

gigoto

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 11.08.2007
Auziti ce a patit un prieten acum cateva zile,a comandat pe data de 16 octombrie un hdd de 5tb de 939 lei,care a venit ''mort'',nu functiona deloc.
I-a contactat si a raspuns Cristina Cumpanasu care a spus sa trimita retur hardul.
Pana aici totul OK...
Pe data de 17 octombrie a chemat fancurierul care a vrut ca produsul sa fie sigilat si impachetat in fata lui..zis si facut..
Si acum incepe circul.
A primit e-mail de la Cristina Cumpanasu cu niste poze cu un hard care e facut praf,lovit si rupt intr-un colt..si ca din cauza asta nu se poate face nimic...adica la revedere.
Eu cred ca ei au deteriorat intentionat acel hard vazand ca nu se poate repara!
Ce se poate face in aceasta situatie?
Mai precizez ca are si comenzi de 10000 lei facute numai anul asta la acest magazin,adica e si oarecum client fidel...
Si nici nu poate sa vorbeasca cu nimeni,doar prin e-mail...
Urata treaba,si eu am produse cumparate de la ei si sper sa nu am probleme cu ele ca vad ca sunt snapani..

#44
SergiuSerban

SergiuSerban

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.08.2014
Pe grupul de facebook am pus deja un mic intrumar cum sa te feresti de tepe online de la banditi gen CEL. Una din recomandari este sa NU trimiti inapoi la CEL un produs cu probleme, prin servicii de curierat. Daca se poate trebuie adus direct la sediul lor, in persoana. De ce? Cel de la firmele de curierat te vor pune sa semnezi ca il trimiti pe raspunderea ta, in cazul in care este deteriorat (desi motivul pentru care il trimiti este ca DEJA este deteriorat) pe drum, ei nu au nicio reponsabilitate. Practic le dai celor de la CEL un "cec in alb" sa pretinda orice cu produsul ajuns la ei, fie ca este intact dar nefunctional ori turtit pe drum, daca nu functioneaza vor da vina pe tine (aici este inclus si transportul la ei pe raspunderea ta). In cazul tau Gigoto, posibil sa fi fost deteriorat pe  drum sau cel de la "service" ul CEL sa fi facut o miutza cu cutia prin magazie, inainte sa il deschida! :D nu vrei sa sti ce "customer care" are CEL, mai ales la departamentul service!

#45
gigoto

gigoto

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 11.08.2007
Ai dreptate,dar fiind din C-ta ,Fancurier a fost alegerea cea mai simpla sa trimit returul.
Acum imi cer serialul de la hard,serial care nu am de unde sa-l iau ca este probabil inscriptionat pe hard,iar pe factura de la ei nu este trecut nici un serial..

#46
SergiuSerban

SergiuSerban

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.08.2014
ce trebuie facut imediat, daca treceti prin aceeasi situatie. Poze imediat si cat mai multe unghiuri la produsul defect, daca este fizic si bineteles vizibil. De asemenea trebuie facute poze la serial number. in fine, trebuie sa pastrati toate prostiile din cutie cand desfaceti produsul, pana la ultima punga, nu glumesc. cand trimiteti/aduceti inapoi produsul, cei de la "service" vor incepe cu chestii de genul "lipseste nu stiu ce punga de la suruburi, iar telecomanda a fost folosita" normal daca pui baterii in ea sa dai drumul la televizor!

asta este, in cazul tau nu vei putea dovedi ca ce ai primit este acelasi produs cu ce spun ei, nu vor da vina pe curier ci pe tine. oricum erau slabe sperante sa primesti un alt produs nou ori banii inapoi, poti insa sa faci reclamatie (se face usor online) la OPC si daca ai chef sa ii dai in judecata (tot relativ usor in prima faza, insa o sa dureze mult si o sa coste ceva, dar in teorie iti poti recupera toate costurile in instanta)

#47
gigoto

gigoto

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 11.08.2007
Deocamdata nu au mai zis nimic,deja se termina programul de munca la ei si eu nu am inca  nici un raspuns.
Nu a facut poze la hard,pentru ca defectul era in interiorul hardului,din moment ce nu functiona,cine naiba se gandea ca pot sa faca asa ceva.
Si a fost trimis in acelasi ambalaj in care a venit,iar curierul a vrut sa vada produsul inainte sa sigileze coletul,deci practic a fost verificat inainte de a pleca pachetul.

#48
plmokn

plmokn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 09.02.2009
Asta e problema firmei de curierat! Or avea ei bube dar cred ca au ajuns numarul doi pe piata dand tepe...

#49
slx

slx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 09.09.2004
din aceeasi categorie ... ATENTIE !!!
am comandat un laptop de la cel.ro si mi s-a livrat cu tastatura AZERTY, nu QWERTY asa cum erau pozele de site !!!
sunt in discutii cu ei de cateva zile sa mi-l schimbe si raspunsul e ... 'problema e la verificare in depozit'


 gigoto, on 22 octombrie 2014 - 16:21, said:

Deocamdata nu au mai zis nimic,deja se termina programul de munca la ei si eu nu am inca  nici un raspuns.
Nu a facut poze la hard,pentru ca defectul era in interiorul hardului,din moment ce nu functiona,cine naiba se gandea ca pot sa faca asa ceva.
Si a fost trimis in acelasi ambalaj in care a venit,iar curierul a vrut sa vada produsul inainte sa sigileze coletul,deci practic a fost verificat inainte de a pleca pachetul.


#50
pan_is

pan_is

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.05.2007
Am facut o comanda de BF, maine se fac doua saptamani, si nu am primit nimic.
Defapt am primit ... un email cu factura si garantie, atat email-ul, cat si factura fiind datate cu ora 1:30 AM!
Le-am cerut un status despre livrare, iar ei m-au expediat cu un raspuns formal de genul "asteptati sa fiti contactat de curier".
Nu mi-au spus cat sa mai astept, iar cand le-am cerut un AWB, n-am mai primit niciun raspuns, or fi foarte ocupati, nu mai fac fata cererilor.
Deduc de aici ca nici macar nu au trimis coletul, probabil nu au produsul in stock, desi pe site apare si acum in stock.
Daca nu poti comunica eficient cand vine vorba de o comanda, pentru un retur sau garantie probabil ca vorbesti singur.
In fine, am decis sa anulez comanda, iar pe viitor sa nu-mi mai pierd timpul cu CEL.

#51
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
La genul asta d emagazine si mai ale sde BF sau alte blackuri e bine sa nu faci si plata online ca te trezesti ca ai surprize. Cel.ro sunt de o marlanie imensa si ma refer la partea de post-vanzare, la garantii mai exact. Daca ai probleme ai cam pus-o. Cei mai multi comercianti de la noi sunt asa asta ca sa fim cinstiti pana la capat.

PS: pan_is: fii bucuros nu trist! :)

#52
unLaurentiu

unLaurentiu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.10.2014
O experienta avuta cu Cel.ro, neplacuta, o teapa. Nu recomand. Am comandat un laptop, aflat la reducere. Parandu-mi-se reducerea consistenta, aprox 350 ron, la un pret al laptopului de peste 3000, inainte de a trimite comanda am zis sa ma asigur suplimentar si am intrebat la pagina produsului cu pricina daca laptopul este sigilat. Mi s-a spus ca da, din moment ce nu apare mentionat oe site "resigilat". Ok, zis si decis. Am trims comanda, a doua zi soseste curierul aducand coletul. Achitat, curierul a plecat, si iata-ma nerabdator sa deschid coletul...: nerabdarea si incantarea de a-mi vedea noua achizitie s-au transformat in dezamagire. Factura tiplata era lipita cu scoci de colet chiar in zona hologramei (sigiliului) produsului.Am dezlipit cu atentie o mica parte din scoci, suficient cat sa descopar ca holograma era rupta, deci laptopul primit era unul folosit, nu nou, cu sigiliul rupt. Sa continuu sa-l desfac mai departe ar fi fost de prisos. Urmarea a fost urcat in masina, plecat la Bucuresti, dus coletul inapoi. Nu am avut rabdarea sa reclam teapa online, pe site. La sediul lor, la Bucuresti, unul inghesuit, baiatul care mi-a primit coletul mi-a spus ca pot opta pentru alt produs. Ghinion insa. In mod miraculos, acelasi laptop care era expus la vanzare pe site cu cateva minute inainte sa merg sa cer inlocuirea produsului returnat, era trecut acum cu "stoc epuizat". Asa ca am fost nevoit sa cer returnarea sumei platite. La scurt  timp dupa parasirea sediului, cam jumatate de ora, din nou surpriza, in dreptul laptopului cu pricina, pe site apare "stoc disponibil". Haha ))). Mi-am dat seama ca am avut de aface probabil cu cea mai slaba firma de comert online din Romania. Oricum, Banii mi-au fost returnati in vreo 10 zile, acceasi suma. Costul recuperarii, adica banii pe benzina dus-intors la Buc (cam 400 km) n-a mai contat pt mine. Pentru mine a contat faptul ca nu m-am lasat pacalit de o firma de doi bani. Cumparati cu cap si spor la shopping !

#53
doome27

doome27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 16.08.2009
citind povestile de aici aproape ca ma bucur ca experienta mea cu cel.ro s-a terminat in momentul comenzii.

Dupa ce mi-au confirmat comanda - implicit ca produsul exista si urmeaza sa primesc AWB-ul in momentul in care coletul pleaca de la ei - a trecut aproape o saptamana fara sa mai primesc nici un semn de la ei. Le-am trimis mail...nu au raspuns nimic. Ca apoi sa primesc mail - nu raspuns la cel trimis de mine - in care sa mi se spuna: "colegii nu mai gasesc produsul in depozit, ne pare rau dar nu mai putem onora comanda". Asa pur si simplu. Cel mai neprofesionist site de cumparaturi online. Nu recomand nimanui. Mai bine dai ceva bani in plus, dar nu esti bataia de joc a unor idioti.

#54
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014
Pun ochii pe un Xperia E3 Copper si sun la ei sa fac comanda.
Imi spun ca au telefonul si sa vin sa il ridic pana in 7 jumatate. Ajung,mi se aduce telefonul din spate mai uit la cutie si vad ca e blocat in VODAFONE si zic bai frate esti nebun.De parca nu era de ajuns ,cutia era desigilata,ptobabil vreun nefericit avusese aceeasi problema si refuzase telefonul.Ca sa nu mi zic ca imi gresisera adresa de mail pe care trebuiau sa imi trimita garantia. Le-am dat telefonul inapoi,mi-am luat banii si am plecat.
Nu o sa cumpar de la cel.ro. Nu vreau sa risc sa-mi pierd banii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate