Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#19
cr85

cr85

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.11.2012
Vreau sa impartasesc experienta negativa cu cei de la Cel.ro a unui client persoana juridica. In 23 Noiembrie, am comandat online mai multe produse de pe site-ul Cel.ro in valoare de peste 2000 lei care nu faceau parte din oferta Black Friday. Dupa efectuarea comenzii am primit un email generat automat prin care am fost anuntati ca "un consultant de vanzari va lua legatura cu dvs in cel mai scurt timp posibil".

Ei bine, de Vineri si pana Miercuri am tot asteptat sa fim contactati de consultantul Cel.ro in legatura cu comanda ... dar silenzio stampa complet. Luni la ambele numere de telefon raspundea robotul si dupa mesajul de intampinare iti inchidea automat Posted Image Apropo de reclamatiile altor cumparatori la adresa reprezentantilor cel.ro care inchid telefonul in nasul clientilor, e funny cum pana si pe robotul telefonic l-au invatat sa inchida telefonul in nas.

Am trimis cateva mail-uri la [email protected] si la [email protected] pentru a solicita confirmarea comenzii efectuate. Nu am primit decat un raspuns sec de la Cristina Cumpanasu [[email protected]] in genul raspunsului generat automat de mai sus "Veti fi contactat de catre colegii mei in cel mai scurt timp posibil". La 5 zile de la efectuarea comenzii pe site-ul Cel.ro comanda inca nu a fost confirmata.

Intelegem ca Black Friday a generat un volum mare de munca celor de la Cel.ro dar totusi puteau sa-si faca timp 1 minut de un telefon sau email prin care sa ne confirme ca au produsele pe stoc si timpul estimativ de livrare, chiar daca e 7 zile cum zic cei de la emag.

Folosind Cel.ro am pierdut ofertele promotionale de Black Friday de la alte magazine si acum suntem nevoiti sa comandam din nou produsele la alt magazin, la preturi cu 20% - 30% mai mari. Daca in loc sa comandam la Cel.ro comandam de la emag sau alt concurent Cel.ro plateam cu 5% mai mult dar in mod cert avem produsele livrate pana acum. In plus la celelalte magazine online se raspunde la telefonul sau mailul clientului, nu se inchide telefonul in nas si in general se confirma comanda in aceasi zi sau cel mult in 24 ore.

Concluzie? Cel.ro au unele produse relativ ieftine, dar la fel de ieftina si slab calitativa e si experienta de client pe care o primesti la Cel.ro. E prima si ultima oara cand vom comanda de la Cel.ro. Acum isi permit sa piarda un nou client chiar dinainte de a-l fi castigat, dar daca aceasta practica este generalizata atunci sigur pe viitor vor observa pierderea clientilor si in profit.

Edited by cr85, 28 November 2012 - 14:05.


#20
zamf323

zamf323

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.08.2009
Am patit si eu precum cr85 (a se vedea mesajul de mai sus). Am am apelat la cele doua numere de telefon afisate de ei pentru a afla date despre disponibilitatea unui produs si nu au vrut sa raspunda.
La inceput am primit ton de asteptare iar peste cinci minute a inceput sa sune. Nu mi-au raspuns insa ci mi-au pus din nou ton de asteptare, iar dupa alte 5 minute de asteptare mi-au inchis telefonul.

Si asa se mai pierde un client... Dar poate ca au prea multi.

#21
werty

werty

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.05.2004
Eu am primit telefonic confirmarea lor sa ridic o comanda, am mers la showroom si am stat 30 min la coada pentru a-mi spune ca nu mai este produsul pe stoc
Apoi le-am trimis un mail si raspunsul a fost ca le pare rau ca nu mai e in stoc si imi ofera discount 5% la urmatoarea comanda.

Inca un client pierdut...

#22
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
eu am pus si platit o comanda joi inainte de black friday si s-a livrat miercuri dupa black friday.
Da, intr-adevar nu au raspuns la telefon dar la mail am primit raspuns repede dupa care am fost contactat si totul s-a livrat ok, basca ca am primit si un stick de 8GB kingston cadou.
Dupa emag cel.ro va fi a doua alegere de acum inainte.

#23
soringh2012

soringh2012

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 08.11.2012
Din pacate in ultima vreme lasa de dorit. Dupa black friday nu au mai raspuns la telefoane o saptamana. Or fi vandut neasteptat de bine...si au luat o vacanta? :)

#24
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,113
  • Înscris: 29.06.2005
Da, asta a fost ultima mea experienta cu CEL.RO . Cei mai neseriosi posibil din toate magazinele online. Am comanda data la ei de o saptamana si nu mi-au livrat-o nici acum.
Numai scuze puerile si amanari. Ba ca produsele nu mai erau in stoc, desi pe site apar in stoc si inainte si dupa comanda...toata saptamana au fost "in stoc". Ieri mi-au garantat ca azi primesc comanda. Azi , evident...comanda nu plecase. Raspunsul... "nu stiu ce s-a intamplat la depozit".

#25
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Am comandat la inceputul acestei luni niste memorie pentru PC de la cel.ro.
Am urmarit sa fie in stocul lor (nu al furnizorului) si am platit in avans cu cardul. Nu mi-au luat comision la plata cu cardul.
Am primit confirmare comenzii si a platii imediat pe e-mail, a doua zi m-a sunat cineva sa-mi confirme din nou ca totul este bine si in urmatoarea zi, in jur de ora 16.00, aveam pachetul de la curier. Totul era sigilat, factura, garantie.
Nu mai spun ca in ziua livrarii mi s-a trimis prin sms numarul curierului si intervalul orar in care acesta urma sa ajunga la adresa.
Dupa ce am primit comanda mi-a fost trimis si un e-mail cu un formular de feedback.
Eu sunt multumit de cel.ro si voi mai comanda de la ei. Voi urmari sa aiba produsele in stocul propriu ca sa evit eventualele incurcaturi si timpul mare de asteptare.

#26
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,113
  • Înscris: 29.06.2005
E bun ca cineva mai are si experiente bune cu ei. Eu mai avusesem comenzi, fara probleme, in trecut -  dar de data asta m-au pierdut de client.
Am comandat 4 produse - TOATE in stocul lor. Am primit telefon de la ei "stiti, produsul x nu se mai afla in stoc". Le-am atras atentia ca pe site se afla in stoc, si au spus ca au fost 2 bucati dar le-au comandat altii inaintea mea. OK, mi-au spus ca imi livreaza dupa cateva zile, am acceptat.
Intre timp, am urmarit pe site produsul X. Toate zilele acelea a ramas "in stoc", doar ca, prin minune, a doua zi crescuse pretul cu 50 ron.
In ziua livrarii am sunat la ei. Dupa o gramada de apeluri si stat o gramada in asteptare - mi-au spus ca imi livreaza dar mai pe seara, pentru ca acum nu mai au produsul Y in stoc, si il asteapta de la furnizor.
In ziua urmatoare, am pe mail AWB. Sun la curier. "n-avem dom`le asa ceva, nu exista in baza de date". Sun iar la CEL. Iar cateva ore pana prind pe cineva. "Stiti, nu v-am trimis, pentru ca un coleg a vandut produsul X si nu-l mai putem aduce pana in ianuarie, dar va trimitem restul de produse...."
In momentul asta am anulat comanda. Toata. Si am comandat la emag(si primit a doua zi...)chiar daca am iesit cu 20 ron mai scump.

La 2 minute dupa ce-am facut comanda in alta parte m-au sunat sa ma roage sa nu anulez comanda, ca au facut rost de toate produsele.....n-am vrut sa mai aud de ei.

Eu am facut comenzi aproape la toate magazinele online din Romania, am luat online din America, din China, din Germania - dar n-am patit asa ceva cu un magazin niciodata.

#27
soringh2012

soringh2012

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 08.11.2012
Totusi comportarea de la Black Friday, nu e de uitat usor. Puteau pune un baner Site Inchis, au facut destui bani si pentru 2013. La felefoane suna mereu ocupat, le puteau deriva macar la concurenta Posted Image

Edited by soringh2012, 31 December 2012 - 10:34.


#28
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
la mine prima optiune pentru online va ramane intotdeauna emag.
Am cumparat de la CEL de nevoie pentru ca imi trebuiau anumite produse care nu se gaseau la emag.
Am fost in noul lor showroom din Apaca, o debandada totala acolo. Profesionalism zero, angajatii vorbesc unii cu altii peste clienti, mai scapa o injuratura, etc.

#29
Slay

Slay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 14.02.2005
Prima si ultima data cand mai fac comanda la CEL.ro. Am returnat un TV Led la 3 zile dupa ce am facut comanda pentru un pixel mort ca sa mi se spuna de catre cei din service ca suportul tv este zgariat. L-am verificat personal inainte de a-l returna si nu avea absolut nicio zgarietura. Mi-au trimis poze cu un alt suport zgariat. N-au vrut sa-mi inlocuiasca TV-ul si pentru returnarea banilor mi-au oprit suma de 100 de lei. Nu cumparati de la ei! Sunt tepari!!!

#30
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Sunt mizerabili. am mai spus-o. Si la propriu si la figurat. Daca ajungi la ei la garantie nu ai cum sa o rezolvi cum trebuie. Am avut probleme cu ei la garantie cu un laptop dell.

#31
SimmyBlu

SimmyBlu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 19.10.2013
mi-am cumparat un netbook acer de la cel.ro. exact acelasi laptop pe care il are si un prieten, dar el l-a achizitionat de pe emag. toate bune si frumoase, comanda a venit repejor. arunc o privire si vad ca laptopul are o parte de plastic rupta, nici mica, nici mare, ce se afla in spatele bateriei laptopului. plus ca ecranul laptopului meu are o tenta galbuie fata de ecranul celuilalt. diferenta asta o fi de la ceva setari facute de tipu ala poate, zicea ca nici el nu mai stie ce a facut pe el, ca de cum l-a primit, a tot umblat prin el. nu m-am complicat pentru atata sa returnez produsul.in plus am avut 2 ani garantie, fata de 1, cat ii ofereau lui de la emag. si mi-au trimis cadou si o husa faina. pe langa asta, am mai comandat eu o husa cu un anumit model, hello kitty, iar ei mi-au trimis alt model, macar era tot hello kitty. plus ca era si putin mai ieftin. si fac retur. si imi trimit inapoi pachetul cu husa gresita, a trebuit sa platesc drumul dus-intors degeaba si sa raman cu husa aia, ca ei au zis ca daca fac retur, eu platesc. eu citisem altceva la termeni si conditii. care e vina mea ca un bou ce lucreaza la ei greseste comanda, totusi. si asta fiind a 3-a zi dupa ce am primit-o, atuncea am facut retur. am netbook-ul de un an jumate, ceva in genul, si e inregula. macar atata.

Edited by SimmyBlu, 22 October 2013 - 18:47.


#32
claudiu406

claudiu406

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 22.11.2011
din punct de vedere al timpului de livrare sunt ok dar la retur e jale. nu poti lua legatura cu ei decat prin mail (n-au telefon) si trebuie sa te tii de capul lor. au trimis un laptop cu pixeli morti, unul in partea de sus a ecanului iar jos inca, cativa dar grupati...nu i-am mai numarat...pt. ca e de ajuns chiar si unul ca vreau sa-l schimb...cand am completat formularul de retur am scris ca am 2 pixeli morti si ma trezesc cu raspuns ca doar 2 pixeli nu reprezinta un defect conform garantiei Posted Image) le-am zis ca defapt sunt mai multi dar in 2 zone diferite...au acceptat totusi returul (trebuie sa-l platesti tu) dupa o saptamana de "negocieri". acum astept sa vad ce se intampla. sper sa dea dovada de profesionalism macar in al 12-lea ceas si sa trimita alt laptop in cel mai scurt timp posibil.
nu i-am crezut in stare de asa ceva mai ales ca sunt destul de vechi pe piata dar asta e prima si ultima comanda care o fac la ei.

P.S: revin dupa ce se lamureste treaba

Edited by claudiu406, 25 October 2013 - 14:54.


#33
UN_OM_SERIOS

UN_OM_SERIOS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 22.03.2012
ce contăm noi , niște oameni ne-nsemnați față de ei ? Să zicem merci că ne permit să cumpărăm de la măriile lor. Îmi este scârbă de asemenea comercianți.

#34
MarianDancus

MarianDancus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 15.05.2013
Noroc ca eu am avut prieteni care se arunca repede sa cumpere fara sa se documenteze de firma. Tot asa ceva problema la garantia unui laptop de la cel , altu cu un telefon de la emag, care dupa cum am zis si in celalalt topic, e numai reclama de ei. Eu sunt abonat la quickmobile cu cumparaturile de vreo 2 ani deja si n-am avut probleme. E foarte grava treaba in Romania cu majoritatea magazinelor online, ajungi sa te sperii cand vezi la ce discutii se ajung pentru garantie ... la noi e probleme pana si cu onorarea unei simple comenzi. iti cumperi ceva , iti trimit altceva. E haos fratilor.. dupa cum a zis si cel de mai sus...

#35
VMILCINOV

VMILCINOV

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.08.2008
sunt cei mai ordinari comercianti online pe care i-am intalnit , am facut o comanda de black friday 22 noiembrie cu numarul 408289 , mi-au spus ca miercuri ajunge comanda valoare comanda 5769 ron , de miercuri pana astazi am sunat, trimis mail, mesaj yahoo, nimeni nu mi-a raspuns , astazi minune primesc un mesaj sec ne cerem scuze nu am primt produsele , o sa trimitem comanda dvs saptamana viitoare , asa o sa patim toti care alimentam cu bani firme ,,josnice'' , cred ca urmatorul pas este sa comandam numai de afara sunt foarte seriosi livreaza rapid chiar si de black friday si comunica cu clientii , nu-i ignora , deh.. traim in romania... !

#36
Deyutzu_AR

Deyutzu_AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 21.03.2012
sunt la al 2-lea produs comandat de pe CEL.RO si sunt foarte multumit _ am comandat acum 5 ani un Laptop Acer 5735z si in 5 zile l-am avut acasa si saptamana asta am comandat un HTC WINDOWS PHONE 8s la un pret incredibil de mic :X -7mil. si pe Emag e 1499 Posted Image) - per amsamblu sunt foarte multumit de ei - am dat comandat miercuri seara la 10 seara HTC-ul  si joi dimineata la 11 m-au sunat pentru confirmarea comenzii si ieri l-am primit Posted Image va sfatuiesc sa achizitionati produse de la ei ca sunt de incredere si au preturile foarte foarte mici si avantajoase pentru client  Posted Image

Edited by Deyutzu_AR, 15 December 2013 - 16:09.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate