Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Intrebare de procedura

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
hustyus

hustyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 06.01.2011
O doar o intrebare destul de ciudata insa eu cand am fost sa imi fac acel test de alergie pentru anestezicul de la dentist mi-au cerut sa le duc o adeverinta cum ca sunt student insa eu nu am dus si au zis ca imi fac testul dar sa le duc si eu pana acuma au trecut 2 saptamani(maine) si eu tot nu am dus(ca la facultate nu e mai nimeni).La ce le folosesc acele adeverinte sa stiu daca sa merg sa le mai duc sau nu are nici un rost?

#2
cvag3

cvag3

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.05.2009
In primul rand renunta la facultate, o faci degeaba ca nu stii nici macar sa scrii/ sa te exprimi.
Cred ca au folosit un pretext, cu adeverinta, sa vada daca te descurci sa faci rost de una. Cel mai probabil te-ai exprimat defectuos si la dentist.
Pe de alta parte, ajuns la facultate daca nu stii la ce serveste o adeverinta e grav din punct de vedere al sanatatii tale. Mai incearca!

#3
hustyus

hustyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 06.01.2011
1 la mana adeverinta nu mi-a trebuit-o la dentist ci pentru un test de alergie facut la spital.
2.Uite eu nu stiu la ce foloseste o astfel de adeverinta de la facultate.Poate sti tu mai multe ca mine.