Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Cum e sa fii mecanic de locomotiva ?

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
DGecko

DGecko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 31.07.2012
Va salut!

Ce parere aveti, mai merita aceasta meserie timpul investit in umarea cursurilor pentru calificiare?
Mai are un viitor aceasta meserie in RO?
Stiu ca aceste cursuri dureaza 36 saptamani, iar costul cursului este de 2576 lei.

#56
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Ţinând că e foame de mecanici, cel puţin la privat, cred că merită. Dacă eşti pregătit pentru program aiurea.

Edited by djl, 15 February 2022 - 14:25.


#57
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Pai cum? Faci curs pe banii tai si apoi te duci la concurs pentru post? Si daca nu iei postul ce te faci cu calificarea aia? Faci glovo sau uber?  
Mai degraba as considera sa plateasca angajatorul cursurile, cu garantia ca te angajeza dupa pe o perioada minima prestabilita. In rest.. ce mare branza sa fii mecanic pe locomotiva, ca merge singura, pe ŗine, macazele le schimba altii, numa  sa fii atent la viteza si distanta de franare, in rest ai timp si de baut. Mare mirare a fost recent cand a trosnit un conductor un tren, ca era beat muci.

https://focuspress.r...testi-era-beat/

#58
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Si eu sunt de acord cu varianta asta. Au nevoie, sa-si puna banii unde le este nevoia si sa formeze oameni, eventual ii leaga de glie cativa ani. DB sunt in cautare mare de oameni, dar momentan cauta gata formati.

Edited by connectorxp, 19 February 2022 - 18:28.


#59
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Pai spera sa prinda din cei disponibilizati de altii, care au si experienta deja.

Edited by tfmercedez, 19 February 2022 - 21:47.


#60
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
E naspa, multi se gandesc la bani vad, dar intrebati mecanicii cate "crime" au la activ, la animale mai e cum mai e, dar intrebati de oameni, unii au zeci.

#61
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Din pacate este "riscul meseriei" mai ales ca trenul nu franeaza sau vireaza precum o masina.

#62
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Şi din păcate unii ignoră acest aspect   :(   Nici cu tramvaiele nu e de joacă   :nonobad:

#63
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005
salariul e undeva de la 5k lei in sus.
probabil fimele private cer bani pt cursuri si stiu ei bine de ce.
cfr (marfa si calatori) stiam ca platesc ei cursurile. problema lor fiind ca dupa ce se termina cursurile aia mai stau cateva luni si se cara la privati pt cate sute lei in plus.

si e o meserie grea.

 connectorxp, on 19 februarie 2022 - 18:27, said:

Si eu sunt de acord cu varianta asta. Au nevoie, sa-si puna banii unde le este nevoia si sa formeze oameni, eventual ii leaga de glie cativa ani. DB sunt in cautare mare de oameni, dar momentan cauta gata formati.
so ne mai miram de ce multinationalele te pun sa semnezi contract ca nu pleci in urmatorii x ani, iar daca pleci platesti cursul cu varf si indesat.

#64
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Este oarecum fireasca aceasta protectie. La mine toate clauzele aveau durata de 2 ani pentru orice curs sau specializare si se devaloriza luna de luna pana la scurgerea intervalului respectiv. Norocul meu si al colegilor a fost ca s-a desfiintat societatea si am ramas cu toate, moca, altfel decartam.

#65
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,880
  • Înscris: 28.11.2006

 pielea, on 19 februarie 2022 - 22:01, said:

E naspa, multi se gandesc la bani vad, dar intrebati mecanicii cate "crime" au la activ, la animale mai e cum mai e, dar intrebati de oameni, unii au zeci.

1. Un tren de 1000 de tone nu franeaza ca o masina de 1 tona (nici ca un camion de 40 de tone).

2. Multi soferi sunt inconstienti: vad semnalele, aud sirena, dar trec, ca ei sunt mai jmekeri si se grabesc...

Si 3: mai sunt si "fanii Anei Karenina"...

Nu cred ca toate astea pot fi puse in carca mecanicilor...

#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 connectorxp, on 20 februarie 2022 - 15:59, said:

Din pacate este "riscul meseriei" mai ales ca trenul nu franeaza sau vireaza precum o masina.
mda.. la noi mai intai trebuie sa moara un numar X de oameni pana se ia hotararea ca sa monteaza semnale luminoase, si daca nici alea nu ajung, atunci se pun si bariere.  
Au fost cazuri cu accidente cu multi morti in oras, pentru ca nu existau bariere la trecerea la nivel cu calea ferata. Oamenii sunt prea "ieftini" ca sa se justifice barierele, care costa obscen de mult, sute de mii chiar milioane de euro, chiar nu inteleg ce dracu poate fi atat de scump.

Edited by tfmercedez, 21 February 2022 - 22:34.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate