Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum e sa fii mecanic de locomotiva ?
Last Updated: Feb 21 2022 22:33, Started by
yonut_a
, Aug 08 2011 08:20
·
0
#55
Posted 15 February 2022 - 13:42
Va salut!
Ce parere aveti, mai merita aceasta meserie timpul investit in umarea cursurilor pentru calificiare? Mai are un viitor aceasta meserie in RO? Stiu ca aceste cursuri dureaza 36 saptamani, iar costul cursului este de 2576 lei. |
#56
Posted 15 February 2022 - 14:25
Ţinând că e foame de mecanici, cel puţin la privat, cred că merită. Dacă eşti pregătit pentru program aiurea.
Edited by djl, 15 February 2022 - 14:25. |
#57
Posted 16 February 2022 - 16:08
Pai cum? Faci curs pe banii tai si apoi te duci la concurs pentru post? Si daca nu iei postul ce te faci cu calificarea aia? Faci glovo sau uber?
Mai degraba as considera sa plateasca angajatorul cursurile, cu garantia ca te angajeza dupa pe o perioada minima prestabilita. In rest.. ce mare branza sa fii mecanic pe locomotiva, ca merge singura, pe ŗine, macazele le schimba altii, numa sa fii atent la viteza si distanta de franare, in rest ai timp si de baut. Mare mirare a fost recent cand a trosnit un conductor un tren, ca era beat muci. https://focuspress.r...testi-era-beat/ |
#58
Posted 19 February 2022 - 18:27
Si eu sunt de acord cu varianta asta. Au nevoie, sa-si puna banii unde le este nevoia si sa formeze oameni, eventual ii leaga de glie cativa ani. DB sunt in cautare mare de oameni, dar momentan cauta gata formati.
Edited by connectorxp, 19 February 2022 - 18:28. |
#59
Posted 19 February 2022 - 21:46
Pai spera sa prinda din cei disponibilizati de altii, care au si experienta deja.
Edited by tfmercedez, 19 February 2022 - 21:47. |
#60
Posted 19 February 2022 - 22:01
E naspa, multi se gandesc la bani vad, dar intrebati mecanicii cate "crime" au la activ, la animale mai e cum mai e, dar intrebati de oameni, unii au zeci.
|
#61
Posted 20 February 2022 - 15:59
Din pacate este "riscul meseriei" mai ales ca trenul nu franeaza sau vireaza precum o masina.
|
#62
Posted 20 February 2022 - 20:13
Şi din păcate unii ignoră acest aspect Nici cu tramvaiele nu e de joacă
|
#63
Posted 20 February 2022 - 20:23
salariul e undeva de la 5k lei in sus.
probabil fimele private cer bani pt cursuri si stiu ei bine de ce. cfr (marfa si calatori) stiam ca platesc ei cursurile. problema lor fiind ca dupa ce se termina cursurile aia mai stau cateva luni si se cara la privati pt cate sute lei in plus. si e o meserie grea. connectorxp, on 19 februarie 2022 - 18:27, said:
Si eu sunt de acord cu varianta asta. Au nevoie, sa-si puna banii unde le este nevoia si sa formeze oameni, eventual ii leaga de glie cativa ani. DB sunt in cautare mare de oameni, dar momentan cauta gata formati. |
#64
Posted 20 February 2022 - 21:51
Este oarecum fireasca aceasta protectie. La mine toate clauzele aveau durata de 2 ani pentru orice curs sau specializare si se devaloriza luna de luna pana la scurgerea intervalului respectiv. Norocul meu si al colegilor a fost ca s-a desfiintat societatea si am ramas cu toate, moca, altfel decartam.
|
|
#65
Posted 21 February 2022 - 21:44
pielea, on 19 februarie 2022 - 22:01, said:
E naspa, multi se gandesc la bani vad, dar intrebati mecanicii cate "crime" au la activ, la animale mai e cum mai e, dar intrebati de oameni, unii au zeci. 1. Un tren de 1000 de tone nu franeaza ca o masina de 1 tona (nici ca un camion de 40 de tone). 2. Multi soferi sunt inconstienti: vad semnalele, aud sirena, dar trec, ca ei sunt mai jmekeri si se grabesc... Si 3: mai sunt si "fanii Anei Karenina"... Nu cred ca toate astea pot fi puse in carca mecanicilor... |
#66
Posted 21 February 2022 - 22:33
connectorxp, on 20 februarie 2022 - 15:59, said:
Din pacate este "riscul meseriei" mai ales ca trenul nu franeaza sau vireaza precum o masina. Au fost cazuri cu accidente cu multi morti in oras, pentru ca nu existau bariere la trecerea la nivel cu calea ferata. Oamenii sunt prea "ieftini" ca sa se justifice barierele, care costa obscen de mult, sute de mii chiar milioane de euro, chiar nu inteleg ce dracu poate fi atat de scump. Edited by tfmercedez, 21 February 2022 - 22:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users