Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum e sa fii mecanic de locomotiva ?
Last Updated: Feb 21 2022 22:33, Started by
yonut_a
, Aug 08 2011 08:20
·
0
#19
Posted 09 August 2011 - 13:07
Super povestile...si foarte interesante nu stiam nici 10 % din ce ai povestiti acolo.
|
#20
Posted 09 August 2011 - 13:07
#21
Posted 09 August 2011 - 13:11
Quote Dubios e ca aveau toaleta. Nu cred ca metrourile franceze au toaleta. Depinde de tipul de rama folosit! Unele RER-uri au toaleta. Am impresia ca linia D de RER foloseste vagoane cu toaleta. Am mai vazut si pe A. |
#22
Posted 09 August 2011 - 13:46
Carrman, on 9th August 2011, 14:07, said: de ce chicotesti ca o centurista care a primit bani si bonuri de masa??? Sincer, nu imi place sa folosesc zambareti, adica smile-uri. Am pus hi, hi-urile in cadrul truismului ca sa subliniez/intaresc formularea de genul "vara nu-i ca iarna"* * Citatul ii apartine unui capitan de vas de suprafata, nu de submarin. LordRaptor Nu stiu trenul respectiv, dar cred ca toaleta e doar pt pasageri, nu si pt mecanic. Adevarul e ca la o adica, un om matur stie si isi autoregleaza cantitatea de lichide, evident nealcolice, pe care le bea. Mai ales ca e constient ca are o anumita treaba de facut si nu se poate ridica de pe scaun niste ore. Daca ati avea zilnic sedinte cu cei din conducerea dumitale, crezi ca le-ar da bine sa le ziceti la fiecare 2 ore, scuze, vreau la WC? Banuiesc ca si mecanici de tren fac la fel. Adica inainte sa plece in cursa ... Presupun ca in timpul ei beau doar asa niste apa, cateva pahare sa nu li se usuce buzele.. Si ca sofer ti se mai face nitel sete, pt ca hai sa fim corecti, si condusul masinii solicita .. Eu unul urasc sa ma opresc din drum. Asa ca inainte stiu cum sa procedez. Si am o sticluta mica, ceva de 0.5l.. yonut_a Daca omul respectiv m-a mintit, am mintit si eu. Dar ce zicea mi s-a parut credibil. Mai ales cele despre promovarile si raspunderea+ salariu. Din el si-a crescut 3 copii, cu sotia tinuta acasa. Sa fie clar, am vorbit de leafa de pe vremea lui Ceausescu. Pe cea actuala nu o mai stiu. Si oricum referinta s-a schimbat.. Iar atunci daca te prindeau ca vinzi motorina era muult mai dur decat azi.. |
#23
Posted 09 August 2011 - 14:05
Quote Nu stiu trenul respectiv, dar cred ca toaleta e doar pt pasageri, nu si pt mecanic. Asa e, mecanicul nu are toaleta. Insa cursele respective se fac in regiunea pariziana si un pic in afara (pe o distanta totala de vreo 100 - 120 de km maxim). La fiecare capat de linie, daca e nevoie, individul se poate duce la baie in statia terminus. Cred ca si mecanicii de pe locomotivele de trenuri de cursa lunga (numite in Franta, Grandes Lignes) fac la fel. Am impresia ca programul de lucru nu este unul care depaseste 8 ore de condus in continuu. Trenurile care au trasee a caror durata necesita 12, 16 ore, schimba mecanicul un anumite gari, iar cel care a condus pana atunci merge si se odihneste. Hai ca 8 ore se poate tine orice om normal. Face pipi inainte de a urca in locomotiva, si mai face o data peste 8 ore cand isi termina schimbul. Simple as that. Edited by LordRaptor, 09 August 2011 - 14:20. |
#24
Posted 09 August 2011 - 16:04
E frumos sa fi mecanic de locomotiva.Daca tii neaparat sa iti faci nevoile deschizi usa la locomotiva si bagi mare. :P
sau faci in pahar(nu ala in care bei). |
#25
Posted 09 August 2011 - 17:31
Orice tren opreste undeva in vreo statie macar 2-3 minute si nu cred ca e imposibil sa dea o fuga la o toaleta daca e cazul. Iar la trenurile Siemens Desiro e simplu, au toalete.
Problema mare la noi e ca calea ferata e jalnica din punct de vedere tehnic cu mici exceptii (magistrala 800 si putin din 300) si am impresia ca nu se mai fac cursuri pentru mecanici de locomotiva, cei cu vechime ori se pensioneaza ori trec la operatorii privati. |
#26
Posted 09 August 2011 - 21:38
Se mai fac cursuri pentru mecanici de locmotivă. Dar degeaba se fac, din moment ce se dau mecanici afară, nu se mai angajează :(
|
#27
Posted 09 August 2011 - 22:13
Meserie foarte solicitanta , stres mult , ai mina si piciorul cum spunea Prien care daca nu le bati se opreste masina , asta e echivalent cu aproape demiterea din functie daca nu ai explicatii plauzibile pentru incident .
Examenul medical nu se face ca la scoala auto , este anual sau de cite ori esti mutat pe alta masina (ma refer de la marfa la persoane) , ei dau neuro , psihiatrie , derma , ofta , orl , dermato-venerice , stoma, interne , anual si la cel mai serios mod , stiu ca le dam impreuna si mai discutam , personal dau pentru transporturi deosebit de periculoase . Toate semnalele trebuie 'luate' , daca ati mers cu trenul in primele vagoane ati auzit deseori ca suiera mai lung sau mai scurt - e , avertizeaza la poduri , semnale , bariere, pasaje , tunel (in tunel niciodata) . Ai rata un semnal , ai 'furat' la salar . Vitezele trebuie respectate strict ca la grafic , opririle , inclusiv intrarea in gara si oprirea linga semnal , masina nu se opreste unde da domnu' , trebuie dusa la semnal . Orice anomalie de trafic trebuie semnalizata la dispecerat : sine serpuite , sine lipsa , semnal pe verde aiurea , neschimbare de macaz din motive tehnice s.a. Trebuie sa ai nervi de otel ca sa rezisti mai mult timp , inainte meseria era una dintre cele mai bine platite , acum nu stiu daca mai merita ... Desi trenul 'stie' sa mearga singur pe sine tu ca mecanic esti mai solicitat decit un sofer care pe liga ca poate opri cind necesitatile o cer macar mai vede cite una alta prin zonele pe care le traverseaza . Tot respectul pentru aceasta meserie ! Edited by hemTT, 09 August 2011 - 22:14. |
#29
Posted 09 August 2011 - 22:33
eu ma intreb cati mecanici lasa consola in timpul mersului si dau o fuga pana la wc.
|
#30
Posted 09 August 2011 - 22:34
#31
Posted 09 August 2011 - 23:03
yonut_a, on 8th August 2011, 09:20, said: Intr o seara asteptam pe cineva la gara si tocmai coborase un mecanic dintr o locomotiva si am aruncat si eu un ochi de la distanta: erau vreo 2 scaune jerpelite, o cabina mica si inghesuita emanand un miros de motorina. Intrebarea este cum e sa fii mecanic de locomotiva ? Faci in fiecare zi acelasi drum , conduci aceeasi locomotiva ? Daca spre exemplu locuiesti in Iasi si faci curse spre Bucuresti acolo li se ofera cazare si a doua zi fac cursa retur sau preiau alt traseu ? P.S cel mai curios eram de fapt ce face un mecanic de locomotiva in timpul unei curse daca vrea sa se duca la baie ? nu cred ca exista asa ceva in locomotiva iar in gara unde sta trenul 1-2 min nu cred ca are timp. Ceea ce stiu eu din experienta de copil de mecanic de locomotiva: E o viata de cacat platita cu un salariu de cacat! Lucrezi 12/24, te "schimbi" din tura pe la mama dracu' si te intorci eventual pasager in orasul tau (mai pierzi ore, ca astea NU se contorizeaza la ziua de lucru). Iti crapa okii la turele de noapte holbandu-te la aceleasi doua linii care nu se unesc nicaieri. Daca faci asta suficient de multi ani, nu prea iti mai ramane timp de incasat pensia. Mori de cald vara, iarna in schimb stai la caldura. Daca esti jmeker, mai faci un ciubuc din motorina, daca esti prost si cinstit ca batranu-meu, nu-i faci. Te trage curentul fie pana te omoara, fie pana te calesti. Poti sa omori oameni pe linia de tren (cativa sinucigasi, eu nu stiu cum draq a avut asta "bafta" de asa ceva!!!) . Poti sa omori iepuri pe langa terenurile agricole si padure (eu unul am mancat vanat impuscat cu locomotiva :) ) Poti sa conduci unua dintre cele mai lungi garnituri de tren de marfa din Romaina de pe vremea lu ceasca, spre suta de vagoane sau poate si mai bine, nu mai tin minte. Cu doua locomotive tractoare si o impingatoare. (macar cu mandria asta s-a ales si el) Pe DE (Diesel Electrica) si DH (Diesel Hidraulica) , ai doua manete in stanga (directie, controler), si 2 in dreapta (frana curenta, frana de urgenta), o pedala pe care tre sa o apesi ritmic, ca altfel se opreste hardughia. Tre sa dai examene medicale mai ceva ca un aviator si sa "depasesti ordonat" fiecare bobina de verificare de langa sina. Tre sa respecti strict orare, viteze... macar sa incerci sa o faci, lumea oricum injura. Copil fiind, am mers cu "Laleaua neagra", o relicva ramasa in Depou si folosita local o vreme, pana au adus suficiente LDE /LDH uri. "cine bea apa din tender, la gara ramane!" Eu unul nu mi-am dorit asa viata. A trait-o tata (cat a trait). :death: Edited by neocreatio, 09 August 2011 - 23:29. |
#32
Posted 10 August 2011 - 00:42
Poate lasa si pe ajutorul de mecanic sa apese pe buton sau mai stiu eu ce daca vrea sa mearga la WC. Oricum bag de seama ca pana si pilot de avion e mai usor, (poate gresesc si nu e asa) acolo cand ajungi la altitudinea stabilita bagi pilot automat, nu trebuie sa fii stresat, cand nu ai furtuni de ocolit si e senin pe tot traseul poti dormi sau "face sex cu stewardesa" dupa cum suna unele bancuri. :D
Eu n-as putea fi nici mecanic si nici pilot, nici sa conduc masina nu prea imi place, prefer sa stau linistit si sa conduca altul, insa pe tren sageata albastra langa mecanic se aud niste bazaituri date in difuzoare cand se trece prin anumite locuri, insotite sau nu de comunicare prin statie. Inca ceva, un nas mi-a spus ca nu ai voie sa asculti muzica/radio pe tren la intrebarea mea daca mecanicul face asa ceva cu boxele ce le vedeam in cabina, aici masina rulz clar, sau chiar si tramvaiele RATB pe care aud radio la vatman, sa nu mai zic de autobuze. PS: muream de ras cand vedeam din sageata iepuri sau turme de oi cum o zbugheau la fuga cand trecea trenul, imi imaginam cum ar fi sa "farame oile" aluia, am citit in ziare ca un tren s-a blocat in niste oi pentru ca acestea au ramas incolacite pe roti. :D Edited by Neaceasca85, 10 August 2011 - 00:55. |
#33
Posted 10 August 2011 - 08:06
Dupa tot ce am citit pe aici se pare ca este o meserie foarte grea, asa ce inevitabil vine intrebarea Oare cu cat sunt platiti ?
|
|
#35
Posted 10 August 2011 - 09:39
yonut_a, on 10th August 2011, 09:06, said: Dupa tot ce am citit pe aici se pare ca este o meserie foarte grea, asa ce inevitabil vine intrebarea Oare cu cat sunt platiti ? Concluzia e ca e o merserie foarte grea si nu e deloc o joaca sau un vis copilaresc. Edited by Neaceasca85, 10 August 2011 - 09:40. |
#36
Posted 10 August 2011 - 09:53
Vad ca tot revine ideea mersului la toaleta, ca si cum ar fi principala problema in meseria de mecanic de locomotiva. Mi se pare aiurea, totusi nu e vorba de copii mici, pe care ii apuca brusc pisarea si tre sa faca in urmatorul minut. Cred ca este una din problemele minore, fix ultima grija a unui mecanic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users