Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare
 Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.
 Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...
 Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie

Monitor cu consum URIAS
 

Cum e sa fii mecanic de locomotiva ?

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,947
  • Înscris: 03.08.2008
Am depasit problema  :D acuma ma intereseaza cat castiga.

#38
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,534
  • Înscris: 13.06.2004
@Neaceașcă85: nu mai există ajutor de mecanic de ani. Tocmai de aia au pus butonul ăla (înainte dacă crăpa mecanicul, prelua conducerea trenului ajutorul de mecanic).

#39
LordRaptor

LordRaptor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,767
  • Înscris: 27.05.2011

Quote

Cum e sa fii mecanic de locomotiva ?

Periculos! (see attached)

Attached Files



#40
fat_frumos_barosanu

fat_frumos_barosanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 17.07.2011

View Postdjl, on 10th August 2011, 12:20, said:

@Neaceașcă85: nu mai există ajutor de mecanic de ani. Tocmai de aia au pus butonul ăla (înainte dacă crăpa mecanicul, prelua conducerea trenului ajutorul de mecanic).
Inainte existau scarpinici, au disparut si aia?

#41
Myrmidon

Myrmidon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 03.10.2006

View Postyonut_a, on 10th August 2011, 10:56, said:

Am depasit problema  :D acuma ma intereseaza cat castiga.

In jur de vreo 20 de mil. Dar depinde de clasa / sporuri / etc ...

Edited by Myrmidon, 10 August 2011 - 16:53.


#42
BlueSky2009

BlueSky2009

    Călător Stelar

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,163
  • Înscris: 13.02.2009

View Postyonut_a, on 8th August 2011, 09:20, said:

Intr o seara asteptam pe cineva la gara si tocmai coborase un mecanic dintr o locomotiva si am aruncat si eu un ochi de la distanta: erau vreo 2 scaune jerpelite, o cabina mica si inghesuita emanand un miros de motorina.
Intrebarea este cum e sa fii mecanic de locomotiva ? Faci in fiecare zi acelasi drum , conduci aceeasi locomotiva ? Daca spre exemplu locuiesti in Iasi si faci curse spre Bucuresti acolo li se ofera cazare si a doua zi fac cursa retur sau  preiau alt traseu ?

P.S cel mai curios eram de fapt ce face un mecanic de locomotiva in timpul unei curse daca vrea sa se duca la baie ? nu cred ca exista asa ceva in locomotiva iar in gara unde sta trenul 1-2 min nu cred ca are timp.

Nu faci in fiecare zi acelasi tren.

In locomotiva exista o galeata, care e folosita pe post de closet. :bigwhitegrin:

View Postanonimogg, on 8th August 2011, 11:04, said:

Plus ca nu e nici un tren de lunga durata care sa aiba 1 singur mecanic.

Inainte se schimba si locomotiva. Acum, se schimba doar mecanicul. Din cate stiu, schimbarile se fac astfel : Buc - Brasov, Brasov - Teius sau Cluj, Cluj - Oradea, Buc - Buzau, Buzau - Bacau, Bacau - Suceava, Marasesti - Iasi, Pascani - Iasi, etc.

View Postyonut_a, on 8th August 2011, 11:06, said:

Eu ma uitam la locomotivele care fac Iasi Bucuresti si nu aratau cine stie ce.

Iasi - Marasesti e cu diesel, Marasesti - Buc este cu electrica. La care din ele te referi ?

View PostMyrmidon, on 9th August 2011, 13:01, said:

1. De exemplu, la trenurile de marfa care merg de la Azomures pana in port la Constanta, nu vei vedea un mecanic din Tg. Mures mergand mai mult de Ciceu (eventual cazuri exceptionale).

2. De ce sa nu aiba timp ? Trenul nu merge fara el...  -_-

3. Meseria de mecanic de locomotiva pare faina. Nu e usoara, nici grea. Programul de lucru e destul de random...

1. Exceptand operatorii privati de marfa.

2. :lol: Da' de penalizari pt intarziere, ai auzit ?

3. E foarte grea si are o raspundere uriasa.  :console:

#43
Myrmidon

Myrmidon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 03.10.2006

View PostBlueSky2009, on 10th August 2011, 22:30, said:

1. Exceptand operatorii privati de marfa.
N-am stiut.

Quote

2. :lol: Da' de penalizari pt intarziere, ai auzit ?
Intrebarea e alta. Ai auzit de sarcasm ? :P

Quote

3. E foarte grea si are o raspundere uriasa.  :console:
Raspundere uriasa, da.   :mellow:

#44
Shpatula

Shpatula

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 91
  • Înscris: 23.06.2011
E nasol sa fi mecanic de locomotiva , e nasol sa fi mecanic de orice , nu cred ca ar castiga mai mult de 1500 de lei .

#45
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Terminati cu prostiile. Nu face nimeni KK la olica.  Opresti frumos, iei un ordin de circulatie (daca nu gasesti sulul de curpapir prin dezordinea din geanta) :thumbup:   si treci in botul masinii. Mecanic ajutor exista la multe trenuri. Sunt mecanici care au iesit la pensie facand manevra intr-o singura statie, dar sunt si altii care merg de la Curtici la Constanta (cu intreruperi, bine-nteles).

#46
BlueSky2009

BlueSky2009

    Călător Stelar

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,163
  • Înscris: 13.02.2009

View PostLOCOmotive, on 11th August 2011, 08:31, said:

Terminati cu prostiile. Nu face nimeni KK la olica.  Opresti frumos, iei un ordin de circulatie (daca nu gasesti sulul de curpapir prin dezordinea din geanta) :thumbup:   si treci in botul masinii. Mecanic ajutor exista la multe trenuri. Sunt mecanici care au iesit la pensie facand manevra intr-o singura statie, dar sunt si altii care merg de la Curtici la Constanta (cu intreruperi, bine-nteles).

Nu stiu pe ce lume traiesti tu ( sau, daca activezi ca mecanic - in ce tara ), dar daca esti in Romania, ar trebui sa stii ca sunt deja ceva ani buni de cand s-au desfiintat posturile de mecanici ajutori pt trenurile de calatori.

Nu stiu la CFR Marfa cum este. Cat despre operatorii privati de transport marfa, de obicei, merg mai multi mecanici cu 2-3-4 masini pt trenul respectiv, pt toata tara.

#47
BlueSky2009

BlueSky2009

    Călător Stelar

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,163
  • Înscris: 13.02.2009

View PostPrien, on 9th August 2011, 14:01, said:

1. Omul imi povestea ca la examen era intrebat ceva de genul "inainte de intrare in statia de la Fetesti, cum mergi spre Constanta, cati copaci sunt pe dreapta?"

2. Fiecare tren are un fel de jurnal unde scrie cu ce viteza parcurgi fiecare portiune de pe traseu.

3. Acuma daca mecanicul raporteaza prin statia radio ca i s-a stricat ceva in locomotiva, dar mai reuseste sa se tareasca cu ea, la prima gara mare il asteapta o alta..

4. Un mecanic nu isi poata opri trenul in camp sa se dea jos sa faca un pishu pt ca trenul din spate ar intra in el..

5. Si iarasi este evident ca nu isi poate parasi postul de conducere si sa lase masina sa mearga de capul ei in timp ce el e in buda..

6. In plus exista si asa zisa "pedala a mortului". Pe fiecare traseu, in anumite locuri, la anumite distante, pe langa sau intre sine e pus un anumit dispozitiv. Cand trenul trece pe acolo, in postul de conducere se declanseaza o avertizare.
Daca mecanicul nu calca o pedala, apasa un buton, ma rog face ceva anume si de cateva ori intr-un interval de timp destul de mic, intra in functie o alarma care pur si simplu opreste trenul.

7. Ideea ca se apasa de mai multe ori ca automatul sa fie sigur ca mecanicul nu a pus o caramida, hi, hi..

8. Iar cand ajungeai la capat de linie te duceai la un camin la CFR-ului unde era camere special, cu paturi, si prestai programul de somn obligatoriu. Nu reveneai de la Constanta in Buc dupa jumate de ora, obosit dupa prima cursa..

9. In regulamentul lor scria limpede si clar ca in caz de accident daca se dovedeste ca nu ai facut conform celor scrise acolo primesti atatia ani de puscarie..

10. Cica aveau si un capitol special pt sinucigasi.

11. Adevarul e ca nu opresti un tren de 10 vagoane care merge cu 100km/ora in 20m.

12. Iar daca franezi prea tare arunci geamantanele in capul pasagerilor, ii dai cu capul de fereastra, etc..

13. Chiar, inainte de cursa trebuia se intrii in depou, sa iti verifici locomotiva, etc, sa legi trenul, etc.

14. Dupa cursa predai jurnalul, inregistrarea tahometrului si discutai ce s-a intamplat normal sau exceptional cu seful, cu mecanicii de la intretinere.

1. Prin asta verificau daca se cunoaste bine traseul.
2. Pe "Foaia de Parcurs" sunt trecuti, printre altele : timpii de mers intre statii, viteza maxima admisa.
3. Nu intotdeauna, depinde de masinile disponibile.
4. Asta e cea mai tare chestie.  :lol: :lol: :lol: :lol:  O sa revin mai jos, ca este complet fals ce ai scris.
5. Buda care nu exista....  :console:
6. Are legatura cu 4, scriu mai jos.
7. Unii faceau si asa, sau, o piatra / bolovan mare. Dar, daca erau prinsi, erau dati afara.
8. Asa este, la Fetesti inca exista aceste dormitoare.
9. Corect, doar daca era vina ta ca si mecanic.
10. La astia n-ai ce sa le faci. Dar mai exista si alte situatii periculoase. Detaliez mai jos.
11. Nici in 100 m nu-l opresti.
12. Aruncatul bagajelor in capul pasagerilor, adica, oprirea brusca a trenului, se intampla doar in 3 cazuri ( din cate stiu eu ) :

a. Cineva trage semnalul de alarma ;
b. Mecanicul "doarme" ( a se citi neatent ) si semnalul de cale declanseaza oprirea datorita neapasarii pedalei ;
c. Mecanicul declanseaza frana rapida a trenului, datorita unui pericol mare si imediat pt siguranta trenului.

13. Verificarea starii de functionare a locomotivei intra in atributia mecanicului. Legatul trenului insa, nu.
14. Mai ales in cazul evenimentelor.

----------------------------------------------------

4. Trenul din spate nu ar intra in trenul din fata, deoarece :

Pe traseu, intre statii, sunt Semnale de Cale, sau, numite simplu, BLA ( Bloc de Linie Automat ). Distanta intre ele este de 3,2 km ; 3200 m. Fiecare segment de linie intre 2 astfel de semnale este numit 1 sector BLA. Acum, daca 1 tren este pe 1 sector, daca un alt tren vine din spate, semnalele sunt astfel :

a. semnalul este verde : "Cel putin 2 sectoare din fata sunt libere" = viteza de circulatie este VS ( viteza stabilita ). Mai nou, am vazut indicatoare si cu : TMV = Trepte Multiple de Viteza.
b. semnalul este galben : "Atentie, primul sector este liber, dar al 2-lea este ocupat." Viteza de circulatie este redusa.
c. semnalul este rosu : "Atentie, sectorul din fata este ocupat. Opreste fara a depasi semnalul."

Fiecare semnal BLA este dotat cu un dispozitiv, si acelasi dispozitiv il are si locomotiva. Aceste 2 dispozitive trec unul peste altul intr-o frecare perfecta. Inainte de semnal, in cabina se emite o avertizare sonora, cum ca urmeaza semnalul. In momentul aparitiei avertizarii sonore, trebuie sa apesi pedala, care este situata in dreapta jos de scaunul mecanicului. Daca nu apesi pedala, dispozitivul semnalului declanseaza imediat franarea trenului. Dupa trecerea de semnal, avertizarea sonora dispare. Acelasi dispozitiv se gaseste si la restul semnalelor : de intrare, de iesire, de trecere, de traversare, etc.

Dispozitivul de langa semnal, este situat in exteriorul liniei, imediat langa linie si arata ca o bucata dreptunghiulara masiva de fier. Distanta intre marginea liniei si marginea dispozitivului este de aproximativ 2-3 cm.

----------------------------------------------------------

10. Despre sinucigasi :

La astia, nu prea ai ce sa le faci.

Dar mai sunt si urmatoarele situatii, in care, de asemenea, nu ai ce sa faci :

a. Este ceata densa, si, desi farul central este aprins, apare unul brusc pe linie. Sinucigas sau nu, nu ai cum sa-l eviti.
b. Un dobitoc de sofer forteaza bariera sau pasajul, chiar si cand trenul se apropie si da semnale repetate de avertizare.

De exemplu : in centrul satului Buciumeni, este strada principala, care facea bariera. A fost desfiintata datorita unui accident. Un dobitoc de sofer de tir s-a incapatanat sa treaca, desi, trenul venea. Am mers si vorbit personal cu mecanicul respectiv, acum multi ani. Omul a spus clar : oricate semnale am dat, nebunu' a vrut sa treaca. El a scapat, dar masina nu. Impactul a fost mare, tirul a fost smuls, cabina cu soferul a ramas, dar remorca a fost facuta bucati si imprastiata de-a lungul liniei, pana cand a reusit sa opreasca trenul.

----------------------------------------------------------

O alta bariera, acum vreo 40 ani : o dimineata in care un autobuz ducea la munca in Valea Calugareasca multi profesori, ingineri, etc. Soferul s-a incapatanat sa treaca inaintea trenului. Nu a reusit. El a scapat, impreuna cu cativa care stateau pe locurile din fata, dar trenul a lovit in plin mijlocul autobuzului si au murit multi oameni atunci. Cui i se poate imputa vina in acest caz ?

Mai tarziu, s-a construit podul care exista si azi, la iesire din oras spre Buzau. Linia 304.

-----------------------------------------------------------

c. Linia trece foarte aproape de gradinile oamenilor.

Un alt caz - tot linia 304 : O poarta din spatele gradinii a fost lasata deschisa, copilul de 3 ani lasat nesupravegheat de rude, care erau prin curte, copilul a mers de-a busilea spre gradina, a traversat gradina si, poarta fiind deschisa, a iesit la linie. Tocmai atunci cand trenul venea. Mecanicul, o cunostinta de-a mea, acum pensionar, a franat trenul, a dat semnale repetate, inutil. Copilul a fost lovit cu marginea exterioara de jos a locomotivei Diesel si proiectat la mare distanta. Evident, a murit. Mecanicul a suferit un soc si 6 luni nu a mai putut lucra ca mecanic. A fost tinut prin depou, auxiliar.

Cui i se poate imputa vina in acest caz ?

------------------------------------------------------------

Alt caz : noapte, intuneric, tarziu, un pasaj fara bariere, trenul venea, dadea semnale de avertizare, dar carutasul dormea dus. Calul isi urma drumul pe care il stia, fara a se opri. Dar, probabil, datorita semnalelor repetate date, carutasul s-a trezit. Era aproape ajuns langa linie, calul intrase pe linie putin, si trenul venea, aproape ajunsese la bariera. Mecanicul se facuse mic in scaun, astepta inevitabilul. Si atunci, carutasul a sarit din caruta, a apucat haturile si a tras calul inapoi. Atat a apucat mecanicul sa vada, si ca l-a sters. Dar au scapat.

O mare inspiratie a avut carutasul ala, sa traga si sa opreasca animalul, nu sa forteze / grabeasca trecerea. Ar fi murit cu siguranta.

View PostPrien, on 9th August 2011, 14:46, said:

Iar atunci daca te prindeau ca vinzi motorina era muult mai dur decat azi..

Erai dat afara + puscarie direct.

View PosthemTT, on 9th August 2011, 23:13, said:

Meserie foarte solicitanta , stres mult , ai mina si piciorul cum spunea Prien care daca nu le bati se opreste masina , 1. asta e echivalent cu aproape demiterea din functie daca nu ai explicatii plauzibile pentru incident.

2. Daca ati mers cu trenul in primele vagoane ati auzit deseori ca suiera mai lung sau mai scurt - e, avertizeaza la poduri, semnale, bariere, pasaje, tunel (in tunel niciodata).

3. Ai rata un semnal, ai 'furat' la salar.


4. Vitezele trebuie respectate strict ca la grafic , opririle , inclusiv intrarea in gara si oprirea linga semnal ,

5. masina nu se opreste unde da domnu' , trebuie dusa la semnal .

6. Orice anomalie de trafic trebuie semnalizata la dispecerat : sine serpuite , sine lipsa , semnal pe verde aiurea , neschimbare de macaz din motive tehnice s.a.

7. Desi trenul 'stie' sa mearga singur pe sine tu ca mecanic esti mai solicitat decit un sofer care pe liga ca poate opri cind necesitatile o cer macar mai vede cite una alta prin zonele pe care le traverseaza.

1. Nu exista explicatii plauzibile pt incidente de genul asta.

2. Sunt diverse zone care necesita semnale deosebite. De exemplu, linia trece pe langa gradinile oamenilor. De o parte si de alta a liniei sunt garduri de scandura, care delimiteaza gradinile, iar linia trece intre gradini. Linia 304. Un stalp vopsit in alb si negru alternativ, de sus pana jos, avand o inaltime aproximativa de 1 m, pozitionat pe dreapta sensului de mers reprezinta : Atentie, urmeaza o zona cu riscuri, da semnale repetate cu fluierul locomotivei.

3 fluiere scurte date de locomotiva dupa sosirea intr-o statie, semnifica faptul ca trenul a ajuns la destinatie. Deseori m-am intrebat de ce nu se dau cele 3 fluiere in Buc Nord. Abia dupa ce am mers in Buc Grivita, am aflat ca acolo este destinatia finala, si acolo se dau cele 3 semnale.

3. La ce te referi cand spui asta ?

4. Cu exceptia faptului ca, pt fiecare portiune de linie este trecuta o viteza maxima admisa, care nu trebuie depasita. Poti alege sa mergi cu mai putin decat viteza maxima admisa, dar nu mai mult.

5. In cazul trenurilor lungi, da. Dar nu in cazul celor scurte, de 3-5 vagoane, cum sunt cele din prezent.

6. Asa e.

7. Adica, tu crezi ca mecanicul nu vede nimic din zonele pe care le traverseaza, decat linia ?  :lol:

View Postpro-civilizatie, on 9th August 2011, 23:33, said:

eu ma intreb cati mecanici lasa consola in timpul mersului si dau o fuga pana la wc.

WC-ul care nu exista ?  :console:

Edited by BlueSky2009, 13 August 2011 - 14:12.


#48
Nightm4re

Nightm4re

    Dealux

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,285
  • Înscris: 23.09.2009
Interesant topic mai ales pentru persoanele (ca mine) carora le place sa calatoreasca cu trenul.

#49
BlueSky2009

BlueSky2009

    Călător Stelar

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,163
  • Înscris: 13.02.2009

View Postneocreatio, on 10th August 2011, 00:03, said:

1. Lucrezi 12/24, te "schimbi" din tura pe la mama dracu' si te intorci eventual pasager in orasul tau (mai pierzi ore, ca astea NU se contorizeaza la ziua de lucru).

2. Mori de cald vara, iarna in schimb stai la caldura.

3. Te trage curentul fie pana te omoara, fie pana te calesti.

4. Poti sa omori iepuri pe langa terenurile agricole si padure (eu unul am mancat vanat impuscat cu locomotiva :) )

1. Asa e.
2. Erau niste veri calduroase in urma cu 15-20 ani, mergeam vara sa ma plimb in Triaj, facea manevra cu Diesel, si, inauntru temperatura cred ca ajungea la 40 grade C, se incingea tabla exterioara asa de tare + ca mirosea a motorina in ultimul hal, seara cand ajungeai acasa purtai mirosul cu tine, intrat in haine.
3. Sau, poti alege sa stai si sa te coci. :bigwhitegrin:
4. Sau, mistreti. Intr-o noapte, mergand spre Bucuresti, in padurea de la intrare in Scrovistea, unde linia este inalta fata de restul zonei, tata a vazut cu farul central un mistret care incerca sa traverseze linia. A fost lovit si aruncat hat departe intre arbusti. Initial a crezut ca a reusit sa treaca, dar apoi, ziua urmatoare, cercetand locul cu ajutorul, l-au gasit.

View PostNeaceasca85, on 10th August 2011, 01:42, said:

1. Insa pe tren sageata albastra langa mecanic se aud niste bazaituri date in difuzoare cand se trece prin anumite locuri, insotite sau nu de comunicare prin statie.

2. Inca ceva, un nas mi-a spus ca nu ai voie sa asculti muzica/radio pe tren la intrebarea mea daca mecanicul face asa ceva cu boxele ce le vedeam in cabina.

1. Ce fel de locuri ?
2. Asa este. Nu au voie cu aparate de radio la lucru.

#50
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,749
  • Înscris: 14.10.2008
Pe sageata albastra am auzit odata in difuzor "Ia vedeti cine a apasat semnalul de alarma de nush unde", deci astea nu se opresc neaparat la acel buton rosu, nici la metrou "Vedeti ca v-ati asezat pe semnalul de alarma-Ia vedeti ca cineva mi-a actionat un semnal d-ala fara interfon".

@Nu stiu exact dar parca unde erau portiuni mai dificile din traseu.

Edited by Neaceasca85, 13 August 2011 - 15:55.


#51
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007

View PostBlueSky2009, on 13th August 2011, 13:32, said:

Nu stiu pe ce lume traiesti tu ( sau, daca activezi ca mecanic - in ce tara ), dar daca esti in Romania, ar trebui sa stii ca sunt deja ceva ani buni de cand s-au desfiintat posturile de mecanici ajutori pt trenurile de calatori.

Nu stiu la CFR Marfa cum este. Cat despre operatorii privati de transport marfa, de obicei, merg mai multi mecanici cu 2-3-4 masini pt trenul respectiv, pt toata tara.
Nu stiu cum intelegi tu ceea ce citesti. Am zis eu trenuri de calatori? Am zis eu ceva despre operatorii din sistemul sclavagist -pardon, privat-? Am zis MULTE TRENURI. Care parte n-o-ntelegi?

#52
LOCOmotive

LOCOmotive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 01.08.2007
Si sa-ti mai zic ceva.
Pe foaia de parcurs nu se noteaza viteza maxim admisa.
Mecanicul poate opri sa faca pishu, dar nu intra nimeni in el.
Dispozitivele actuale de siguranta nu mai permit faza cu pietroiu'. Trebuie actionate la anumite intervale de timp.
Inductorii nu se freaca neam. Si nici nu te avertizeaza ceva ca urmeaza un semnal.
Confunzi dispozitivele de siguranta intre ele. Ala cu semnalu' e sistemul INDUSI si butoanele de actionare/rearmare n-au nicio treaba cu piciorul.
3 fluiere scurte transmit agentilor sa asigure trenul cu franele de mana (in cazul asta)
Iar despre locurile lui Neaceasca85.. Se auzea soneria de la indusi, insotita de regula de comunicarea impiegatului de miscare "trenul xxx la cutare statie la diecta/ la x abatuta si opriti".

#53
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 22.05.2011

View Postyonut_a, on 8th August 2011, 08:20, said:

...... emanand un miros de motorina.....

Motorina inseamna bani... intelegi ce vreu sa zic?

#54
BlueSky2009

BlueSky2009

    Călător Stelar

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,163
  • Înscris: 13.02.2009

View PostLOCOmotive, on 13th August 2011, 17:48, said:

1. Pe foaia de parcurs nu se noteaza viteza maxim admisa.

2. Dispozitivele actuale de siguranta nu mai permit faza cu pietroiu'. Trebuie actionate la anumite intervale de timp.

3. Si nici nu te avertizeaza ceva ca urmeaza un semnal.

4. Ala cu semnalu' e sistemul INDUSI.

5. 3 fluiere scurte transmit agentilor sa asigure trenul cu franele de mana (in cazul asta).

1. Poate acum nu se mai noteaza. Acum 10-15 ani, se nota.

2. Posibil. S-au schimbat multe in ultima vreme.

3. Ba da. Cel putin, asa era mai demult.

4. Da, Indusi.

5. Poate s-a schimbat intre timp.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate