Industria bucureșteană: ce a fost, câtă a mai rămas
Last Updated: Apr 29 2024 21:14, Started by
sturmgeschutze
, Jul 04 2011 13:14
·
27
#2773
Posted 15 July 2023 - 22:41
#2774
Posted 16 July 2023 - 08:50
Discuţie despre primul magnetofon Românesc: https://www.elforum....tofon-romanesc/
|
#2775
Posted 18 July 2023 - 15:48
O lunga lista (87 la numar!) de autorizatii de construire date de primarul sectorului 2, pe PUZ Sectorul 2.
Nu comentez legalitatea acestora, vreau doar sa atentionez ca unele dintre ele sunt date pentru noi constructii pe locurile unor foste fabrici bucurestene. "-Un centru comercial pe Șoseaua Colentina 461, la fosta „Uzină de țevi sudate”, chiar la ieșirea din București. -Un magazin de retail pe Șoseaua Colentina 461, la fosta „Uzină de țevi sudate”, chiar la ieșirea din București. -Un hypermarket pe Șoseaua Colentina 461, la fosta „Uzină de țevi sudate”, chiar la ieșirea din București. -Blocuri cu o înălțime de până la 17 de etaje și un centru comercial pe strada Ziduri Moși 25, pe terenul fostei fabrici Aversa. -Un complex rezidențial cu blocuri cu înălțimea maximă de 11 etaje pe Intrarea Gherghiței nr 9B, pe malul lacului Plumbuita, în incinta fostei Fabrici de Cărămidă." https://www.hotnews....patiu-verde.htm In rest, ce sa mai spun...se vor face blocuri cu 14 etaje in zone unde acum sunt numai case. S-au dat autorizatii pentru construire de blocuri cu 8 etaje (sau chiar mai multe etaje) unor persoane fizice....de unde or avea astia atatia bani? - Edited by Costel2014, 18 July 2023 - 15:48. |
#2776
Posted 19 July 2023 - 07:06
E o nenorocire lista respectiva.
Doar un exemplu: Blocuri cu o înălțime de până la 17 de etaje și un centru comercial pe strada Ziduri Moși 25, pe terenul fostei fabrici Aversa. Autorizațiile au fost emise pe 29 septembrie și 24 octombrie 2022. Pai zona aia e plina de masini ale oamenilor care vin sa faca cumparaturi la Piata Obor. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi in zona.... dupa construirea unui bloc de 17 etaje si (probabil) mii de apartamente. Jesus Christ ...... |
#2777
Posted 20 July 2023 - 08:10
E o parte mai sinistra si mai trista- ca se vor gasi extrem de multe oi care sa plateasca pentru conditiile astea.
|
#2778
Posted 20 July 2023 - 08:59
a_user, on 20 iulie 2023 - 08:10, said:
E o parte mai sinistra si mai trista- ca se vor gasi extrem de multe oi care sa plateasca pentru conditiile astea. |
#2779
Posted 20 July 2023 - 20:34
Da, inca e atractiv Bucurestiul pentru toti taranii de prin toata tara, ar sta si 7 ore in trafic si ar manca cacat doar sa stea in Bucuresti.
|
#2780
Posted 21 July 2023 - 06:51
Foarte posibil sa ai dreptate. Eu as da oricat ca după ce am un venit constant si cât de cât rezonabil sa mă mut intr-un orăsel mic, gen Câmpulung Muscel sau Curtea de Arges. Undeva unde viața curge in alt ritm si imi pot reveni nervos.
|
#2781
Posted 21 July 2023 - 07:13
Costel2014, on 20 iulie 2023 - 08:59, said:
Foarte multe. Bulevardul Basarabia e un infren dimineata din cauza masinilor care ies de la blocurile construite de Hercesa, e foarte aglomerat. Cineva imi spunea ca blocurile respective, locuintele din ele, s-au vandut in proportie de 90% inca din stadiul de proiect. |
#2782
Posted 21 July 2023 - 08:21
Kokoshmare, on 21 iulie 2023 - 07:13, said:
Foarte adevarat. Dar locuitorii de acolo ar trebui sa piseze primaria pentru demolarea unei constructii industriale de prin anii 70-80 astfel incat sa se reconecteze strada Carei (pe gmaps vad ca e trecuta ca prelungire a sos Morarilor) cu strada Macazului, astfel incat sa se mai usureze presiunea pe intersectia Basarabia/Morarilor Altele sunt preocuparile pensionarilor de acolo, nu chestii de urbanism. valirex, on 20 iulie 2023 - 20:34, said:
Da, inca e atractiv Bucurestiul pentru toti taranii de prin toata tara, ar sta si 7 ore in trafic si ar manca cacat doar sa stea in Bucuresti. Adevarul este ca in afara de Bucuresti si alte 2-3 orase (Cluj, Iasi, poate si Brasov) Romania sta prost economic. Da, sunt locuri de munca, dar sunt prost platite si oamneii nu fac fata cheltuielilor. Asa ca se inghesuie toti in astea 2-3 "hub-uri" economice pe care le-am amintit. Din pacate, cam asta e viitorul Romaniei, micile orase de unde au plecat si jumatate din populatie (cum e Fagaras, de pilda) de regula in strainatate, au mici sanse sa se repopuleze si sa isi revina economic. Bogotta, on 21 iulie 2023 - 06:51, said:
Foarte posibil sa ai dreptate. Eu as da oricat ca după ce am un venit constant si cât de cât rezonabil sa mă mut intr-un orăsel mic, gen Câmpulung Muscel sau Curtea de Arges. Undeva unde viața curge in alt ritm si imi pot reveni nervos. Financiar nu am ales poate solutia cea mai bun, dar linistea mea interioara, lipsa de stres, sunt, vorba reclamei, nepretuite... Ai mare grija ce localitate alegi, ca sa nu ai surprize neplacute. Am in familie asemena cazuri, de oameni care au venit din Londra, respectiv Torino, s-au retras la tara, dar au fugit de acolo dupa nici cateva luni de zile. Edited by Costel2014, 21 July 2023 - 08:22. |
|
#2783
Posted 21 July 2023 - 09:10
Costel2014, on 21 iulie 2023 - 08:21, said:
Financiar nu am ales poate solutia cea mai bun, dar linistea mea interioara, lipsa de stres, sunt, vorba reclamei, nepretuite... Ai mare grija ce localitate alegi, ca sa nu ai surprize neplacute. Te felicit sincer. Nu banii sunt cei mai importanti in viata asta. Si multa lume nu intelege lucrul asta decat cand e prea tarziu si deja ori sunt obezi , ori au deja diabet, ori cate un preinfarct la activ. Si toate se petrec din cauza stresului, poluarii si meselor nesanatoase. Si culmea, toate bolile astea apar la varste din ce in ce mai mici. Ceea ce pana acum aparea la peste 70 de ani, acum poate sa apara la 30. Edited by Bogotta, 21 July 2023 - 09:14. |
#2784
Posted 21 July 2023 - 12:10
Ca Oborean, nu vreau să-mi închipui cum va fi cu "turneleţe" pe acolo Oricum, evit să mă uit spre acel loc, că-s imagini cu un impact puternic emoţional.
Că pe Bd. Basarabia (ei) (fost Muncii) s-au făcut blocuri, nu e rău, că e transport în comun. Însă e rău, că deşi îl au, destui preferă să folosească maşina. Traseu nu ştiu ce nu s-a făcut pe acolo, că pe vremuri trecea calea ferată de ajungea la Gara de Est (Obor) şi în Tei. Dar cum idoţi erau şi pe atunci, au făcut destule aiureli... nu tu subteranizat calea ferată, dar şi altele, pe care nu le spun acuma, că mă enervez... |
#2785
Posted 24 July 2023 - 10:15
Mai funcţionează din fericire I.C.M.E. Ajungi şi via Bd. Basarabia la ea Păcat însă că nu se investeşte mai mult în creşterea capacităţii reţelelor de energie electrică din Bucureşti.
|
#2786
Posted 30 July 2023 - 22:48
Nu am mai ajuns în zona Timpuri Noi. Cât din fostele fabrici dinspre Mihai Bravu mai există?
|
#2787
Posted 31 July 2023 - 08:00
djl, on 24 iulie 2023 - 10:15, said:
Mai funcţionează din fericire I.C.M.E. Ajungi şi via Bd. Basarabia la ea Păcat însă că nu se investeşte mai mult în creşterea capacităţii reţelelor de energie electrică din Bucureşti. Ce folos daca toata lumea isi pune pe care panouri solare sau investeste in pompe de caldura ? |
|
#2788
Posted 31 July 2023 - 10:48
Pui panouri şi pompe la toate clădirile de nu e nevoie de sporirea capacităţii reţelei?
Industria de producţie energetică a Bucureştiului e una care funcţionează. Chiar dacă la încălzire e aiurea. Dar termocentralele nu au fost scoase din uz - parcă Grozăveşti nu mai funcţionează la partea de păcură, iar Griviţa e oprită din cauză de datorii - acolo mai au echipament de rezervă din interbelic! Am avut şi C.D.E. - Centrală Diesel - Electrică. C.D.E. Filaret - clădirea roşie de vis-a-vis de Muz. Tehnic. Ultima dată, motoare Diesel în 2 timpi, alimentate cu păcură. |
#2789
Posted 08 August 2023 - 13:07
În afară de cele de mase plastice care erau pe Platf. Obor, "Policolor", U.M.E.B., I.C.M.E., U.R.B.I.S., mai avem fabrici care să aibă producţia în Bucureşti?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users