Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pentru un bun rpg. . .
Last Updated: Jun 04 2011 13:03, Started by
RpgBoy
, Jun 02 2011 22:28
·
0
#1
Posted 02 June 2011 - 22:28
Am scris aici pentru ca nu prea reusesc sa-mi dau seama cum aleg locul unde scriu subiectul. . .(mentionez ca scriu de pe mobil)
In principal este vorba de un rpg pe care vreau sa il fac. Cunostinte : - aproape nule, acum invat c++ - nu am mai creat modele 3D pana acum, doar harti - nu stiu exact ce imi cere dorinta si visul asta al meu. Deci, despre resurse : - bugetul, pornind de la 0, cam de cati bani am nevoie pentru un crearea unui rpg online ? - de ce performanta a calculatorului trebuie sa dispun ? <procesor, placa video, placa sunet, placa de baza, memorie HDD, RAM si orice am ratat> Si cam la ce pret ajunge un pc cu cerintele necesare ? - ca sa am un server imi trebuie un aparat special ? Cat costa, raportandu-va la calitate-pret ? - cat de importanta e legatura la internet, adica viteza sau firma de la care am + modul de conectare ? Din nou, cat ma costa cam un an de zile un abonament ireprosabil ? - de ce programe am nevoie, cat de scumpe sunt licentele ? Exista programe bune si gratuite ? - am ratat ceva ? |
#2
Posted 02 June 2011 - 23:27
#3
Posted 03 June 2011 - 00:54
singur e imposibil, dota a fost creeata de un pusti de 16 ani, in 8 luni parca, insa e o harta de warcraft care e foarte usor de facut, nu vreau sa te demoralizez... dar e imposibil, poti incerca sa faci harti de war3 pentru inceput si daca iti merge bine poti avansa
|
#4
Posted 03 June 2011 - 07:40
tatarduka, on 3rd June 2011, 00:27, said: Timpul necesar unei singure persoane cu cunostinte ce tind spre 0? Foarte mare. O sa te plictisesti in maxim 2 luni. Cunostintele se adauga in timp. Nu o sa ma plictisesc pentru ca iubesc programarea de jocuri. Doar ca pana acum am folosit limbaje mult prea distante de c++. De exemplu de 4 ani fac jocuri 3D in Game Maker, folosind limbajul GML. O echipa lucreaza gratis, ca dupa terminarea proiectului sa isi primeasca bani pe parcurs, nu ? :-| MeT4L, on 3rd June 2011, 01:54, said: singur e imposibil, nu vreau sa te demoralizez... dar e imposibil, poti incerca sa faci harti de war3 pentru inceput si daca iti merge bine poti avansa Defapt, eu vreau sa imi fac o echipa, dar vroiam sa stiu cam cat ma costa toata treaba asta inaine sa implic si o echipa. Nu suport war3, am auzit de dota si stiu ce se intampla in timpul jocului pe ea, dar cere-mi orice inafara de harti pt war3 :-D |
#5
Posted 03 June 2011 - 08:20
Mi-a spus un prieten ca va trebui sa investesc in jur de 2380 de euro (aprox 100.000.000 lei vechi) petru tot ce am intrebat la inceput si mi-a dat si exemplu cerintele unui srv de lineage 2 :
4 GB RAM Procesor Intel core 2 duo 3000+ MHz Placa video 2 GB HDD 1 TB Aparatura server care sa mentina 400-500 playeri on, fara probleme (cate 1GB RAM petru fiecare 100 playeri) A spus ca toatea astea trec de 50.000.000 lei vechi Edited by RpgBoy, 03 June 2011 - 08:36. |
#6
Posted 03 June 2011 - 11:18
Nu vreau sa te descurajez, dar de unul singur iti va fi imposibil, parerea mea. Un RPG "ca lumea" se face in echipa, prima data programatorii fac motorul grafic, pe urma desenatorii fac grafica, altii prelucreaza grafica si o transpun in joc si fac animatiile, pe urma altii fac harta si quest-urile, se optimizeaza, se fac efectele audio, se face muzica etc etc. sunt o gramada de chestii care se fac. Plus ca se scrie scenariul de catre cineva care se ocupa cu asta etc. Si, lucrand 20 de oameni (bine pregatiti in domeniul lor) la un joc, il fac in 6 luni - 1 an sau mai mult uneori. Deci. ma refer la un joc serios, in GameMaker nu cred ca poti sa faci ceva cu adevarat ca lumea. Si daca se puteau face jocuri SERIOASE de unul singur, se faceau.
Edited by Uncle_Leo, 03 June 2011 - 11:24. |
#7
Posted 03 June 2011 - 12:55
invatare programare - minimum 1 an
invatare modelare, texturare, rig, animatii - 3 - 4 ani doar pana acum ai strans 4 -5 ani de invatat, sigur mai esti dispus sa te apuci a si daca vrei sa angajezi oameni trebuie sa ii platesti lunar |
#8
Posted 03 June 2011 - 13:48
Pana una-alta, te poti implica in proiectele de open-source de jocuri sau/si poti face extensii la jocurile cunoscute: The Witcher, Dragon's Age, Baldur's Gate, etc, etc, etc.
In acest moment nici macar nu ai habar ce munca presupune un RPG (de la UI la AI). Edited by shiva, 03 June 2011 - 13:49. |
#9
Posted 04 June 2011 - 13:03
RpgBoy, on 3rd June 2011, 08:40, said: O echipa lucreaza gratis, ca dupa terminarea proiectului sa isi primeasca bani pe parcurs, nu ? NU. Ma indoiesc ca ar exista persoana asa de proaste (in sensul de credule) incat sa lucreze pe moca. La toate jocurile ce le vezi, echipele care le-au creat au fost platiti lunar, iar salariul celor din industria jocurilor, in medie este intre 80.000-120.000 $/an. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users