Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie SUV Premium
Last Updated: Sep 21 2011 00:58, Started by
ilealin
, May 29 2011 10:32
·
0
#1
Posted 29 May 2011 - 10:32
Salut tuturor !
Va rog sa imi oferitii sfaturile si parerile voastre legate de achizitia unui SUV Premium ! Doresc sa fac trecerea de la o limusina Audi A6, 3.0tdi quattro, la un SUV. Am ales spre comparatie urmatoarele: Mercedes ML 320 sau 420 ? Audi Q7 3.0 tdi sau 4.2 tdi ? Porsche Cayenne 3.0 diesel ? Lesux RX 450h Hybrid ? As dori sa vorbim despre masini noi, si care credeti ca ar fi cea mai "smart" achizitie atat ca si fiabilitate, calitate, capabilitate on road, si ocazional off road, cat si imaginea publica pe care o proiecteaza o astfel de masina ? Va multumesc !!! |
#3
Posted 29 May 2011 - 10:48
Intai trebuie sa te gandesti ca taxele pentru tot ce depaseste 2.0 litri se va dubla inca o data in cursul acestui an. Deci , o motorizare de la 4 litri in sus iti poti permite numai daca te numesti Columbeanu ,Casuneanu sau Patriciu .
ML-ul este o masina OK dar nu are nimic in comun cu " ocazional Off-Road-ul " de care pomenesti. Q7 este o masina OK , pentru autostrazi. E lunga cat china si vei ramane pe burta pe orice bordura. Am avut si stiu ce vorbesc.vMotorul de 3.0 este identic cu cel de pe Audi A6 . Ca off road ocazional si resurse de putere , iti sugerez Porsche . Dieselul de 3.0 este mai mult decat ii trebuie , iar suspensia reglabila o face foarte potenta in off road. Are ampatamentul scurt si unghiurile de atac si degajare decente . In plus , este o masina exclusivista comparativ cu ML-urile maneliste sau Q7-urile dezvoltatorilor imobiliari. Toate au sisteme de tractiune integrala permanenta care sunt proiectate pentru autostrada . Q 7 din cate stiu nu are reductor in nici o varianta de echipare . ML si Posche au . 4X4 fara reductor este ca o vagaboanta fara fusta scurta ...nu intereseaza . Cat despre hibrizi , uita. Deocamdata este SF. Tehnologie noua , neandeajuns testata. Edited by JurasikMan, 29 May 2011 - 10:49. |
#4
Posted 29 May 2011 - 10:50
Un pic off topic:
Quote si imaginea publica pe care o proiecteaza o astfel de masina Quote si ocazional off road, range rover sport |
#7
Posted 29 May 2011 - 11:02
JurasikMan, on 29th May 2011, 11:48, said: Intai trebuie sa te gandesti ca taxele pentru tot ce depaseste 2.0 litri se va dubla inca o data in cursul acestui an. Deci , o motorizare de la 4 litri in sus iti poti permite numai daca te numesti Columbeanu ,Casuneanu sau Patriciu . ML-ul este o masina OK dar nu are nimic in comun cu " ocazional Off-Road-ul " de care pomenesti. Q7 este o masina OK , pentru autostrazi. E lunga cat china si vei ramane pe burta pe orice bordura. Am avut si stiu ce vorbesc.vMotorul de 3.0 este identic cu cel de pe Audi A6 . Ca off road ocazional si resurse de putere , iti sugerez Porsche . Dieselul de 3.0 este mai mult decat ii trebuie , iar suspensia reglabila o face foarte potenta in off road. Are ampatamentul scurt si unghiurile de atac si degajare decente . In plus , este o masina exclusivista comparativ cu ML-urile maneliste sau Q7-urile dezvoltatorilor imobiliari. Toate au sisteme de tractiune integrala permanenta care sunt proiectate pentru autostrada . Q 7 din cate stiu nu are reductor in nici o varianta de echipare . ML si Posche au . 4X4 fara reductor este ca o vagaboanta fara fusta scurta ...nu intereseaza . Cat despre hibrizi , uita. Deocamdata este SF. Tehnologie noua , neandeajuns testata. Iti multumesc ! Porsche este una din favoritele mele, ma opreste desemnarea ei ca fiind "winner" doar reteaua de service din Romania foarte saraca ! "Cat despre hibrizi , uita. Deocamdata este SF. Tehnologie noua , neandeajuns testata." Crede-ti ca chiar ar trebui sa ne fie teama de Lexus Rx 450h Hybrid ? Chiar este asa o tehnologie SF? Testele JD Power ne arata ca posesorii de Lexus sunt cei mai fericiti si linistiti soferi din lume cu "caluti" lor ! |
#8
Posted 29 May 2011 - 11:03
#10
Posted 29 May 2011 - 11:14
|
#11
Posted 29 May 2011 - 11:20
nooob, on 29th May 2011, 12:03, said: Am vazut Range Rover Evoque arata superb dar o masina nelansata inca, netestata pe drumurile Romaniei, parca as zice nu deocamdata ! WV Touareg o masina noua, un design excelent dar cred ca nu se ridica ca si finisaje la nivelul unui SUV Premium ! Si crede-ma nu prea pot trece de la Audi la WV ! tihyyy, on 29th May 2011, 12:11, said: La SUV-urile de la BMW nu te gandesti? Am analizat si optiunea BMW, dar cred ca imaginea lui din Romania nu se potriveste stilului meu ! |
#13
Posted 29 May 2011 - 11:23
#14
Posted 29 May 2011 - 11:27
Pe scurt:
ML - probleme fiabilitate, iar toamna vei vedea noul model in showroom, asa ca asteapta. 320 o decizie inteleapta, 420 - consuma si impozit de 2000 euro/an + turbo lag imens. ML poate avea si Offroad Pro Pack, cu 2 diferentiale blocabile si scuturi de metal. Q7 - e cam mare, depinde de gust, pret mai mic decat suratele X5/ML, optionale OK. Probabil la anu apare model nou, nu se stie nimic, dar e timpul. Cayenne Diesel - ok ca pret/performanta, dar motorizarea diesel e putin de tot mai puturoasa decat aceeasi motorizare de pe Touareg. Pe varianta diesel nu poti pune pachet offroad si nu are Torque Vectoring Control. Lexus - nu intra in aceeasi categorie cu cei de mai sus, oricat incearca. Recomand sa arunci un ochi la noul Touareg; e cel mai nou dintre toate si e optiune interesanta. Desigur, mai este si X5/6. |
#15
Posted 29 May 2011 - 11:36
adi1, on 29th May 2011, 12:20, said: Nu ai vrea un Audi a6 allroad(modelul nou, nu cred ca mai dureaza mult pana cand se lanseaza) , pe asfalt este peste orice suv , iar in offroad cu suspensia pneumatica se descurca onorabil. Audi A6 allroad super masina, recomand A6 din experienta mea de 4 ani la volanul unui A6 ! Dar allroad are in opinia mea o problema de design ! Arata ca un combi ! Courage, on 29th May 2011, 12:27, said: Pre scurt: ML - probleme fiabilitate, iar toamna vei vedea noul model in showroom, asa ca asteapta. 320 o decizie inteleapta, 420 - consuma si impozit de 2000 euro/an + turbo lag imens. ML poate avea si Offroad Pro Pack, cu 2 diferentiale blocabile si scuturi de metal. Q7 - e cam mare, depinde de gust, pret mai mic decat suratele X5/ML, optionale OK. Probabil la anu apare model nou, nu se stie nimic, dar e timpul. Cayenne Diesel - ok ca pret/performanta, dar motorizarea diesel e putin de tot mai puturoasa decat aceeasi motorizare de pe Touareg. Pe varianta diesel nu poti pune pachet offroad si nu are Torque Vectoring Control. Lexus - nu intra in aceeasi categorie cu cei de mai sus, oricat incearca. Recomand sa arunci un ochi la noul Touareg; e cel mai nou dintre toate si e optiune interesanta. Merci ! Opinie f interesanta ! Noul Q7 apare doar in 2013 ! Voi reanaliza si Touareg ! Desigur, mai este si X5/6. |
|
#16
Posted 29 May 2011 - 20:13
#17
Posted 29 May 2011 - 20:22
35xd nu merita, pt ca are cutia cu 6 trepte, daca tot vb de x5, atunci noul 4.0d cu 8 viteze (cilindreea e tot 3l)
Cea mai buna idee pt putere/impozit |
#18
Posted 29 May 2011 - 20:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users