Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
150.000 km
Last Updated: May 18 2011 17:35, Started by
alexcontador
, Apr 29 2011 23:34
·
0
#1
Posted 29 April 2011 - 23:34
salut,
vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea. plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti. care este secretul? Edited by alexcontador, 29 April 2011 - 23:56. |
#2
Posted 29 April 2011 - 23:43
#3
Posted 30 April 2011 - 00:09
Tutzzu, on 30th April 2011, 00:43, said: Dar de cand ajunge Loganul la 150 ? On topic : cu 10.000, nu-ti iei cine stie ce masina noua ... cu siguranta nu vei avea optiunile de pe una sh, si in conditiile in care de exemplu un motor de Mercedes este garantat ( asta nu inseamna ca nu merge mai mult ) 1.000.000 de km ... 100-150.000 rulati pe sosele bune, cu carburant de buna calitate, cu un proprietar care a avut grija de ea ... sunt aproape insemnificativi. |
#4
Posted 30 April 2011 - 00:18
e garantat un milion, dar la masinile din zilele noastre, nu motoarele sunt problema. un senzor, o siguranta, o garnitura la nu stiu ce clindru... sunt adevarate gauri in buget daca vrei sa le remediezi cum trebuie. si nu ma refer la Logan ca alternativa, dar sunt destule asiatice fiabile si comode.
|
#5
Posted 30 April 2011 - 00:45
#6
Posted 30 April 2011 - 00:58
#7
Posted 30 April 2011 - 03:47
alexcontador, on 30th April 2011, 00:34, said: care este secretul? Ãsta este: http://forum.softped...howtopic=649712 |
#8
Posted 13 May 2011 - 21:26
alexcontador, on 30th April 2011, 00:34, said: salut, vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea. plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti. care este secretul? Pe dincolo sunt masini de 2-3 ani cu 150000+ km si costa mult mai mult. De exemplu cat ai vrea sa coste un mercedes S din 2009 cu 200.000km? Gratis? Iti zic eu ca nu-i scade pretul sub jumatate sub nici o forma deci va fi peste 35.000 euro. Kilometrii parcursi de masina , in conditii normale, si mentenanta corecta, nu au nici o relevanta. Si eu cand mi-am luat o masina de 3 ani cu 160000km am fost cam sceptic, dar am vazut ce inseamna tehnologia moderna. Acuma masina are 240.000km si merge foarte bine. Nu ma deranjeaza cu nimic droaia aia de km din bord. Vei vedea pe you tube VW Polo de 1.4tdi si Skoda Fabia cu acelasi motor cu 600.000km respectiv 700.000km. SI MERG BINE MERCI. alexcontador, on 30th April 2011, 01:18, said: e garantat un milion, dar la masinile din zilele noastre, nu motoarele sunt problema. un senzor, o siguranta, o garnitura la nu stiu ce clindru... sunt adevarate gauri in buget daca vrei sa le remediezi cum trebuie. si nu ma refer la Logan ca alternativa, dar sunt destule asiatice fiabile si comode. |
#9
Posted 14 May 2011 - 12:47
alexcontador, on 29th April 2011, 23:34, said: salut, vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea. plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti. care este secretul? Secretul? Cumperi un bmw cu 30 000 km facuti in romania cu 6000 sa zicem second hand Cumperi un bmw cu 150 000 km(desi masina mea a avut km mai putini si nu e bmw ) facuti in germania cu 8000-9000 tot second hand O sa vezi mare diferenta...aia nu au gropile noastre...au autostrazi performante in care rulezi cu viteza mare si altele... Pe scurt masina desi are mai multi km este mult mai "intreaga" decat cea din romania E doar parerea mea |
#10
Posted 17 May 2011 - 21:41
Secretul e ca unele masini rezista cam de 2-3 ori atat, si practic dai banii pe o masina care mai are 2/3 sau 1/3 din "viata" disponibila. Sigur, o sa ceara consumabile si piese, dar cumperi practic o masina de 25.000-30.000 euro cu 2/3 din viata disponibila la 1/3 din pret. In plus, vorbim de obicei de masini din care te poti da jos dupa ce ai condus 900-1000 km fara sa ai o buca amortita si spatele intepenit pentru urmatoarele 2 zile.
Ce parere ai de o masina care azi-maine atinge 350k km si abia acum incepe sa ceara o intretinere un pic mai complexa (si tinand cont ca a fost cumparata cu 3 ani vechime si 125k km in bord, s-ar putea sa mai aiba inca vreo 100k facuti pe undeva)? |
|
#11
Posted 17 May 2011 - 23:24
Ca sa nu vorbim vorbe, mai jos e experienta mea cu babele si cazaturile de peste 200.000 km.
Am avut pana anul trecut un BMW 530d automat din 2001. Am facut vreo 150.000 km cu el in 3 ani si l-am vandut la 350.000 km. In astia 3 ani am schimbat 2 brate fata,filtru separator, bucse bara stabilizatoare , termostat ,termostat EGR, curele, rola, pompa de apa, cateva becuri, curatat EGR si admisie, debitmetru, uleiul la cutie si diferential. Cam 1500 -2000 euro bagati in ea in reparatii. Restul ulei si filtre la 15-20.000 km, cauciucuri si consumabile, jante si alte minuni. Am luat-o cu 13.000 euro am dat-o in viteza, cu 6000 euro ca sa scap de ea pentru ca mai aveam 2 masini si costa o gramada la taxe. Am resoftat-o pe la 270.000km la 231 cai / 510 nm. Nu m-a lasat o data in drum, n-am vazut nici o eroare pe computer (in afara de vreun bec ars), cutia automata originala schimba bine (jante de 18 si nesimtiri de gume 255/35/18). Consuma 7-8 % , nu papa ulei, fum foarte putin in forja (de la remapare). La 350.000 km , masina facea 7 secunde suta. Asa arata la 350.000 km cand am vandut-o [ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/4efc66e537064b78a1c06992670569c0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/c2494666842d4b40a5b3cc6aec8c564a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/23a0f65f03a347f9b763f43602171a95.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca o aduceam pe asta in Romania si dadeam km inapoi la vreo 160.000, era plauzibil nu ? ( P.S. aia e apa nu ulei sub masina ) Masina a facut vreo 2000 km prin Romania, in vacanta, restul in Vest. Pe la 340.000 am facut un control complet la masina la reprezentanta la Pitesti, si in afara de 2 bielete directie putin duse si 1cm geamul crapat la tabloul de bord, nu avea nimic. ( am actele). Si-a facut treaba , si-a scos banii cu prisosinta si acum ma doare inima ca a trebuit sa o vand. Probabil mai mergea 200.000 km fara probleme majore in comfort , siguranta si dotari bune. Daca dadeam cu tancul asta de 1700 kg , 8 airbaguri, etc intr-un Logan / Megane/ 306 nou, cam cine avea mai multe probleme ? In concluzie mi-as lua la orice ora un BMW / Mercedes la 200.000 km (evident sa-l verific eu personal) fata de vreun Renault/ Peugeot/ Opel/ etc nou (nu fac figuri, am avut un Clio cumparat de nou si la 35.000 km, i-am spart chiulasa + 100 alte belele). Am facut anul trecut prostia sa-mi iau pentru munca o Honda Civic Hybrid. La 40.000 km am schimbat cutia de viteze automata, si nici asta noua nu merge stralucit. Noroc ca e leasing si in august renunt la ea pentru ca e o panarama de masina. In 2009 in loc sa iau un Passat nou si bine dotat, sau vreun seria 3, am preferat sa dau 36.000 euro in Germania pe un 545i Individual cu 96.000 km din 2005 . In afara de un senzor pe care l-am schimbat pe garantie , nu s-a stricat nimic la ea in 2 ani si vreo 25.000 km.( mint , un suport de pahare) Pe de alta parte multi romani cumpara fete mari , masini de 6-7 ani cu 70.000 km smenuiti si cred ca au facut afacere. La 40-50.000 km/an diesel si 20-30 mii km/an benzina in Germania, Olanda, Franta n-ai cum sa gasesti masini mai vechi de 5 ani fara cel putin 100-120 km. Acum fiecare face ce vrea cu banul lui. Daca iei bani din banca /rude/ prieteni pentru masina, evident ca e mai sigur sa o iei noua cu garantie. La revanzare oricum pierzi o gramada de bani asa ca masinile nu sunt o afacere decat pentru samsari. Macar sa fii in siguranta si sa te bucuri de comfort . Edited by N62B44, 17 May 2011 - 23:52. |
#12
Posted 18 May 2011 - 12:52
Asta tine si de noroc... Tot ai bagat 2000E in reparatii, gandestete ca altii baga 2000euro in 50.000km.
|
#14
Posted 18 May 2011 - 14:49
Pengoon, on 18th May 2011, 13:50, said: pai 2000 de euro bagi lejerescu la distanta asta numa daca respecti intervalul de inspectie la BMW. O revizie la 530d - 6.5 l ulei x 12.5 euro=82 euro (5w-30 BMW, sau Castrol 0w-40 Sport). Filtru de aer Mahle, vreo 25 euro, filtru de ulei vreo 17 euro. In total vreo 124 euro fara filtre de polen (2x 40euro=80). Normal cam la 30.000 km arata indicatorul ca se face schimbul, dar daca tii la masina pe la 10.000 e bine sa schimbi uleiul. Distributie pe lant, se verifica la 400.000 km, curele ,role, pompa de apa la 100.000 km. Discuri 300 euro Ate originale (2buc), sau 160 euro TRW (2 buc), placute Jurid sau Textar 90 euro fata. Nu prea sunt de speriat costurile astea, daca nu le faci in reprezentanta. Pe aici pe unde stau eu o distributie de schimbat la un Golf IV TDI e vreo 600 euro , ca e manopera multa. |
#16
Posted 18 May 2011 - 16:08
ideea este urmatoarea,
bmw-ul tau a cerut de la zero la 200.000 de km sau la cat l-ai luat tu tot atatia bani cat ar fi cerut unul care a rulat sa zicem de la zero la 100.000 de km in romania. ia-le pe amndoua si circula cu ele in romania dupa aceea si vei constata ca al tau desi a mai mers bine merci in ca 150 de mii in nl, in romania ar fi cerut mai repede si mai multi bani decat cel de 100 de mii. sau invers, du-l pe cel de 100 de mii din romania in nl si, la fel, va tine mai mult decat al tau. |
#17
Posted 18 May 2011 - 16:29
N62B44, on 18th May 2011, 14:49, said: O revizie la 530d - 6.5 l ulei x 12.5 euro=82 euro (5w-30 BMW, sau Castrol 0w-40 Sport). Filtru de aer Mahle, vreo 25 euro, filtru de ulei vreo 17 euro. In total vreo 124 euro fara filtre de polen (2x 40euro=80). Normal cam la 30.000 km arata indicatorul ca se face schimbul, dar daca tii la masina pe la 10.000 e bine sa schimbi uleiul. Distributie pe lant, se verifica la 400.000 km, curele ,role, pompa de apa la 100.000 km. Discuri 300 euro Ate originale (2buc), sau 160 euro TRW (2 buc), placute Jurid sau Textar 90 euro fata. Nu prea sunt de speriat costurile astea, daca nu le faci in reprezentanta. Pe aici pe unde stau eu o distributie de schimbat la un Golf IV TDI e vreo 600 euro , ca e manopera multa. io am facut inspectia cu schimbat ulei 0w40, schimbat lichid de frana, filtre samd (inspektion 2) la 600 EUR. puteam sa fac intr-adevar mai ieftin la haiduci, dar io unu n-am nervi sa ma complic. si ca sa fac io una alta singur, is mult prea puturos |
#18
Posted 18 May 2011 - 17:35
undercoverbrother, on 18th May 2011, 16:08, said: ideea este urmatoarea, bmw-ul tau a cerut de la zero la 200.000 de km sau la cat l-ai luat tu tot atatia bani cat ar fi cerut unul care a rulat sa zicem de la zero la 100.000 de km in romania. ia-le pe amndoua si circula cu ele in romania dupa aceea si vei constata ca al tau desi a mai mers bine merci in ca 150 de mii in nl, in romania ar fi cerut mai repede si mai multi bani decat cel de 100 de mii. sau invers, du-l pe cel de 100 de mii din romania in nl si, la fel, va tine mai mult decat al tau. Sunt de acord 100 % cu ce zici tu. Pe aici e destul de comun sa vezi masini cu suspensia originala din fabrica la 200-250 km, si cu amortizoarele pe stand la 80% bune. Pur si simplu nu lucreaza deloc bratele si amortizoarele datorita drumurilor bune, dar cauciucul din bucse imbatraneste. In schimb cand ai luat masina din Germania cu 200.000 km , suspensia beton, verificata la TUV / dealer etc, cand ai intrat in Romania prin toate gropile, incep sa se miste toate la capat de cursa si in 5000 km trebuie schimbata toata. Mai e o problema la masinile SH, intotdeaua trebuie sa ai asteptari realiste. Probleme grave la o masina SH pentru mine e sa sparg motorul sau cutia automata ( desi un motor de BMW il gasesti de la cateva sute la 1000 euro, mai scumpa e cutia automata). Restul suspensie, accesorii motor, turbo, radiatoare daca nu pica atunci esti foarte norocos, daca te lasa atunci e statistica si nimic deosebit. Edited by N62B44, 18 May 2011 - 17:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users