Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scurgeri de la etajul superior

Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...
 Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 

150.000 km

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
alexcontador

alexcontador

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 393
  • Înscris: 14.03.2009
salut,

vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea.
plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti.
care este secretul?

Edited by alexcontador, 29 April 2011 - 23:56.


#2
Tutzzu

Tutzzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 24.03.2010
Tinuta de drum, mergi cu un Audi din 2002 si cu un Logan, dar condu-le, sa vezi diferenta, mai ales de la 150km/h in sus.

#3
SirLaurentiu

SirLaurentiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,697
  • Înscris: 19.05.2009

 Tutzzu, on 30th April 2011, 00:43, said:

Tinuta de drum, mergi cu un Audi din 2002 si cu un Logan, dar condu-le, sa vezi diferenta, mai ales de la 150km/h in sus.

Dar de cand ajunge Loganul la 150 ? :lol:

On topic : cu 10.000, nu-ti iei cine stie ce masina noua ... cu siguranta nu vei avea optiunile de pe una sh, si in conditiile in care de exemplu un motor de Mercedes este garantat ( asta nu inseamna ca nu merge mai mult ) 1.000.000 de km ...
100-150.000 rulati pe sosele bune, cu carburant de buna calitate, cu un proprietar care a avut grija de ea ... sunt aproape insemnificativi.

#4
alexcontador

alexcontador

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 393
  • Înscris: 14.03.2009
e garantat un milion, dar la masinile din zilele noastre, nu motoarele sunt problema. un senzor, o siguranta, o garnitura la nu stiu ce clindru... sunt adevarate gauri in buget daca vrei sa le remediezi cum trebuie. si nu ma refer la Logan ca alternativa, dar sunt destule asiatice fiabile si comode.

#5
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

 SirLaurentiu, on 30th April 2011, 01:09, said:

Dar de cand ajunge Loganul la 150 ? :lol:
Cam de cand a aparut atinge viteza aia. Ba chiar si 160. :lol:

#6
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Ce ar mai fi sa poti cumpara un Mercedes la aceeasi varsta si acelasi pret cu un Logan Sh!

#7
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

 alexcontador, on 30th April 2011, 00:34, said:

care este secretul?

Ãsta este:

http://forum.softped...howtopic=649712

:lol:

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,947
  • Înscris: 15.06.2007

 alexcontador, on 30th April 2011, 00:34, said:

salut,

vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea.
plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti.
care este secretul?
Nu stiu cum poti sa iti imaginezi ca toata lumea e ca tine, si nimeni nu are alte nevoi. Din moment ce inca se mai vand si masini cu 500 de euro, de 25 de ani, dar care merg foarte bine , care e problema.
Pe dincolo sunt masini de 2-3 ani cu 150000+ km si costa mult mai mult. De exemplu cat ai vrea sa coste un mercedes S din 2009 cu 200.000km? Gratis? Iti zic eu ca nu-i scade pretul sub jumatate sub nici o forma deci va fi peste 35.000 euro.

Kilometrii parcursi de masina , in conditii normale, si mentenanta corecta, nu au nici o relevanta. Si eu cand mi-am luat o masina de 3 ani cu 160000km am fost cam sceptic, dar am vazut ce inseamna tehnologia moderna. Acuma masina are 240.000km si merge foarte bine. Nu ma deranjeaza cu nimic droaia aia de km din bord.
Vei vedea pe you tube VW Polo de 1.4tdi si Skoda Fabia cu acelasi motor cu 600.000km respectiv 700.000km. SI MERG BINE MERCI.

 alexcontador, on 30th April 2011, 01:18, said:

e garantat un milion, dar la masinile din zilele noastre, nu motoarele sunt problema. un senzor, o siguranta, o garnitura la nu stiu ce clindru... sunt adevarate gauri in buget daca vrei sa le remediezi cum trebuie. si nu ma refer la Logan ca alternativa, dar sunt destule asiatice fiabile si comode.
Sunt gauri in buget, in cazul in care trimiti nevasta la service, si te trezesti ca ti-au inlocuit senzorul dar ca ti-au si vopsit masina... ca sa exagerez. Cu un pic de interes se repara orice cu costuri minime. Aicea deja vorbim numai de amorul conversatiei.

#9
74_gangsta

74_gangsta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 09.01.2010

 alexcontador, on 29th April 2011, 23:34, said:

salut,

vad tot felul de oferte cu masini nemtesti second, third, fourth whatever... cu cel putin 150.000 km la bord si cu preturi de peste 9.000 euro. nu pot sa inteleg - exista piata pentru asa ceva, cumpara cineva? mi se pare ca trebuie sa fii complet anapoda sa dai 9-10.000 de euro pe o masina cu atatia km la bord, cand poti sa iti iei una noua ( 0 km ) cu tot ce trebuie pe ea. eu inteleg ca sunt masini extraordinar de bune, audi, Mercedes, BMW, dar totusi sunt zeci de mii de km acolo. service, consumabile, etc etc. cand poti lua una noua si 3 ani nu bagi nici un ban in ea.
plus ca la o masina cu atatia km, adio revanzare... direct remat. deci practic sunt bani pierduti.
care este secretul?

Secretul?
Cumperi un bmw cu 30 000 km facuti in romania cu 6000 sa zicem second hand
Cumperi un bmw cu 150 000 km(desi masina mea a avut km mai putini si nu e bmw ) facuti in germania cu 8000-9000 tot second hand
O sa vezi mare diferenta...aia nu au gropile noastre...au autostrazi performante in care rulezi cu viteza mare si altele...
Pe scurt masina desi are mai multi km este mult mai "intreaga" decat cea din romania
E doar parerea mea

#10
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Secretul e ca unele masini rezista cam de 2-3 ori atat, si practic dai banii pe o masina care mai are 2/3 sau 1/3 din "viata" disponibila. Sigur, o sa ceara consumabile si piese, dar cumperi practic o masina de 25.000-30.000 euro cu 2/3 din viata disponibila la 1/3 din pret. In plus, vorbim de obicei de masini din care te poti da jos dupa ce ai condus 900-1000 km fara sa ai o buca amortita si spatele intepenit pentru urmatoarele 2 zile.

Ce parere ai de o masina care azi-maine atinge 350k km si abia acum incepe sa ceara o intretinere un pic mai complexa (si tinand cont ca a fost cumparata cu 3 ani vechime si 125k km in bord, s-ar putea sa mai aiba inca vreo 100k facuti pe undeva)?

#11
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Ca sa nu vorbim vorbe, mai jos e experienta mea cu babele si cazaturile de peste 200.000 km.

Am avut pana anul trecut un BMW 530d automat din 2001. Am facut vreo 150.000 km cu el in 3 ani  si l-am vandut la 350.000 km.
In astia 3 ani am schimbat 2 brate fata,filtru separator, bucse bara stabilizatoare , termostat ,termostat EGR, curele, rola, pompa de apa,  cateva becuri, curatat EGR si admisie, debitmetru, uleiul la cutie si diferential. Cam 1500 -2000 euro bagati in ea in reparatii.
Restul ulei si filtre la 15-20.000 km, cauciucuri si consumabile, jante si alte minuni.

Am luat-o cu 13.000 euro am dat-o in viteza, cu 6000 euro ca sa scap de ea pentru ca mai aveam 2 masini si costa o gramada la taxe.
Am resoftat-o pe la 270.000km la 231 cai / 510 nm. Nu m-a lasat o data in drum, n-am vazut nici o eroare pe computer (in afara de vreun bec ars), cutia automata originala schimba bine (jante de 18 si nesimtiri de gume 255/35/18). Consuma 7-8 % , nu papa ulei, fum foarte putin in forja (de la remapare). La 350.000 km , masina facea 7 secunde suta.

Asa arata la 350.000 km cand am vandut-o
[ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/4efc66e537064b78a1c06992670569c0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/c2494666842d4b40a5b3cc6aec8c564a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://media.share.ovi.com/m1/s/1713/23a0f65f03a347f9b763f43602171a95.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca o aduceam pe asta in Romania si dadeam km inapoi la vreo 160.000, era plauzibil nu  ? :D ( P.S. aia e apa nu ulei sub masina  :D )

Masina a facut vreo 2000 km prin Romania, in vacanta, restul in Vest. Pe la 340.000 am facut un control complet la masina la reprezentanta la Pitesti, si in afara de 2 bielete directie putin duse si 1cm geamul crapat la tabloul de bord, nu avea nimic. ( am actele). Si-a facut treaba , si-a scos banii cu prisosinta si acum ma doare inima ca a trebuit sa o vand. Probabil mai mergea 200.000 km fara probleme majore in comfort , siguranta si dotari bune.

Daca dadeam cu tancul asta de 1700 kg , 8 airbaguri, etc intr-un Logan / Megane/ 306 nou, cam cine avea mai multe probleme ?

In concluzie mi-as lua la orice ora un BMW / Mercedes la 200.000 km (evident sa-l verific eu personal) fata de vreun Renault/ Peugeot/ Opel/ etc nou (nu fac figuri, am avut un Clio cumparat de nou si la 35.000 km, i-am spart chiulasa + 100 alte belele). Am facut anul trecut prostia sa-mi iau pentru munca o Honda Civic Hybrid. La 40.000 km am schimbat cutia de viteze automata, si nici asta noua nu merge stralucit. Noroc ca e leasing si in august renunt la ea pentru ca e o panarama de masina.
In 2009 in loc sa iau un Passat nou si bine dotat, sau vreun seria 3, am preferat sa dau 36.000 euro in Germania pe un 545i Individual cu 96.000 km din 2005 . In afara de un senzor pe care l-am schimbat pe garantie , nu s-a stricat nimic la ea in 2 ani si vreo 25.000 km.( mint , un suport de pahare)  :D

Pe de alta parte multi romani cumpara fete mari , masini de 6-7 ani cu 70.000 km smenuiti si cred ca au facut afacere. La 40-50.000 km/an diesel si 20-30 mii km/an benzina in Germania, Olanda, Franta n-ai cum sa gasesti masini mai vechi de 5 ani fara cel putin 100-120 km. Acum fiecare face ce vrea cu banul lui. Daca iei bani din banca /rude/ prieteni pentru masina, evident ca e mai sigur sa o iei noua cu garantie. La revanzare oricum pierzi o gramada de bani asa ca masinile nu sunt o afacere decat pentru samsari. Macar sa fii in siguranta si sa te bucuri de comfort .

Edited by N62B44, 17 May 2011 - 23:52.


#12
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
Asta tine si de noroc... Tot ai bagat 2000E in reparatii, gandestete ca altii baga 2000euro in 50.000km.

#13
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
pai 2000 de euro bagi lejerescu la distanta asta numa daca respecti intervalul de inspectie la BMW.

#14
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 Pengoon, on 18th May 2011, 13:50, said:

pai 2000 de euro bagi lejerescu la distanta asta numa daca respecti intervalul de inspectie la BMW.

O revizie la 530d - 6.5 l ulei x 12.5 euro=82 euro (5w-30 BMW, sau Castrol 0w-40 Sport). Filtru de aer Mahle, vreo 25 euro, filtru de ulei  vreo 17 euro. In total vreo 124 euro fara filtre de polen (2x 40euro=80).
Normal cam la 30.000 km arata indicatorul ca se face schimbul, dar daca tii la masina pe la 10.000 e bine sa schimbi uleiul.
Distributie pe lant, se verifica la 400.000 km, curele ,role, pompa de apa la 100.000 km. Discuri 300 euro Ate originale (2buc), sau 160 euro TRW (2 buc), placute Jurid sau Textar 90 euro fata.
Nu prea sunt de speriat costurile astea, daca nu le faci in reprezentanta.

Pe aici pe unde stau eu o distributie de schimbat la un Golf IV TDI e vreo 600 euro , ca e manopera multa.

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Conteaza si de unde si de la cine iei masina si pe unde circuli,caci daca cumperi un BMW din ro. cu 3 prop pe Ci si inca unul in de. masina aia clar nau mai are multa viata in ea si va fi un sac fara fund.

#16
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
ideea este urmatoarea,
bmw-ul tau a cerut de la zero la 200.000 de km sau la cat l-ai luat tu tot atatia bani cat ar fi cerut unul care a rulat sa zicem de la zero la 100.000 de km in romania. ia-le pe amndoua si circula cu ele in romania dupa aceea si vei constata ca al tau desi a mai mers bine merci in ca 150 de mii in nl, in romania ar fi cerut mai repede si mai multi bani decat cel de 100 de mii.

sau invers, du-l pe cel de 100 de mii din romania in nl si, la fel, va tine mai mult decat al tau.

#17
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

 N62B44, on 18th May 2011, 14:49, said:

O revizie la 530d - 6.5 l ulei x 12.5 euro=82 euro (5w-30 BMW, sau Castrol 0w-40 Sport). Filtru de aer Mahle, vreo 25 euro, filtru de ulei  vreo 17 euro. In total vreo 124 euro fara filtre de polen (2x 40euro=80).
Normal cam la 30.000 km arata indicatorul ca se face schimbul, dar daca tii la masina pe la 10.000 e bine sa schimbi uleiul.
Distributie pe lant, se verifica la 400.000 km, curele ,role, pompa de apa la 100.000 km. Discuri 300 euro Ate originale (2buc), sau 160 euro TRW (2 buc), placute Jurid sau Textar 90 euro fata.
Nu prea sunt de speriat costurile astea, daca nu le faci in reprezentanta.

Pe aici pe unde stau eu o distributie de schimbat la un Golf IV TDI e vreo 600 euro , ca e manopera multa.
in germania iti baga standard castrol longlife 5w35, daca faci la BMW.
io am facut inspectia cu schimbat ulei 0w40, schimbat lichid de frana, filtre samd (inspektion 2) la 600 EUR. puteam sa fac intr-adevar mai ieftin la haiduci, dar io unu n-am nervi sa ma complic. si ca sa fac io una alta singur, is mult prea puturos :D

#18
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 undercoverbrother, on 18th May 2011, 16:08, said:

ideea este urmatoarea,
bmw-ul tau a cerut de la zero la 200.000 de km sau la cat l-ai luat tu tot atatia bani cat ar fi cerut unul care a rulat sa zicem de la zero la 100.000 de km in romania. ia-le pe amndoua si circula cu ele in romania dupa aceea si vei constata ca al tau desi a mai mers bine merci in ca 150 de mii in nl, in romania ar fi cerut mai repede si mai multi bani decat cel de 100 de mii.

sau invers, du-l pe cel de 100 de mii din romania in nl si, la fel, va tine mai mult decat al tau.

Sunt de acord 100 % cu ce zici tu.  Pe aici e destul de comun sa vezi masini cu suspensia originala din fabrica la 200-250 km, si cu amortizoarele pe stand la 80% bune. Pur si simplu nu lucreaza deloc bratele si amortizoarele datorita drumurilor bune, dar cauciucul din bucse imbatraneste.
In schimb cand ai luat masina din Germania cu 200.000 km , suspensia beton, verificata la TUV / dealer etc, cand ai intrat in Romania prin toate gropile,  incep sa se miste toate la capat de cursa  si in 5000 km trebuie schimbata toata.

Mai e o problema la masinile SH, intotdeaua trebuie sa ai asteptari realiste. Probleme grave la o masina SH pentru mine e sa sparg motorul sau cutia automata ( desi un motor de BMW il gasesti de la cateva sute la 1000 euro, mai scumpa e cutia automata). Restul suspensie, accesorii motor, turbo, radiatoare daca nu pica atunci esti foarte norocos, daca te lasa atunci e statistica si nimic deosebit. :D

Edited by N62B44, 18 May 2011 - 17:41.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate