Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Totul despre Nissan Juke
Last Updated: Jul 12 2019 18:16, Started by
rooibos
, Apr 25 2011 20:22
·
0
#19
Posted 25 April 2011 - 22:38
Si eu am facut misto de ea, Nissan Joke, Puke ^. De la Citroen poate poate un model nou ceva, dar ca si modele celebre niciunul nu mi-a placut. Si totusi ma enerveaza astia de la nissan ca zic de la 11000 cu tva si tichete. Sa zicem un total de 12000, dar la cea mai cheala versiune ajungi la 16-17000. Care-i aia de 11?
|
#20
Posted 25 April 2011 - 23:33
Daca o iei sa ramai cu ea pana o dai la rabla foarte bine. Nu o sa reusesti sa o mariti peste 5 ani nici daca o sa o dai degeaba....o sa creada ca-l injuri cel la care vei vrea sa i-o faci cadou...cam asa e de urata. Daca tie iti place fa-ti damblaua si sa fii bucuros. Dar daca pentru aia 17.000 euro ai muncit tu si nu-i iei de prin alte parti cred ca ar trebui sa analizezi mai bine pe ce masina vrei sa-i arunci. Geme piata de optiuni si noi si SH la banii astia.
|
#21
Posted 26 April 2011 - 15:54
La portiere, raport mare dintre suprafata tablei si cea a gamurilor, cu trimitere spre linia de coupe, nesticata de vreun maner invaziv al portierei spate, bosaje pronuntate, dispunere atipica a farurilor si forma indrazneata a stopurilor. Intrucat majoritatea opiniilor sunt referitoare la design, hai sa mai contrabalansam raportul de forte: personal, ageez aspectul acestei simpatice masinute. Oricum, dintre liniile mai mult sau mai putin anodine ale ultimeor creatii auto, este de departe o aparitie interesanta. In sens pozitiv!
Este evidenta dorinta de transfer de personalitate premium dinspre Murano. Model care, cel putin in Eu., nu s-a bucurat de succes. Prin urmare, nu prea are "un spate asigurat". Asa incat, chiar daca nu am nicio pb. cu designul, cam am cu... pozitionarea pe piata. Doreste sa treaca ca un cross-over de clasa mica, aspirational, avand dotari si un design pe masura insa... pretul cam nerealist. 17.000 euro pentru nivelul de dotare mediu, cu motorul de 117 cp (entry), care la 1640 kg, asigura performante cel mult modeste, este piperat. Full, cu cel turbo, ajunge la... 24.000. Concluzia (mea): Controversa pozitiva generata de design-ul interior/exterior nu va putea vinde masina asta. Reducerile de 2-3.000 euro ar acorda o sansa. Insa, in Ro., unde sedanul in 3 volume (scuze pentru tautologie) este regele iar argumente de genul valoare/banii dati, variantele sh din clasa premium mare cu 200.000 km (+) rulaj sunt principalele si, de cele mai multe ori, singurele criterii, nu va avea vreun succes. P.S.: Daca iti plac cele de clasa mica/subcompacta, te uiti si dupa un Mini Cooper? Beneficiaza de o imagine mai buna si iti va pune un zambet pe fata ori de cat ori o vei conduce. Merge ca un cart! |
#22
Posted 26 April 2011 - 17:45
Intre mini si new beetle am oscilat la prima masina, si am ales-o pe a doua pentru simplul fapt ca nu imi placea mini cum arata decapotat. Vreau sa schimb putin directia, nu sa imi imaginez ca o pot lua de la inceput.
|
#23
Posted 26 April 2011 - 20:29
Te inteleg perfect, stiu ce inseamna sa ti se puna pata! Cei din jur considera ca nu are nici o logica ce-ti place tie dar tu, nu si nu... Daca iti permiti cumpara-l. Daca nu, mai ai rabdare sa vezi evolutia de pret, poate mai scade, poate apar si discounturile! Doar o viata ai! Nu merita sa traiesti numai dupa reguli, le mai si incalci... iar masina asta incalca la reguli!!! Daca ti-o permiti eu iti urez succes!
|
#24
Posted 26 April 2011 - 20:51
tucu77, on 26th April 2011, 16:54, said: La portiere, raport mare dintre suprafata tablei si cea a gamurilor, cu trimitere spre linia de coupe, nesticata de vreun maner invaziv al portierei spate, bosaje pronuntate, dispunere atipica a farurilor si forma indrazneata a stopurilor. Intrucat majoritatea opiniilor sunt referitoare la design, hai sa mai contrabalansam raportul de forte: personal, ageez aspectul acestei simpatice masinute. Oricum, dintre liniile mai mult sau mai putin anodine ale ultimeor creatii auto, este de departe o aparitie interesanta. In sens pozitiv! Este evidenta dorinta de transfer de personalitate premium dinspre Murano. Model care, cel putin in Eu., nu s-a bucurat de succes. Prin urmare, nu prea are "un spate asigurat". Asa incat, chiar daca nu am nicio pb. cu designul, cam am cu... pozitionarea pe piata. Doreste sa treaca ca un cross-over de clasa mica, aspirational, avand dotari si un design pe masura insa... pretul cam nerealist. 17.000 euro pentru nivelul de dotare mediu, cu motorul de 117 cp (entry), care la 1640 kg, asigura performante cel mult modeste, este piperat. Full, cu cel turbo, ajunge la... 24.000. Concluzia (mea): Controversa pozitiva generata de design-ul interior/exterior nu va putea vinde masina asta. Reducerile de 2-3.000 euro ar acorda o sansa. Insa, in Ro., unde sedanul in 3 volume (scuze pentru tautologie) este regele iar argumente de genul valoare/banii dati, variantele sh din clasa premium mare cu 200.000 km (+) rulaj sunt principalele si, de cele mai multe ori, singurele criterii, nu va avea vreun succes. P.S.: Daca iti plac cele de clasa mica/subcompacta, te uiti si dupa un Mini Cooper? Beneficiaza de o imagine mai buna si iti va pune un zambet pe fata ori de cat ori o vei conduce. Merge ca un cart! http://www.km77.com/...-16i-4x2-visia2 |
#26
Posted 26 April 2011 - 22:01
Eu nu prea fac de obicei alegeri stralucite, pt ca intocmai, le fac cu inima ), niciodata nu mintea. Dar masina asta mi se pare ok. Si planuiesc sa o cumpar prin octombrie. Mai e timp
|
#27
Posted 27 April 2011 - 07:06
#28
Posted 27 April 2011 - 11:31
vanitty, on 26th April 2011, 21:51, said: Nissan Juke 1.6i 4X2 Visia, 117 cp are de fapt 1247 kg. Iar performantele sunt decente: 11s pana la 100 km/h http://www.km77.com/...-16i-4x2-visia2 @vanitty: Sa nu te superi insa de sursa indicata de tine eu unul nu am auzit. Conf. datelor prezentate de unul dintre importatorii oficiali in Ro, masinuta are 1645kg. Referinta: http://www.nissan-ba...nuala-5-trepte/. Poti caracteriza "suta in 11s" prin orice adjectiv, mai putin unul asociat substantivului "performante". |
|
#30
Posted 27 April 2011 - 22:47
Nu vad sensul sa iei un crossover cu tractiune fwd,dar daca ti s-a pus pata asta e!
|
#31
Posted 27 April 2011 - 22:58
tucu77, on 27th April 2011, 12:31, said: @vanitty: Sa nu te superi insa de sursa indicata de tine eu unul nu am auzit. Conf. datelor prezentate de unul dintre importatorii oficiali in Ro, masinuta are 1645kg. Referinta: http://www.nissan-ba...nuala-5-trepte/. Poti caracteriza "suta in 11s" prin orice adjectiv, mai putin unul asociat substantivului "performante". http://www.autoevolu...-16i.html#chars iar 11,1 s nu am zis ca e sport ci decent. Pt senzatii sport ai juke-ul cu motor 1,6 turbo, ala ia suta de km in 8s |
#32
Posted 28 April 2011 - 02:36
#33
Posted 28 April 2011 - 10:41
@vanitty: Daca importatorul oficial declara ca are 1645 kg, atentie, ca masa totala, nu ca totala autorizata, crede-ma ca nu imi mai pierd timpul sa dau click pe un alt link. Probabil ca sunt sute care spun altceva.
Oricum nu asta era discutia, ci valoarea intinseca a masinutei la nivelul de echipare si cu motorizarea specificate de initiatorul topicului. Eu am scris cateva randuri desprea asta, pe tine te preocupa mai degraba contazicerea pe teme de kg. Cat despre performantele... "decente", expresia utilizata de tine inseamna altceva in lb. ro. Daca vrei sa spui "modeste", vezi ca ma contrazici fiind de fapt de acord cu mine. |
|
#34
Posted 28 April 2011 - 11:18
rooibos, on 26th April 2011, 23:01, said: Eu nu prea fac de obicei alegeri stralucite, pt ca intocmai, le fac cu inima ), niciodata nu mintea. Dar masina asta mi se pare ok. Si planuiesc sa o cumpar prin octombrie. Mai e timp Buna tuturor! Eu mi-am luat Juke in toamna si sunt super multumita de ea, deci din tot sufletul ti-o recomand. Cui nu-i place, sa fie sanatos. Sau mai nou, inainte sa-ti iei o masina, trebuie sa intrebi vecinul daca ii place sau nu? Am impresia ca tu, nu vecinul, o vei conduce, deci sa nu-ti pese. Am auzit si eu toate povestile legate de design, dar fara suparare, am 18 ani, daca nu-mi iau acum ceva care sa ma reprezinte, cand sa-mi iau? Poate dupa 40 ani o sa-mi iau ceva clasic, ceva care este 'inghitit' de toata lumea. Pana una alta, ma simt nemaipomenit in Juke. E exact ceea ce aveam nevoie. E extravaganta, sigura, frumoasa. Eu am urmarit atat o masina care sa arate bine, diferit, sa iasa din tipar, cat si una sigura, pt ca fac cam 500 km pe sapt pe autostrada si vreo 50 in buc, asta in primul an de permis, deci clar aveam nevoie de ceva sigur. In concluzie, lasa barfele si alege tot cu inima. Sau cu mintea, da-te dupa turma, ia-ti Passat ca toti manelistii etc. Bafta multa! Edited by malls, 28 April 2011 - 11:19. |
#35
Posted 28 April 2011 - 11:39
dan84, on 28th April 2011, 03:36, said: Aia vroiam sa zic si eu, dar mai are si alte dume: Malls, multumesc mult pt interventie! Raman deci la Juke, problema deocamdata sunt banii. |
#36
Posted 28 April 2011 - 11:43
malls, on 28th April 2011, 12:18, said: In concluzie, lasa barfele si alege tot cu inima. Sau cu mintea, da-te dupa turma, ia-ti Passat ca toti manelistii etc. Bafta multa! Iti cam lipseste tie mintea aia. Ai probleme grave daca faci asemnea afirmatii. Sa inteleg ca daca tu conduci Juke din banii parintilor esti mai destept decat aia cu passat.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users