Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Poze cu utilajele voastre
Last Updated: Sep 30 2021 16:03, Started by
ionutpop1
, Apr 07 2011 09:58
·
0
#667
Posted 24 March 2021 - 08:06
E o observatie buna. Principalul motiv pt care nu cred ca sunt mai raspandite aceste tractoare este lipsa unei retele puternice de vanzari/service in spate. Toti distribuitorii de la noi, sunt filiale ale unor firme mari din strainatate ( vest )
Titan Machinery -> Austria Ipso -> Monneyeur ( Franta ) NHR Agropartners - VA Intertrading ( Austria ) Si pot continua .. Ideea este ca nu au niciun interes/libertate in a alege ce se importa; contractele fiind negociate la nivel european de firmele mama. O ferma de 5000ha are capital de lucru care sa-i permita sa cumpere utilaje la fiecare 4-5 ani. Nu o sa vezi Fendt nou de 250CP in ferma de 200ha. Oare de ce ? Fiindca nu poti obtine ROI - return on investment la el. Insa o ferma de 3000-5000 va lua 3 Vario 939 sau 2 1050 si avantajele lor vor compensa pretul marit. O firma mica ce aduce utilaje din Est sau produse local, nu are alta optiune decat pretul pentru a putea intra pe piata. Pot doar sa incerce sa ofere aceeasi functionalitate ( sau cat mai aproape, 80-90% ) la un pret sensibil mai redus stiind ca iti vor da batai de cap in plus. Targetul lor sunt fermele cu 200-1000ha, care trebuie sa faca tranzitia de la tractoare second la tractoare noi. Nu poti lucra cu SH 500 de ha. Crapa cand ai nevoie de ele. Asa am fost si eu. Cand treci peste 200-300ha trebuie sa achizitionezi utilaje noi, sa-i dai cheie si atat. Faza e ca pentru o astfel de ferma, un tractor nou de 200,000 Euro + utilaje de 150,000 Euro e o achizitie majora care intr-un an prost te pot baga in insolventa. Si faza e ca tractoarele noi sunt mult mai putin fiabile decat cele de acum 10 ani. In ultimii 7 ani am achizitionat 3 tractoare noi. Si fiabilitatea lor scade de la o generatie la alta. |
#668
Posted 24 March 2021 - 09:22
La tractoarele din vest care presteaza lucrari grele in principal cumva sunt clare lucrurile de la ~ 6000 ore trebuie refacuta transmisia si nu prea poti face acest lucru in garaj.
Tractoarele actulae cu mai putin de 10 ani vechime. |
#669
Posted 24 March 2021 - 09:28
spre asta tinde toate produsele, inclusiv cele pentru agricultura.. daca un tractor ar tine 50 de ani economia nu ar mai merge
|
#670
Posted 24 March 2021 - 10:45
savantu, on 24 martie 2021 - 08:06, said:
Si faza e ca tractoarele noi sunt mult mai putin fiabile decat cele de acum 10 ani. In ultimii 7 ani am achizitionat 3 tractoare noi. Si fiabilitatea lor scade de la o generatie la alta. Totul e mai prost de la o generatie la asta, producatorii stiu ca fac bani doar la vanzarea initiala nu si la revanzare asa ca fac bunurile sa tina doar cat sunt folosite de utilizatorul initial, incercand sa descurajeze achizitia de bunuri SH si sa determine cumpararea doar de bunuri noi. In ritmul asta, predictia mea este ca in viitorul nu prea indepartat, ca societate de consum, vom ajunge sa facem leasing la orice pentru ca un bun de folosita indelungata, odata iesit din garantie, nu va mai putea fi sau justifica financiar reparat, asa ca vom plati pentru a-l folosi o perioada de timp dupa care este inlocuit cu altul si tot asa, ratele merg, economia duduie. Rusii pe de o parte stau prost financiar, izolati pe piata mondiala, economia este tot centralizata indiferent de aparente, pe de alta parte au access nelimitat la resurse minerale, de aceea merg in continuare pe solutii depasite moral dar supra construite deci se prea poate ca Kirovets sa fie un pariu castigator in comparatie cu utilajele moderne care au ajuns sa poata fi diagnosticate si reparate doar de dealer. |
#671
Posted 24 March 2021 - 12:14
S-a mers pe cresterea puterii si masei tractoarelor odata cu concentrarea fermelor rezultand suprafete mari de lucrat in timp scurt cu oameni putini.
S-a ajuns la o plafonare a numarului de tractoare vandute, chiar scadere a numarului din cauza cresterii puterii si masei, si atunci au venit cu solutii tehnice care sa asigure atat dealerilor o paine de mancat cu servisarea cat si un schimb sigur la un numar de ani cu altele noi. In primul rand prin absenta pieselor de schimb cruciale (sau practicarea unor preturi prohibitive) dupa mai mult de cinci ani de la incetarea productiei modelului si determina fermierul sa renunte la tractorul respectiv. Daca cautati pe pietele din India sau Africa veti gasi piese de schimb pentru loturi de tractoare uzate exportate acolo, tractoare pe care in UE financiar nu mai renteaza sa le repari. Se practica inca si pentru Romania, daca studiati piata veti vedea ca are loc cate o inundatie de anumite modele SH (reparate si in stare bunicica), la care se gasesc si piesele de schimb timp de trei poate patru ani dupa care incep sa dispara piesele de schimb si fermierul dupa ce a deprins gustul AC-ului, scaunului cu suspensie pneumatica, powershiftului, infotainmentul se va gandi sa isi ia unul nou pe fonduri ca doar a imbatranit in timpul asta si U650 e bun, dar nu duce utilajele cumparate pentru celalalt tractor. La nivelul K704 Kirovets fiabiliatatea si servisul conteaza, digitalizarea se poate face cu celalalte tractoare si utilaje din ferma. |
#672
Posted 24 March 2021 - 16:27
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EPYy_g8NzmI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cam asa e peste tot,masini, tractoare, pe linga ca platesti costul trebuie sa fii si "prizonier" la dealerul lor. Americanii uite ca incearca sa faca ceva. Edited by Ion_Bumbu, 24 March 2021 - 16:37. |
#673
Posted 24 March 2021 - 20:57
Am inteles ca in urma cu putin timp au obligat corporatiile mari sa acorde utilizatorului manuaelele de reparatii.La fel ca la noi de ex eu am o unitate de diagnoza pt vw meu si pot sa spun ca nu am mai fost la verificari /service de mult timp.Am ceva aprins in bord pun interfata si laptopul si vad ce o doare.Si e clona nu e wag -com original cu multi bani.Astia cu reprezentantele te storc la bani de ramai in pielea goala.Preturi nejustificat de mari,dar daca ai intrat in joc tre sa joci daca nu mai bine iesi sa nu te doara capul!!!
|
#674
Posted 28 March 2021 - 14:18
silesax, on 24 martie 2021 - 09:28, said:
spre asta tinde toate produsele, inclusiv cele pentru agricultura.. daca un tractor ar tine 50 de ani economia nu ar mai merge |
#675
Posted 28 March 2021 - 18:54
Pai asta și fac. Numai că nu-i necesar să ai pe toate tehnologie de top. Unele trebuie doar sa facă cele mai grele lucrări. Pentru cele de precizie nu trebuie monștri din ăștia.
|
#678
Posted 06 August 2021 - 22:41
Superba privelistea cu cele 4 combine .câte hectare lucrezi?
|
#680
Posted 30 September 2021 - 16:03
Mutat la jurnal de bord Kirovets
Edited by Ion_Bumbu, 30 September 2021 - 16:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users