Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Poze cu utilajele voastre
Last Updated: Sep 30 2021 16:03, Started by
ionutpop1
, Apr 07 2011 09:58
·
0
#649
Posted 10 February 2021 - 12:23
Vad ca ai filtru de ulei pt motorul romanesc.Ai pastrrat racitorul de ulei de motor din fata si ai adaptat la motor?
|
#650
Posted 10 February 2021 - 17:29
savantu, on 10 februarie 2021 - 10:54, said:
Arata super. As recomanda insa schimbarea plugului PP cu unul de firma, chiar reversibil. Aratura va iesi mult mai calitativa. Attached Files |
#651
Posted 10 February 2021 - 17:59
Techmasters35, on 10 februarie 2021 - 12:23, said:
Vad ca ai filtru de ulei pt motorul romanesc.Ai pastrrat racitorul de ulei de motor din fata si ai adaptat la motor? As vrea sa va zic si despre compresor: motorul dispune de un arbore auxiliar care scoate exact turatia motorului(1:1) pentru montarea diferitelor accesorii. Eu acolo mi-am proiectat un cuplaj elastic cu bucse, am făcut suport la compresor iar pe compresor am folosit pompa eaton (pompa de servo de raba 12l/min) cu sens pe stanga tarata la 75 de bari. Această pompa o folosesc la direcție iar alimentarea se face din bazinul original cu cartus filtrant. Folosesc un orbitrol de 100cm^3/rot si un cilindru care sunt pereche, lungimea la parghii al stabilit-o astfel incat pentru o rotire stanga dreapta completa sa fac 3 ture de volan(2.5 in celălalt sens deoarece folosesc doar un cilindru), debitul pompei eaton e perfect corelat cu debitul orbitrolului. In loc la caseta de directie am folosit o coloana de volan de combina CP12, orbitrol e sub nivel la bazinul de ulei, astfel in caz de avarie oribtrolul devine pompa si încă mai am control la directie. Scurgea compreorului este in baia de ulei(baia motorului are diferite dopuri ) Avand bateria de filtru de ulei de u650 mi-a fost foarte ușor sa pastrez sistemul de racire la ulei, chiar am montat inca in radiator. Turul de la pompa de servo originala îl folosesc pentru răcirea uleiul din transmisie, mai am un radiator dublu in fata celor de la motor, iar uleiul răcit se întoarce înapoi prin capacul de sus de la reductor. 80w90 HD cu norma GL5 este in transmisie. Attached Files |
#652
Posted 10 February 2021 - 18:38
Felicitări,a iesit un utilaj functional.Sincer plug din ala nu am văzut pt. Tractoare,doar la motocultoare si utilaje de bilonat pt tractor.Incorporeaza bine resturi vegetale?
|
#653
Posted 10 February 2021 - 19:44
Techmasters35, on 10 februarie 2021 - 18:38, said:
Felicitări,a iesit un utilaj functional.Sincer plug din ala nu am văzut pt. Tractoare,doar la motocultoare si utilaje de bilonat pt tractor.Incorporeaza bine resturi vegetale? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lg4KzRLz2lg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cam asa merge |
#654
Posted 22 March 2021 - 06:38
Neata,
Va arat ultima achizite, un tractor rusesc Kirovets modernizat TRK 400 ( e un K704 Kirovets cu cabina modernizata, antifonata si clima ). Articulat, 16 viteze semi-powershift, 400 CP, 15t, motor V8 de 14,86L. Attached Files |
#656
Posted 22 March 2021 - 08:30
Dc alegerea asta ciudată?!, umblă vb ca uiți ce e aia alimentare cu el.. 🤭
|
#657
Posted 22 March 2021 - 09:46
Wow!
Ca si sile, ma intreb ce-ti veni sa iei tocmai fierul asta. Sunt fiabile? Cautai musai un articulat? Sau ti-a picat ocazia si ai zis sa n-o ratezi? Arata foarte foarte bine exemplarul. Din ce an e? |
#658
Posted 22 March 2021 - 10:02
Damblaua mea e sa iau candva o jucarie Ural 375 pentru curte
|
|
#659
Posted 22 March 2021 - 10:49
til, on 22 martie 2021 - 09:46, said:
Wow! Ca si sile, ma intreb ce-ti veni sa iei tocmai fierul asta. Sunt fiabile? Cautai musai un articulat? Sau ti-a picat ocazia si ai zis sa n-o ratezi? Arata foarte foarte bine exemplarul. Din ce an e? E nou. 2020. Imi trebuia tractor mare, 300CP+ . Eu am un Magnum 280 care nu mai face fata la nr de ha si trag de el serios. E risc mare, mai devreme sau mai tarziu sa crape. Un Case de 400CP este la 190k euro. acesta costa 40% din el si e mai puternic ( cuplu, tractiune, aderenta la sol, etc ). In plus l-am luat cu pachet de utilaje ( combinator 12M, plug 8 trupite, scarificator 4M, disc 8m ). Cu toate acestea pachetul a iesit mai ieftin decat un Case de 340CP singur. Fiabilitate - sasiu, motor si transmisie sunt fiabile. Sunt variante imbunatatite, ale originalului din anii '60. Din 1962 pana prin 1988 s-a produs K700. Apoi K700A din 1988 pana prin 2010. De atunci se fac variantele specializate K703/4/5 si modelele noi ale Kirovets K424, K735/390/420 care sunt aceleasi dpdv sasiu, doar au capotaj nou si cabina moderna _ au pus valve cu electro-comanda pe transmisie. Motorul e Yamz V8, ca pe transportoarele armatei, are pompa de injectie comandata electronic Euro 3. Sasiul e cu suspensie, efectiv mergi cu el peste gropi denivelari, nu simti. Esti ca pe o saltea cu apa. Cabina e uriasa, simpla. Ai scaun pneumatic sofer, aer conditionat, incalzire , scaun pasager, inclusiv cuier haine (!). Transmisia e ruseasca, de dimensiunea unei lazi frigorifice, semi-powershift. Are cateva reguli simple de operare. Punctele slabe sunt hidraulica si electrica. La partea hidraulica, pompa originala ce vine din fabrica a fost inlocuita cu un Bosch axial pt debit marit / hidromotoare. Asa ca integratorul a facut ceva modificari la furtunere. Mai are cate o scurgere, inlocuit o saiba de cupru sau de strans un colier, nimic serios. La electrica; nu mi-a placut cum era cablajul la inceput si l-au refacut si protejat prin tuburi, arata profesional si l-am verificat cu un expert electrician. Oricum e foarte simplu, functioneaza pe 24V. E un tractor simplu, distribuitor clasic cu manete/valve. Ai acces la orice. Si lucru important, spre deosebire de vestici, rusii nu fac economie la otel. Sasiul, tiranti, cuple, suporti, etc, otel de 3-4cm de gros. Suportii aripi spate, otel 2x10cm ( cm nu mm ). Ca sa concluzionez, are un risc asociat, dar am pus in balanta : -pachet total pret/caracteristici -simplitate - nu am operatori pt ultimul racnet de electronica -fiabilitate - lipsa electronica, ad blue. Edited by savantu, 17 October 2021 - 19:52. |
#660
Posted 22 March 2021 - 21:38
Felicitari!!!!Sa il stapanesti/folosesti sanatos si fara probleme tehnice.Oau e inalt poti umbla sub el si foarte patratos.....
|
#661
Posted 23 March 2021 - 15:28
Da, momentan ii facem rodajul, adica ne plimbam cu el si treburi usoare pana la 50h. Apoi schimburi si la treaba; pregatit pat germinativ cand se incalzeste.
|
#662
Posted 23 March 2021 - 18:05
Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Suport service, acces rapid la piese ai?
Poti sa ii faci mai multe poze? |
#663
Posted 23 March 2021 - 21:55
Piese sunt, in tara cat si la 20km peste granita in Ungaria e reprez Kirovets. Service, oficial 24h interventie. Real, ma astept sa fie ca si restul, 24-72h. Poze mai multe in weekend.
|
|
#664
Posted 23 March 2021 - 23:00
Savantu, să-l stăpânești sănătos să meargă și să-ți faci treaba cu el.
La noi, cel puțin în sud-est' ul tarii sint foarte rare in ferme aceste tractoare. Nu cred ca cei care-au lucrat în IAS'uri, fie ca macanizator sau sef de ferma, n-au auzit de ele ba chiar au și lucrat cu multe utilaje de provenienta sovietică. Acum în lumea internetului și cu atâtea expoziții nu cred ca este agricultor sa nu fi auzit de Kirovet. Și totuși aceste tractoare nu sint prin fermele noastre. Dacă prețul este mai puțin de jumătate din prețul unui tractor occidental modern și sint construite fără rabat de material atunci, ceva mă face să cred că au probleme mari de fiabilitate. Fermele mari, care fac întâi calcule economice si apoi se gândesc la confortul operatorilor cumpără utilaje de ultimă generație la preturi mai mari, ale căror costuri de exploatare cred ca sint de asemenea mai mari (adică când pică: o transmisie vario este cit un tractork700). Nu vreau sa va supăr cu postul meu, mie îmi plac "fiarele ". Si eu am un Belarus 1221.3 nou, a fost în 2007, a trecut prin 7-8 perechi de mâini, și eu am lucrat 1,5 ani cu el, a mers și încă merge, chiar dacă mai curge ulei sau se mai blochează distribuitorul hidraulic, am făcut treaba cu el. Comparativ cu u650, Belarus'ul este superior la toate capitolele. Și eu eram tentat sa iau un kirovet după ce l-am văzut la Indagra prin 2017, dar am ales unul mai confortabi, sau asa vreau sa cred eu. Acum o sugestie, daca poți, deschide un topic , un fel de jurnal pentru acest tractor cu ce lucrări faci cu el, dacă apar probleme și cum le rezolvi, cu poze... și altele. |
#665
Posted 24 March 2021 - 07:59
Probabil nu se poate cumpara pe fonduri si atunci de aici adoptia destul de mica. Gresesc?
|
#666
Posted 24 March 2021 - 08:06
ce consum scoate la hectar la arat spre exemplu? ca daca scoate dublu ca un Claas spre exemplu, asta ar mai fi o explicație..
o explicație ar mai fi si faptul ca inafara de plugsi disc.. nu prea il poti folosi la altceva.. mulți aleg tractoare mai mici pentru că poti face orice cu ele doar exploatațiile mari își permit tractor asa mare doar pentru pregatirea terenilui |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users