Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
La ce materii sunteti cei mai buni?
Last Updated: Nov 28 2011 22:36, Started by
Deathrun
, Mar 17 2011 11:27
·
0
#19
Posted 27 May 2011 - 16:51
Tot ce tine de partea umana. Limba romana, engleza, franceza.. dar si la economie(fiind pe specialitate). Un mic exemplu: teza romana 10, teza engleza 9, teza mate 4,5 .
|
#20
Posted 06 June 2011 - 09:45
La matematica (10 in teza cu steluta), la fizica (media 10) si cam atat... bine, excelez si la limba romana(media 9) si la cele straine (medii de 9), insa stau prost cu tocitul gen istoria si geografie (unde am 6 respectiv 7).
|
#21
Posted 07 June 2011 - 15:26
Frecat menta.
...în altă ordine de idei... fizică, informatică, română... mai tot ce ține de gândire logică ci nu de tocit. (mai puțin matematica unde sunt mediocru). Detest cu fiecare celulă a corpului meu (în mod ironic ) biologia. |
#22
Posted 07 June 2011 - 17:12
Istorie, bilogie, engleza - si sunt la profil de mate info
|
#23
Posted 08 June 2011 - 21:43
I feel your pain... și eu am intrat la mate-info după ce am dat capacitatea la istorie
Ah da am uitat engleza |
#24
Posted 21 June 2011 - 14:34
Pana acum am fost cel mai bun la:
1.Istorie 2.Religie 3.Biologie 4.Romana |
#26
Posted 11 July 2011 - 20:25
Am fost buna in general la orice limba straina (engleza in special, dar nici franceza/latina nu au fost asa rele), precum si Sociologie, Logica, Geogra si as indrazni sa spun si Istorie, desi acolo mai ratam din cand in cand zecele. Romana mi-a placut mult, desi nu m-am mentinut cum as fi vrut. Cu stiintele exacte nu a fost, insa, chiar asa alright. Am reusit sa obtin note mari, dar cu foarte mult ajutor.
|
#27
Posted 11 July 2011 - 20:29
#28
Posted 30 July 2011 - 11:03
La o florarie sunt trandafiri albi, galbeni si rosii. Cati sunt de fiecare daca 46 nu sunt galbeni, 54 nu sunt albi si 68 nu sunt rosii.
E a verisorului meu, si dupa ce ca nu am timp de rezolvat probleme nici nu o prea stiu. As vrea o rezolvare pas cu pas. Mersi. |
|
#29
Posted 30 July 2011 - 11:16
-DAMON-, on 30th July 2011, 12:03, said: La o florarie sunt trandafiri albi, galbeni si rosii. Cati sunt de fiecare daca 46 nu sunt galbeni, 54 nu sunt albi si 68 nu sunt rosii. E a verisorului meu, si dupa ce ca nu am timp de rezolvat probleme nici nu o prea stiu. As vrea o rezolvare pas cu pas. Mersi. notam alb cu a galben cu g si rosii cu r 46=a+r; 54=g+r; 68=a+g; daca adunam 46+68=a+r+a+g din 46+68-54=a+r+a+g-(g+r) dupa calcule rezulta ca 46+68-54=a+a 60=2a=> a=30; daca a=30 => 46=30+r => r=16; daca a=30 => 68=30+g => g=38; mai verifica inca odata calculele ca nu am avut timp sa le verific oricum metoda nu se schimba. |
#30
Posted 30 July 2011 - 11:21
#32
Posted 30 July 2011 - 13:32
O alta varianta (cred eu mai simpla):
Notatiile a,g,r raman, deci avem: a + r = 46 g + r = 54 a+ g = 68 Daca adunam cele 3 numere, vom avea numarul dublu de trandafiri: 46 + 54 + 68 = 168. Impartim la doi si rezulta 84 de trandafiri in total. Apoi, din fiecare afirmatie scoatem numarul de trandafiri. Ex: 46 nu sunt galbeni => galbeni sunt 84 - 46 = 38 ..... |
#33
Posted 30 July 2011 - 14:28
E problema "clasica", toti copii de clasa a IV-a o fac la un moment dat. Metoda normala este cea spusa de The@ngel. Sigur, nici celelalte nu sunt gresite, dar prima este mai "pe ocolite", iar cea spusa de danutz96 foloseste numere intregi (negative), nu stiu copii de clasa a IV-a ce-s alea.
|
|
#34
Posted 03 August 2011 - 19:07
Sunt clasa a-10-a,la profilul mate-info si as vrea sa ma transfer la stiinte sociale.Dar in aceea clasa sunt 30 de elevi,si as vrea sa stiu daca se poate depasi acest numar?
|
#36
Posted 07 August 2011 - 21:08
salut , uite as avea si eu o problema la care intampini dificultati .
prin monoalchilarea unei monoamine saturate cu clorura de metil , masa acesteia creste cu 19,178%. se cere a) formula moleculara b)numarul aminelor izomere care corespund formulei moleculare c)dintre aminele izomere care corespund formulei moleculare de mai sus nu se pot acila un numar de ? va rog mult de tot ; multumesc anticipat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users