Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Despre Toyota LC HZJ76

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
GKLASS

GKLASS

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 24.06.2008
Salut,
Am fost acum ceva timp in Egipt si am vazut pe strazi Toyota LC HZJ76. credeam ca sunt masini vechi, dar m-am interesat, ele inca se mai fabrica si pot fi achizitionate 0km din Egipt, Bahrein, Australia ( volan pe dreapta) si in multe alte tari.
Masina e neschimbata, bordul seamana cel cu al unei Dacii din anii 75, exteriorul e tot cel patratos.
Am cuatat si pe site-urile din Europa si am gasit o firma din Germania, care le aduce probabil din Egipt si le vinde pe undeva la 40k €. Motorul este cel Diesel de 4.2L.
Am o retinere in a mi-o cumpara din cauza taxelor mari la motorul asta, cara da a merita o voi face.
Creau sa va intreb ce stiti despre masina asta, nu vreau doar presupuneri, vreau pareri de la oameni care au asa ceva sau au avut.
Merita sa dau atatia bani pe ea, sau sa-mi iau gandul si sa-mi iau altceva.
Cu Euro5 ma costa 45k€ si in felul asta taxa de prima inmatriculare scade la 1000-1500€.
Vreau sa iau o masina care sa ma tine fara probleme cel putin 10 ani, masina pe care sa o scot de 2-3 ori pe luna pe drumuri forestiere, fara sa o menajez prea tare.
La banii astia as putea sa-mi iau un Defender nou, un Iveco Massif nou, un Wrangler nou sau un G Klass din 2008 de max 50000 de Km. Sau un Hilux nou....nu sunt putini bani, am ce alege altceva, dar parca Toyota asta imi face cu ochiul...
Voi ce parere aveti?
Ce v-ati lua daca ati avea un buget de max 50k € ???
Este Toyota LC HZJ76 alegerea corecta?
Multumesc.
PS: vreau pareri pana pe 10 mai ca e musai sa-mi iau ceva.

Quote

Engine:
1HZ swirl-chamber diesel engine with glow plug

Cylinders:
R6

Displacement:
4164 ccm

Bore / stroke:
94 x 100 mm

Controll/valve:
OHC / 12 valve

Performance:
KW (DIN-PS)/min 85 (116) / 3800
EUR 4 emission standard

RPM:
Nm/perc Din. 285 / 2000


#2
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Sincer, nu cred ca merita banii o astfel de masina noua si astfel echipata, iar pe partea de service nu te vor crede astia din Romania ca e facuta de Toyota.
Motorul este imens, iar sa platesti 2000 EURO/an doar impozit, nu e chiar linistitor.
Cam greu de crezut ca se vand cu 0 Km la bord :)

http://en.wikipedia....uiser_70_Series

Daca tot doresti sa faci offroad, cred ca te poti uita la modele listate de tine mai sus, chiar si un SH bine intretinut din Germania.
As merge pe Masiff sau G 270-320 CDI (in fct de buzunar si doleante).

http://www.autoevolu...0-cdi-2011.html

http://www.dorupanai...r-autentic.html

Alternativ, poti sa iei un Land Cruiser, care nu te lasa la greu.

Poti sa te uiti si la un Nissan Patrol.

#3
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Eu nu as da 50k pe o masina cu care stiu ca o sa merg in off-road si NU o sa o menajez. Un Defender mai merge, un Massif la fel, dar un G din 2008 se va dovedi a fi foarte costisitor fiind plin de electronica iar in perioada destul de recenta Mercedes nu a stat prea bine cu partea electronica si a creeat diverse probleme suparatoare chiar si la modele scumpe.
Pentru o masina "de munca" as trage un ochi la Pinzgauer, poate cea mai versatila masina de teren ever. Mult peste Defender, Hummer H1, etc. Fiabila, simpla si 2.500 cc benzina sau diesel nu e prea greu de intretinut, exceptand taxa lu peste. Daca pretentiile tale sunt nule in privinta designului si a confortului (lipsuri pe care le au si Defender si Massif), poti sa o folosesti destul de bine si pe sosea fiind foarte stabila si agila.
Un G ar fi superb pentru uz zilnic si iesiri ocazionale, dar nu cred ca iti permiti sa NU il menajezi. Daca totusi te hotarasti la unul alege din 2000-2005 daca vrei lux si electronica stabila.

#4
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View PostCourage, on 21st February 2011, 01:32, said:

Sincer, nu cred ca merita banii o astfel de masina noua si astfel echipata, iar pe partea de service nu te vor crede astia din Romania ca e facuta de Toyota.
Motorul este imens, iar sa platesti 2000 EURO/an doar impozit, nu e chiar linistitor.
Cam greu de crezut ca se vand cu 0 Km la bord :)

interesant ce fac unii cu masini de genul asta cu motoare f mari
http://forum.club4x4...9-Autoutilitara

atat taxa de inmatriculare cat si impozitul scad f mult.

problema este ca in functie de sarcina maxima a masinii poti ramane doar cu 2 locuri pt ca la utilitara greutatea pasagerilor trebuie sa fie mai putin de jumatate din sarcina maxima.
in principiu modificare consta in separarea porbagajului de de scaune printr-un grilaj.
nu stiu da LCul respectiv daca are si versiunea cu bena. daca da ti-o inmatriculeaza direct utilitara.

#5
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006

View Postdan84, on 21st February 2011, 02:55, said:

Daca pretentiile tale sunt nule in privinta designului si a confortului (lipsuri pe care le au si Defender si Massif), 2000-2005 daca vrei lux si electronica stabila.

Asta sa i-o spui si nevestei mele, care e inebunita dupa cum arata G Klasse :D. Ii tot spun ca un ML i s-ar potrivi mai bine (ea acum conduce Pathfinder) da' ea nu si nu : G :D. Ii spun ca nu e asa buna pe sosea, imi argumenteaza: Da' ce..pentru alergat nu avem Honda ta? . Ca e scumpa :  Asa...si?!  Gaseste contraargumente la orice argument de-al meu..si nu prea am ce-i spune, doar pentru ca-i place cum arata. :D


Sorry de OT.

#6
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View Postrichelieu, on 21st February 2011, 11:06, said:

Asta sa i-o spui si nevestei mele, care e inebunita dupa cum arata G Klasse :D.
:D Io ziceam acolo de Defender si Massif. G-ul este absurd sa nu recunoastem ca nu e luxos, suficient confortabil, destul de stabil pe sosea pentru categoria lui si printre cei mai potenti in teren in acelasi timp, dar si scump de intretinut fiind o masina scumpa si rara. Acum intelegem si partea a doua, ca tu vrei sa-i aduci G-ului contra-argumente ca sa scapi de o grija! ;)

#7
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
A...sorry :D. Asa e. Sunt adormit...am citit in diagonala.

Da' nah..pe Defender,  inca...nu i l-am aratat :roflmaofast:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate