Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre Toyota LC HZJ76
Last Updated: Feb 21 2011 11:51, Started by
GKLASS
, Feb 21 2011 00:41
·
0
#1
Posted 21 February 2011 - 00:41
Salut,
Am fost acum ceva timp in Egipt si am vazut pe strazi Toyota LC HZJ76. credeam ca sunt masini vechi, dar m-am interesat, ele inca se mai fabrica si pot fi achizitionate 0km din Egipt, Bahrein, Australia ( volan pe dreapta) si in multe alte tari. Masina e neschimbata, bordul seamana cel cu al unei Dacii din anii 75, exteriorul e tot cel patratos. Am cuatat si pe site-urile din Europa si am gasit o firma din Germania, care le aduce probabil din Egipt si le vinde pe undeva la 40k €. Motorul este cel Diesel de 4.2L. Am o retinere in a mi-o cumpara din cauza taxelor mari la motorul asta, cara da a merita o voi face. Creau sa va intreb ce stiti despre masina asta, nu vreau doar presupuneri, vreau pareri de la oameni care au asa ceva sau au avut. Merita sa dau atatia bani pe ea, sau sa-mi iau gandul si sa-mi iau altceva. Cu Euro5 ma costa 45k€ si in felul asta taxa de prima inmatriculare scade la 1000-1500€. Vreau sa iau o masina care sa ma tine fara probleme cel putin 10 ani, masina pe care sa o scot de 2-3 ori pe luna pe drumuri forestiere, fara sa o menajez prea tare. La banii astia as putea sa-mi iau un Defender nou, un Iveco Massif nou, un Wrangler nou sau un G Klass din 2008 de max 50000 de Km. Sau un Hilux nou....nu sunt putini bani, am ce alege altceva, dar parca Toyota asta imi face cu ochiul... Voi ce parere aveti? Ce v-ati lua daca ati avea un buget de max 50k € ??? Este Toyota LC HZJ76 alegerea corecta? Multumesc. PS: vreau pareri pana pe 10 mai ca e musai sa-mi iau ceva. Quote Engine: 1HZ swirl-chamber diesel engine with glow plug Cylinders: R6 Displacement: 4164 ccm Bore / stroke: 94 x 100 mm Controll/valve: OHC / 12 valve Performance: KW (DIN-PS)/min 85 (116) / 3800 EUR 4 emission standard RPM: Nm/perc Din. 285 / 2000 |
#2
Posted 21 February 2011 - 01:32
Sincer, nu cred ca merita banii o astfel de masina noua si astfel echipata, iar pe partea de service nu te vor crede astia din Romania ca e facuta de Toyota.
Motorul este imens, iar sa platesti 2000 EURO/an doar impozit, nu e chiar linistitor. Cam greu de crezut ca se vand cu 0 Km la bord http://en.wikipedia....uiser_70_Series Daca tot doresti sa faci offroad, cred ca te poti uita la modele listate de tine mai sus, chiar si un SH bine intretinut din Germania. As merge pe Masiff sau G 270-320 CDI (in fct de buzunar si doleante). http://www.autoevolu...0-cdi-2011.html http://www.dorupanai...r-autentic.html Alternativ, poti sa iei un Land Cruiser, care nu te lasa la greu. Poti sa te uiti si la un Nissan Patrol. |
#3
Posted 21 February 2011 - 02:55
Eu nu as da 50k pe o masina cu care stiu ca o sa merg in off-road si NU o sa o menajez. Un Defender mai merge, un Massif la fel, dar un G din 2008 se va dovedi a fi foarte costisitor fiind plin de electronica iar in perioada destul de recenta Mercedes nu a stat prea bine cu partea electronica si a creeat diverse probleme suparatoare chiar si la modele scumpe.
Pentru o masina "de munca" as trage un ochi la Pinzgauer, poate cea mai versatila masina de teren ever. Mult peste Defender, Hummer H1, etc. Fiabila, simpla si 2.500 cc benzina sau diesel nu e prea greu de intretinut, exceptand taxa lu peste. Daca pretentiile tale sunt nule in privinta designului si a confortului (lipsuri pe care le au si Defender si Massif), poti sa o folosesti destul de bine si pe sosea fiind foarte stabila si agila. Un G ar fi superb pentru uz zilnic si iesiri ocazionale, dar nu cred ca iti permiti sa NU il menajezi. Daca totusi te hotarasti la unul alege din 2000-2005 daca vrei lux si electronica stabila. |
#4
Posted 21 February 2011 - 11:03
Courage, on 21st February 2011, 01:32, said: Sincer, nu cred ca merita banii o astfel de masina noua si astfel echipata, iar pe partea de service nu te vor crede astia din Romania ca e facuta de Toyota. Motorul este imens, iar sa platesti 2000 EURO/an doar impozit, nu e chiar linistitor. Cam greu de crezut ca se vand cu 0 Km la bord interesant ce fac unii cu masini de genul asta cu motoare f mari http://forum.club4x4...9-Autoutilitara atat taxa de inmatriculare cat si impozitul scad f mult. problema este ca in functie de sarcina maxima a masinii poti ramane doar cu 2 locuri pt ca la utilitara greutatea pasagerilor trebuie sa fie mai putin de jumatate din sarcina maxima. in principiu modificare consta in separarea porbagajului de de scaune printr-un grilaj. nu stiu da LCul respectiv daca are si versiunea cu bena. daca da ti-o inmatriculeaza direct utilitara. |
#5
Posted 21 February 2011 - 11:06
dan84, on 21st February 2011, 02:55, said: Daca pretentiile tale sunt nule in privinta designului si a confortului (lipsuri pe care le au si Defender si Massif), 2000-2005 daca vrei lux si electronica stabila. Asta sa i-o spui si nevestei mele, care e inebunita dupa cum arata G Klasse . Ii tot spun ca un ML i s-ar potrivi mai bine (ea acum conduce Pathfinder) da' ea nu si nu : G . Ii spun ca nu e asa buna pe sosea, imi argumenteaza: Da' ce..pentru alergat nu avem Honda ta? . Ca e scumpa : Asa...si?! Gaseste contraargumente la orice argument de-al meu..si nu prea am ce-i spune, doar pentru ca-i place cum arata. Sorry de OT. |
#6
Posted 21 February 2011 - 11:48
richelieu, on 21st February 2011, 11:06, said: Asta sa i-o spui si nevestei mele, care e inebunita dupa cum arata G Klasse . |
#7
Posted 21 February 2011 - 11:51
A...sorry . Asa e. Sunt adormit...am citit in diagonala.
Da' nah..pe Defender, inca...nu i l-am aratat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users