Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?
 Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...
 

Recuperator: Cycle European Srl

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#55
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007
am vazut suficiente cazuri de propriri pe salarii si pensii.in plus respectivul intra si in Preventel. nu va imbatati cu apa rece. asta nu inseamna ca sunt de partea recuperatorilor dar inainte de orice actiune documentati-va temeinic din surse corecte. e bun si forumul dar atentie la cei care-si dau cu parerea sau abereaza grav.

#56
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Care Preventel?

#57
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postwirespot, on 02 ianuarie 2014 - 21:25, said:

Care Preventel?
intrebare retorica.

#58
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Este retorică, dar nu în sensul pe care-l crezi tu.

Se tot vehiculează bau-bau-ul ăsta cu "Preventel" când de fapt n-are nicio bază. Dacă ar exista Preventel şi dacă s-ar dovedi că vreunul dintre operatori dă datele clienţilor altui operator, care le foloseşte pentru a-i refuza respectivului servicii, ar încălca minim 2 texte de lege (codul consumului respectiv protecţia datelor personale). Chestia asta n-ar fi legală nici dacă operatorul ar da clientul în judecată şi ar obţine o sentinţă, darămite aşa de capul lui. Pentru că operatorii nu sunt poliţie, nici instituţii ale statului, nici măcar nu au acces la instrumente financiare specifice, gen Biroul de Credit. Sunt nişte firme oarecare şi trebuie să urmeze legile.

#59
dnnydemon

dnnydemon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 23.09.2006

View Postunchiujim, on 02 ianuarie 2014 - 15:51, said:

am vazut suficiente cazuri de propriri pe salarii si pensii.in plus respectivul intra si in Preventel. nu va imbatati cu apa rece. asta nu inseamna ca sunt de partea recuperatorilor dar inainte de orice actiune documentati-va temeinic din surse corecte. e bun si forumul dar atentie la cei care-si dau cu parerea sau abereaza grav.
Pistol cu apa...

#60
bigthx

bigthx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 11.07.2011
Buna seara.

Eu am o problema putin altfel:

Am reziliat ctr de abonament cu VDF incepand cu 23.05.2014, abonament incheiat la termen (2 ani), cu plata la zi, si am cerut trecerea pe cartela. Totodata in notificare le-am cerut sa stearga datele mele personale din baza lor de date si sa nu dea aceste date la terti. Am respectat cerinta lor de a le trimite in scris notificarea cu 30 de zile inainte de data la care se doreste rezilierea. Pe 22.04, VDF a primit aceasta notificare de la mine prin curier. Am dovada de primire, semnata, stampilata, cu data pe ea. Am ales 23, pt ca aia era data de facturare si, dupa cum se stie, VDF (si altii, precum RDS) factureaza abonamentul IN AVANS. Pt ca nu dadeau niciun semn, pe 28.04, le-am scris si le-am atras atentia sa nu uite si sa rezilieze abonamentul incepand cu data de 23 si trecerea pe cartela, tocmai pt a evita emiterea unei noi facturi. Ei au facut ce-au facut si abia pe 24.05 m-au trecut pe cartela, deci cu 1 zi intarziere fata de cum eu am cerut.
Recent am primit un asemenea email:

Buna ziua,
Va contactam in vederea solutionarii situatiei de plata a abonamentului incheiat cu operatorul telecom Vodafone Romania. Compania Cycle European este o companie specializata in recuperare creante mandatata de catre Vodafone Romania S.A. sa ia toate masurile necesare recuperarii sumelor restante.
In vederea solutionarii situatiei contului dvs., va solicitam sa ne contactati telefonic de Luni pana Vineri in intervalul orar 8:30-20:00 la numarul de telefon 0372.062.955 sau prin e-mail la [email protected]
In situatia in care va aflati in imposibilitatea de a ne apela va recomandam sa ne oferiti un numar de telefon de contact urmand ca unul dintre operatorii nostri sa va contacteze in cel mai scurt timp posibil.
Cu consideratie,
Echipa Cycle!

Asa se semneaza ? Echipa ??? Deci, ce vor astia ??? Daca eu am reziliat la termen, cu plata la zi (altfel VDF rezilia daca aveam vreo datorie ? Nu-mi ziceau ?), ce “situatie de plata a abonamentului INCHEIAT” ? Exact asta e un abonament INCHEIAT.
Si-apoi, daca eu am cerut in mod expres stergerea datelor mele si darea lor catre terti, in notificarea mea, cum au ajuns datele mele la astia ??? Si DE CE ? Eu vreau sa-i dau in gat pe VDF la Autoritatea privind protectia datelor personale.

Edited by bigthx, 25 July 2014 - 20:11.


#61
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Vodafone nu sterge efectiv datele personale ale nimanui, chiar daca-si asuma asta(probabil le marcheaza cu un chenar de alta culoare pentru a stii cine le foloseste ca ele figureaza sterse). Si eu am constatat ca, desi si-au asumat singuri ca sterg toate datele cu caracter personal referitoare la mine,  printr-o scrisoare semnata si stampilata tot de ei, n-au facut-o. Dar, fiind "mare contribuabil" la buget(si nu numai), i se suporta (prea) multe. Amenzile date de organizatiile statului sunt picaturi de apa-ntr-un ocean.
Fara activarea precedentului juridic, toti operatorii stau linistiti, raportat la numarul total, sunt putini clienti disponibili sa se lupte cu ei in tribunale.

Edited by Getodacul, 26 July 2014 - 00:41.


#62
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,155
  • Înscris: 04.02.2011
Dar în acest caz soluţia este tot la tribunal.

#63
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013

View Postwirespot, on 04 ianuarie 2014 - 00:21, said:

Este retorică, dar nu în sensul pe care-l crezi tu.

Se tot vehiculează bau-bau-ul ăsta cu "Preventel" când de fapt n-are nicio bază. Dacă ar exista Preventel şi dacă s-ar dovedi că vreunul dintre operatori dă datele clienţilor altui operator, care le foloseşte pentru a-i refuza respectivului servicii, ar încălca minim 2 texte de lege (codul consumului respectiv protecţia datelor personale). Chestia asta n-ar fi legală nici dacă operatorul ar da clientul în judecată şi ar obţine o sentinţă, darămite aşa de capul lui. Pentru că operatorii nu sunt poliţie, nici instituţii ale statului, nici măcar nu au acces la instrumente financiare specifice, gen Biroul de Credit. Sunt nişte firme oarecare şi trebuie să urmeze legile.

Mai Wirespot, tu traiesti pe net dragule, tu esti in societatea utopica, pai incepand cu statul care face pishu pe libertatea noastra tu crezi ca astia se impiedica de vreun articol de lege? Biroul de credit este o chestie privata, si tu poti avea acces acolo daca ai un interes, voi aveti impresia ca va jucati cu recuperatorii, ca vi se rupe vi se indoaie, aveam un coleg cu gura mai mare ca a voastra, pe vremea cand abia aparea KSI,ca lui i se rupe de Orange, ca nu mai plateste, sunau aia de la Orange asta le dadea carne, s-a acumulat o restanta de 200-250 de ron cred, la un moment dat suna KSI, vorbeste frumos, ii explica ca s-a acumulat datoria X si trebuie sa plateasca,etc,asta cu obiceiul lui prost, carne, carne, va bag in mamele voastre, ca va omor daca va vad,etc,KSI a mai sunat odata, si inca odata, i-a trimis si o hartie bine scrisa, argumentata, dupa care s-a lasat tacerea, peste aproximativ doi ani, noi chiar uitasem de chestia asta, se pomeneste colegul cu citatie la tribunal, rezolvare creanta KSI, la insistentele noastre s-a dus la primul termen, si a aflat ca nu mai avea de plata 200-250, ci aproape 2000 de lei, si judecatoarea, o tipa foarte de treaba i-a sugerat sa isi ia angajament de plata, sa plateasca, pentru ca daca da curs procesului s-ar putea sa piarda sigur, si pe langa toate astea sa plateasca si cheltuieli de judecata plus avocatul KSI care nu este ieftin deloc, si a platit, in rate, dar a platit, cu varf si indesat.

View Postbigthx, on 25 iulie 2014 - 20:10, said:

Buna seara.

Eu am o problema putin altfel:

Am reziliat ctr de abonament cu VDF incepand cu 23.05.2014, abonament incheiat la termen (2 ani), cu plata la zi, si am cerut trecerea pe cartela. Totodata in notificare le-am cerut sa stearga datele mele personale din baza lor de date si sa nu dea aceste date la terti. Am respectat cerinta lor de a le trimite in scris notificarea cu 30 de zile inainte de data la care se doreste rezilierea. Pe 22.04, VDF a primit aceasta notificare de la mine prin curier. Am dovada de primire, semnata, stampilata, cu data pe ea. Am ales 23, pt ca aia era data de facturare si, dupa cum se stie, VDF (si altii, precum RDS) factureaza abonamentul IN AVANS. Pt ca nu dadeau niciun semn, pe 28.04, le-am scris si le-am atras atentia sa nu uite si sa rezilieze abonamentul incepand cu data de 23 si trecerea pe cartela, tocmai pt a evita emiterea unei noi facturi. Ei au facut ce-au facut si abia pe 24.05 m-au trecut pe cartela, deci cu 1 zi intarziere fata de cum eu am cerut.
Recent am primit un asemenea email:

Buna ziua,
Va contactam in vederea solutionarii situatiei de plata a abonamentului incheiat cu operatorul telecom Vodafone Romania. Compania Cycle European este o companie specializata in recuperare creante mandatata de catre Vodafone Romania S.A. sa ia toate masurile necesare recuperarii sumelor restante.
In vederea solutionarii situatiei contului dvs., va solicitam sa ne contactati telefonic de Luni pana Vineri in intervalul orar 8:30-20:00 la numarul de telefon 0372.062.955 sau prin e-mail la [email protected]
In situatia in care va aflati in imposibilitatea de a ne apela va recomandam sa ne oferiti un numar de telefon de contact urmand ca unul dintre operatorii nostri sa va contacteze in cel mai scurt timp posibil.
Cu consideratie,
Echipa Cycle!

Asa se semneaza ? Echipa ??? Deci, ce vor astia ??? Daca eu am reziliat la termen, cu plata la zi (altfel VDF rezilia daca aveam vreo datorie ? Nu-mi ziceau ?), ce “situatie de plata a abonamentului INCHEIAT” ? Exact asta e un abonament INCHEIAT.
Si-apoi, daca eu am cerut in mod expres stergerea datelor mele si darea lor catre terti, in notificarea mea, cum au ajuns datele mele la astia ??? Si DE CE ? Eu vreau sa-i dau in gat pe VDF la Autoritatea privind protectia datelor personale.

Da si tu un telefon la aia si vezi ce vor, este simplu

#64
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Recuperatorii nu au prea mare succes in instanta cu persoanele fizice. Instanta le respinge cererile, le constata perimate sau le admite in parte (adica cer o suma uriasa si primesc praful de pe toba). Nici vorba de cheltuieli de judecata platite de asa-zisii datornici. Asta nu inseamna ca datoriile reale nu trebuie platite conform contractelor. Recuperatorii alearga de multe ori dupa false datorii (izvorate din clauze abuzive/ilegale), datorii prescrise / aproape de a se prescrie sau datorii imposibil de recuperat pentru ca impricinatii nu detin niciun bun pe numele lor si nu au niciun venit oficial.

#65
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014

View Postbigthx, on 25 iulie 2014 - 20:10, said:

Asa se semneaza ? Echipa ??? Deci, ce vor astia ??? Daca eu am reziliat la termen, cu plata la zi (altfel VDF rezilia daca aveam vreo datorie ? Nu-mi ziceau ?), ce “situatie de plata a abonamentului INCHEIAT” ? Exact asta e un abonament INCHEIAT.
Si-apoi, daca eu am cerut in mod expres stergerea datelor mele si darea lor catre terti, in notificarea mea, cum au ajuns datele mele la astia ??? Si DE CE ? Eu vreau sa-i dau in gat pe VDF la Autoritatea privind protectia datelor personale.
Cartea de ROMANA!!!!

Incheiat este sinonim cu intocmit, nu cu terminat, anume abonamentul a fost incheiat cand l-ai deschis, acum mult timp, nu acum cand l-ai reziliat.
De regula operatorul inchide semnalul a doua zi, dar nu mai taxeaza si acea zi, pt ca nu-ti mai aloca resurse si de regula nu poti suna, e o reciproca a deschiderii, tu cand deschizi abonamentul, nu il deschizi la ora 00, ci la ora X PM (de regula), si ti se tarifeaza abonament pe toata ziua, ei bine, de inchis se inchide in prima zi dupa ziua de facturare, de regula in prima jumatate a zilei (X AM) fara sa ti se ia abonament pe acea zi!

#66
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postsammydo, on 26 iulie 2014 - 08:00, said:

se pomeneste colegul cu citatie la tribunal, rezolvare creanta KSI, la insistentele noastre s-a dus la primul termen, si a aflat ca nu mai avea de plata 200-250, ci aproape 2000 de lei, si judecatoarea, o tipa foarte de treaba i-a sugerat sa isi ia angajament de plata, sa plateasca, pentru ca daca da curs procesului s-ar putea sa piarda sigur, si pe langa toate astea sa plateasca si cheltuieli de judecata plus avocatul KSI care nu este ieftin deloc, si a platit, in rate, dar a platit, cu varf si indesat.

Eşti plin de basme. Nici nu ştiu de unde să încep:
* nu ai cum să multiplici o datorie de 10 ori
* nu dă judecătorul asemenea "sfaturi", tu nu eşti sănătos?
* "s-ar putea să piardă sigur" :D
* trebuie să fii imbecil să te duci la proces fără avocat
* fără să ştim ce fel de creanţă era nici nu are sens să discutăm

#67
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
1. Preventel exista , dar nu ar trebui - dupa 3 ani de la portare din Vodafone in Cosmote , am vrut sa mai portez un numar si sa cumpar si un telefon "promotional" , Cosmote spunandu-mi ca trebuie sa pun o garantie de 300 RON (imens zic eu) in cont caci am datorie la alt operator ?! WTF ... pai atunci nu era si acum exista ?! . Ce s-a intamplat - ultima factura Vodafone fusese 96.x ceva RON si eu am platit online 100 RON . Suma de 3.x RON a ramas in baza lor de date cu + dar ca restanta . M-am dus la Vodafone stiind situatia (in acelasi mall) si am cerut sa-mi spuna ce am de plata pe CNP . Au zis ca au ei de restituit un sold si ca da se inregistrase ca datorie . Mi-a dat 3RON si m-a scos din bd Preventel , 2h mai tarziu putand incheia abonamentul nou cu Cosmote . - O TAMPENIE !
2. Daca suma nu este mare , nu se bate nimeni pentru ea - in general un judecator nu discuta cu nimeni , altfel ar putea influenta judecata - nu are voie sa traga concluzii inaintea unui proces de nici un fel (doar daca este platit - sper ca nu)
3. Consider ca daca suma este modica si conforma cu serviciile primite toti ar trebui sa platim , insa exista si situatii speciale cand (cunosc caz concret la mine in familie) i-a fost facturat in 2010 trafic de net 3G in cuantum de ~50GB , pe un telefon X10i cumparat tot de la ei (chiar daca nu avea datele pornite) . La o sesizare si audienta concluzia a fost ca ei vor banii indiferent daca el a folosit sau nu internetul caci la viteza maxima teoretica de atunci - 21.6Mbps ar fi putut face traficul in perioada facturata de ei  (dar REPET - situatia nu era reala si nu s-a putut justifica Vodafone ca traficul chiar a fost facut) ... era cuvant  vs cuvant fara dovezi din nici o parte

In cazul asta eu am fost de acord cu persoana nu cu operatorul !

#68
strategie-2014

strategie-2014

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014
Am si eu o problema de aceea as dori sa ma ajutati cu sfaturi,am luat o tableta smart 3 de 10'' de la V,F, in decembrie cu 12 euro abonament pentru internet si 10 euro rata ptr tableta,total de 22 e/luna,dupa 3 luni tableta nu mai incarca(am folosit-o corespunzator conform instuctiunilor,nezgariata ,netrantita,impecabil arata tableta)cei de la garantie mi-au anulat garantia-(regenersis-ul)pe motiv de soc mecanic eu m-am suparat deoarece nu aveam nici o vina efectiv a fost pastrata ca un bibelou ,atunci am sunat la vdf. ei sub nici o forma nu mi-au rezolvat problema cu toate insistentele mele au zis ca o sa urmeze se ma sune un sef de al lor si nici in ziua de azi nu m-a mai sunat nimeni din luna mai (eu am platit abonamentul la ea pana in luna iunie 2014)daca am vazut ca vdf nu imi rezolva problema fiind client vechi cu 4 nr. in retea eu nu am mai platit abonam. asta de 22 e/luna ,dansii binemerci mi-au inchis abonamentul dar nu mi-au mai trimis nici o notificare,nici telefon,nici un raspuns ,toate spuse primesc ieri scrisoare de la cycle european s.r.l. cum ca am restanta suma de...(valoarea abonamentului pe 2 luni) ca daca nu platesc ma trimit in judecata......ce pot sa fac deoarece vdf.mie nu mi-a rezolvat problema mai am de plata inca 19 luni de abonament 22e/luna s-ar strange cam 420 euro dar de ce sa platesc daca nu beneficiez de serviciu,in plus ce mi se poate intampla deoarece eu am si terminalul luat de la ei ?Va rog sa imi dati un sfat.....

#69
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Nu stiu cine alege cu cine sa faca contracte Vodafone Romania, dar alegerile sunt cele mai rele. Service Regenersis, recuperatori Cycle European, Mellon Romania si Top Factoring. La o simpla cautare pe net despre oricare din companiile alea, numai probleme si batai de joc gasesti.

#70
strategie-2014

strategie-2014

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 08.08.2014
Asa e noi suntem de vina,de fapt eu ca am incheiat contract cu ei dar faptul e deja consumat,asta e invatare de minte sa nu mai depinzi de abonamente,dar ce mai pot sa fac in momentul de fata?

#71
_HardCore_78

_HardCore_78

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 360
  • Înscris: 27.07.2014

View PostGetodacul, on 08 august 2014 - 10:59, said:

Nu stiu cine alege cu cine sa faca contracte Vodafone Romania, dar alegerile sunt cele mai rele. Service Regenersis, recuperatori Cycle European, Mellon Romania si Top Factoring. La o simpla cautare pe net despre oricare din companiile alea, numai probleme si batai de joc gasesti.

Intr-adevar cei de la Regenersis sunt sub orice critica...trimiti un telefon cu o defectiune minora la ei iar telefonul ori se intoarce mai defect ori singura operatiune de service pe care o fac este o resoftare.

#72
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
@strategie-2014: am scris chiar pe pagina dinainte pe larg despre cum trebuie să procedeze un recuperator pentru a putea acţiona legal.

Pe viitor reţine să nu mai laşi niciodată un abonament "în aer". Este un lucru foarte prost, care generează nişte încurcături ulterior.

Trimite tableta la Vodafone prin curier (cu confirmare), şi dă-le şi o notificare în scris tot cu confirmare de primire prin care le spui "nu pot folosi tableta, deci nu pot folosi serviciile, vă trimit tableta prin curier şi reziliez contractul". Te indentifici (CNP, număr contract), semnezi, păstrezi originalul, lor le trimiţi fotocopie. Poţi folosi acelaşi curier pentru ambele lucruri, dar preferabil în colete/plic diferite, cu confirmare diferită. Păstrezi, evident, originalul şi confirmările.

Având în vedere că s-a întâmplat relativ recent poţi spune în notificare că ai aşteptat până acum să fii contactat, cum au promis. Dacă ai şi înregistrările convorbirilor telefonice sau email-uri, cu atât mai bine.

Cesiunea creanţei spre Cycle nu respectă formele legale, poţi să-i ignori. Având în vedere că niciuna dintre părţi (tu şi Vodafone) încă n-a notificat întreruperea contractului, acesta oficial curge în continuare. Iar tu vei fi primul care vei deţine o notificare legală (oficială şi care poate fi dovedită) prin care îl reziliezi.

Edited by wirespot, 08 August 2014 - 13:11.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate