Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai i40 CW
Last Updated: Feb 06 2012 01:18, Started by
RoX93
, Dec 13 2010 22:28
·
0
#1
Posted 13 December 2010 - 22:28
Quote Hyundai a facut publice primele imagini cu viitorul model de serie i40 CW, ce va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva din 2011. Dupa cateva priviri observam ca avem de a face doar cu cateva schite ale viitorului model, dar acestea sunt numai bune pentru a putea vedea ce linie de design va adopta Hyundai in urmatorii ani. Se pare ca Hyundai i40 CW va adopta o linie sporty, asemanatoare viitorului Mercedes CLS Shooting Break si a altor modele. Ramane de vazut ce elemente din imaginile prezentate vor fi pastrate si pe modelul de serie. Pe internet se zvonesc deja cateva detalii tehnice ale modelului, precum ca acesta ar avea 4.77 metri lungime, 1.81 metri latime si un ampatament de 2.72 metri. Valorile se aseamana destul de mult cu cele ale potentialilor concurenti. Portabajul va avea in jur de 500 litri, dar poate creste pana la 1700 in cazul rabatarii banchetei. In cazul motorizarilor pe benzina, acestea vor avea motoare cu o putere cuprinsa intre 1.6 litri (140 CP) si 2.0 (175 CP). Principalul motor diesel va fi de 1.7 litri si va avea mai multe versiuni de putere. Sursa: AutoDiamond Quote A 1.6-liter diesel version with two different power outputs, 115 and 136 horsepower, will be included as well, with the diesel range to also include a 2.0-liter 184 hp plus a 2.2-liter 200 hp. The gasoline lineup will comprise a 2.0-liter four-cylinder unit producing 172 horsepower and a 2.4-liter Theta GDI unit rolling out 200 horsepower. The latter will be only available on the top-of-the-range Hyundai i40. [ http://autodiamond.com/newspics/hyundai-i40_cw3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://autodiamond.com/newspics/hyundai-i40-cw_oficial4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 17 February 2011 - 18:51
Hyundai i40, mașina care consumă 4.3 l / 100km!
... Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri. Acest pachet a atras numerosi clienti catre marca in anul 2010, datorita combinatiei de 5 ani garantie integrala, 5 ani asistenta rutiera, precum si 5 ani de verificari tehnice periodice, conform pasaportului de service. "Noul i40 reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, "New Thinking. New Posibilities", a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe. "Modelul i40 este un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani si reflecta perfect ideea noastra de marca "premium moderna". "Am putea afirma ca i40 este noul nostru model cu cea mai mare insemnatate in ultimii ani. Asteptam cu nerabdare lansarea acestui model pe piata si suntem de parere ca se va bucura de un real succes in segmentul D, cunoscut drept unul dintre cele mai competitive segmente in Europa. Prin decizia de a lansa intai varianta Wagon, un tip de caroserie care a insumat peste 50% din vanzarile acestui segment in Europa, speram sa facem o impresie imediata soferilor europeni," a adaugat Rushforth. ... Noul i40 va fi disponibil cu o gama de patru motorizari Euro V: doua pe benzina si doua diesel. Aceste motoare acopera o gama de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja larga de turatii, ceea ce face din i40 un vehicul placut de condus, atat in oras, cat si in afara acestuia. Modeull va fi disponibil atat cu transmisii manuale, cat si cu transmisii automate. ... In ceea ce priveste siguranta pasiva, fiecare i40 european va fi dotat cu pana la noua airbag-uri - frontale, laterale si cortina, precum si cu airbag pentru genunchi, disponibil in standard pentru toate variantele. Hyundai anticipeaza ca i40 va duce mai departe excelentul istoric al companiei in ceea ce priveste siguranta si ca va obtine rezultatul maxim, de cinci stele, la testele de impact Euro NCAP. ... sursa: http://www.prosport....taliile-7992798 Hyundai aduce la Geneva i40, succesorul modelului Sonata Hyundai va aduce in martie la salonul auto de la Geneva break-ul i40, model de clasa D care va inlocui Sonata in gama producatorului coreean. Constructorul spune ca modelul gandit special pentru Europa devine cel mai avansat tehnologic din gama si va ajuta Hyundai sa se apropie de marcile premium. Masina va avea spre finalul anului si o versiune sedan. Masina va fi lansata in toamna si in Romania in ambele tipuri de caroserie. Hyundai spune ca i40, proiectat la centrul de cercetare din Germania se doreste a fi premium si va beneficia de dotari precum scaune si volan cu incalzire, faruri bi-xenon si sistem automat de dezaburire a parbrizului. Constructorul mai spune ca in versiunea cu motor diesel de 1,7 litri emisiile de CO2 sunt cele mai mici din clasa D:113 g/km. Masina are 4,7 metri lungime si vor fi disponibile patru versiuni de motorizare: doua pe benzina (1,6 litri 135 CP si 2 litri 177 CP) si doua diesel (1,7 litri cu variantele 115 CP si 136 CP). Cei de la Hyundai au spus in repetate randuri ca vor ca perceptia publicului fata de marca sa se schimbe, astfel incat brand-ul sa fie vazut ca oferind calitate premium, la preturi accesibile. i40 va concura cu modele precum Ford Mondeo, Opel Insignia si Volkswagen Passat. Spre final de an va fi prezentata si o versiune sedan de i40. Hyundai a vandut aproape 350.000 de masini in Europa anul trecut, echivalentul unei cote de 2,6% din piata. Inmatricularile Hyundai in tara au scazut cu 53% anul trecut, la sub 2.500 de masini. sursa: http://economie.hotn...ului-sonata.htm Edited by musso, 17 February 2011 - 19:14. |
#8
Posted 18 February 2011 - 12:15
Parerea mea este ca arata destul de bine.Un minus ar fi motorizarea de 115 CP , fiind o masina destul de mare la aceste dimensiuni.
Curios sunt daca aceste teste sunt reale 100 % , " Foarte interesant este faptul că Hyundai se va putea lăuda cu motorul cu cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, versiunea diesel de 115 CP echipată cu un sistem Stop&Start reușind să coboare ștacheta până la 113 grame/km și până la un consum mediu mixt de 4.3 litri/100 km " . |
#9
Posted 18 February 2011 - 13:27
nu e in clasa cu mercedesu ala monovolum, tot asa lung, imi scapa seria
[ http://static.vlogsfera.it/autovlog.it/img/video/1430/2008classemercedesmodelrrestylingyear.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images.tuningblogger.de/uploaded_images/Carlsson_RKlasse_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] r-klasse Edited by Cutzu, 18 February 2011 - 13:29. |
#10
Posted 18 February 2011 - 19:57
Daca te referi la seria Mercedesului , acesta din imagine este R-Class .
|
|
#11
Posted 19 February 2011 - 03:16
Cutzu, on 18th February 2011, 13:27, said: nu e in clasa cu mercedesu ala monovolum, tot asa lung, imi scapa seria R-klasse R classe este mult mai mare (5157 lungime si 3215 wheelbase), e numit si Grand Sport Tourer spre deosebire de fratele ceva mai mic, B-class Sport Tourer. Acest i40 se situeaza cumva intre cele doua de la care parca copiaza alura generala si (speram) versatilitatea deosebita. Daca ar copia cat de cat si calitatea interioarelor si fiabilitatea, ar putea fi un concurent "ucigator", mai ales ca progresele realizate in ultima vreme de Hyundai sunt foarte mari, nu numai la capitolul "aspect" al masinilor. 115 CP la asa masina e periculos de putin. Soferul cu asa masina vrea instinctiv "mai mult" si daca masina nu e capabila pot apare probleme in trafic dar trebuie satisfacuta si obsesia europenilor pentru consum si taxe. |
#12
Posted 19 February 2011 - 06:52
concurent ucigator va fi la pret
din cate stiu b-klasse nu a avut succesul altor serii de la mercedes |
#13
Posted 19 February 2011 - 18:15
Cutzu, on 19th February 2011, 06:52, said: concurent ucigator va fi la pret din cate stiu b-klasse nu a avut succesul altor serii de la mercedes S-au vandut cca 500.000 masini de felul acesta. In US nu s-a introdus desi a modelul a fost conceput sa indeplineasca conditiile de acolo. Scaderea dolarului fata de Euro a contribuit la asta, facand masina prea scumpa, dar acum lucrurile se vor schimba. In Canada s-a vandut foarte bine si e foarte apreciata desi cam scumpa fata de masini apropiate ca dimensiuni si functionalitate. Hyundai si Daimler au clientela diferita, rezultat al multor ani de prezenta pe piata cu modele din categorii foarte diferite: low-cost fata de premium. Si aici lucrurile se schimba, coreenii au o viteza de dezvoltare mult mai mare iar in ultimii 2 ani au venit si cu design deosebit de modern comparativ cu ceea ce aveau inainte in vreme ce majoritatea celorlalte firme au cam batut pasul pe loc, eventual usoare schimbari. Noua Sonata atrage imediat privirile, Accent nu mai este demult chiar "cea mai de jos" masina (acum arata chiar bine) iar Elantra iese constant in fata concurentei la clasa sa. Sunt tot mai multe persoane care au bani de masina buna, dar nu vor sa dea cateva mii de dolari numai pentru "renumele" firmei. Conteaza ceea ce este acum firma, mai putin decat ce a fost. Se aplica si la mine, nu cred ca voi mai cumpara masina noua de la MB. Am desigur nevoie de calitate dar nu sunt dispus sa dau bani pe "super-calitate" adica mai mult decat am nevoie (si oricum o notiune relativa). |
#14
Posted 19 February 2011 - 23:06
Face Hyundaiul ce face si concepe in ultima vreme linii exterioare destul de reusite, dar cand iti tranteste cat un bord din ala facut parca in criza de timp... la ergonomie si design interior mai au de invatat.
|
#15
Posted 19 February 2011 - 23:17
Varianta sedan se vinde deja in state.
Arata binisor, exotic chiar. Imi place. [ http://sportcarnews.com/wp-content/uploads/2010/12/2011-Hyundai-Elantra-13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://sportcarnews.com/wp-content/uploads/2010/12/2011-Hyundai-Elantra-43.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carshowp.com/wp-content/uploads/2010/11/2011-hyundai-elantra-rear-side-view.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carshowp.com/wp-content/uploads/2010/11/2011-hyundai-elantra-cockpit-view.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 20 February 2011 - 05:21
accelerator, on 19th February 2011, 23:06, said: Face Hyundaiul ce face si concepe in ultima vreme linii exterioare destul de reusite, dar cand iti tranteste cat un bord din ala facut parca in criza de timp... la ergonomie si design interior mai au de invatat. Poate tu ai de invatat. Si aia care fac Dustere. Bord i40 [ http://vcdn.paultan.org/image/hyundai-i40-interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17
Posted 20 February 2011 - 05:39
Imi place trotineta !
Peste vreo doi-trei ani, cind o sa schimb actuala trotineta, i40 va fi in carti ! Se stie ceva despre preturi? |
#18
Posted 20 February 2011 - 09:42
Rosebud09, on 20th February 2011, 05:21, said: Poate tu ai de invatat. Si aia care fac Dustere. Bord i40 [ http://vcdn.paultan.org/image/hyundai-i40-interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Exemplu de design si ergonomie chinezeasca. Bordul prezentat de danX parca e mai reusit, doar ca gurile de ventilatie de pe consola centrala bat la nivelul prohabului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users