Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum export in W10 o conversatie d...

contract de inchiriere obligatii ...

Panasonic GH7

Comutare rapida setari regionale
 impozit chirii 2024

Masina cumparata cu dovada pe mot...

open vpn, adaugare exceptie

Alipire apartamente
 Curba Q-U invertor Fronius Gen24?

Procedura cumparare ticket rabla ...

interceptare ip android

HR - nota de relatie?
 Cand trebuie sa ii pui botnita un...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...

SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?
 

Hyundai i40 CW

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View Postaccelerator, on 20th February 2011, 09:42, said:

Exemplu de design si ergonomie chinezeasca.

Bordul prezentat de danX parca e mai reusit, doar ca gurile de ventilatie de pe consola centrala bat la nivelul prohabului.
nu sunt chinezi sunt coreeni .
cand faceau ei masini noi ne dadeam cu sania (1300)

#20
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Nu stiu care-i treaba cu "dizainu" chinezesc al bordului, de nu-i place lui accelerator, dar aici zic ca-i "dizainuit" la Russelsheim, in Nemtia !

Or fi importat si nemtii niste "dizainari" chinezi  :D !

#21
accelerator

accelerator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,146
  • Înscris: 20.03.2007

View Postaalinn, on 20th February 2011, 10:00, said:

nu sunt chinezi sunt coreeni .
cand faceau ei masini noi ne dadeam cu sania (1300)


Aline, eu vorbeam de design ca arata chinezesc nu de marca.

Caroseria cred ca a fost deseneta de nemti la un centru de proiectare european, lucru care a costat, pe cand de interior au zis ca se ocupa ei singuri.

#22
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
accelerator, interiorul din fotografia postata de tine mi se pare fain, cel din fotografia postata de Rosebud nu e asa reusit !
Cred ca cel postat de tine e varianta europeana !
Unul din lucrurile care imi plac e ca ecranul de pe consola centrala este intr-o pozitie inalta si cred ca e foarte vizibil cind ai nevoie de gps !

#23
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,732
  • Înscris: 02.10.2009

View Postkodiak, on 20th February 2011, 16:42, said:

accelerator, interiorul din fotografia postata de tine mi se pare fain, cel din fotografia postata de Rosebud nu e asa reusit !
Cred ca cel postat de tine e varianta europeana !
Unul din lucrurile care imi plac e ca ecranul de pe consola centrala este intr-o pozitie inalta si cred ca e foarte vizibil cind ai nevoie de gps !

Ideile preconcepute (in cazul acesta cele despre chinezi sau coreeni) o sa va coste in viitor.
Primul bord postat (DanX) de la modelul nou Elantra, masina destul de ieftina care circula de o vreme, deci nu avem motiv de comparatie diecta cu celalalt bord care e intamplator de varianta europeana de i40 (vezi si prezenta schimbatorului manual, greu de conceput a fi luat in consideratie pentru asa masina in State).
Varintele ptr. EU sau US in general nu difera substantial in cea ce priveste bordul, eventual cateva butoane sau GPS, diferentele fiind mai mult la motorizare, transmisie si cateva chestii in plus ici si colo ca sa fie conform cu reglementarile sau specificul pietei.
Interiorul nu trebuie sa fie neaparat "fain" sau nu in masura in care ar compromite utilitatea sau ergonomia. Ferestrele de ventilatie frontala sunt poate intr-o pozitie mai joasa, dar exista si soferi "josi" sau femei care poate le place directia sugerata :-). Oricum fantele sunt orientabile si exista inca multe alte fante de ventilatie in jurul bordului si in spate.
GPS ul trebuie sa fie sus dar folosirea lui este un lucru relativ rar, putine masini pe strada (adica cumparate) au asa ceva, dar in pozele de reclama e intotdeauna prezent. Motivul e destul de simplu si tine de reala utilitate si frecventa utilizarii: nu megi tot timpul prin locuri necunoscute! Din contra, mergi rar si atunci trebuie sa tii cont ca un sistem GPS integrat in bord costa poate 1000 de euro sau mai mult, iar un GPS mobil atasat din cand in cand pe bord costa 200 sau chiar mult mai putin daca e inchiriat sau imprumutat la nevoie. Nu toate masinile sunt ptr taxi.
I40 tinteste domeniul "premium" si daca tinem cont de reusita Hyundai Genesis se poate spune ca are sanse bune sa se infiltreze acolo, pentru cumparatori care pretuiesc mai mult realitatea decat impresiile altora.
Lumea se schimba si pozitiile castigate in timp de firmele cu nume sonore incep sa scada.

#24
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

View PostRosebud09, on 20th February 2011, 18:23, said:

Interiorul nu trebuie sa fie neaparat "fain" sau nu in masura in care ar compromite utilitatea sau ergonomia.

Momentan e doar fain  :D !

Dupa ce ma urc in masina si poate fac si un drive-test o sa spun si daca e ergonomic si util !

#25
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Am vazut ieri in Timisoara un Hyundai Sonata sedan cu numere de California, cel care e versiunea americana a lui i40 !
Din pacate am vazut-o in trafic, pe fuga, si nu am apucat sa o studiez mai indeaproape !
In trafic arata foarte bine  :D !

Edited by kodiak, 19 March 2011 - 08:27.


#26
pulse2048

pulse2048

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.12.2007
Urmaresc si eu de ceva vreme modelul I40 . Se pare ca Romania e cam ultima tara din Europa unde pe site-ul oficial Hyundai Motor , nu a aparut modelul I40 . Am intrat de curiozitate la vecinii nostri bulgari si l-am vazut prezentat deja . Caroseria seamna  cU modelul Elantra care deja se vinde oficial la noi dar nu  am vazut prin Bucuresti decat f.putine . Deocamdata , din ce observ la modelul I40 in Germania si Austria , pretul exagerat de mare , modelul full , full ajunge undeva la 34000 euro ! La banii astia iti iei un Passat sau un Avensis  ! In fine , sa vedem la ce pret il vor vinde la noi , tinand cont si de piata .

#27
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,052
  • Înscris: 15.04.2011
Au lansat-o ieri, arata destul de bine.

"Hyundai Auto România lansează noul i40, “arma” coreeană anti-Passat " link.

Specificatii si preturi link.

Attached Files


Edited by Papillon_, 26 December 2011 - 14:10.


#28
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,371
  • Înscris: 02.12.2007
Un review al acestui model. E superba la exterior si faina in interior. Pretul insa nu o avantajeaza. http://www.turatii.r...l-crdi-supreme/

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Frumușică, dar nu îmi vine să cred, o singură motorizare ? WTF ...

Pe pagina producătorului din Germania apar mai multe http://www.hyundai.d...40cw/index.html

Edited by MembruAnonim, 05 February 2012 - 20:49.


#30
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,951
  • Înscris: 14.11.2004
La noi tot timpul Hyundai au fost mai speciali, ca mai toti imporatorii de masini, de ce sa aduca toata gama de motoare si cutii, la romani e de ajuns una sau doua.

Sa speram ca va avea soarta lui i30, adica promotii agresive si incetul cu incetul isi va face simtita prezenta printre noi. Am o noua Elantra la mine in zona si Hyundai-urile astea noi incepe sa arate si ele a masini.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Prețul de listă pe de altă parte, mi se pare destul de mare 25.362 cu TVA, varianta Supreme. Mai adăugăm cupoane REMAT și alte discount-uri, și tot e mare. Pe lângă asta, nu regăsesc nici ca opțional la Supreme trapa panoramică. Unde a dispărut pentru România ?

#32
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,951
  • Înscris: 14.11.2004
Repet, traim in Romania, masina va fi ca cea testata de cei de la Turatii, asta cu conditia sa nu se mai hotarasca si sa le mai "ciumpaveasca" la dotari (Renault are acest obicei).

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Renault sunt campioni la linii de echipare speciale pentru România.

#34
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,951
  • Înscris: 14.11.2004
Linii!!! vrei sa zici masini :), vezi Megane Generatie 2010, facut in Turcia pe cand toti il au facut in Spania :(

#35
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Asta nu o știam pentru ca nu m-a interesat niciodată Renault în mod special, dar nu e ok. Știu că fostul Clio parcă era în aceeași situație.

Edited by MembruAnonim, 06 February 2012 - 00:52.


#36
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,951
  • Înscris: 14.11.2004
Si Clio 3 este la fel + ca la el in functie de echipare si tara de origine, are instrumente de bord stil Megane2 sau Logan :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate