Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

un simplu site

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
mihai_v10

mihai_v10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 02.02.2010
Ma tot bate gandul sa incep sa fac un site! Si cum nu stiu prea bine php am zis sa incep sa il fac usor... folosind HTML, CSS si daca am nevoie de php sa caut pe net idei simple (adica nu chestii complicate ca doar sunt incepator... asa o idee am pentru ca am invatat putin PHP)!
Am un prieten si a facut un site pt scoala si a folosit doar html (bine nu arata extraordinar da nu asta e ideea) si a imparti pagina in 3 sectiuni: TOP unde a pus titlu, LEFT unde a pus meniul si RIGHT unde se incarca fiecare pagina! (a folosit <frameset>). Nu e foarte frumos pt ca daca ai o pagina lunga cari tot timpul si titlul si meniul dupa tine si asta incurca cititorul!
Si acum sper sa intelegeti ideea mea: as vrea sa imi fac un blog (pe un site de gen blogspot) si eu sa intru pe el sa postez dar sa apara si pe site doar partea cu postarile! de exemplu: un prieten mi-a zis sa folosesc <iframe > si e partial exact ce vreau eu defapt, doar ca aceasta instructiune afiseaza tot siteul nu doar o parte (adica eu as vrea sa afisez chiar numai postarile nu si titlul sau reclamele sau alte chestii... si in acelasi timp sa fie cam cat e toata pagina sa nu se observe ca e de pe alt site)!