Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5471 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#73
Shahrukhkhan

Shahrukhkhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 30.07.2009
Si eu sunt multumit de Orange, am abonament de internet mobil de la ei, in afara de semnalul 3g care ar trebui marit si in mediul rural, mi se par ok  :thumbup:

#74
crespo1983

crespo1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 19.12.2009
Sunt multumit de serviciile lor de 10 ani

#75
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007
NEMULTUMIT E UN CUVANT MIC.
Sunt abonat de 8 ani , pe 15 februarie am lasat la ei o pereche de casti+incarcator defecte + m-au deposedat si de telefon care nu avea nimic. E , acuma e 21 martie si nimic inca e in asteptare ca sa-mi schimbe un amarat de incarcator si o pereche de casti !!!!!!!
Anul asta mi se imcheie contractul si-mi mut numarul ep Cosmote. Aaaa, zilele trecute ma mai suna sa-mi spuna de "super oferta" pe care mi=-o ofera fiind abonat din 2003 : ceva optiune de 22 de lei la care am printre altele 45 min nationale :) .
Sunt foarte aproape de a ma duce la OPC , imi vreau telefonul inapoi !!!

#76
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003

View PostLucaciu, on 21st March 2011, 14:48, said:

NEMULTUMIT E UN CUVANT MIC.
Sunt abonat de 8 ani , pe 15 februarie am lasat la ei o pereche de casti+incarcator defecte + m-au deposedat si de telefon care nu avea nimic. E , acuma e 21 martie si nimic inca e in asteptare ca sa-mi schimbe un amarat de incarcator si o pereche de casti !!!!!!!
Anul asta mi se imcheie contractul si-mi mut numarul ep Cosmote. Aaaa, zilele trecute ma mai suna sa-mi spuna de "super oferta" pe care mi=-o ofera fiind abonat din 2003 : ceva optiune de 22 de lei la care am printre altele 45 min nationale :) .
Sunt foarte aproape de a ma duce la OPC , imi vreau telefonul inapoi !!!
Sunt inca in termen, daca e la garantie... n-ai ce face :) Din cate stiu eu, conform legii, au voie sa ti-l tina nla reparat 10% din perioada de garantie. Si nici macar nu le repara Orange.  :naughty:

#77
skplayer

skplayer

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 537
  • Înscris: 07.12.2010
destul de multumit, cateodata semnalul lasa de dorit...
am o cartela din 1997 (practic de cand s-a lansat prepay-ul la dialog) ce vremuri.... :rolleyes:

#78
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007

View Postbodi, on 21st March 2011, 15:54, said:

Sunt inca in termen, daca e la garantie... n-ai ce face :) Din cate stiu eu, conform legii, au voie sa ti-l tina nla reparat 10% din perioada de garantie. Si nici macar nu le repara Orange.  :naughty:

Pai ce sa-mi repare frate, eventual sa schibme castile si incarcatorul  . A trecut 1 luna si o saptamana si nu dau nici un semn vad. Cat plmea sa-ti ia sa iei de pe raft o pereche de casti si sa le pui in punga si sa la trimiti la om ?
10% ar fi aproape 2,5 luni :)) Ar fi culmea sa-mi tina telefonul atata doar ca sa-mi schimbe 1 pereche de casti si un inc. dar cand e vb de Orange totul e posibil

#79
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
Repet, nu cred ca Orange se ocupa de garantii/reparatii ci o alta societate. Stiu ca pare (nu pare, e enorm de) lung timpul de 2,5 luni dar asta e legislatia din Romania. Dupa perioada asat sunt obligati sa-ti dea un produs nou sau banii.

#80
relu17

relu17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 21.12.2003
M-am inteles bine pana astazi, cand am facut portarea. Foarte prompti la serviciul relatii clienti, azi vroiau sa imi taxeze 12 luni in plus, dar s-a rezolvat cu o reclamatie. Probabil o sa mai revin, dar nu pe abonament.

#81
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbodi, on 21st March 2011, 14:54, said:

Din cate stiu eu, conform legii, au voie sa ti-l tina nla reparat 10% din perioada de garantie.
În ce act normativ este prevederea asta? N-am auzit de ea până acum. Lăsând la o parte că mi se pare stupidă...

#82
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010
Mie îmi vine să râd de cei care vă supărați și credeți că odată cu portarea ați rezolvat problemele. Nu, nici gând. La toate companiile veți întâlni mârlani și măgari care să vă enerveze. Problema este că, din câte am văzut eu de-a lungul timpului, tot Orange sunt cei mai bine cotați la serviciul clienți. O să vedeți că la cosmotiști sau la ceilalți sunt și mai mari problemele. Așa este la toți. Când ești sub contract te scot din sărite, iar când îl termini te roagă cu șpe mii de oferte numai să stai la ei. Am văzut persoane care s-au portat din Voda sau Cosmote tot din motive asemănătoare cu unele amintite pe aici. Și atunci..... Lăsați nervii acasă și cereți ce puteți de la cei la care sunteți abonați. Părerea mea. :rolleyes:

#83
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
Pai sectiunile forumului Softpedia legate de telefonie au ajuns un fel de "sugestii si reclamatii" pentru firma respectiva: pe Orange se injura Orange, la Vodafone nu trebuie sa mai spun cine... la fel si Cosmote, RDS etc...
Daca te uiti nu gasesti decat oameni cu probleme pe toate sectiunile, fara exceptie. Atunci, oricat ai fi de pesimist, macar din concluzia "toti o apa si-un pamant", si tot te gandesti sa ramai unde esti :P

#84
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postvio73, on 21st March 2011, 17:39, said:

Mie îmi vine să râd de cei care vă supărați și credeți că odată cu portarea ați rezolvat problemele.
Poți să râzi până ai să constați că portarea poate fi o soluție de rezolvare a problemelor. Văd că ești cam nou pe arie. Probabil nu ai apucat să citești prea multe din experiențele unora pățiți. Dar, ai tot timpul.
De exemplu, Orange încalcă grosolan prevederile propriilor condiții contractuale. Tu te superi și vrei să treci pe cartelă ca să termini cu astfel de nesimțiți numai că ei nu acceptă. Și-atunci, portezi în altă rețea (pe cartelă, evident) și după puțin timp, treci din nou la ei pe cartelă.
Și, uite așa, portarea este o soluție de rezolvare a uneia din problemele tale.

View Postvio73, on 21st March 2011, 17:39, said:

La toate companiile veți întâlni mârlani și măgari care să vă enerveze.
Aici îți dau dreptate. De departe, cred că cei de la Cosmote sunt cei mai cretini dintre toți. Mai acum vreo lună-două a trebuit să folosesc niște expersii dure la adresa lor ca să înțeleagă faptul că nu doresc să mai primesc mesaje publicitare de la ei. Într-un final, au cedat.

View Postvio73, on 21st March 2011, 17:39, said:

Problema este că, din câte am văzut eu de-a lungul timpului, tot Orange sunt cei mai bine cotați la serviciul clienți.
Problema (de care nu-ți dai seama) este că așa crezi tu. Cei de la Orange au ajuns la un rafinament de a te minți încât tu nu-ți dai seama. Sau, probabil pe tine te-ncântă ideea că te mint frumos.

View Postvio73, on 21st March 2011, 17:39, said:

Lăsați nervii acasă și cereți ce puteți de la cei la care sunteți abonați. Părerea mea. :rolleyes:
Păi, asta e problema. Că noi cerem, iar ei ne ignoră (mai mult sau mai puțin). Și, într-o astfel de situație, portarea la alții, pe cartelă, este cu adevărat o soluție. Părerea mea...

View Postbodi, on 21st March 2011, 17:47, said:

Daca te uiti nu gasesti decat oameni cu probleme pe toate sectiunile, fara exceptie. Atunci, oricat ai fi de pesimist, macar din concluzia "toti o apa si-un pamant", si tot te gandesti sa ramai unde esti :P
Greșit. Dintre toate relele, alegi răul cel mai mic.
A rămâne unde ești pe considerentul că toți sunt o apă și-un pământ este o consecvență prost înțeleasă.

#85
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010
Era doar o părere a mea. Iar dacă sunt mai nou sau mai vechi nu cred că are vreo relevantă. Sunt nou pe forum dar i-am testat pe toti operatorii. Pe unii de peste 10 ani si îmi păstrez părerea că Orange sunt primii si Cosmote ultimii la calitatea serviciilor si la relatiile cu clientii. Sau nu am dreptul la o părere? Si care e răul cel mai mic? Dar părerile sunt împărtite întotdeauna. Hai să nu filozofăm! Eu cunosc multi care s-au portat la nervi si nu le convine nici după aia. Ba chiar le pare rău. Plus că mi se pare cea mai mare idiotenie să te portezi! De ce nu te muti cu nr. retelei respective? Ca să dai impresii gresite că esti într-o retea si de fapt esti în alta?:naughty:

Edited by vio73, 22 March 2011 - 19:17.


#86
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003

View Postsenator, on 21st March 2011, 18:47, said:

Poți să râzi până ai să constați că portarea poate fi o soluție de rezolvare a problemelor. Văd că ești cam nou pe arie. Probabil nu ai apucat să citești prea multe din experiențele unora pățiți. Dar, ai tot timpul.
De exemplu, Orange încalcă grosolan prevederile propriilor condiții contractuale. Tu te superi și vrei să treci pe cartelă ca să termini cu astfel de nesimțiți numai că ei nu acceptă. Și-atunci, portezi în altă rețea (pe cartelă, evident) și după puțin timp, treci din nou la ei pe cartelă.
Și, uite așa, portarea este o soluție de rezolvare a uneia din problemele tale.

Aici îți dau dreptate. De departe, cred că cei de la Cosmote sunt cei mai cretini dintre toți. Mai acum vreo lună-două a trebuit să folosesc niște expersii dure la adresa lor ca să înțeleagă faptul că nu doresc să mai primesc mesaje publicitare de la ei. Într-un final, au cedat.

Problema (de care nu-ți dai seama) este că așa crezi tu. Cei de la Orange au ajuns la un rafinament de a te minți încât tu nu-ți dai seama. Sau, probabil pe tine te-ncântă ideea că te mint frumos.

Păi, asta e problema. Că noi cerem, iar ei ne ignoră (mai mult sau mai puțin). Și, într-o astfel de situație, portarea la alții, pe cartelă, este cu adevărat o soluție. Părerea mea...


Greșit. Dintre toate relele, alegi răul cel mai mic.
A rămâne unde ești pe considerentul că toți sunt o apă și-un pământ este o consecvență prost înțeleasă.

Gresit. Nu am avut nici un fel de probleme nerezolvabile cu Orange. Culmea e ca am putut face tot ce am vrut eu. Nu am avut nici pretentii absurde, gen mi-am luat telefon subventionat si acum vreau sa inchid. Ca e plin pe aici, ba chiar si de persoane care dau sfaturi "legale". Nu pricep cum ma puteau minti daca imi rezolvau problemele...

#87
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbodi, on 22nd March 2011, 19:34, said:

Gresit. Nu am avut nici un fel de probleme nerezolvabile cu Orange. Culmea e ca am putut face tot ce am vrut eu. Nu am avut nici pretentii absurde, gen mi-am luat telefon subventionat si acum vreau sa inchid. Ca e plin pe aici, ba chiar si de persoane care dau sfaturi "legale". Nu pricep cum ma puteau minti daca imi rezolvau problemele...
Văd că îți place să generalizezi. Faptul că tu nu ai avut probleme nu înseamnă că alții nu au avut. Și, pentru că Orange nu a rezolvat problemele, soluția a fost portarea. Vorbesc în cunoștință de cauză nu din auzite, pentru că chiar eu am fost într-o astfel de situație.
Și n-am fost singurul.

#88
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003

View Postsenator, on 23rd March 2011, 11:43, said:

Văd că îți place să generalizezi. Faptul că tu nu ai avut probleme nu înseamnă că alții nu au avut. Și, pentru că Orange nu a rezolvat problemele, soluția a fost portarea. Vorbesc în cunoștință de cauză nu din auzite, pentru că chiar eu am fost într-o astfel de situație.
Și n-am fost singurul.

Ce am generalizat ? Am vorbit din punctul meu de vedere. Tu ai zis la modul general ca "mint frumos". Da, si pe mine m-au mintit cei de la clienti cad mi-au spus ca nu pot schimba un Delfin 12 cu o Pantera 12, pentru ca "s-au alocat resurse". Un drum la Orange Shop si o discutie civilizata acolo au rezovat problema. Pe loc. Si, pana acum, nu am avut probleme cu ei. Poate m-o tine pe mine in puf, desi nu le dau decat 50-60 de euro pe luna (sau poate pentru ca sunt Platinum, habar n-am). Deci, inca o data - nu generalizez. Topicul asta este despre pareri personale, nu ? Singurul lucru pe care l-am generalizat este ca pe toate sectiunile forumului se injura respectiva companie, si nu poti nega asta.

Faptul ca mi s-au rezolvat problemele personale nu intra la categoria "din auzite". Si nu neg faptul ca singura solutie a fost portarea, in cazul tau sau al altora - dar, te rog, nu generaliza nici tu. Fratele meu a fost o perioada pe Cosmote si pot sa spun ca acolo e iadul pe pamant in materie de asistenta - ori nu stiu, ori nu pot, ori "mai reveniti" (ma rog, de atunci s-o fi pus la punct).

Asa cred ca e corect, fiecare cu parerea lui, bazata pe experienta lui.

#89
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006
Văd că uiți de unde am plecat și, pe deasupra, îmi răstălmăcești afirmațiile. Hai să-ți aduc aminte:

View Postbodi, on 21st March 2011, 17:47, said:

Daca te uiti nu gasesti decat oameni cu probleme pe toate sectiunile, fara exceptie. Atunci, oricat ai fi de pesimist, macar din concluzia "toti o apa si-un pamant", si tot te gandesti sa ramai unde esti :P

View Postsenator, on 21st March 2011, 18:47, said:

Greșit. Dintre toate relele, alegi răul cel mai mic.
A rămâne unde ești pe considerentul că toți sunt o apă și-un pământ este o consecvență prost înțeleasă.
Ce e greșit în asta? Doar boul e consecvent.

View Postbodi, on 22nd March 2011, 19:34, said:

Gresit. Nu am avut nici un fel de probleme nerezolvabile cu Orange.
Adică, să am probleme cu unul din operatori care încalcă grosolan propriile condiții contractuale (și nu numai) și să mă gândesc să mai rămân la ei? OK, sunt de acord că toți fac prostii mai mari sau mai mici. Din acest motiv am afirmat că aleg răul cel mai mic (adică, mă mut/portez la cei care greșesc cel mai puțin).
Și ce argument aduci tu?

Adică, dacă tu n-ai avut probleme cu ei, înseamnă că e greșit punctul meu de vedere (care am avut o grămadă de probleme cu ei) că trebuie să aleg răul cel mai mic. Și nu sunt singurul care am avut astfel de probleme.
D-aia ți-am spus să nu generalizezi.
Dar, ce-am spus eu și ce-ai înțeles tu.

Edited by senator, 23 March 2011 - 12:35.


#90
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
Ma rog, daca tu vrei sa intelegi asa, e treaba ta. Acolo era vorba de forumul Softpedia - la asta ma refeream si era o glumita sa zicem. Ba chiar in postul urmator ti-am dat dreptate si am afirmat ca nu neg ca tu ai avut probleme si ca singura solutie a fost portarea. Ok, am inteles asta.
Nu am ramas la Orange de bou (cum poate crezi), ci pentru ca nu am avut probleme pe reteaua asta. Chestia cu "doar boul e consecvent" mie mi se pare o tampenie... a fi consecvent inseamna a fi credicios propriilor convingeri si nu unei companii sau retele de telefonie. Atat timp cat eu n-am probleme nu pot spune ca am. Ti-am recunsocut si acceptat ceea ce ai afirmat - asta e experienta ta cu Orange si poti foarte bine sa alegi orice retea (nici macar pe prietenii mei nu-i sfatuiesc sa se duca la o retea sau alta).
Cand am scris "gresit" aveam in minte fraza unde ai spus ca cei de la Orange mint asa de frumos ca nu-ti dai seama ca nu ti-au rezolvat problema (am citat din comoditate tot postul tau, in loc ca selectez doar fraza respectiva).
Si am inteles foarte bine ce ai spus... eu zic sa ne oprim pana aici ca sa nu ajungem la flame. Eu am spus ce am avut de spus si atat. Nu incerc sa conving pe nimeni, poate m-ai inteles gresit.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate