Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
kilometraj bicicleta
Last Updated: Jul 23 2016 15:28, Started by
bogdy2008
, Sep 16 2010 19:44
·
0
#55
Posted 28 June 2011 - 09:32
Ca idee pentru ciclistii posesori de platforme Android:
In ultimele doua zile (circa 50km) am folosit o aplicatie (gratis) numita SportsTracker. Aceasta foloseste GPS-ul pentru a colecta informatii cu privire la trase, km parcursi, viteza (instantanee/medie/maxima), altitudine samd... Primele impresii sunt ca este destul de precisa in afisarea informatiilor(mai precisa decat ciclocomputerele ieftine) plus ca pune la dispozitie o serie de facilitati, cum ar fi: - grafice ale vitezei, - conectarea cu senzori cardio via bluetooth (urmeaza sa testez ) - maparea pe Googlemaps a traseului - posibilitatea de playback a traseului pentru a vedea variataia vitezei in diverse puncte ale acestuia...samd Functioneaza fara probleme cu telefonul in husa si pus intr-un buzunar al rucsacului. Ca si consum al bateriei, cam 10% pe ora(e drept ca e cam multicel). Edited by Rapier, 28 June 2011 - 09:39. |
#56
Posted 28 June 2011 - 21:04
Are importanta unde se monteaza magnetul si releul unui ciclocomputer, spre butuc sau spre janta ?
La MTB nu prea merge montat spre janta din cauza distantei prea mari dintre ele, asa ca l-am montat aproape de butuc. Ar mai fi solutia montarii unui distantier pentru releu pe furca dar nu prea arata bine. Banuiesc ca totul depinde de marimea rotii care o setezi in ciclocomputer ... sau ma insel? Edited by Mi7, 28 June 2011 - 21:07. |
#57
Posted 28 June 2011 - 21:51
Totul se rezuma la distanta dintre magnet si senzor... pune-le conform schitei si va merge, evident catre butuc distanta e mai mica intre cele doua componente.
Si marimea rotii conteaza cum e setata pentru o acuratete a masurarii distantei, vitezei, etc. |
#58
Posted 28 June 2011 - 21:53
Nu are importanță unde îl montezi. Ciclocomputerul nu face altceva decât să numere câte rotații face roata într-un anumit interval, iar numărul de rotații este același indiferent de poziția senzorului (spre butuc sau spre jantă).
Mai departe, în funcție de numărul de rotații și de setarea ciclocomputerului (care include dimensiunea roții) se calculează distanța și viteza. Deci singura condiție ca să meargă este ca magnetul de pe spiță să fie în raza de acțiune a senzorului. Așa că montează-le astfel încât senzorul să detecteze rotațiile. Edited by alexcrist, 28 June 2011 - 21:55. |
#60
Posted 29 June 2011 - 15:54
bad post, rezolvat
Edited by danghetau, 29 June 2011 - 15:56. |
#62
Posted 30 June 2011 - 14:37
La orice magazin care vinde baterii sau ceasuri. Poți încerca și la magazine precum Germanos, sau altele asemenea. Ori te uiți în manualul ciclocomputerului și vezi ce model de baterie îți trebuie și ceri explicit (codurile sunt standard), ori scoți vechea baterie și te duci la magazin și ceri una la fel.
|
#64
Posted 01 July 2011 - 14:22
Tot spunea alexcrist pe alt topic despre ciclocomputere... am renuntat la Felt (trebuia sa fac niste upgradeuri si ma costau mai mult ca un grupset gata montat, in plus greutatea de 10kg m-a convins) asa ca voi lua tot Canyon.
Am posibilitatea sa iau un Sigma 2209STS cu HRM si cadenta la 110 euro (ca accesoriu la cursiera) si cred ca e solutia optima. Am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa iai din prima ce e mai scump (daca-ti permiti) pentru a nu mai pierde timp si nervi dupa upgradeuri. Ce ziceti, merita un asemenea "specimen"? |
|
#65
Posted 01 July 2011 - 20:53
Daca vrei sa vezi cu ce puls ajungi cand ai terminat de urcat dealul de langa tabara Galaciuc si sa mentii o candenta de aproximativ 80, da.
|
#66
Posted 01 July 2011 - 21:13
Daca drumul mai departe catre Lepsa nu ar fi o catastrofa ar merge... sint citiva care pleaca din Bolotesti si maninca la pizzerie la italian in Lepsa, unii se retrag, altii trec spre Soveja.
Deocamdata am un Sigma 1009STS sigilat care nu are cadenta si heart rate monitor dar pot sa iau un Sigma 2209 ("specialistul montan") care le are pe toate la doar 110 euro. Multi spun ca e importanta cadenta, ca merita si HRM... mai ales pentru incepatori. |
#67
Posted 01 July 2011 - 21:51
Niciun incepator nu o sa poata sa mentina o cadenta de 80 pe un deal, eventual o portiune, apoi inima o ia razna si se sufoca. Pentru un incepator, mi se pare o prostie sa dea 110 euro pe un asemena ciclocomputer.
Edited by gozmyn, 01 July 2011 - 21:52. |
#68
Posted 01 July 2011 - 21:56
Bine dar orice incepator devine si avansat, nu? Are si cadenta si HRM, de fapt cred ca e top de la Sigma si pretul este foarte scazut fata de pretul din Ro.
Unii spun ca e necesar sa ai cadenta (mai ales la incepatori) mai ales ca eu am 40 ani si nu mai sint considerat la virsta optima pentru ciclism. |
#69
Posted 01 July 2011 - 22:19
[quote name='gozmyn' date='1st July 2011, 22:51' post='10107059']
Niciun incepator nu o sa poata sa mentina o cadenta de 80 pe un deal Cred ca trebuie sa dai ca robotelul din pedale ca sa mentii o astfel de cadenta. |
|
#70
Posted 01 July 2011 - 22:25
Dai exact cum ai da si pe plat la aceeasi cadenta... Rapoartele vor diferi doar...
|
#71
Posted 01 July 2011 - 22:26
Asta e clar dar nu mai vehiculati cifra de 80, se intelege ca eu am afirmat ceva de aceasta valoare si voi imi explicati cum sta treaba; e vorba de informare si de mentinerea unei cadente oarecare, cit suporta fiecare.
|
#72
Posted 15 July 2011 - 10:08
Am un Sigma STS (wireless) si am observat ceva ciudat la el: daca din pozitia de stand by apas orice buton pentru a vedea inregistrarile, vitezometrul clipeste si nu mai intra in modul sleep, trebuie sa rulez roata fata pina se inregistreaza o viteza oarecare apoi dupa ce ajunge la zero in cca 2-3 minute intra in stand by.
Uneori si la simpla rotire a rotii fata fara ca magnetul sa intre in raza senzorului se intimpla acelasi lucru, ca si cum spitele ar activa senzorul. La voi se intimpla tot la fel daca din stand by apasati vreun buton? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users