Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 

Sfat achizitie bicicleta 1500-2000 RON - nu neaparat limita superioara de pret

- - - - -
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#19
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Cred ca vrea sa zica ceva de genul asta

Attached File  Cube2.JPG   41.63K   148 downloads

#20
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,198
  • Înscris: 07.01.2007
Ceva de genul acestora cred, eu daca ar fi sa-mi aleg o bicicleta pe acest tip de biciclete m-as orienta daca merg mai mult prin oras si cum a spus si Bogdan, merg si pe teren accidentat.
http://www.marosbike..._2010-2200.html
http://www.marosbike..._2010-2283.html
http://www.marosbike..._2009-1700.html

#21
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007

View Postbonding, on 31st July 2010, 23:21, said:

da-mi niste linkuri ceva sa inteleg mai bine despre ce vorbesti

Faci o alegere buna daca-ti iei un citybike sau un hibrid.
Eu am trecut de pe MTB(e adevarat DHS) pe un cross trekking(hibrid) si...nu m-as mai intoarce la MTB cu rotile groase de 26',care nu e deloc comod,n-ai viteza,etc. Din pacate,acelasi sentiment l-am avut si pe un MTB KTM de 1000 euro al unui amic,echipata de top(XT sau deore LX,discuri,bla-bla-bla).Nu era comod si rapid ca un cross!Insa, la capitolul borduri sau teren accidentat era campion.

Eu am acest model de care sunt incantat: http://orbea.ro/bici...-ravel4.028.htm
Linkul este informativ,poti cauta unele modele asemanatoare.Am vazut de curand pe okazii city bike Orbea,nou,complet echipat(faruri,portbagaj,aripi,etc) la 900 ron.
Plusuri:
-roti de 28'(si cauciucuri ceva mai subtiri decat cele de MTB,deci efort de pedalare mai mic,datorita frecarii mai reduse cu asfaltul),in plus fiind mai mari trebuie sa pedalezi...ceva mai rar. AAA: cauciucurile au pe ambele parti un cerc reflectorizant foarte vizibil in intuneric.
-foarte comoda(saua,ghidonul pot fi inclinate in diverse unghiuri)
-amortizare in tija de la sa
-usoara(cadru,roti,tija sa,ghidon....toate din aluminiu)
-frane V-brake excelente(efectiv ingheata,insa cauciucurile sunt cele care pierd aderenta).NU AI NEVOIE DE FRANE PE DISC HIDRAULICE(sunt mai grele si oricum,astea de pe ea sunt foarte ok)
-amortizare in furca(cursa mica,pt.ca e gandita pt.oras si drumuri ceva mai proaste)
-foaie cu 48 de dinti(fata de 42-44 la MTB)...viteza mai mare
-eu am si portbagaj si aripi la ea si sunt foarte utile(poti merge linistit pe ploaie si nu te stropesti....la MTB cu aripile alea puse mai sus,ma faceam negru pe spate)

Daca vrei variante mai ieftine,dar ok ca dotari(REPET: N-AI NEVOIE DE DOTARI DE TOP ,e o tampenie care tine doar la romani....),sa te uiti la astea:
http://www.veloteca....-Voyager-barbat
http://www.marosbike...-7100-2508.html
http://www.agremento...roductView.aspx
http://www.bikezone....w-2009-562.html


Si ceva mai scumpe:
http://www.bikexpert...010-p-2618.html
http://www.orbea.ro/...cleta-ernio.htm
http://www.hyperspor...a-b09dwp-54.php?
http://www.sportaddi...o-300-2009.html?
Ar mai fi modelul asta care e f.bun si am inteles ca si la comandat cineva de pe forum(a dat 1730 ron cu tot cu transport): http://www.chainreac...x?ModelID=46180
La un cross-trekking/hibrid....nu ai nevoie de echipare de top. Cauta ceva din gama cross-leisure.
Daca vrei,poti veni intr-o zi sa-ti arat bicicleta,ca sa-ti faci o idee.(sunt din Buc.)

AAA si cel mai important este sa ti se potriveasca cadrul.


View PostDanosul, on 1st August 2010, 01:08, said:

Ceva de genul acestora cred, eu daca ar fi sa-mi aleg o bicicleta pe acest tip de biciclete m-as orienta daca merg mai mult prin oras si cum a spus si Bogdan, merg si pe teren accidentat.
http://www.marosbike..._2010-2200.html
http://www.marosbike..._2010-2283.html
http://www.marosbike..._2009-1700.html
Da!
Exact la acest tip de biciclete ma gandeam!


View Postlacoste, on 1st August 2010, 01:07, said:

Cred ca vrea sa zica ceva de genul asta

Attachment Cube2.JPG

Da...la acest tip de bicicleta ma gandeam.............chiar am pus si link cu modelul pus de tine(fara sa-l vad inainte, ca eram ocupat sa fac ditamai "compunerea")

Edited by Leon_bogdan, 01 August 2010 - 00:41.


#22
Louie-Anderson

Louie-Anderson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 08.04.2010

View PostLeon_bogdan, on 1st August 2010, 01:35, said:

Daca vrei variante mai ieftine,dar ok ca dotari(REPET: N-AI NEVOIE DE DOTARI DE TOP ,e o tampenie care tine doar la romani....),sa te uiti la astea:
http://www.veloteca....-Voyager-barbat
http://www.marosbike...-7100-2508.html
http://www.agremento...roductView.aspx
http://www.bikezone....w-2009-562.html

Nu merge numai ultimul link :) .

#23
bogdy33

bogdy33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 21.06.2004
Salut
As vrea sa ma ajutati si pe mine sa aleg una din aceste bicicletele:
http://www.bikexcs.r...erreno-300.html
http://www.veloteca....;product_id=316
http://www.veloteca....Cross-Base-2010
Bicicleta o voi folosi doar in oras si de aceea m-am orientat catre modelul “city” cu roti de 28”,insa nu stiu daca am vreun avantaj sau dezavantaj din suspensia furcii. Toate modelele enumerate aici au furca  cu suspensie.
Personal  inclinam catre Univega Terreno 300, dar nu o gasesc nicaieri in Bucuresti asa ca mi-au ramas celelate doua.
Sunt dispus sa ascult si alte variante  pana in 2000 lei, cu conditia sa le gasesc in Bucuresti.
Multumesc.

#24
Louie-Anderson

Louie-Anderson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,472
  • Înscris: 08.04.2010

View Postbogdy33, on 5th August 2010, 19:31, said:

Salut
As vrea sa ma ajutati si pe mine sa aleg una din aceste bicicletele:
http://www.bikexcs.r...erreno-300.html
http://www.veloteca....;product_id=316
http://www.veloteca....Cross-Base-2010
Bicicleta o voi folosi doar in oras si de aceea m-am orientat catre modelul “city” cu roti de 28”,insa nu stiu daca am vreun avantaj sau dezavantaj din suspensia furcii. Toate modelele enumerate aici au furca  cu suspensie.
Personal  inclinam catre Univega Terreno 300, dar nu o gasesc nicaieri in Bucuresti asa ca mi-au ramas celelate doua.
Sunt dispus sa ascult si alte variante  pana in 2000 lei, cu conditia sa le gasesc in Bucuresti.
Multumesc.

Și eu zic tot cã Univega .

#25
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007

View Postbogdy33, on 5th August 2010, 19:31, said:

Salut
As vrea sa ma ajutati si pe mine sa aleg una din aceste bicicletele:
http://www.bikexcs.r...erreno-300.html
http://www.veloteca....;product_id=316
http://www.veloteca....Cross-Base-2010
Bicicleta o voi folosi doar in oras si de aceea m-am orientat catre modelul “city” cu roti de 28”,insa nu stiu daca am vreun avantaj sau dezavantaj din suspensia furcii. Toate modelele enumerate aici au furca  cu suspensie.
Personal  inclinam catre Univega Terreno 300, dar nu o gasesc nicaieri in Bucuresti asa ca mi-au ramas celelate doua.
Sunt dispus sa ascult si alte variante  pana in 2000 lei, cu conditia sa le gasesc in Bucuresti.
Multumesc.

Cred ca Merida e ok(printre altele are foaie de 48 si pinion de 11,ceea ce conteaza daca vrei si viteza).

#26
Tutzzu

Tutzzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 24.03.2010

View Postfoca28, on 30th July 2010, 02:28, said:

CUBE Analog este foarte asemanatoare cu KONA Fire Mountain. Diferente ar fi la frane , amandoua mecanice , la CUBE ai disc de 160 mm si 180 mm iar la KONA ai de 160 mm amandoua.

La CUBE ai frane SHIMANO M416 iar la KONA ai frane HAYES mx4. Eu as merge pe HAYES , sunt mai specializati in frane.

Sunt apropiate cele 2. Eu as lua 1 CUBE si 1 KONA :D

Sa mai vina niste pareri.
Are un prieten Cube Analog si e foarte dezamagit de furca si de frane, franele sunt foarte slabe pentru ce pretentii au si furca a prins joc imediat. Cautati pareri ;), dar in schimb are cadrul mei bun si shcimbatoarele. Bafta !!

#27
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006

View PostTutzzu, on 19th August 2010, 22:51, said:

Are un prieten Cube Analog si e foarte dezamagit de furca si de frane, franele sunt foarte slabe pentru ce pretentii au si furca a prins joc imediat. Cautati pareri ;), dar in schimb are cadrul mei bun si shcimbatoarele. Bafta !!


Analogul 2010 are un cadru excelent dar a suferit un downgrade la echipare. Acum vine cu alivio cu manete de frana integrate in loc ce deore cum avea analogul 2009 in schimb jantele sunt ceva mai bune si dupa cum am spus un cadru excelent.

Cat despre furca XCM v2 care echipeaza bicla - este o evolutie a fostului XCM (varinata 2009 la mine - adica ala fara garniturile de caucuic la vedere ) care intr-adevar prinde joc dar in nici un caz imediat. Eu am chinuit mult furca aia si nu prea am reusit sa o paradesc. Este o furca ieftina si grea dar daca nu rupi muntii este OK.

Cat despre frane 416-le de la shimano sunt slabute mai ales in combinatia nefericita cu manetele alivio sau acera dar sincer nic cu mx4 nu m-as simti mai bine.

Ambele biciclete kona si cube mentionate mai sus sunt bicle pe care le cumperi si dupa aia incepi sa inlocuiesti componente :)... frane in primul rand, manete etc  .... depinde ce pretentii ai :)

#28
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008
O bicicleta cross full suspension sau hard tail echipata shimano, aluminiu, frane pe disc etc pana in 1300 lei. Eu am luat-o la oferta la 980 lei. Cred ca e o alegere buna.

#29
Popybo

Popybo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 31.08.2009
Greu !
M-am bucurat pentru titlul dat acestui topic, este chiar situatia mea, dar tot n-am gasit raspuns. Doresc sa cumpar in banii astia (<2.000 RON) o bicicleta care sa-mi serveasca atat la oras cat si la munte (o agat in spatele masinii),pana acum cateva clipe eram convins de necesitatea unui hardtail, dupa o postare pertinenta de mai sus se pare ca trebuie sa gasesc solutia intre MTB si City (pentru manevrabilitate, greutate redusa si viteza superioara), care ar fi aceasta ?
Va multumesc !

Edited by Popybo, 30 August 2010 - 00:42.


#30
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008
http://www.shopix.ro...70_p_65088.html

#31
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006

View PostPopybo, on 30th August 2010, 01:42, said:

Greu !
M-am bucurat pentru titlul dat acestui topic, este chiar situatia mea, dar tot n-am gasit raspuns. Doresc sa cumpar in banii astia (<2.000 RON) o bicicleta care sa-mi serveasca atat la oras cat si la munte (o agat in spatele masinii),pana acum cateva clipe eram convins de necesitatea unui hardtail, dupa o postare pertinenta de mai sus se pare ca trebuie sa gasesc solutia intre MTB si City (pentru manevrabilitate, greutate redusa si viteza superioara), care ar fi aceasta ?
Va multumesc !

http://www.playbike....?id_produs=3859

http://www.playbike....?id_produs=2160

#32
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008
Nu da 2000 lei, repet, nu da! Daca mergi cu ea prin oras si rar pe drumuri forestiere, ia ceva fara suspensii, o kona sau scott ceva pana in 1400 - 1500 lei. Cu 500 lei iti iei un antifurt, poate un suport auto si 3 sedinte la spa de recuperare. Succes :wub:

#33
Leon_bogdan

Leon_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 17.05.2007

View PostPopybo, on 30th August 2010, 01:42, said:

Greu !
M-am bucurat pentru titlul dat acestui topic, este chiar situatia mea, dar tot n-am gasit raspuns. Doresc sa cumpar in banii astia (<2.000 RON) o bicicleta care sa-mi serveasca atat la oras cat si la munte (o agat in spatele masinii),pana acum cateva clipe eram convins de necesitatea unui hardtail, dupa o postare pertinenta de mai sus se pare ca trebuie sa gasesc solutia intre MTB si City (pentru manevrabilitate, greutate redusa si viteza superioara), care ar fi aceasta ?
Va multumesc !
Salut!
Trebuie sa te gandesti foarte bine pt. ce o iei!
Daca ai de gand sa mergi 50% teren accidentat - 50% oras....merita mai degraba un MTB(si sa nu uitam de echipamentul aferent: casca, manusi,genunchere,cotiere...daca ai de gand sa te dai mai hard)!
Daca procentajul este de doar 5-10 % munte/teren accidentat....nu se justifica un MTB. Din pacate, la noi toti isi iau MTB ca"poate" merg si la munte....si uite asa isi strica placerea de a merge prin oras . Timpul trece si bicicleta lor de 20-5000 lei....vede doar asfaltul!!! Concluzia o tragi singur.

Ieri le-am dat bicicleta unor cunoscuti care s-au plimbat de ani de zile doar cu MTB(si doar prin Buc.)....au fost incantati,nu se asteptau(comoditatea,ergonomia este alta,viteza care se atinge mai repede,etc)....probabil ca daca stiau ce inseamna un hibrid/cross-treking.....nu si-ar mai fi luat MTB. Asta imi confirma ca romanul e snob. In Europa nu prea am vazut MTB....cele mai vandute raman bicicletele de oras.

Si daca ai de gand sa iesi rar cu bicicleta, iar nu se justifica sa cheltui o suma mare pe o bicla buna! Altfel, o s-o vedem curand la "vanzari" cu preturi mai mici cu 40-50% !

#34
Tutzzu

Tutzzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 24.03.2010

View Postncristi, on 20th August 2010, 21:25, said:

Analogul 2010 are un cadru excelent dar a suferit un downgrade la echipare. Acum vine cu alivio cu manete de frana integrate in loc ce deore cum avea analogul 2009 in schimb jantele sunt ceva mai bune si dupa cum am spus un cadru excelent.

Cat despre furca XCM v2 care echipeaza bicla - este o evolutie a fostului XCM (varinata 2009 la mine - adica ala fara garniturile de caucuic la vedere ) care intr-adevar prinde joc dar in nici un caz imediat. Eu am chinuit mult furca aia si nu prea am reusit sa o paradesc. Este o furca ieftina si grea dar daca nu rupi muntii este OK.

Cat despre frane 416-le de la shimano sunt slabute mai ales in combinatia nefericita cu manetele alivio sau acera dar sincer nic cu mx4 nu m-as simti mai bine.

Ambele biciclete kona si cube mentionate mai sus sunt bicle pe care le cumperi si dupa aia incepi sa inlocuiesti componente :)... frane in primul rand, manete etc  .... depinde ce pretentii ai :)
Eu am Fire Mountain si am Hayes MX4 care ingheata, ma dau cu ea mai mult in padure pentru ca satul meu este inconjurat de dealuri.

#35
Popybo

Popybo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 31.08.2009

View PostLeon_bogdan, on 31st August 2010, 21:37, said:

Salut!
Trebuie sa te gandesti foarte bine pt. ce o iei!
Daca ai de gand sa mergi 50% teren accidentat - 50% oras....merita mai degraba un MTB(si sa nu uitam de echipamentul aferent: casca, manusi,genunchere,cotiere...daca ai de gand sa te dai mai hard)!
Daca procentajul este de doar 5-10 % munte/teren accidentat....nu se justifica un MTB. Din pacate, la noi toti isi iau MTB ca"poate" merg si la munte....si uite asa isi strica placerea de a merge prin oras . Timpul trece si bicicleta lor de 20-5000 lei....vede doar asfaltul!!! Concluzia o tragi singur.

Ieri le-am dat bicicleta unor cunoscuti care s-au plimbat de ani de zile doar cu MTB(si doar prin Buc.)....au fost incantati,nu se asteptau(comoditatea,ergonomia este alta,viteza care se atinge mai repede,etc)....probabil ca daca stiau ce inseamna un hibrid/cross-treking.....nu si-ar mai fi luat MTB. Asta imi confirma ca romanul e snob. In Europa nu prea am vazut MTB....cele mai vandute raman bicicletele de oras.

Si daca ai de gand sa iesi rar cu bicicleta, iar nu se justifica sa cheltui o suma mare pe o bicla buna! Altfel, o s-o vedem curand la "vanzari" cu preturi mai mici cu 40-50% !

Interesanta optica si schimbatoare de directie pentru mine. Multumesc !
Doresc sa cumpar doua biciclete pe care sa le agat de hayon-ul masinii si sa-i dam drumul spre munte. Dar asta o sa se intample de 2-3 ori pe an, in rest raman orasul, parcurile, faleza, etc.. Ce gen de bicicleta recomanzi in cazul nostru ? Doresc ca una dintre cele doua sa fie de dama, insist pe chestiunea asta ! Si doresc sa aiba componente de calitate, brand si design. Pentru toate astea nu sunt zgarcit, accept o cheltuiala pana in 4.400 RON. Cum ai spus, 20% pe poteci de munte, 80% serviciu si oras.

Multe multumiri tuturor care si-au facut timp si au vrut sa ma ajute !

View PostStefanVasile, on 31st August 2010, 00:01, said:

Nu da 2000 lei, repet, nu da! Daca mergi cu ea prin oras si rar pe drumuri forestiere, ia ceva fara suspensii, o kona sau scott ceva pana in 1400 - 1500 lei. Cu 500 lei iti iei un antifurt, poate un suport auto si 3 sedinte la spa de recuperare. Succes :wub:

Ce categorie de biciclete trebuie sa caut la producatori ?

#36
drysna

drysna

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 12.04.2007
Eu merg cu MTB la munca si pe dealurile de pe langa Iasi.  
In comparatie cu o bicicleta de trekking/hibrid:
Avantaje:
-la dealuri mai grele, un incepator plange dupa foaia de 22 care vine la mtburi
-pe offroad aderenta si siguranta creste mult mai mult din cauza cauciucurilor(e cam greu sa faci trekkingul 29er pt asa ceva: de multe oru nu incape cramponat cu profil mare, si chiar daca incape, se gasesc cam greu)
-handlingul mai bun atat in oras cat si offroad
-este foarte versatil, din pipa/ghidon/sa/anvelope poti jongla foarte mult, iar componentele astea nu sunt scumpe

Dezavantaje:
-frecarea putin mai mare datorita cauciucurilor cu profil mai mare si cramponate(daca te seaca atat de mult arunci 100 de lei pe 2 slickuri pe care sa le folosesti in oras; un cauciuc se schimba usor - 10min maxim)
-pozitia mai putin comfortabila(eu am schimbat pipa si ghidonul si stau la fel ca pe una de oras)
-de la un model la altul, e putin complicat cateodata sa montezi aparatori full pt ploaie/portbagaj - mai rar insa. La mine am montat lejer aparatori de ploaie, portbagaj si coburi.

Recomand 2 Magellan Polaris Disc si un suport Thule pt masina.

Edited by drysna, 09 September 2010 - 13:30.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate