Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#775
Posted 28 February 2013 - 00:14
Aha, acuma chiar m`am lamurit!
Grig Edited by Ion_Bumbu, 28 February 2013 - 00:14. |
#777
Posted 28 February 2013 - 15:40
salut!este cineva in tema cu date despre tractorul landini 13000?mai ales despre partea hidraulica a acestui tractor!as fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva!
|
#778
Posted 02 March 2013 - 21:32
O primavara faina!
Am montat astazi releu de incarcare cu fir(de dacie) si incarca cu 13.80v la ralanti iar in turatie nu sare mai mult de 13.95v. Cand aprind faza lunga(h4) si pozitie spate la ralanti nu incarca mai deloc, scade pana la 12.66. Daca ridic putin relantiu imi incarca cu peste 13V. Cand pornesc, becul din bord nu se stinge(G rosu) iar in turatie nu se stinge, posibil sa nu fi legat bine la instalatie). Am legat in felul urmator: Firul rosu din releu am legat la +alternator(am tras fir direct ). Firul maro din instalatia tractorul la masa releu. La surubul de la releu am legat firul de la peria colectoare(este rosul la mine). La papucul de la releu am pus firul rosu din instalatia tractorului. Inainte intre firul rosu din instalatie si firul rosul de la periile colectoare era legat un bec de 12v, prin bec am avut incarcarea o perioada. Unde am gresit? |
#779
Posted 02 March 2013 - 22:10
poate ati umblat si la releul pentru bec (cu carcasa de metal) si nu ati mai pus firele cum trebuie.Mai intindeti cureaua la alternator ca sa nu mai scada sub 13 la relantiu,eu va recomand sa puneti curea cu trapez de 13 la ventilator(alternator) ca sa nu mai patineze nu are nimic daca sta la fata cu fulia...
|
#780
Posted 02 March 2013 - 22:41
georgelulea, on 02 martie 2013 - 22:10, said:
poate ati umblat si la releul pentru bec (cu carcasa de metal) si nu ati mai pus firele cum trebuie.Mai intindeti cureaua la alternator ca sa nu mai scada sub 13 la relantiu,eu va recomand sa puneti curea cu trapez de 13 la ventilator(alternator) ca sa nu mai patineze nu are nimic daca sta la fata cu fulia... Ce rol are acea carcasa de metal? Este cumva releul indicator de incarcare baterie? |
#781
Posted 04 March 2013 - 12:04
Buna ziua are cineva o carte pentru puntea de fata pt u 445 dtc va multumesc!
|
#782
Posted 04 March 2013 - 20:56
Buna seara, ma intereseaza si pe mine daca stie cineva datele tehnice ale tractorului articulat ferari 75 din 1994.Daca poate sa-mi trimita cineva o fotografie cu vitezele, multumesc.
|
#785
Posted 10 March 2013 - 11:48
zscf, on 25 februarie 2013 - 17:10, said:
Va salut dle gcom.v-as ruga sa ne mai impartasiti din experientele dumneavoastra in legatura cu schimbarea presiunii de injectie,de modul cum porneste si ce putere are la diferite schimbari ale presiunii.(degeaba te bucuri daca ai pornire repede la un motor ,iar putere nu ai,nu?) Are cineva carte tehnică de U550? |
#786
Posted 10 March 2013 - 12:10
Miron_1234, on 10 martie 2013 - 11:48, said:
la schimbarea motorului cu unul de aro trebuie avute în vedere rotaţiile la pompa de injecţie care trebuie să fie maxim 2850 iar la aro sunt undeva la 3600, deţin U 550 dt şi am schimbat motorul cu unul de la un aro, are putere mai mare decât U 445 pentru că are 55 cai, pornirea este mai greoaie decât 445 dar depinde de mai multe: electromotor, putere baterie, lipsa bujiei incandescente, injecţie s.a.m.d Are cineva carte tehnică de U550? Din cate stiu eu ,la RAR ,turatia maxima pt motoarele de ARO era de 3000 rot/min. Pornirea este in functie de uzura motorului si a electromotorului/bateriei. Poti face un motor uzat sa porneasca repede marind debitul de injectie si presiunea la injectoare-simplu Poti avea baterie noua si electromotorul cu carbuni noi si sa-nvarta incet,lucru simplu de rezolvat,dar,....mai las si alti specialisti sa spune ce cred ei Si inca ceva... puterea dezvoltata de un motor este direct proportionala cu cantitatea de combustibil injectata in cilindru si invers proportionala cu gradul de uzura ;asta pt remarcile cu ceva mai in urma... ps. scuze pt off... Edited by gcom61, 10 March 2013 - 12:30. |
#787
Posted 10 March 2013 - 14:17
gcom61, on 10 martie 2013 - 12:10, said:
Din cate stiu eu ,la RAR ,turatia maxima pt motoarele de ARO era de 3000 rot/min. Pornirea este in functie de uzura motorului si a electromotorului/bateriei. Poti face un motor uzat sa porneasca repede marind debitul de injectie si presiunea la injectoare-simplu Poti avea baterie noua si electromotorul cu carbuni noi si sa-nvarta incet,lucru simplu de rezolvat,dar,....mai las si alti specialisti sa spune ce cred ei Si inca ceva... puterea dezvoltata de un motor este direct proportionala cu cantitatea de combustibil injectata in cilindru si invers proportionala cu gradul de uzura ;asta pt remarcile cu ceva mai in urma... ps. scuze pt off... Edited by penciucromica, 10 March 2013 - 14:19. |
#788
Posted 10 March 2013 - 14:29
gcom61, on 10 martie 2013 - 12:10, said: Din cate stiu eu ,la RAR ,turatia maxima pt motoarele de ARO era de 3000 rot/min. Pornirea este in functie de uzura motorului si a electromotorului/bateriei. Poti face un motor uzat sa porneasca repede marind debitul de injectie si presiunea la injectoare-simplu Poti avea baterie noua si electromotorul cu carbuni noi si sa-nvarta incet,lucru simplu de rezolvat,dar,....mai las si alti specialisti sa spune ce cred ei Si inca ceva... puterea dezvoltata de un motor este direct proportionala cu cantitatea de combustibil injectata in cilindru si invers proportionala cu gradul de uzura ;asta pt remarcile cu ceva mai in urma... ps. scuze pt off... |
#789
Posted 10 March 2013 - 17:18
penciucromica, on 10 martie 2013 - 14:17, said:
buna ziua,ce se poate face la un electromotor care invirte incet?eu ii curatam spatiul dintre lamele rotorului si un pic suflat cu aer,si cam atit ''Boala'' electromotoarelor mai vechi este [oxidarea] lipiturilor de pe colector si cat de bine fac contact carbunii legati la masa de masa.Practic,suportii carbunilor sunt din otel si sunt nituiti pe carcasa din antimoniu pe care este si lagarul.In timp datoritei diferentei de potential electrochimic intre cele doua metale se formeaza un strat de oxizi (Fe,Al,Mg) care duc la o crestere a rezistentei acelei zone.Problema se poate rezolva foarte simplu prin adaugarea unei legaturi la masa, chiar pe capacul din antimoniu ,dintr-o platbanda de cupru sau chiar un cablu cu grosimea celui de la carbuni ,pozitionat sub piulitele prezoanelor de imbinare(asamblare) a electromotorului (piulitele M7 ),pt fiecare carbune in parte. In ceea ce priveste cositorirea colectorului,eu am patit-o cu un ''meserias'' care mi-a cositorit firele ce ies din rotor si sunt cositorite pe colector ,adaugand cositor foarte mult ''sa n-aiba moarte'';din pacate felul de abordare al problemei a dus la decesul instantaneu al rotorului(l-a scurcirciutat in spatele lamelelor colectorului,printre firele groase). Pt reparatia lipiturii colectorului ai nevoie de un letcon cu masa mare(si putere bineinteles) si un foarte bun decapant,care sa intre intre fire si lamelele colectorului sa refaca lipitura aproape fara adaos de cositor(am spus cositor si nu fludor tocmai din cauza diferentei temperaturii de topire a celor doua,mai mare la cositor). Curatatrea spatiului dintre lamele este obligatoriu sa se faca astfel incat sa fie un fel de sant,pt ca ,carbunii sa nu calce pe acel izolator ci pe cuprul lamelelor. |
|
#790
Posted 10 March 2013 - 20:11
acum cand am venit de la tara am observat ca pe motorul meu am acolo la MODEL D-124 asta inseamna ca este de 53 de cai? http://imageshack.us.../img0215uu.jpg/
|
#792
Posted 11 March 2013 - 22:04
kodrutz2011, on 11 martie 2013 - 17:25, said:
niciun raspuns? Salut kodrut.Motorul d 124 are 38 de cai iar turatia maxima este de 2200 de rot/min,poti verifica asta daca iti merge turometrul.Mai multe informatii nu stiu despre acest motor..nu stiu ce dimensiune are pistonul,asta poti vedea doar tu cand il desfaci.Cel de 53 de cai trebuie sa aiba codul d115.050 si acesta are pistoane de 102mm. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users