Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Costuri productie Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009
Am inteles de la o cunostinta care lucreaza la Dacia cum ca costurile de productie ale Loganului variaza intre 2000 si 2500 euro in functie de fiecare tip. Este adevarat? Daca da, de ce sunt preturile acestea ireale la Dacia Logan?

Edited by House13, 02 July 2010 - 12:36.


#2
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007

 House13, on 2nd July 2010, 13:35, said:

Am inteles de la o cunostinta care lucreaza la Dacia cum ca costurile de productie ale Loganului variaza intre 2000 si 2500 euro in functie de fiecare tip. Este adevarat? Daca da, de ce sunt preturile acestea ireale la Dacia Logan?

Nu e nimic ireal. La sumele acestea adauga profitul uzinei, costurile de marketing/publicitate, profiturile dealerului, tva, etc si nu o sa mai fii asa surprins.

Apropo, ai idee care e costul de producere al unui litru de ulei? Sau al unei sticle cu apa minerala?

Edited by - Rares -, 02 July 2010 - 12:41.


#3
emillian

emillian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,041
  • Înscris: 06.11.2006
Ti se par preturile la Logan si Sandero ireale  la noi?  Pretul unui Logan in Brazilia (produs acolo) incepe de la aproximativ 13000 Euro, iar la sandero porneste de la aproximativ 21000 Euro....

#4
xXx69Asu

xXx69Asu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 15.08.2007

 - Rares -, on 2nd July 2010, 13:39, said:

Ai idee care e costul de producere al unui litru de ulei? Sau al unei sticle cu apa minerala?
Un litru de apă minerală cam 50 de bani. Sau nu?

#5
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 - Rares -, on 2nd July 2010, 12:39, said:

Nu e nimic ireal. La sumele acestea adauga profitul uzinei, costurile de marketing/publicitate, profiturile dealerului, tva, etc si nu o sa mai fii asa surprins.

Apropo, ai idee care e costul de producere al unui litru de ulei? Sau al unei sticle cu apa minerala?
Bun, si atunci de ce daca te duci la poarta fabricii si vrei sa-l cumperi de acolo iti da Loganul cu acelasi pret ca in reprezentanta?

 emillian, on 2nd July 2010, 12:39, said:

Ti se par preturile la Logan si Sandero ireale  la noi?  Pretul unui Logan in Brazilia (produs acolo) incepe de la aproximativ 13000 Euro, iar la sandero porneste de la aproximativ 21000 Euro....
Sunt curios cate unitati au vandut.

#6
mrproper

mrproper

    10 ani de Softpedia...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,063
  • Înscris: 13.11.2002

 House13, on 2nd July 2010, 13:35, said:

Am inteles de la o cunostinta care lucreaza la Dacia cum ca costurile de productie ale Loganului variaza intre 2000 si 2500 euro in functie de fiecare tip. Este adevarat? Daca da, de ce sunt preturile acestea ireale la Dacia Logan?
Marketing, posturi auxiliare, chirie, cercetare, beneficii angajati, dividende investitori, costuri distributie si transport, service si garantie incluse, etc etc etc.

Fara inca 2500 euro de la clientii intermediari (dealeri auto), Dacia nu ar fi capabila sa puna cei 2500 euro in productia masinii.

 House13, on 2nd July 2010, 13:49, said:

Bun, si atunci de ce daca te duci la poarta fabricii si vrei sa-l cumperi de acolo iti da Loganul cu acelasi pret ca in reprezentanta?
Nu. Gandeste-te proactiv ce s-ar intampla imediat ce ar face asta.

#7
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 mrproper, on 2nd July 2010, 13:51, said:

Nu. Gandeste-te proactiv ce s-ar intampla imediat ce ar face asta.
Probabil ca ar fi cozi mai rau ca pe vremea lu' Ceasca' la paine, insa totusi cred ca ar putea sa mai scada din pret ca si asa e vai de mama ei de masina. Am "tavalit" cateva Loganuri, in sensul bun vorbesc, si nu se compara cu nici o masina straina. Suntem slabi la asa ceva.

#8
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010
pret=cost+profit;
cost=cheltuieli indirecte+cheltuieli directe; astea se pot defalca si ele...

daca crezi ca un produs se evalueaza doar dupa ce arata cantarul, te inseli!

#9
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009
Stiti ca unele utilaje, piese, matrice ar trebuii schimbate la un numar anume de folosire, insa baietzii de acolo le reseteaza softurile si in continuare avem tupeul de a cere cat cer nemtii pe o masina???

#10
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 23.09.2005
Da un Mert de 50.000€ cat crezi ca costa?
Mai mult de 15.000€ nu ii costa.
Restul e cercetare, marketing, garantie + profit.

#11
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 01.12.2007

 relu_24, on 2nd July 2010, 13:59, said:

Da un Mert de 50.000€ cat crezi ca costa?
Mai mult de 15.000€ nu ii costa.
Restul e cercetare, marketing, garantie + profit.

Si numele, ala costa cel mai mult.

#12
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010

 House13, on 2nd July 2010, 13:58, said:

Stiti ca unele utilaje, piese, matrice ar trebuii schimbate la un numar anume de folosire, insa baietzii de acolo le reseteaza softurile si in continuare avem tupeul de a cere cat cer nemtii pe o masina???
ce spui, Franz?
spune ce utilaje, piese si "matrice" (ce sunt???) trebuie schimbate?  "soft care se reseteaza" ?   :confuzzled:

#13
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009
Asa este, stai cu masina blocata la ei o luna cu pretextul ca " nu evem piesa, facem comanda ".

#14
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,730
  • Înscris: 22.11.2007

 House13, on 2nd July 2010, 13:58, said:

avem tupeul de a cere cat cer nemtii pe o masina???
ce masini noi vand nemtii la banii de un logan? tu ai habar ce vorbesti?

Edited by bossake, 02 July 2010 - 13:06.


#15
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 Drosophila-melanogaster, on 2nd July 2010, 13:03, said:

ce spui, Franz?
spune ce utilaje, piese si "matrice" (ce sunt???) trebuie schimbate?  "soft care se reseteaza" ?   :confuzzled:
Vrei sa-ti spun denumirile lor, cine a produs utilajele, de unde vrei sa stiu. O sa ma interesez exact si iti spun, dar crede-ma ca asa este. Romanul pana nu ciordeste ceva nu face nimic.

#16
mrproper

mrproper

    10 ani de Softpedia...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,063
  • Înscris: 13.11.2002

 House13, on 2nd July 2010, 13:54, said:

Probabil ca ar fi cozi mai rau ca pe vremea lu' Ceasca' la paine, insa totusi cred ca ar putea sa mai scada din pret ca si asa e vai de mama ei de masina. Am "tavalit" cateva Loganuri, in sensul bun vorbesc, si nu se compara cu nici o masina straina. Suntem slabi la asa ceva.
Preturile la dealeri ar cadea, clientii ar sta la coada sau in lista de asteptare si apoi dupa ce toata lumea isi ia, fabrica da faliment... pentru ca vanzarile in volum mai mare nu ar aduce si incasari in volum mai mare. De ce ai vinde mai ieftin decat trebuie o resursa care o produci in mod limitat?

#17
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010
si care luna???

 House13, on 2nd July 2010, 14:06, said:

Vrei sa-ti spun denumirile lor, cine a produs utilajele, de unde vrei sa stiu. O sa ma interesez exact si iti spun, dar crede-ma ca asa este. Romanul pana nu ciordeste ceva nu face nimic.
eu tot vreau sa stiu ce "matrice" sunt folosite la realizarea Daciei!
poate cele din solver-ul Ansys-ului...

#18
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009
Nu stiu, ma interesez

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate