Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 

Ce se intampla daca nu platesc?

- - - - -
  • Please log in to reply
274 replies to this topic

#19
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Nedorind sa intru in vreo disputa pro-contra, am doar de facut mentiunea ca Orange nu ofera copie dupa contractul semnat de client initial. Daca acesta il pierde, arde, arunca etc, e responsabilitatea clientului.
Se mentiona mai sus ca cei de la Orange ''sunt obligati sa...''. Nu sunt obligati. Ramane ca cei care sunt direct interesati sa afle daca e asa sau nu, nu este necesar sa explic sau sa conving.

#20
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
adica, ai facut un contract in august. n-ai platit nimic...ai vorbit o luna-jumate, dar te-au blocat doar in martie. intre timp,recunosti ca ai mai luat si un telefon de 1000 lei gratis. ne dai date cu taraita, dar  ai pretentia sa te ajutam. raspunsul e simplu:sau platesti si ai scapat, sau incerci sa negociezi cu recuperatorul, dar aici cam greu, chiar de platesti,nu e sigur ca ai scapat de datorie. posibil sa vada in tine o vaca buna de muls,sa te streseze in continuare. sau, sa risti, sa tragi de timp, sa treaca 3 ani de la ultima plata, sa se prescrie cazul....

#21
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,601
  • Înscris: 20.10.2006
Totusi, taxa de reziliere inainte de expirarea contractului la Orange parca nu era fixa de 200 de euro, ci era formata din lunile de abonament ramase pe contract, cel putin in unele contracte asa scrie. Esti sigur ca suma da 200 de euro ? Eu ma cam indoiesc.

#22
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
dac-ar fi asa cum zici, ar fi mai mult de 200 euro. abonament de 10 euro pe 2 ani, de platit a platit doar 80 de lei. si mai e un telefon de 1000 de lei, luat gratuit.

#23
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
@OverClock:

Din august pînã în martie cînd a fost întreruptã prestarea serviciilor sînt 7 luni. Deci datorezi dpdv legal contravaloarea a 70 de euro (cu sau fãrã TVA, nu ºtiu dacã aia 10E pe lunã erau cu TVA sau fãrã). Iar moral datorezi diferenþa dintre preþul subvenþionat al telefonului ºi cel full practicat de Orange la data cînd l-ai luat. Asta teoretic.

Practic, conteazã ce cere Orange (de fapt Credit Express, dacã au cesionat contractul). Credit Express cere 100 RON + 200 EUR.

Altceva nu mai pot sã-þi spun pînã cînd Credit Express nu justificã ce înseamnã acei bani. Pentru cã sînt niºte chestii confuze. Tu ai dat 80 de lei spre Orange, ºi reiese cã în februarie încã mai era clientul lor (apropo, ai primit vreo înºtiinþare de reziliere sau cesionare?) Ãia 80 de lei au fost luaþi în considerare sau nu? Ce reprezintã acei 100 de lei? Nu ºtim.

Cei 200 EUR, dacã sînt taxa de reziliere, cel mai probabil poþi sã uiþi de ei, n-au cum sã-i justifice legal. La fel diferenþa de preþ a telefonului, din moment ce nu apare în niciun act.

medley said:

Nedorind sa intru in vreo disputa pro-contra, am doar de facut mentiunea ca Orange nu ofera copie dupa contractul semnat de client initial. Daca acesta il pierde, arde, arunca etc, e responsabilitatea clientului.

Îmi pare rãu dar este o atitudine stupidã, dacã într-adevãr aºa stã treaba. Este contra-productivã. Orange oricum este obligat sã prezinte contractul cu diverse ocazii. De exemplu dacã clientul contestã ceva. La cesionare oricum au predat originalul ºi ºi-au pãstrat copii. La fel, Credit Express va trebui sã facã dovada cã deþine originalul ºi sã-i trimitã lui OverClock copii dacã vor sã fie luaþi în serios.

Dacã Orange îºi închipuie cã au vreun avantaj refuzîndu-i clientului o copie, e o tîmpenie. A-i face benevol o copie e firesc ºi de bun simþ. Ar putea chiar sã-l taxeze sau sã limiteze numãrul de copii pe care-s dispuºi sã le facã (una la 6 luni de exemplu ºi sã coste 50 de lei).

Tot ce realizeazã e sã dea de bãnuit cã e vreo neregulã. La fel ºi cu înregistrãrile convorbirilor telefonice.

Desigur, e posibil ºi ca explicaþia sã fie cã sînt pur ºi simplu prost organizaþi ºi e prea mare bãtaie de cap sã le scoatã din arhivã. Cum zicea ºi citatul ãla celebru, "nu încerca sã cauþi motive ascunse la ceea ce poate fi explicat prin incompetenþã".

@LunaCrystal: Nu are voie niciun comerciant sã cearã bani pe luni în avans. Poate cere bani doar pe servicii prestate efectiv sau produse livrate per comandã explicitã. Treaba cu lunile în avans, dacã apare în vreun contract, se anuleazã instant.

#24
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007
eu zic la nivel de plati in avans si legalitatea lor sa nu se mai contrazica nimeni cu wirespot
eu zic ca are dreptate si il sustin mai departe

cei care aveti probleme cu compania asta de cacat orange care vrea sa va ceara bani despagubiri ca ati semnat ca ramaneti in retea 2 ani dar nu mai vreti ca asa vor muschii vostri - va sustin si pe voi...sunt dispus sa merg si sa va fac galerie cand o sa va judecati cu orange

sunt in favoarea oricarei legi care interzice obligatiile consumatorului - numai operatorul sa aibe obligatii de acum incolo...si atat.

ah...si am uitat...ce bine imi pare cand o sa va vad lamentandu-va daca nu mai aveti telefoane la pret subventionat ca se da un cacat de lege tipic romaniei...abia astept...sa va luati toti de pe okazii telefoane... :D

#25
OverClock

OverClock

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 30.01.2008
In primu rand vreau sa imi cer scuze ca v-am dat cateva detalii gresite !!!
M-am uitat acum pe toate documentele primite de la Orange si Credit Express si am decis sa va lamuresc.
1. Deci pe data de 05 septembrie am facut abonamentu la Orange.
2. Pe data de 10.11 mi-au oprit abonamentul Orange, adica nu ma mai facturau pt ca nu am platit in primele 3 luni de abonament adica 2 luni si 5 zile calendaristice.
3. Nu am primit instiintare de reziliere de la Orange, dar in 16.03 am primit notificare de plata finala in care scria ca daca imi vor rezilia contractu trebuie sa platesc 736 lei.
4. Pe la inceputu lui aprilie am sunat la Orange si mi-au dat un termen de plata pe care nu l-am respectat datorita situatiei financiare, urmand ca pe data de 19 aprilie sa imi rezilieze contractul.
5. 19.04 mi-au reziliat contractu, si de atunci nu am mai primit nimic de la Orange, nu mi-au zis nici macar ca mi-au reziliat contractu.
6. Daca achitam pana pe data de 16 aprilie imi deschideau abonamentul si puteam sa il folosesc in continuare.
7. Pe data de 28 aprilie am platit 80 de lei din cei 110 care insumau facturile primelor 3 luni de abonament adica 2 luni si 5 zile calendaristice.
8. Pe data de 06 mai primesc de la credit express prima somatie de plata in care ma anunta ca am de platit rezilierea contractului in valoare de 180 euro adica 736 de lei la cursu de atunci + 30 lei ce mai aveam de platit din factura + penalizari in valoare de 17 lei. Mi-au dat termen de plata pana in data de 15 mai.
9. In data de 10 iunie vine a doua somatie de plata de la credit express in care ma anuntu din nou ca am de platit 783 de lei in total, termenu de plata fiind pana pe data de 19 iunie.
10. Pe data de 18 iunie am vb cu Credit Expres la telefon si mi-au dat termen pana pe 25.06 sa platesc cel putin jumate din suma, urmand ca luna viitoare sa platesc cealalta jumatate.

Intrebarea mea este: Daca platesc aia 30 de lei + penalizari adica inca 17 lei in contul celor de la Credit Express, pentru ca Orange ul nu mai imi primeste nici un ban pentru ca au pasat contractul firmei de recuperari Credit Express, am vreo sansa sa scap de cei 180 euro adica rezilierea contractului ?

Va multumesc anticipat !

#26
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
OverClock cauta-ti un avocat mai bine..... tu inainte de a nu plati abonamnetul trebuia sa ceri la orange rezilierea contractului iar cu un avocat reuseai la opc sa nu mai platesti taxa aia de 180 euro care cit de curind va fi declarata ilegala. Citeste si patania mea cu orange " ABUZ marca Orange" ; sa urmarest topicul ca voi posta si finalul cind va veni :)

Bafta si dute la un avocat cit mai repede posibil ca o sa te rupa firma aia de recuperarea a creantelor; vezi ca problemele nu se rezolva pe forum ci numai la opc si in instanta.

"8. Pe data de 06 mai primesc de la credit express prima somatie de plata in care ma anunta ca am de platit rezilierea contractului in valoare de 180 euro adica 736 de lei la cursu de atunci + 30 lei ce mai aveam de platit din factura + penalizari in valoare de 17 lei. Mi-au dat termen de plata pana in data de 15 mai."

E un abuz din partea lor sa-ti ceara 180 de euro daca contractul nu a fost denuntat in scris cu confirmare de primire de catre una din parti.

3. Nu am primit instiintare de reziliere de la Orange, dar in 16.03 am primit notificare de plata finala in care scria ca daca imi vor rezilia contractu trebuie sa platesc 736 lei.

Daca nu ai primit acea instiintare si nu ai semnat nimic da-i in judecata, cistigi din primul termen si le poti cere si daune ;)

Edited by juannn, 23 June 2010 - 19:01.


#27
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
proiectul asta de lege,abia a fost votat de camera deputatilor, mai trebuie promulgat de Base, apoi publicata in monitorul oficial,ca sa devina lege. dupa ce-o vom citi in monitorul oficial, vom putea stii cum sta exact treaba,  daca se va aplica retroactiv, sau nu. ma tem ca nu. pt ca nu vad nimic abuziv in asta. daca de bunavoie am semnat un contract, prin care ma oblig sa platesc abonamentul timp de 24 de luni, iar in schimb beneficiez de anumite avantaje, precum un telefon subventionat, x minute gratuite in plus, y luni scutire de abonament etc, e perfect legal. daca mi se cerea sa platesc o taxa de reziliere mult mai mare decat valoarea abonamentelor ramase pana la expirarea perioadei contractuale, da, putea fi considerat un abuz. dar sa ma duc azi, sa inchei un contract pe 24 de luni, cu cel mai scump abonament, iau moca un telefon de 200 euro, iar maine sa cer rezilierea contractului si sa mai si acuz operatorul de telefonie de abuz, mi se pare hilar.
foarte posibil ca dupa intrarea in vigoare a noii legi, sa dispara telefoanele subventionate, viitorul client va semna un nou contract, conform caruia va putea renunta oricand la abonament, dar va plati telefonul integral, va plati cartela sim,  deci tot clientul va iesi in pierdere.

#28
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
Cum sa iasa clientul in pierdere daca nu mai plateste un servicul 2 ani de care nu mai are nevoie... iese in cistig

#29
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
pai daca ma abonez la un serviciu,inseamna ca am nevoie de acel serviciu, n-o fac doar sa le trag o teapa. daca nu-s hotarat, exista si optiunea cu cartele prepay.
clientul iese in pierdere, pt ca vor dispare telefoanele subventionate.

#30
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
dar nu e vorba de teapa.... sa zicem ca te abonezi iar nevoile tale de comunicare vor fi altele peste 5 luni si te hotarasti sa renunti la serviciu sau migrezi catre alt operator care are o oferta mai buna....asta nu inseamna teapa... inseamna practici comerciale corecte fata de clineti.

#31
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
de acord, dar atunci sa n-ai nici pretentii la scutiri, reduceri, subventii... eu as prefera sa pot alege: vreau telefon moka cu contract pe x luni, sau nu vreau nimic. adica nici obigatii,dar nici facilitati. si apoi, cam orice contract, impune si niste investitii, pe care furnizorul nu le taxeaza, sau le taxeaza simbolic, sperand ca isi va amortiza investitia in timp. aici ma gandesc la telefonia fixa, tv-cablu, internet... adica,tu stai intr-un varf de deal, vrei servicii de la mine,eu plantez stalpi, (sau inchei un contract de inchiriere cu proprietarul stalpilor),trag sute de metri de cablu, iar tu dupa 3 zile, te razgandesti. ti se pare corect? nu consideri c-ar fi corect,sa-ti imput toate aceste cheltuieli, facute doar din cauza ta?

#32
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

 korsar, on 23rd June 2010, 21:48, said:

de acord, dar atunci sa n-ai nici pretentii la scutiri, reduceri, subventii... eu as prefera sa pot alege: vreau telefon moka cu contract pe x luni, sau nu vreau nimic. adica nici obigatii,dar nici facilitati. si apoi, cam orice contract, impune si niste investitii, pe care furnizorul nu le taxeaza, sau le taxeaza simbolic, sperand ca isi va amortiza investitia in timp. aici ma gandesc la telefonia fixa, tv-cablu, internet... adica,tu stai intr-un varf de deal, vrei servicii de la mine,eu plantez stalpi, (sau inchei un contract de inchiriere cu proprietarul stalpilor),trag sute de metri de cablu, iar tu dupa 3 zile, te razgandesti. ti se pare corect? nu consideri c-ar fi corect,sa-ti imput toate aceste cheltuieli, facute doar din cauza ta?
eu zic ca nu are de ce sa plateasca consumatorul nimic de acum incolo
apare iphone 4 anul asta - facem ab de 60 EUR, luam iphone la un pret de 100EUR probabil...ceva de genu...dupa 1 luna il luam pe juann si pe wirespot si rezilien contractul fara nimic...si ramanem si cu iphone...si daca ne suparam si facem publica povestea pe forum softpedia, cerem si un sim de voce+date moca de la orange pana la urmatorul ab pe care il activam si cu car facem la fel

serios acum...e cea mai buna varianta...eu personal va multumesc tuturor pentru tot ce ati scris aici...mi-ati dat multe idei

P.S. Cand veti merge la orange sa faceti un abonament si veti semna 1000 hartii si cand copii vostri peste 50 de ani o sa faca mamuti, nu copii...atunci sa multumiti tuturor semnaturilor pe care le-ati dat pe toate cacaturile de formulare care va permiteau pana acum sa reziliati contractele

ah...btw...cei doi baieti avocatil...nu ma ajutati si pe mine va rog sa iau un macbook air moca..va dau voua 2-300 EUR si faceti pe numele vostru?ca oricum stiti cum se reziliaza fara taxe ;)

#33
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,193
  • Înscris: 15.05.2008
pt toti desteptii de pe aici de va cacaciti atata a-ti fost pusi vreodata in situatia ( exclus contracte cu, furnizorii de telefonie )
sa detineti un contract si dupa cateva luni sa va treziti ca nu mai are nici o valoare ca nush ce s-a intamplat
IO ATAT STIU CAND UN CONTRACT NU SE  RESPECATA SE PLATESC DESPAGUBIRI si nu neaparat numai la org. cos.vdf.si altele

#34
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

 juannn, on 23rd June 2010, 20:32, said:

Cum sa iasa clientul in pierdere ...
simplu, (care vrea sa aiba abonament) cumpara telefonul la pret intreg si mai plateste si abonamentul!

#35
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
sind, cei doi enumerati de tine, se documenteaza de pe bloguri, din rezultatele returnate de google. fa de curiozitate o cautare si vei ramane uimit, de cate tampenii vei gasi. majoritatea vin de la Urban, si avocat,si senator,si firma de curatenie, si recuperator... cand cineva a venit cu propunerea ca asemenea obligatii ar trebui abrogate, Urban s-a apucat sa dea interviuri spunand ca ideea ii apartine, in presa cu litere mari,,in titlu, aparea ca si cum ar fi deja in vigoare, desi nu era nici macar in stadiul de proiect. de aici confuzia celor neinformati.
pe de alta parte, cunosc si eu cel putin 5 persoane, care aveau datorii si n-au platit nimic, au trecut cei 3 ani si au scapat.si erau sume mult mai mari decat in cazul de fata. drept,era o alta firma de recuperatori, care-si schimba des numele,din cauza esecurilor. ba era Kasolventia,ba KSI.... au o pitipoanca blonda ca jurista, preocupata mai mult de contul ei de pe HI5,decat de incasarea datoriilor. si cred c-a terminat si la Spiru Haret, c-am murit de ras, cand am citit o "scrisoare de amenintare" redactata de ea, unuia care n-a mai avut treaba cu connex de 8 ani. :D jenant, ca avea si antetul baroului Bucuresti...
dar de firma asta de recuperatori nu stiu nimic,e prima data cand aud de ei... or fi tot aia???? daca da, poti merge linistit sa-ti cumperi macbook-ul.... dar grabeste-te,pana nu  apare in monitorul oficial... sau nu va mai fi subventionat, sau vor proceda asa cum fac cei destepti,ca si RDS-ul, demult. adica,ti-l da in custodie. ei au anticipat asta demult. daca renunti la abonament, il dai inapoi....  :)

#36
SUPERSTAR2007

SUPERSTAR2007

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 709
  • Înscris: 31.12.2006
" Poti renunta oricand la abonamentul de telefonie sau Internet! VIDEO

Stim sigur! Titularii nu mai sunt obligati sa pastreze ani de zile abonamentele de telefonie sau Internet de care nu sunt multumuti, doar pentru ca au semnat un contract. Deputatii au votat miercuri o lege privind clauzele impuse de comercianti consumatorilor. Totusi, reprezentantii Asociatiei Operatorilor Mobili din Romania sustin ca documentul n-ar fi in avantajul clientilor."
Ceva pareri, sfaturi, sa-n teleg ca putem sa ne facem ab de 60 eur si luam un iphone apoi dupa 1 luna putem renunta la abonament?:D

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate