Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

GENERATOR ELECTRIC

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1450 replies to this topic

#991
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
Multumesc pentru precizari!

Stiam de AT10, dar mi s-a spus ca "nu merge pentru gaze naturale". Si chiar vroiam sa intreb aici cam care ar fi diferenta (atat de insurmontabila) dintre GPL si GN??

Bine, GPL-ul are nevoie se vaporizare, dar dupa aia, in faza gazoasa, nu-i cam acelasi lucru?

Daca introduci direct un gaz (GN) intr-un vaporizator, nu trece mai departe, pur si simplu?

"Gaskit"-ul (Loncin) se gaseste (comercializeaza) si pe la noi?

#992
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013
Raspunsul meu  la primele trei intrebari se regaseste in post-ul precedent (trebuie citit cu viteza ..mai mica !)
Referitor la "Gaskit"-ul Loncin -( "CN mainland", sorry !!! ), eu nu l-am identificat deocamdata pe la noi .
Acum, depinde ce intelegi pe "la noi": cu "globalizarea", e mai greu de precizat termenul.
"Google"-este rapid si, il gsesti si pe "la noi", admitand ca si noi suntem "europeni"; ok,  cam greu de realizat (chestia asta cu "europeni"), daca arunci o privire spre TV..

 unGuru, on 02 februarie 2017 - 21:19, said:

............................
"Gaskit"-ul (Loncin) se gaseste (comercializeaza) si pe la noi?
"http://www.ebay.ie/i...zWTouoDPBxJ4xA"
Daca este de interes, grabeste-te, ca vine "Brexit"-ul....ne pune vama ....!!!

Edited by stefap, 02 February 2017 - 21:58.


#993
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
Cu primele 3 intrebari, tot nu m-am/m-ai lamurit. De ce trebuie sa bypass-ezi prima camera (sau sa conectezi un stutz intr-a doua)? Care-i problema daca introduci direct gaz in vaporizator?

In fine, eu vreau sa transform generatorul la functionrea numai pe gaz, in mod ireversibil. Adica nu vreau sa fac nici un compromis, precum la functionarea duala.

In acest sens, vreau sa cumpar si un alt carburator, pe care sa-l modific (daca trebuie eliminate anumite componente inutile).

In ce priveste Loncin-ul.. "china mainland".. merci, cred ca am sa merg pe italieni, totusi!

#994
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Daca spui tipul motorului este posibil sa am eu carburator sa nu dai banii pe el ca sunt scumpe, am o lada de carburatoare defecte la valva plutitor dar in cazul gazului aia nu mai are nici un rol.
Vaporizatorul trebuie sa stea pe la 70-80 de grade cred, va trebui incalzit destul de repede dupa pornirea motorului si termostatat pentru ca la auto vaporizatorul este incalzit de apa din radiator, aici e mai complicat cu preluarea temperaturii din motor si aducerea ei la vaporizator. Este posibil si cu rezistente dar e dificila temostatarea.
Ce am spus mai sus sunt pareri proprii si nu trebuiesc luate ca atare, in cazul gazelor nu ma implic si nici nu dezbat, dar ce spun mai jos vad zilnic.
Aveam niste popi de la o manastire care veneau periodic cu el la revizie, la un moment dat m-au intrebat daca se poate transfera pe gaz, ca e unu in zona lor care face astfel de conversii, le-am spus politicos ca nu ma pronunt si ca daca omul e bazat pe ce face pot incerca si de atunci nu i-am mai vazut. In mod sigur l-au distrus si nu au mai venit din jena pentru ca eu le dadeam drumul in service sa isi ia ce vor ei, moca.
Problema va aparea la ghidajele supapelor. Eu personal daca m-as confrunta cu o astfel de chestiune as scoate simeringurile supapelor din partea superioara a chiulasei, sau as labarta putin arcurile, Va consuma ulei ca la 2t dar se prelungeste viata motorului.
Cu stima.

Edited by costinium6, 03 February 2017 - 20:32.


#995
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
Multumesc pentru intentie (oferta), dar problema mea este ca nu gasesc restul pieselor necesare conversiei (regulator etc). In legatura cu carburatorul, eu ma gandeam sa-mi iau unul nou (original Honda, "sa fie acolo") si sa-l "convertesc" pe asta vechi.

Sunt extrem de multumit de motorul actual (ca si model, performante) si, cand va fi sa cedeze complet, am sa-l schimb cu un Honda original (de asta nu ma deranjeaza sa am "stoc" de diverse alte subansamble ale motorului).

In legatura cu gazul (GN), tot nu inteleg care-i problema si incompatibilitatea cu "plamanul" folosit pentru GPL.

Din ce-am mai citit si vizionat, presiunea (joasa) din instalatia care deserveste ceilalti consumatori casnici (centrala, aragaz) este corespunzatoare pentru aplicarea directa in circuitul de amestec (carburator).

Este nevoie doar de acel sistem (venturi) de reglare a debitului de gaz functie de depresiunea creata de motor (prin admisia variabila a aerului in carburator, functie de sarcina).

Am vazut o multime de clipuri in care "meseriasii" introduceau pur si simplu un stutz intre filtru de aer si carburator, apoi conectau direct furtunul de gaz, regland debitul cu un robinet (rudimentar, dar pentru relanti sau sarcina constanta este OK).

Eu nu sunt interesat de-aceasta varianta, insa ideea era ca nu este o mare filozofie (si nu e nevoie de cine stie ce "utilaje") ca sa faci conversia la gaze naturale.

Mai sap, poate ma lamuresc pe deplin in 2-3 zile!

#996
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013

 unGuru, on 03 februarie 2017 - 06:54, said:

Cu primele 3 intrebari, tot nu m-am/m-ai lamurit. De ce trebuie sa bypass-ezi prima camera (sau sa conectezi un stutz intr-a doua)? Care-i problema daca introduci direct gaz in vaporizator?
Poate nu am fost eu prea clar, dar, nu doresc sa monopolizam discutiile aici...poate unii forumisti cu experienta
incep sa se plictiseasca. Incerc sa raspund pe scurt, si clar, pe cat se poate realiza simultan acest lucru.

- Diferenta GPL-gaz si GN nu este deloc insurmontabila; ba chiar, adaptarea este relativ usoara,
  de obicei  prin modificarea duzelor de dozare  ale "aparatelor" ( este cunoscut faptul ca unele aragaze noi se livreaza
  cu un set de duze aditional, pt. GN (cu orificii mai mari).

Nota: Folosesc denumirile de GPL-gaz cand ma refer la GPL in stare gazoasa si GPL-lichid cand ma refer la GPL in stare lichida.

-"Bine, GPL-ul are nevoie se vaporizare, dar dupa aia, in faza gazoasa, nu-i cam acelasi lucru?"
   Ba da, e cam acelasi lucru, in cazul sistemelor despre care discutam aici.

- "Daca introduci direct un gaz (GN) intr-un vaporizator, nu trece mai departe, pur si simplu?"
    Ba da, trece mai departe, pur si simplu.

-  "De ce trebuie sa bypass-ezi prima camera (sau sa conectezi un stutz intr-a doua)? Care-i problema daca introduci direct gaz in vaporizator?"
Eu srisesem:  " ar trebui "bypass"-ata prima treapta,- regulatorul de presiune:...."
  Nota:  AT10 este un dispozitiv cu doua camere (etaje, trepte de reglare...), respectiv cu doua regulatoare in serie, in cascada.
  - prima camera (etaj, cel de intrare...) are dublu rol:  vaporizator+regulator de presiune.
  - a doua camera are un singur rol: regulator de debit, comandat prin vacuum (presiune negativa,etc..)
Deci, eu am sugerat posibilitatea de  fixa un stutz in prima camera (vaporizator..).
Daca peretii camerei (de fapt, al capacului...) ar fi prea subtiri, sugerasem varianta folosirii racordului original, solid,
dar cu largirea circuitelor pe unde curgea gpl-lichid.

#997
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004

 stefap, on 03 februarie 2017 - 23:46, said:

Poate nu am fost eu prea clar, dar, nu doresc sa monopolizam discutiile aici...poate unii forumisti cu experienta
incep sa se plictiseasca.

Pai unde-s "forumistii cu experienta"?!.. ca de cateva zile ma tot rog de ei ca sa ma lumineze! (pe domeniul acesta, cu gazul.. ca in rest, stiu ca-s acolo si-asteapta sa-ti pice carburatorul/AVR-ul ca sa-ti sara in ajutor!).

 stefap, on 03 februarie 2017 - 23:46, said:

AT10 este un dispozitiv cu doua camere (etaje, trepte de reglare...), respectiv cu doua regulatoare in serie, in cascada.
  - prima camera (etaj, cel de intrare...) are dublu rol:  vaporizator+regulator de presiune.
  - a doua camera are un singur rol: regulator de debit, comandat prin vacuum (presiune negativa,etc..)
Deci, eu am sugerat posibilitatea de  fixa un stutz in prima camera (vaporizator..).
Daca peretii camerei (de fapt, al capacului...) ar fi prea subtiri, sugerasem varianta folosirii racordului original, solid,
dar cu largirea circuitelor pe unde curgea gpl-lichid.

Now we're talking!.. deci asta era: orificiul de intrare in vaporizator este foarte mic, pentru ca el se-asteapta ca pe-acolo sa apara GPL-ul lichid, cu presiune foarte mare. Daca tu bagi gazul natural (cu cei 20 mbar ai lui), acesta de-abia se va "strecura" pe-acolo si in consecinta nu va mai ajunge un debit suficient in carburator. Well done!.. multumesc pentru lamurire.

Deci "conversia" lui AT10 este posibila.. cred ca daca-i desafci suruburile alea si-i scoti capacul, ai acces la membrane si vezi la fata locului ce/cum se poate adapta.

Si-acum, vorba ta: "Nota": tu de ce nu ti-ai luat AT10 si-ai mers pe mana mandarinilor?!.. aaa, da.. datorita pretului de 2.5x mai mic. In fine, daca-mi dai acceptul, eu am sa dau comanda de-un AT10 (de la "noi", unde prin "noi" se intelege tara asta de comunisti retardati, hai sa nu mai murdarim Europa/UK cu apelativul "noi").

#998
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013

 unGuru, on 04 februarie 2017 - 00:53, said:

Deci "conversia" lui AT10 este posibila....................
Mai exact " s-ar putea sa fie posibila..." - AT10 mi se pare micut (din foto...), compact, lucrat cu finete.
Dpdv cantitativ, regulatorul este in gama micilor generatoare: max 4kg gpl-lichid/ora, pana la 15-20CP, motoare moto...etc
Principial simpla, in realitate atasarea unui stut poate fi mai usoara sau mai complicata, decat analizam noi acum,
din considerente constructive mecanice ale "device"-ului. Daca nu se foloseste racordul original, oricum fixarea  va fi fragila.
Un "accept" (moral desigur...) este impropriu sa-l dau acum, deoarece am precizat ca eu nu am vazut piesa
in mod real (am spus, "S-ar cam gasi...!!!  ... in sensul de "ar cam merge"...).
Aceste adaptari pt. micile generatoatre, motopompe, s-au facut, persoane de pe net clameaza asta, si eu cred,
cu siguranta ca functioneaza ( dar, in mediu deschis, cu supraveghere directa..).

Dar, daca ne referim la datele problemei initiale, tu doreai o instalatie cu componente originale, fara compromisuri,
ceea ce eu sunt convins ca este bine ( in situatia generator mic amplasat in camera, racordat la gaz, etc...),
apoi am trecut la subiectul daca "se poate adapta ceva"...
Se poate discuta mult...

Fie Gaskit, fie Garretson, vin cu kit-uri uzinate de fabrica. Scapi de adaptari,, teste, au racorduri puternice, etc, si cred ca vor tine
cateva vieti de generatoare.
Oricum este de lucru cu montajul, componente auxiliare, etc ca sa te mai ocupi si de regulatorul pe GN.
Ca parere finala, pt. situatia data, as sugera sa cumperi un kit complet; chiar daca este mai scump, pe GN s-ar amortiza repede.

Edited by stefap, 04 February 2017 - 15:00.


#999
iulika

iulika

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 15.01.2007
Buna ziua,
Am luat un generator in urma cu vreun 1 an si ceva, si i-am pus niste benzina (1-2 litri) si l-am mai pornit din cand in cand. Azi mi-am adus aminte sa-l mai pornesc (dupa vreo 6-8-10 luni de nepornit ca nu mai stiu) si nu a mai pornit.
Azi i-am pus si benzina proaspata inainte sa-l pornesc.
Puteti sa ma ajutati cu un sfat cum sa-l pornesc?

Multumesc!

#1000
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Ce model de generator ai ? e important sa precizezi.

#1001
iulika

iulika

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 15.01.2007

 keta, on 04 februarie 2017 - 17:39, said:

Ce model de generator ai ? e important sa precizezi.
Senci 3500 - Senci SC-3500, 3100W, 230V - AVR inclus, motor benzina

Edited by iulika, 04 February 2017 - 18:33.


#1002
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
1. Benzina noua in rezervor.
2. Scoti bujia si tragi la sfoara de cateva ori pentru ungere cu butonul de pornire pe ON si observi daca clipeste becul de ulei. Daca nu clipeste e OK
3. Robinetul de la rezervor pe ON, butonul de pornire pe ON, bujia montata la loc,socul tras, tragi la sfoara de cateva ori.
4. Daca nu pleaca , desfaci capacul filtru, dai jos filtrul, pui un pic de benzina in seringa sau ceva si dai un jet la intrare in carburator. Tragi la sfoara.

#1003
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Desfa surubul de drena de pe paharul carburatorului si lasa sa curga benzina veche, rastoarna-l pe partea cu pistonul timp de o secunda sa ajunga ulei in cilindru si trebuie sa plece.

#1004
iulika

iulika

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 15.01.2007
Ok. Ma duc sa incerc.
Benzina noua am pus, dar nu a pornit.
Multumesc, si revin!

Astea sa fie suruburile de la pahar?

Bujia mi se pare ca e afumata su umeda...

Attached Files


Edited by iulika, 04 February 2017 - 19:27.


#1005
iulika

iulika

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 15.01.2007
Nu porneste.
La filtru nu am stiut ce si cum. Am scos buretelul ala dar atat ca mi-am prins nasu.

Am incercat si varianta 2 dar nu au curs decat vreo 10 ml, dupa ce am mai tras la sfoara si am desfacut iar nu a mai curs decat putin cat m-am udat pe degete. Asa trebuie?

#1006
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Aoleu, aoleu. ai clona honda. e simplu, scoti buretu, deschizi socul si spreezi un deodorant, inchizi socul si tragi de sfoara.


Vezi ce a zis keta mai sus despre robinet, sa nu mergem la proteste fara sa stim de ce.

Edited by costinium6, 05 February 2017 - 00:53.


#1007
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Scoate bujia si bag-o in pipa, trage energic de demaror, in timp ce altcineva sta cu privirea pe scanteie. Bujia trebuie sa fie in contact cu motorul.Daca nu scanteieste e problena la ulei sau la senzor.

#1008
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Daca desfaci surubul central, vei scoate paharul carburatorului, vei regasi un plutitor in interior, daca il ridici cu degetul benzina trebuie sa se opreasca, daca e lasat jos, trebuie sa curga. Daca nu curge e belea mare, Nu zic mai multe decat platit.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate