Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

eu, agricultura, o microferma si mutatul la tara

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#109
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
Studiaza si diferentele care apar la plata impozitului si a RCA-ului (daca vrei sa mergi pe drumurile publice) intre cele 2 tipuri! De asemenea stiu ca sunt diferente mari la cantitatea de ulei din CV si la consum intre cele 2 modele! Sa nu plangi mai tarziu!

#110
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 dorel232004, on 29th April 2010, 11:24, said:

Studiaza si diferentele care apar la plata impozitului si a RCA-ului (daca vrei sa mergi pe drumurile publice) intre cele 2 tipuri! De asemenea stiu ca sunt diferente mari la cantitatea de ulei din CV si la consum intre cele 2 modele! Sa nu plangi mai tarziu!
Nu stiu cat este impozitul, la RCA nu cred ca se pune problema, il folosesc la mine in sat numai pe drumuri neasfaltate si prin gradini, poate la inceput nu o sa-l inmatriculez nici macar pe comuna. O sa intreb ce si cum sa vad care e cea mai buna solutie pentru mine.
Ca si consum cred ca este mai potrivit pentru munci agricole decat U455 datorita puterii mai mari. Daca merge treaba U650 il poti da la rabla fara regret pentru a achizitiona tractor nou (acum nu se pune problema insa cine stie peste 2-3 ani), U455 daca dai automat mai mult pentru el nu-ti convine.
Sa mearga el cum trebuie, sursa de motorina si ulei mai ieftina ca sa amortizez pierderea gasesc eu (uleiul de tir cred ca e numai bun :))...
Multumesc de sfat, poate ma sucesc, insa pe moment daca gasesc ceva ieftin calitate / pret il iau. Si eu consider cel mic este poate mai potrivit si mai fiabil insa este de 2.5x ori mai scump decat celalalt.  Plus ca mai este si pretul unui minim de utilaje. Ca si inceput sa ma deprind cu toate cele de la reparatii pana la intretinere cred ca este numai bun. Chit ca o sa car apa cu cisterna/vitanja sa-si ude ai mei gradina si tot e ceva. Ca si pret e mai  mult pe degeaba.
Repet, daca stiti unul bun de vanzare dati-mi de stire, in 2-3 luni max cred ca il cumpar (sau imediat daca tractorul respectiv nu e de ratat).

#111
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

 liviumircea, on 29th April 2010, 13:18, said:

la inceput nu o sa-l inmatriculez nici macar pe comuna.
Atunci cand o sa-l "inmatriculezi" in comuna la fisc o sa platesti penalitati, pt timpul intarziat intre achizitionare si inmatriculare!!

 liviumircea, on 29th April 2010, 13:18, said:

Ca si consum cred ca este mai potrivit pentru munci agricole decat U455 datorita puterii mai mari. Daca merge treaba U650 il poti da la rabla fara regret pentru a achizitiona tractor nou (acum nu se pune problema insa cine stie peste 2-3 ani), U455 daca dai automat mai mult pentru el nu-ti convine.
Daca U 455 e totuna cu U450, are putere mai mica decat U 650!
Ca sa-l dai la rabla trebuie sa fie radiat, daci automat inmatriculat!
Nu cred ca U450 e mai scump decat U 650!

445 nu 450, scuze!

Edited by dorel232004, 29 April 2010 - 12:30.


#112
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 dorel232004, on 29th April 2010, 13:29, said:

Daca U 455 e totuna cu U450, are putere mai mica decat U 650!
Ca sa-l dai la rabla trebuie sa fie radiat, daci automat inmatriculat!
Nu cred ca U450 e mai scump decat U 650!
Multumesc de lamuriri. U445 DT si DTC este cel 4x4 nu? U450 este modelul vechi care are tractiune numai pe spate. Imi cer scuze ca le-am incurcat. Si modelul vechi de U450 este mai scump decat 650 pe internet, cel putin din anunturile pe care le-am vazut eu.
Ca idee impozitul la tractor e la fel de mare ca cel la autovehicole? Eu la 2800cc la masina mea platesc 10 milioane? Sunt  la fel de nesimtiti si la tractoare?

Edited by liviumircea, 29 April 2010 - 13:00.


#113
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
La tractor e cca 18ron la fiecare 200 cc! Sper sa fie corect! 445 DTC 4X4, astea au fost f. bune!

Parca Sacos avea 445 DT de vanzare! Hei, Sacos, o oferta "buna" pt. un forumist, ai?

#114
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 dorel232004, on 29th April 2010, 14:23, said:

Parca Sacos avea 445 DT de vanzare! Hei, Sacos, o oferta "buna" pt. un forumist, ai?
Te rog Sacos, chiar sunt curios, da niste detalii despre el si daca il vinzi, nu se stie niciodat, eu si masina tot de pe forum mi-am cumparat-o si "pe incredere" fara nici un fel de specialist sau verificare. A fost intr-un ceas bun si nu mi-a parut rau.

Edited by horia66, 03 May 2010 - 21:51.


#115
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009
De 1010 DT ce parere aveti? Am inteles ca asta e forestier? Banuiesc ca merge si la lucrari agricole, nu se supara...

Edited by liviumircea, 29 April 2010 - 16:08.


#116
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Eu nu mai fac tractoare, m-am lasat de sportul asta de ceva vreme ( mai am ceva piese, cat sa mai "mrejesc" un tractor, dar acum e de preferat sa le vand pe bucati. Am un unchi care are 12 tractoare si ar vinde 2-3 bucati. Dar preturile sunt mult mai mari fata de 650. Are numai 445 DT (e mai fiabil decat DTC). Are unul nou si vrea 30000 de ron si mai multe reconditionate in jur la 25000 ron. Toate sunt facute pentru el dar se pare ca aceasta pasiune a devenit prea costisitoare.
prefer insa sa nu ma bag in intermedieri intre doi cunocuti ai mei. Oricat as incerca, unul din ei se supara pe mine. Fie cumparatorul are alte asteptari, fie vanzatorului i se pare ca tin cu cumparatorul.
asa ca eu zic mai bine sa caute un 650, ba chiar un 651. Dar 651 se apropie de un 445DT.
   Merge si 1010 dar nu iti permiti sa te  "dai" cu el prin sat, ca e cam scump! Stiu un prieten are are un 650 cu motor de 1010 dar il baga numai la arat.

Edited by sacos, 29 April 2010 - 18:19.


#117
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 sacos, on 29th April 2010, 18:17, said:

Merge si 1010 dar nu iti permiti sa te  "dai" cu el prin sat, ca e cam scump! Stiu un prieten are are un 650 cu motor de 1010 dar il baga numai la arat.
Multumesc de raspuns, scump in ce fel? carburant? fiabilitate?
Se gasesc piese pentru 1010?

#118
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

 liviumircea, on 29th April 2010, 22:03, said:

Multumesc de raspuns, scump in ce fel? carburant? fiabilitate?
Se gasesc piese pentru 1010?
Dar tu ai gasit vreunul de vanzare? Ca sunt cam rare!

#119
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 dorel232004, on 30th April 2010, 15:27, said:

Dar tu ai gasit vreunul de vanzare? Ca sunt cam rare!
Am gasit, nu am sunat insa la ei, anunturile sunt detul de recente, preturi intre 3500-8000eur. Cred ca au insa o buba, nu se mai gasesc piese pentru ele decat pe la dezmembrari. Este unul de prin Mehedinti, are anunturi si cu achizitie de piese, si cu vanzare. Unde dai google 1010 gaseste 3 anunturi cu tractoare si inca 3 cu "vand piese de 1010". Te mai pune pe gandul si faptul ca toti care le vand mentioneaza "motor reconditionat"... Ce sa inteleg? Trebuie reconditionat motorul la intervale scurte ca nu tine sau mint astia pe rupe?
Ma tot uit pe net la anunturi, o sa cumpar si un ziar ca probabil ce se vinde pe net sunt cele care nu se vind prin cunostinte sau alte metode, m-am hotarat ca pana in decembrie cel tarziu sa cumpar unul, ce-oi gasi.
Ma gandeam serios la 455 insa pe de alta parte la ce o sa-l folosesc eu pentru inceput trebuie sa fie mai puternic, cred ca 455 e potrivit mai mult pentru sere, solarii sau ca tractor utilitar, nicidecum la arat sau discuit.
Maine ma duc la un fost sofer de-al meu in Dimbovita sa o ajut pe sotia lui cu asezarea in pagina pentru o diploma de licenta si sa-i incarc cartusele la imprimanta, el are un Massey Ferguson de peste 100 cp (nu stiu modelul) si un u450 de prin 78. Sa vedem ce mai zice si el.
Sa auzim numai de bine, va repet, daca auziti de un tractor pe care il stiti ca e bun cu putere mai mare de 60 cp si eventual cu tractiune integrala anuntati-ma. Ca si buget cred ca reusesc sa adun pana in toamna-iarna 3000-6000 eur.

#120
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010

 liviumircea, on 30th April 2010, 19:09, said:

Maine ma duc la un fost sofer de-al meu in Dimbovita , el are un Massey Ferguson de peste 100 cp (nu stiu modelul) si un u450 de prin 78. Sa vedem ce mai zice si el.
Nu ne spui si noua ce-i cu Massey-ul?

#121
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 catalindinu23, on 3rd May 2010, 18:17, said:

Nu ne spui si noua ce-i cu Massey-ul?
:) ba da. Are la comun cu cineva un Massey Ferguson 2620 si un Renault, nu stiu modelul insa nefunctional cu transmisia rupta. El separat mai are o combina John Deere nici la asta nu stiu modelul si un U450 din 78. Partea frumoasa ca i-am prins la discuit si semanat. Respectivul cu care este cuplat discuia si el cu ala micu semana porumb in urma. Am mers si eu cu ala micu, pe ala mare nu m-au lasat, cand m-a pus sa plec cu a 3-a de pe loc am crezut ca face misto, obisnuit ca la masini. Ei merg pe prestari servicii, nu au pamant mult iar in zona aia e scump de cumparat. Cu cel mare ara, discuie, cu ala mic seamana, taie lucerna etc.. Ideea e ca lucreaza aproape de casa in ture si are timp cacalau.
M-am cam lamurit deocamdata cu utilajele straine, mi-a zis ca pentru combina, pentru un kit de reparatie la pompa de ulei i-au cerut undeva la 3000 eur, respectivul kit constand intr-un ax si doi rulmenti (nu bag mana in foc, pare exagerat insa nu cred ca ma mintea, nu avea de ce). A gasit pe la Pitesti unu de i-a dat piesele si i le-au facut in Turcia mai ieftin insa tot rau a fost ca a durat vreo 3 saptamani. Sa dai 5000-10000 eur pe un utilaj si sa pice ceva sa te jumoale ca sunt vechi cica si se gasesc piesele greu chiar daca le iei de la un dealer autorizat, sa mai cumperi si respectivul utilaj cu o buba si sa nu-ti dai seama sa-l iei asa, mai bine iti bagi un batz in cur. Poate sunt chitros de felul meu, insa sa ceri pe o piesa atat de mult mi se pare strigator la cer. Cere pe ea cat face nu profita ca nu au oamenii de unde sa le ia. Ii ruinezi pe cei cu utilajele vechi sa le vanda si sa-si ia altele noi, asta fiind o constrangere din partea companiilor de utilaje agricole de firma. Nu e de mirare ca cer asa mult pe ele, nu ai alta cale decat sa cumperi.
Asa ca in ceea ce ma priveste, la inceput merg pe romanesc la tractor si ca solutie de recoltat porumbul vad eu. Mi s-au scurs ochii dupa tractorul ala mare, frumos al dracu, insa nu e de mine, cel putin deocamdata. Prefer sa gasesc o sursa de motorina mai ieftina si sa scot diferenta de consum decat sa stau cu morcovul in cur ca se strica samd.
Am vorbit si cu tatal lui, fost tractorist rutierist, mi-a zis sa nici nu ma gandesc la 1010, in primul rand ca este mult prea complicat fata de U450 sau U650, de asemenea este mult mai greu de umblat in el. A mers si el o perioada scurta pe unul, a avut ceva probleme cu toate ca era relativ nou pe vremea aia si a recunoscut ca nu-i era la indemana sa-l repare pe marginea drumului ca pe celalalt. Dat fiind ca nici piese noi nu gasesc zic pas si la asta. In ceea ce spun ma bazez pe ce aud si ce cred si eu, nu va suparati daca ceea ce banuiesc nu este adevarat, corectati-ma si veniti cu argumente. De aceea si postez aici, poate unii dintre voi stiti mai bine si va rog sa corectati unde este cazul.
In toamna, e hotarat fostul meu coleg sa cumpere un set motor pentru cel mic, a promis ca ma cheama si pe mine cand se hotaraste sa mestereasca la el.
Sper sa mai prind o lucrare agricola pe ici pe colo sa mai vad si eu ce si cum, am vazut cum se seamana porumbul si, cel mai important (ceea ce eu nu intelegeam :) ), la cap cand ai mai mic decat latimea semanatorii cum sa le petreci.
A fost educativ, am vazut si solarul, peste 1-2 saptamani se fac castravetii si aprox peste 1 luna rosiile. Au 130 mp de solar cu udare prin picurare.
O sa dau mai des pe la ei, m-au incurajat sa vin, cu toate ca si inainte ma bateau la cap imi era jena sa nu stau pe capul lor si sa-i deranjez. Acu daca tot au insistat si-au luat belea pe cap.
Una peste alta le-am incarcat si eu cartusele la imprimanta si am invat-o pe sotia lui cum sa seteze alinatele si diacriticile in word asa ca fiecare are de invatat cate ceva.

Edited by liviumircea, 03 May 2010 - 22:00.


#122
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Eu zic sa-ti iei o "janghina" de 650 pana vezi si tu cam cum se mananca. Macar nu te oftici ca pieri o caciula de bani.

#123
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 sacos, on 3rd May 2010, 23:14, said:

Eu zic sa-ti iei o "janghina" de 650 pana vezi si tu cam cum se mananca. Macar nu te oftici ca pieri o caciula de bani.
ai perfecta dreptate, dupa asta ma si uit, sper insa sa gasesc un exemplar mai reusit cu raport calitate pret bun, nu vreau sa-l cumpar si sa cada toate de pe el, macar sa o iau pe rand :) .
daca ala la care am fost, care e fost sofer de tir, a terminat liceul mecanic, isi face mercedesul lui singur (are o cobra), l-a facut si pe al meu cand a fost cazul, isi face pana si scuterul, foloseste u450 inca si vrea sa-i faca si set motorul deci sa investeasca in el, atunci e clar ca nu o sa fiu eu care sunt novice mai cu mot decat el. Il foloseste in primul rand ca face cate un pogon sau ha si se misca mai usor cu el, neavand tarla si facand pe la lume, adica aceeasi problema pe care o am si eu, teren parcelat. Ce-i drept la arat si discuit nu-l baga insa deaia caut eu 650 ca e o idee mai puternic si mai greu.
nu uitati va rog, ma repet, chiar pe termen lung (peste 4-5 luni), daca stiti sau auziti de vreunul care vinde la pret decent un tractor romanesc U650 din care nu s-a scos inca untul, anuntati-ma. Eu daca am noroc si cumpar unul cat de cat bun si sa se tina fiarele pe el nu am sa-mi bat joc de el. Va merge decat in familie (ai mei au grija de lucruri in general) si va lucra numai pamantul meu, cel putin pana ies ai mei la pensie.

Edited by liviumircea, 03 May 2010 - 22:35.


#124
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
@liviu
Discul ce latime are?...e adus din afara?...semanatoarea pe cate randuri?...sa nu-mi spui ca pe 4!
Asta cu "nu-i era la indemana sa-l repare pe marginea drumului" (1010)n-o inteleg...pai ce sa-i faci,sa bagi set motor in drum?...ca de schimbat o conducta la injector,de pus o sarma la vreun furtun sau maruntaie d-astea,cum o faci la 445,650 tot asa si la 1010
Asta imi aduce aminte de povestile cu soferii de la colectiv cand le-au venit masini diesel in locul Buceagurilor pe benzina...fugeau ca dracu de tamaie de ele

#125
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009

 catalindinu23, on 4th May 2010, 07:57, said:

@liviu
Discul ce latime are?...e adus din afara?...semanatoarea pe cate randuri?...sa nu-mi spui ca pe 4!
Asta cu "nu-i era la indemana sa-l repare pe marginea drumului" (1010)n-o inteleg...pai ce sa-i faci,sa bagi set motor in drum?...ca de schimbat o conducta la injector,de pus o sarma la vreun furtun sau maruntaie d-astea,cum o faci la 445,650 tot asa si la 1010
Asta imi aduce aminte de povestile cu soferii de la colectiv cand le-au venit masini diesel in locul Buceagurilor pe benzina...fugeau ca dracu de tamaie de ele
la disc nu m-am uitat exact ce latime avea, nu cred ca e adus din afara. se plangeau ca nu e uns corespunzator deoarece scartia si spuneau ei ca este "pe lagare". plugul pe care il au ziceau ca nu-i romanesc, nu l-am vazut, foloseau unul cu 3 brazde reversibil care are latimea de 1.10-1.20 m . semanatoarea era pe 6 randuri, modelul fara fertilizator cu recipientele de boabe pe rotund, avea un ventilator care creea vid si sugea boaba din cupa. Cand petrecea randurile la capat scotea furtunele care duceau la ventilator pentru randurile pe care era deja semanat.
In ceea ce priveste 1010-le nu isi bagau nasul in el pentru ca nu stiu ce prese le trebuiau ca sa-l desfaca si ca era mult mai complicat decat U650. Intr-adevar, pe vremea aia sunt convins ca oamenii erau foarte reticenti la nou si probabil, ca sa-l citez pe Fornade "hiperbolizau" anumite aspecte.

Edited by liviumircea, 04 May 2010 - 09:59.


#126
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
Baieti destepti...e prima data cand aud ca cineva leaga o semanatoare pe 6randuri de un 445...prin zona sunt numai cu 4randuri..."ventilatorul" se numeste exhaustor...cu petrecutul randurilor e usor,mai greu e cand locul are clin,mai lat cu mult la unul din capete
Discul  meu este tot pe lagare,dar le gresez periodic.cam de 2 ori pe zi daca am mult de lucru si ma tin mosoarele cam 2ani,ca lagarele rezista mai mult...dar nu-l las sa scartaie,am tecalemitul in lada.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate