Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Cat va consuma utilajul ?

- - - - -
  • Please log in to reply
207 replies to this topic

#163
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,977
  • Înscris: 22.10.2012

 tractoristindevenire, on 02 februarie 2013 - 11:55, said:

bai razatorule daca nu stii sa-mi raspunzi la intrebarea pusa de mine nu ma lua la misto pacaliciule ;)

Mai frate tu crezi Baietii de pe forum daca stiau vreo  metoda de a micsora consumul cu vreo. 50%  ar mai fi dormit pina  nu era gata modificarea. ....

#164
s3ekon

s3ekon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 713
  • Înscris: 24.03.2009
u445 este foarte mofturos cand vine vb de alimentare, amestec aer/motorina, nu e indicat sa umbli la debitul de motorina, in primu rand trebuie facut la un mecanic pompagiu cu banc de proba etc., si in al doilea rand e chiar indicat sa fie oleaca mai mare debitul, chiar daca e greu de crezut consumul poate scade, sau cel putin in cazul meu a scazut, personal detin un u445 si un u550, amandoua merg cu debitul marit, pt a avea rezerve de putere, acum nu stiu de unde ti-a venit tie ideea ca la cosit nu trage din greu, in concluzie eu unu personal nu ti-as propune sa umbli la debitul de la pompa, ai putea in schimb sa o dai jos impreuna cu injectoarele, si le duci la un mecanic pompagiu sa ti le verifice, si sa iti regleze tot ansamblul, eventual sa iti si schimbe piesele uzate, fie ca sunt diuzele, sau inelul si paletii, sau in cel mai rau caz capul hidraulic, asa tot ca un sfat, incearca sa ii montezi o baterie de filtre de saviem ......, iar intre rezorvor si pompa de alimentare ii poti adapta un filtru decantor facut dintr-o baterie simpla de filtru, dintr-un filtru rau ii dai jos capacul de metal de deasupra si pastrezi cilindrul de plastic din mijloc si il umpli cu spalatori de sarma.........nu am acum la indemana poze cu modificarile de la mine poate ti-ar fi mai edificatoare

Edited by s3ekon, 02 February 2013 - 12:54.


#165
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Discuţiile despre dispozitivul minune au fost mutate pe bursă.

#166
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
prin montarea unei turbosuflante are loc arderea mai completa a combustibilului , deci putere mai mare. Asta inseamna consum mai mic specific. Am auzit ca se poate adapta turbosuflanta de Aro  sau de Saviem.Merita incercat?

#167
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 13.03.2011
Motoarele turbo difera de cele normale cel putin la mine la combina motorul este turbo si pot sa-ti spun prin ce difera de unul normal,boltul din piston este mai gros,camera de ardere din capul pistonului este mai mare are un segment conic in plus  si difera mult reglajul pompei de injectie atit ca debite cit si avansul centrifugal,tu poti sa incerci dar ai sanse mari sa paradesti motorul.

#168
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
Alta varianta: alaturi de aerul intrat  in motor  daca ar intra si putin propan(gaz de butelie , care nu e foarte scump inca), explozia ar fi mai puternica,deci consumul mai mic pentru lucrul cu aceleasi utilaje. Cine incearca?

#169
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 13.03.2011
Baga tu propan alaturi de motorina in motor si nu cred ca te tine mai mult de jumatate de ora ori spargi pistoanele ori rupi arborele,au fost cindva in comert niste spraiuri butan-propan pentru pornirea mai usoara la rece daca scapai un pic mai mult te alegeai cu un clantanit de toata frumusetea ,eu unul m-am lecuit,daca nu ma crezi incearca.

#170
DSMsorin

DSMsorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 27.10.2011
anul acesta am arat si o parcela(continuare la parcela mea) unde pina acum s-a arat la 10-15 cm si am avut un consum de 33 l motorina la ha la o adincime de 25-27 cm..... a tras din greu tractorul...era ca in pirloaga plin pamintul cu radacini bine dezvoltare de tot felul de buruieni,,, in special rugi de mure, palamida si trifoi.... in aceasta parcela a fost griu extrem de inburuenat.. tractor 95 cp plug rabe 3 cormene reversibil

#171
bogdan23bogdan

bogdan23bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 26.09.2012
Are cineva montat econokit pe tractor ?? ( merita montat ?)

A auzit cineva de econokit ?

#172
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
Plimba ma ursu de aici, nici macar fermierii din Franta nu au auzit de gogoasa asta umflata.

#173
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 bogdan23bogdan, on 08 decembrie 2013 - 20:39, said:

...A auzit cineva de econokit ?
...
Dap.
Îi găseşti aici.
15 pagini în care repetă acelaşi lucru şi nu spun nimic.

#174
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 cristidan79, on 25 noiembrie 2013 - 21:54, said:

Alta varianta: alaturi de aerul intrat  in motor  daca ar intra si putin propan(gaz de butelie , care nu e foarte scump inca), explozia ar fi mai puternica,deci consumul mai mic pentru lucrul cu aceleasi utilaje. Cine incearca?

Am incercat eu pe un motor D115 montat pe un ARO244;aveam un furtunas de 4mm diametru racordat la un spray de pornire si la galeria de aspiratie inca din iarna(pt comoditate).Pt ca venise sezonul estival tocmai strangeam echipamentul de concediu(cort,butelie voiaj,masa etc).Pt ca sprayul era gol si ramasese doar furtunasul(dupa curatenia generala)m-am gandit ,sa incercgpl+motorina,mai ales ca britanicii chiar au asemenea instalatii pe motoare diesel.
Fara saam reductor de presiune pe butelia de ~5kg,am racordat furtunul si cu motorul pornit am deschis usor butelia.
Rezultatul peste asteptari;motorul se tureaza si ....se opreste chiar daca gazul este deschis.
Dupa multe bajbaieli am ajuns la concluzia ca regulatorul centrifugal din pompa de injectie isi facea treaba ,inchizand motorina in lipsa tensionarii arcului de acceleratie.
Bineinteles ca am mesterit si la pompa si am modificat reglajul astfel incat motorul sa functioneze pe motorina numai la turatia de relanti.
Chestiunea a functionat insa neavand o instalatie  facuta pt alimentare auto am renuntat.De asemenea cand un injector nu pulveriza ,motorul tremura in draci.
Nu stiu cat demult ar fi fost economia(probabil ca la n-ore functionare era o suma)insa ,sistemul,pe ARO este destul de neindicat;avand portbagajul mic,o butelie de gaz lipsea de acolo si nu stiu daca cineva ar fi omologat asa ceva in RO.
Pe un tractor,cu modificarile de rigoare,folosind o instalatie de gaz pt motoare aspirate(cu plaman),cred ca ar merge in functie si cat de
bine se cunoaste sistemul de injectie si cat de bine permite acest lucru.Se pare ca pompele bosch au un alt sistem de oprire.
Se gaseste documentatie suficienta pe net pt executarea difuzorului de gaz.Daca aveti timp si un strung la dispozitie cred ca merita.

@armandoaxinia  la acelasi motor am spart eu un piston folosind un spray de pornire(berkerbile-sau cum se scrie) ,iarna la -20grade;daca stii cum arata un piston de u445 ,inchipuieste-ti un piston ,care pe 1/4 din circumferinta este ras la nivelui adancimii canalelor de secmenti;motorul a pornit si a inceput sa dea uleiul pe epurator.
pt ca nu aveam cum sa transport masina altfel,am infundat epuratorul cu carpa,am scos busonul de la culbutori,am pus un bidon de ulei taiat(ca o palnie)si etansat cu carpa si am reusit sa merg 17 km pana la tara ; nu doresc nimanui asa ceva.

Edited by gcom61, 09 December 2013 - 10:44.


#175
trottinel

trottinel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 09.03.2012
O intrebare pt cei cu tractoare si combine in proprietate. Cat va consuma tractorul(tractoarele) de la arat pana la recoltat( arat,disc, combinator,ierbicidator,prasit,semanat si recoltat. Ma intereseaza o valoare medie. Stiu ca unii au tractoare mai mari, altii mai mici, combine diferite, adancime diferita la arat, utilaje dupa tractor mai mici sau mai mari etc.?Ideea e un consum mediu aproximativ. Multumesc

#176
Aerish

Aerish

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.11.2013
Salutari, aici aveti  https://tractortestl...edu/testreports niste teste de consum.

#177
tractoristindevenire

tractoristindevenire

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 26.12.2012
am revenit cu o traznaie

 bbb123, on 07 aprilie 2014 - 08:30, said:

Ce parere aveti de ce zice colegul pe alt topic? ar fi ok sa bagi si 50-50%.

Colegii ce alternativa ati gasit si voi in locul motorinei? Eu unu folosesc 2 litri motorina 8 litri ulei comestibil 3.75 ron litru. Asa folosesc si la una dintre masini un logan 1.5 dci 85 ca modificari la motor iam deschis turbina mai mult adica sa intre mai devreme puterea e aceeasi. Economie facuta , motoru toarce poluare nu iar la esapament miroase a candela sau cartofi prajiti. Veti rade voi dar straini folosesc de foarte mult timp asa ceva. In cantitati mai mari de o tona gasiti ulei la 2.7 litru.
... A mai folosit cineva?nu creeaza probleme in pompa sau la motor?!?

#178
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 13.03.2011
La cit costa piesele de schimb ,la cit e de lucru si la calitatea lor prefer sa merg pe motorina decit sa fac mecanica,am avut ocazia sa fac rost de ceva motorina de la rusi se cunoaste imediat altfel trage motorul si scade usor consumul.

#179
ALIN070886

ALIN070886

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.02.2014
Ce parere aveti de SAME LEOPARD 85 CP ? Vreau sa stiu cat consuma la ora si daca se merita investitia intr-un asemenea tractor.
  Va multumesc!

#180
valicool93

valicool93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.05.2014
eu cu 650,motor facut complet,chiloasa,pompa si injectoare facute...perfect tractoru din punct de vedere mecanic cu plug pp3 cu cutite facute din foi de arc,am si cutite noi,da imi plac cele din foi de arc..pe seceta,akolo unde pot sa ar,k nu pot peste tot...rar scad sub 30l/ha...cu cauciucuri noi pe spate...sincer am locuri unde scoate pamantu plugu afara asa de tare e...consuma foarte mult 650 si nu se merita..cel putin in 2012 pur si simplu nu puteam sa ar nici la 10 cm chiar daca aveam plugu dat la mic de mai ca mergeam in 2 cormeni...nici un 650 la mine in sat nu a putut ara..deabea ara unu cu un fendt de 180 de cai cu 5 cormeni.cu alte cuvinte,vrei aratura de calitate...iati 4x4 si cai putere...daca mai e si stuf cu 650 ai terminat-o cu aratu:)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate