Panasonic AG-HMC151 vs Sony HDR-AX2000
Last Updated: Dec 14 2011 14:15, Started by
GunX
, Mar 05 2010 13:46
·
0
#19
Posted 06 March 2010 - 17:30
Pentru cine vrea sa testeze editarea cu AVCHD, pun un fisier original tras cu AX2000, custom presetat din picture profile (ca sa vedeti cum poate arata imaginea si prelucrata din camera la SONY)
Attached Files |
#21
Posted 07 March 2010 - 00:46
avand experienta unui panasonic dvx 100, pe care inca o recomand ca cel mai bun SD de pe piata (daca il mai gasiti), as fi vrut sa aflu la panasonic un hdv pe caseta cu o imagine similara, curba gama pronuntata si culori care te transpun in alta lume! insa panasonic a venit cu hvx 200 si un format pe card de care imi este inca teama! de aceea am ales canon, observand ca si cei de la stillmotion au optat pt aceasta camera!
pentru a reveni la topic, vazand testul as alege panasonicul fara descutie tocmai pt ca folosesc aceleasi lentile leica dicomar si imaginea cinematografica usor recognoscibila, desi nu imi dau seama cum de pt ei nu a contat designul ala butucanos si plasticul ieftin! picture profile-ul de la sony nu e rau, insa variantele de cinematone de la panasonic intrec multe asteptari, dat fiind faptul ca imaginea e sharp si contrastanta inca din fabricatie, fara a necesita preseturi! Edited by Zenus, 07 March 2010 - 00:48. |
#22
Posted 07 March 2010 - 01:04
valoarea unei filmari nu sta in marca aparatului care a produs-o, asa cum o pictura nu se judeca dupa firma pensulei folosite.
|
#23
Posted 07 March 2010 - 01:20
asa este! insa fiecare producator da particularitati unei camere prin care se distinge de o alta!
|
#24
Posted 07 March 2010 - 09:54
>dat fiind faptul ca imaginea e sharp si contrastanta inca din fabricatie, fara a necesita preseturi!
stii ca si la camerele de amatori, imaginea este deja sharpenuita si rupta la contrast din start, nu? cum e asta un avantaj mai exact? Edited by GunX, 07 March 2010 - 09:54. |
#25
Posted 07 March 2010 - 12:00
GunX, on 7th March 2010, 09:54, said: >dat fiind faptul ca imaginea e sharp si contrastanta inca din fabricatie, fara a necesita preseturi! stii ca si la camerele de amatori, imaginea este deja sharpenuita si rupta la contrast din start, nu? cum e asta un avantaj mai exact? La prima vedere, imaginea de la Pany este mai plăcută. La o nuntă, unde lucrurile se desfasoara rapid, nu totdeauna poti beneficia de reglaje manuale, teste, etc. Iata ce scrie un posesor al ambelor camere: ”AX 2000 Vs Hmc150 By raj video Verified Reviewer from new york on 2/8/2010 Yes, I would recommend this to a friend better than Hmc150:battery life,Dual Slot for Sdhc card,Low light (Hmc150 is almost match low light), solid body,more optical zoom,sony cmos has more resolution than hmc150, few thing which it miss but hmc150 has:third quality setting is missing which is 12mb/sec(sony has 9mb/sec which is not full 1920),no real 24p, no sharp colors (hmc has better color),heavy to hold in hand(hmc150 much lighter),menu not very easy(hmc has toggle stick which is not mixed with other buttons),so menu navigation is easier in hmc150 (sic! n.a.) i own both cameras since i do event video,i will keep sony as my primary camera because of low lux and more reolution but still i am not very impressed with sony,they had more than one year to see what hmc150 is missing.” Cred ca cine vrea impresie intr-un timp mai scurt, ia Pany. Cred in continuare ca la raport calitate/pret Sony mai are de recuperat. Asta nu inseamna ca imi va fi usor sa aleg intre cele doua modele... As inclina totusi spre...NX5 (din cauza la hdd ssd optional și pt AVCHD FX (24Mbps) 1280 x 720/50p). WtF și daca mai astept putin, iau EX1r, ca asta le are pe toate... PS: Ma enerveaza la culme politica Sony. Te fac sa scoti mai multi bani din buzunar. La Pany, totul e clar: segmentele de piata sunt mai bine definite. |
#26
Posted 07 March 2010 - 12:33
Mai oameni buni, am o mica nelamurire:
AX 2000 filmeaza la 50i. adica 50fps interlaced.Bun. La export AVCHD, (premiere) ce optiune de export avem pentru captura cu 50fps? cam nimic. |
#27
Posted 07 March 2010 - 13:28
ce spui tu acolo? vezi ca faci confuzie, nu ai inteles bine conceptul interlaced. "HDTV 1080i 25" ce crezi ca e?
|
#28
Posted 07 March 2010 - 15:01
GunX, on 6th March 2010, 23:54, said: >dat fiind faptul ca imaginea e sharp si contrastanta inca din fabricatie, fara a necesita preseturi! stii ca si la camerele de amatori, imaginea este deja sharpenuita si rupta la contrast din start, nu? cum e asta un avantaj mai exact? |
|
#29
Posted 07 March 2010 - 20:24
Am sters posturile care nu aveau nici o legatura cu camerele din titlu. Incercati sa ramaneti pe subiect, daca aveti o intrebare legata de nu stiu ce setari de export, aveti threaduri deja existente.
|
#30
Posted 07 March 2010 - 23:17
Ok, acu ca am vazut cite ceva despre ax2000, ce parere aveti? AX 2000,FX 1000 sau HMC 151?
Iar pentru profesionisti, urmariti aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S7A_at1fysA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 07 March 2010 - 23:25
E problema pe care o reclam eu de atata timp, inca de la FX1000 (e mostenita, din cauza acelasi obiectiv identic) si anume faptul ca la tremuratul fin al mainii, steadyshotul nu functioneaza deloc. Abia daca o zgaltai mai tare si mai putin frecvent, incepe si lucreaza.
SONY a dat-o rau de tot in bara cu stabilizarea pe tot ce inseamna CMOS (EX-uri, Z5/Z7 si acum NX5) |
#32
Posted 07 March 2010 - 23:54
O sa fac si eu testul cu stabilizarea sa vad cum se comporta la diferite setari.
Revenind la intrebarea lui Roxy00: Panasonic are avantajul unui control mai avansat al imaginii, comparabil de fapt cu NX5/Z5/Z7 din acest p.d.v. si implicit superior lui AX2000 si FX1000. Intrebarea este: are nevoie cameramanul obisnuit de la noi de control avansat al imaginii? Sau vrea un control cat mai simplu (auto) si cateva chestii auxiliare, la nevoie? Dupa parerea mea, cum majoritatea sunt multumiti de VX, sunt sigur ca nu au nevoie de batai de cap inutile si vor o camera cat mai usor de stapanit, buna in lowlight si cu detalii fine, plus sa dea si bine pe sticla. Astfel raspunsul e simplu: FX1000 daca nu vrea sa se incurce cu AVCHD, e varianta cea mai ieftina dintre toate, pot spune ca e ""best buy. Sau AX2000 daca totusi vrea sa scape de casete. Apropo de asta, eu am umplut 2 carduri pana acum cu nx5, trecerea de pe un card pe altul se face absolut fara probleme, un mare atuu in fata lui Panasonic (care nu are 2 sloturi) si a sistemului cu caseta. De cate ori am fost frustrat ca se termina banda intr-un moment nepotrivit, gata, acum nu mai am de ce sa-mi fac griji |
#33
Posted 08 March 2010 - 09:18
Sa va mai spun eu o mare diferenta intre cele doua...
Panasonic filmeaza si 720/50p, iar sony nu!!! In plus poate filma si ntsc! Am uitat ... Pana are senzori CCD (deci fara rolling shutter) fata de sony cu CMOS. Pentru cei ce filmeaza nunti (majoritatea de aici ) acest lucru ar trebui sa conteze! |
|
#34
Posted 09 March 2010 - 08:46
Sony AX2000 intr-adevar nu stie, dar Sony NX5E stie si 720/50p.
|
#35
Posted 09 March 2010 - 20:56
Buna seara.
Imi cer scuze daca pun o intrebare banala pentru unii, dar asi dori sa stiu ce fel de fisiere creaza sony la inregistrarea sd 720/576. Ma refer la faptul daca face fisiere avi(dv),mpeg sau mts,dar la calitate sd. Multumesc. |
#36
Posted 09 March 2010 - 22:14
adypetcu, on 9th March 2010, 20:56, said: Buna seara. Imi cer scuze daca pun o intrebare banala pentru unii, dar asi dori sa stiu ce fel de fisiere creaza sony la inregistrarea sd 720/576. Ma refer la faptul daca face fisiere avi(dv),mpeg sau mts,dar la calitate sd. Multumesc. Daca intrebi de AX2000 face MPG la 720x576 SD; la NX5 nu stiu. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users