Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pacaleala pe fata la Cosmote
#1
Posted 28 February 2010 - 10:13
Te doare capul de ce sint in stare cei de la Cosmote numai sa cistige un ban in plus. Am o cartela Cosmote ( pe tel. copilului ) la care perioada de gratie se apropia de sfirsit si mai avea cativa euro credit. Am reincarcat de pe abonamentul meu suma de 2 euro ( perioada activa 2 saptamani )astfel incit sa pot activa extraoptiunea de 3 euro ( 30 min nationale, 400 cosmote etc timp de o luna) , cu gindul ca vor respecta perioada extraoptiunii activate. Surpriza a venit ieri dupa 2 saptamani cind m-am trezit cu mesaj de avertizare ca perioada activa expira azi si intru in perioada de gratie, fapt ce s-a si intimplat.
Eu va intreb: e corect, de vreme ce am activat extraoptiunea de 3 euro valabila o luna de zile ? Nu trebuiau sa respecte luna de extraoptiune, ca sa nu mai vorbim de reactivarea automata a extraoptiunii daca mai ai euro incarcati in cont ( dupa cu scrie in toate reclamele lor) ? Am sunat la relatii clienti unde au incercat sa-mi explice ca de vreme ce a expirat perioada activa, extraoptiunea se intrerupe pina la o noua reincarcare a cartelei cind va reintra in termen ( foarte ciudat). Daca prin absurd eu nu mai am posibilitatea sa reincarc, nu raman pagubit ( sa ma exprim elegant si sa nu spun furat ) ? Am incercat sa le explic ca de vreme ce ultima activitate este o activare de extraoptiune, aceasta tine loc de clauza contractuala si din partea lor conform mesajelor trimise si informarii de pe site referitoare la extraoptiune (durata - o luna ) si din partea mea ( adica plata, pe care am facut-o prin activarea extraoptiunii si reducerea creditului de pe cartela), aspectul referitor la sistarea extraoptiunii daca intri in perioada de gratie neaparand nici unde . Au inceput sa turuie mai departe lectia invatata la cursurile lor, asa ca satul de aceasta magarie i-am informat ca o sa informez protectia consumatorului si daca constat ca e de fapt furt, sa le fac si o mica plingere penala ( chiar daca sint sigur ca nu-i va afecta cu nimic deoarece va fi o lupta puricele cu elefantul) |
#2
Posted 28 February 2010 - 11:33
Te inseli! S-a intamplat absolut normal si la fel este la orice operator mobil din tara asta.Este logic faptul ca daca ai iesit din perioada activa trecj in cea inactiva.
|
#3
Posted 28 February 2010 - 11:38
jovan, on 28th February 2010, 11:33, said: Te inseli! S-a intamplat absolut normal si la fel este la orice operator mobil din tara asta.Este logic faptul ca daca ai iesit din perioada activa trecj in cea inactiva. Astea sunt țepe care le luăm zi de zi și suntem dresați să le acceptăm. Edited by D-O-G, 28 February 2010 - 11:42. |
#4
Posted 28 February 2010 - 11:45
ii poti lovi eficient doar in doua directii:
1. Protectia Consumatorului 2. Reclama negativa pe care sa le-o faci peste tot pe unde poti (de exemplu pe forumurile ziarelor importante, peforumurile posturilor de televiziune etc.) Eu sunt nemultumit de ei din alt punct de vedere: se lauda ca au super semnal peste tot, dar este tocmai invers. |
#5
Posted 28 February 2010 - 13:24
jovan, on 28th February 2010, 11:33, said: Te inseli! S-a intamplat absolut normal si la fel este la orice operator mobil din tara asta.Este logic faptul ca daca ai iesit din perioada activa trecj in cea inactiva. De ce este normal de vreme ce am platit extraoptiunea ? Mi-au returnat cumva in credit 1/2 din valoarea extraoptiunii ( am utilizat-o doar 1/2 din perioada ) si nu stiu eu? Nu ! Daca toti operatorii fac asa ceva asta nu inseamna ca este si corect. Am platit 3 euro pentru o luna asa ca mi se pare normal sa beneficiez exact o luna de serviciile respective. CapitanuPICARD, on 28th February 2010, 11:45, said: ii poti lovi eficient doar in doua directii: 1. Protectia Consumatorului 2. Reclama negativa pe care sa le-o faci peste tot pe unde poti (de exemplu pe forumurile ziarelor importante, peforumurile posturilor de televiziune etc.) Eu sunt nemultumit de ei din alt punct de vedere: se lauda ca au super semnal peste tot, dar este tocmai invers. Exact, se lauda peste tot cu faptul ca primesti inapoi bani pentru fiecare convorbire intrerupta din cauza lipsei semnalului, in limita unei anumite sume. http://www.cosmote.r...l...0&cid=19720 Cel putin eu personal nu am vazut un cent de la ei si convorbiri intrerupte din cauza lipsei semnalului au fost destule. Sa nu se inteleaga ca strig dupa 2-3 euro, e vorba despre politica lor in legatura cu clientii ( ce prezinta in pliante, reclame si de fapt ce ofera ). In cazul prezentat de mine, daca o persoana X nu-si mai permite sa reincarce cartela pentru a beneficia si de restul perioadei din extraoptiune, ce rezulta? A fost jecmanit de catre Cosmote? Eu spun ca da. Personal o sa reincarc cu 10 euro numai din ambitie sa prelungesc durata activa a cartelei cu un an, si la prima gafa pe care o vor face tinind cont ca mai am 2 abonamente la ei, o sa-i taxez . |
#6
Posted 28 February 2010 - 13:46
La toate optiunile de pe site, la rubrica alte informatii scrie clar "Poti utiliza extraopțiunea când ești în perioada de valabilitate a contului."
http://www.cosmote.r...l...6&cid=20034 Beliti bine ochii inainte sa incepeti cu acuzele... PS: Bafta la reclamatii...o sa ai nevoie D-O-G, on 28th February 2010, 11:38, said: Cum este normal a?a ceva? Din moment ce ai dat bani pe op?iune? ?ara asta nu este o ?ară normală, da aia s-o întâmpla la fiecare operator, userul nostru are tot dreptul să fie supărat! Astea sunt ?epe care le luăm zi de zi ?i suntem dresa?i să le acceptăm. Edited by zuup, 28 February 2010 - 13:48. |
#7
Posted 28 February 2010 - 13:52
Ai platit optiunea prietene. Banii pe care ii aveai deja pe carela, ti-au folosit candva la activarea cartelei pe o anumita perioada de timp (in functie de ce suma ai reincarcat, nu stiu cum e la cosmote, n-am folosit niciodata). Nu mai poti sa o faci inca odata. Cel putin asa se intampla la TOTI operatorii din Romania.
Edited by Florinbv, 28 February 2010 - 13:54. |
#8
Posted 28 February 2010 - 15:03
Nu le mai luați gratuit apărarea, faptul că se întâmplă și la alții nu înseamnă că nu e țeapă. Hai să furăm și să ucidem toți, pentru că, nu-i așa, și alții o fac, sau hai să scuipăm pe stradă pentru că și alții o fac, și uite așa se duce pe apa sâmbetei civilizația și respectul.
zuup, on 28th February 2010, 13:46, said: La toate optiunile de pe site, la rubrica alte informatii scrie clar "Poti utiliza extraopțiunea când ești în perioada de valabilitate a contului." http://www.cosmote.r...l...6&cid=20034 |
#9
Posted 28 February 2010 - 15:12
Am patit si eu asta acum 2 ani la Vodafone.
Nu stiu in ce masura este sau nu corect, insa stiu un lucru: cumparand o cartela/credit, inseamna ca esti de acord cu conditiile impuse de ei. Asta este. Eu la cosmote imi incarc cu 5 euro pe luna, ca am nevoie de credit, nu de valabilitate. Daca vrei, poti sa ii incarci copilului cu 10 euro (valabilitate 1 an) si apoi transferi creditul cui vrei tu ca sa nu ii lasi 10 euro sa ii "cheltuie". Asta este politica firmelor, fie o acceptam fie renuntam la ei! Oricum, Cosmote are cea mai corecta politica referitoare la valabilitate: 10 euro => un an... |
#10
Posted 28 February 2010 - 15:53
D-O-G, on 28th February 2010, 15:03, said: Să fie ei sănătoși cu site-ul, pănă nu o să scrie de treaba asta și în reclame, tot degeaba, tot țeapă este. Crezi că baciul de la munte stă să caute pe internet? Diferența între Cosmote și țiganul care îți dă țeapă prin piață este doar de anvergură, prietene! Asa cum a zis si joystick : "cumparand o cartela/credit, inseamna ca esti de acord cu conditiile impuse de ei." Daca nu va convine, schimbati frate reteaua si gata! Intre a fi tepuit si a te lasa tepuit e o diferenta destul de mare... |
|
#11
Posted 28 February 2010 - 16:27
zuup, on 28th February 2010, 15:53, said: Te duci si te informezi in legatura cu oferta(internet, dealer cosmote etc.)...Daca tu cum vezi o reclama iti si activezi oferta, sa tot aiba clienti ca tine. Iar baciul de la munte se descurca el, nu a murit nimeni din cauza asta Asa cum a zis si joystick : "cumparand o cartela/credit, inseamna ca esti de acord cu conditiile impuse de ei." Daca nu va convine, schimbati frate reteaua si gata! Intre a fi tepuit si a te lasa tepuit e o diferenta destul de mare... Nu te supara, dar D-O-G are dreptate. Nu le-am citit reclamele inainte . Pur si simplu Cosmote m-a innebunit cu mesaje pe numarul respectiv, referitoare la oferta de despre extraoptiune . Nu am cerut eu aceste mesaje, ei le-au trimis de nenumarate ori ( o firma decenta ar fi trimis un singur mesaj ) si sigur nu scria nimic de perioada de valabilitate a cartelei, ci se referea numai la perioada de o luna valabilitate pentru cei 3 euro. Deci ..... ? Cine are pina la urma dreptate? Referitor la linkul dat de tine, nu stiu daca si la oferta de 3 euro e xista aceiasi precizare ( cred, deoarece sint trase la indigo ). Dar daca sint seriosi de ce nu precizau si in mesaje acest lucru .... ( adica informare completa nu triunchiata in interesul lor ) ? Grecul e ... tot grec . joystick, on 28th February 2010, 15:12, said: Am patit si eu asta acum 2 ani la Vodafone. Nu stiu in ce masura este sau nu corect, insa stiu un lucru: cumparand o cartela/credit, inseamna ca esti de acord cu conditiile impuse de ei. Asta este. Eu la cosmote imi incarc cu 5 euro pe luna, ca am nevoie de credit, nu de valabilitate. Daca vrei, poti sa ii incarci copilului cu 10 euro (valabilitate 1 an) si apoi transferi creditul cui vrei tu ca sa nu ii lasi 10 euro sa ii "cheltuie". Asta este politica firmelor, fie o acceptam fie renuntam la ei! Oricum, Cosmote are cea mai corecta politica referitoare la valabilitate: 10 euro => un an... Problema nu sint cei 10 euro, copilul nu cheltuie e mic, are nevoie doar sa bipuie in caz ca se iveste vreo problema . Sa-i transfer, unde? In rest am abonamente sun eu. Da cind cumperi esti de acord cu conditiile impuse de ei, dar ultima achizitie a fost extraoptiunea, ori in mesajele de oferta nu precizau magaria respectiva. Edited by nilf40f, 28 February 2010 - 16:30. |
#12
Posted 28 February 2010 - 16:47
Prietene tu ori te faci ca nu intelegi ori nu vrei sa intelegi. Ai informatiile necesare pe site-ul lor citeste inainte si dupa aia tipa in gura mare. Faptul ca nu te-ai interesat nu te face sa fii mai presus de regulile impuse de ei, la fel cum si necunoasterea legilor nu te scuza de faptul ca ai comis vreo infractiune ceva.
Valabilitate reincarcari cartele Cosmote |
#13
Posted 28 February 2010 - 16:55
Este cu dus si intors, pe de o parte este normal sa se intrerupa odata cu valabilitatea, pe de alta parte:
ORDONANȚĂ nr.99 din 29 august 2000 Modificata de LEGEA nr.650 din 7 decembrie 2002 Vânzările condiționate Art. 58. - Este interzisă condiționarea vânzării către consumator a unui produs de cumpărarea unei cantități impuse sau de cumpărarea concomitentă a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisă prestarea unui serviciu către consumator, condiționată de prestarea altui serviciu sau de cumpărarea unui produs. o putem incadra aici, adica ai cumparat o luna de extraoptiune, care cel putin teoretic nu poate sa fie conditionata de prelungirea perioadei de valabilitate, DECI CORECT AR FI SA NU TE LASE SA ACTIVEZI EO DACA EXPIRA VALABILTIATEA INTRE TIMP. Altfel, este posibil sa cada sub incidenta legii cu pricina, aici este greu de spus eu nu sunt jurist |
#14
Posted 28 February 2010 - 17:38
diZy, on 28th February 2010, 16:47, said: Prietene tu ori te faci ca nu intelegi ori nu vrei sa intelegi. Ai informatiile necesare pe site-ul lor citeste inainte si dupa aia tipa in gura mare. Faptul ca nu te-ai interesat nu te face sa fii mai presus de regulile impuse de ei, la fel cum si necunoasterea legilor nu te scuza de faptul ca ai comis vreo infractiune ceva. Valabilitate reincarcari cartele Cosmote Omul are tot dreptul să reclame la ANPC și are garantat câștig de cauză. Se numește abuz de încredere din partea Cosmote. |
#15
Posted 28 February 2010 - 17:53
diZy, on 28th February 2010, 16:47, said: Prietene tu ori te faci ca nu intelegi ori nu vrei sa intelegi. Ai informatiile necesare pe site-ul lor citeste inainte si dupa aia tipa in gura mare. Faptul ca nu te-ai interesat nu te face sa fii mai presus de regulile impuse de ei, la fel cum si necunoasterea legilor nu te scuza de faptul ca ai comis vreo infractiune ceva. Valabilitate reincarcari cartele Cosmote Alo, sa admitem ca eu nu am citit oferta de pe internet. OK . Dar multi altii care nu au internet sau nu sint familiarizati cu internetul, ce fac? Ei se ghideaza dupa mesajele de oferta trimise de catre cosmote sau dupa pliantele de reclama. De exemplu o persoana mai in varsta, care nici nu stie cum se porneste Pc-ul . Poti sa-i invinovatesti ca nu au citit pe internet ? Eu iau de buna informatia care a ajuns la mine, nu cea la care nu am acces de exemplu . Edited by nilf40f, 28 February 2010 - 17:56. |
|
#16
Posted 28 February 2010 - 18:24
D-O-G, on 28th February 2010, 17:38, said: Tu tot îi dai cu site-ul, batman, baaatman, nu preicepi că în mesajul trimis nu era nici o referire la site? Ești turc? Omul are tot dreptul să reclame la ANPC și are garantat câștig de cauză. Se numește abuz de încredere din partea Cosmote. |
#17
Posted 28 February 2010 - 18:26
Mesajul ala nu se poate incadra la reclama mincinoasa?
|
#18
Posted 28 February 2010 - 18:35
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users