Mondeo mk3 TDCI vs TDI
Last Updated: Aug 26 2019 01:24, Started by
trendnet
, Jan 30 2010 11:52
·
0
#2
Posted 30 January 2010 - 12:10
care tdci (probabil 2.0) dar mai ales care tdi?
oricum, fiabilitatea as pune-o undeva pe locurile 3-4 daca nu chiar 5 cand e vb de alegerea unei masini. nu de alta dar fata de alte lucruri care se vad imediat si ori sunt ori nu sunt, fiabilitatea e ceva statistic si cam tine de noroc cand e vb de o singura masina. cand iei o flota de 100 de masini, da, statitica functioneaza. asa ca, ia-o pe aia care crezi ca merita si ai terminat treaba. asta daca e vb de cumparare. |
#3
Posted 30 January 2010 - 12:12
TDI-ul e din alta ograda, asadar nu-i la Mondeo. Poate vrei sa intrebi teoretic TDCI vs TDDI, dar mai sunt topice cu teme asemanatoare.
Oricum Mondeo MK3 TDCI 2.0 e super! Edited by d4m4g3, 30 January 2010 - 12:14. |
#4
Posted 30 January 2010 - 12:39
d4m4g3, on 30th January 2010, 13:12, said: TDI-ul e din alta ograda, asadar nu-i la Mondeo. Poate vrei sa intrebi teoretic TDCI vs TDDI, dar mai sunt topice cu teme asemanatoare. Oricum Mondeo MK3 TDCI 2.0 e super! asa..am gresit eu...am inteles ca tdci au probleme la injectoare...am inteles ca tddi nu prea sunt pretentioase la motorina. |
#5
Posted 02 February 2010 - 10:11
#6
Posted 04 February 2010 - 12:32
Incorect. Generatia curenta de CR folosit de VAG este de fapt a treia. Ei 'au furat startul' deoarece in loc de generatia a doua au folosit PD (care s-a dovedit in final a fi o 'linie moarta evolutionara'). Prima generatie de CR de la VW a fost batranul 1.9 de 90 si fratele mai mare (dar mai rar) de 110.
|
#7
Posted 21 February 2010 - 23:38
Eu am TDCI 2.0 pe Mondeo.
Masina are 182.000km si cred ca am un injector cu probleme.(sau poate ca e senzorul de la axul cu came,nu stiu) Problema apare destul de rar,in ultima vreme nu mai apare deloc. Ma declar multumit de masina si de motor. Urmatoarea va fi tot Mondeo si probabil tot TDCI. Problema cu injectoarele tine foarte mult de noroc.Sunt unii la care le picau dupa 50mii km si sunt altii care merg si in prezent cu primul set de injectoare.Nu va mai luati dupa povestile auzite in spatele blocului.Eu am luat masina sh si in peste doi ani nu am ramas niciodata in drum cu ea. La noile motoare TDCI care se regasesc pe Mondeo MK4 nu am auzit inca de probleme si masina e pe piata din 2007. Se pare ca Ford a scapat de problemele de injectie la diesel. Mondeo rullz... MONDEO Edited by Neuronul_ganditor, 21 February 2010 - 23:38. |
#8
Posted 06 June 2010 - 19:52
Tot Mondeo Mk3 TDCI am si eu, cel de 115 cai.Am avut si TDDI care era mai zgomotos si la care mi s-a ars pompa de joasa presiune(am bagat motorina proasta ) si consumul este mai mare la TDDI.In schimb TDCi e mai silentios, consuma mai putin, dar se zice ca are probleme la injectoare.Eu am masina de aproape 2 ani si nu am avut nici o problema la injectoare si sper sa nu am
Alegerea e simpla, TDCi clar. |
#9
Posted 09 February 2018 - 23:44
Salut, am un Ford mondeo mk3 2.0tdci din 2002. Am avut un mic accident în urma căruia am rupt bara și farul din partea stângă din față.. Accidentul nu a avut un impact foarte mare, însă motorul nu mai pornește.. Din câte am înțeles de la alții mai pricepuți ca mine, in spatele proiectorului din partea stângă se afla calculatorul de la pompa de injecție pe care l-am pierdut... Îmi puteți da un sfat?.. Se mai poate face ceva?? Se poate colega un alt calculator pompă injecție cu calculatorul mașinii?? Dacă nu, ce alte variante aș avea să o repar? Mulțumesc!
|
#10
Posted 07 January 2019 - 23:43
LA MULTI ANI TUTUROR!!! STIU CA SUNT OFFTOPIC SI IMI CER IERTARE...Detin un mk3 1.8 benzina la care doresc sa schimb ceasurile de bord cu unele st...achizitionate deja... Un nene de la un service mi-a spus ca nu se poate pentru ca trebuie scrise dupa calculatorul masini???!!!! mi se pare aberant mai ales ca am vazut tutoriale pe net si nimeni nu pomenea nimic de asta! Va multumesc!!!
|
|
#11
Posted 09 January 2019 - 08:45
Păi și ce mai stai ?
Da l dracu de prost pe ăla de la service și pune mâna și schimbă le. |
#12
Posted 10 August 2019 - 19:25
Salutare
Am si eu o intrebare legata de Ford mondeo mk3 motor tdci 2.0 l , 130 cp Cred ca mi s-a stricat compresorul de clima la el, deoarce cand il pun pe automat fulia de la el se c-am blocheaza si scoate fum ,iar daca opresc motorul si il repornesc si trec pe mod manual la AC porneste dar parca in sarcina nu baga aer rece cu ar trebui? Problema mea este, ca acest compresor se poate repara sau mai bine inlocuit cu altul? |
#13
Posted 26 August 2019 - 01:24
Of doamne, am si uitat de subiectul asta. Intre timp mi-am schimbat masina dar inca mai am si batranul Mondeo care a ajuns la 412.000km! La 305.000km am reconditionat injectoarele si la 360.000km pompa de injectie si schimbat caseta(luata sh) cu alta noua. Am reconditionat alternatorul, electromotorul, am schimbat un kit de ambreiaj + volanta la vreo 200.000km si anul trecut al doilea set la vreo 400.000km. Ambreiajul era inca bun dar a fost mai rentabil sa schimb tot decat sa schimb doar volanta. Am mai schimbat doua macarale geamuri(sofer si pasager) si broastele de la usile fata. In rest nimic deosebit. Masina merge binisor si acum la 15 ani si 412.000km. Ce pot sa spun este ca motorul este foarte reusit, la fel si cutia si ca nu sa umblat la turbo niciodata, merge foarte bine. Intre timp am trecut pe Mazda 6 Sport GT dar Mondeo a ramas la mine, este masina tineretii mele, prima pe numele meu si nu o voi vinde niciodata.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users