Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Mondeo mk3 TDCI vs TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
trendnet

trendnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 25.07.2009
care e mai fiabil?ce sa aleg?si de ce?

#2
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
care tdci (probabil 2.0) dar mai ales care tdi?

oricum, fiabilitatea as pune-o undeva pe locurile 3-4 daca nu chiar 5 cand e vb de alegerea unei masini. nu de alta dar fata de alte lucruri care se vad imediat si ori sunt ori nu sunt, fiabilitatea e ceva statistic si cam tine de noroc cand e vb de o singura masina. cand iei o flota de 100 de masini, da, statitica functioneaza.
asa ca, ia-o pe aia care crezi ca merita si ai terminat treaba.
asta daca e vb de cumparare.

#3
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
TDI-ul e din alta ograda, asadar nu-i la Mondeo. Poate vrei sa intrebi teoretic TDCI vs TDDI, dar mai sunt topice cu teme asemanatoare.
Oricum Mondeo MK3 TDCI 2.0 e super!  :thumbup:

Edited by d4m4g3, 30 January 2010 - 12:14.


#4
trendnet

trendnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 25.07.2009

 d4m4g3, on 30th January 2010, 13:12, said:

TDI-ul e din alta ograda, asadar nu-i la Mondeo. Poate vrei sa intrebi teoretic TDCI vs TDDI, dar mai sunt topice cu teme asemanatoare.
Oricum Mondeo MK3 TDCI 2.0 e super!  :thumbup:


asa..am gresit eu...am inteles ca tdci au probleme la injectoare...am inteles ca tddi nu prea sunt pretentioase la motorina.

#5
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Stiu ca Ford cu TDCI este la a 2-a generatie de diesel common rail, fata de de VW cu TDI CR care este la prima generatie. Tehnic nu stiu in ce consta diferenta.
Daca vorbim de TDI PD (TDI vechi) de la VW, grija mare sa nu prinzi un cod de motor cu BKP, a fost o serie de motoare cu probleme mari.

#6
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Incorect. Generatia curenta de CR folosit de VAG este de fapt a treia. Ei 'au furat startul' deoarece in loc de generatia a doua au folosit PD (care s-a dovedit in final a fi o 'linie moarta evolutionara'). Prima generatie de CR de la VW a fost batranul 1.9 de 90 si fratele mai mare (dar mai rar) de 110.

#7
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Eu am TDCI 2.0 pe Mondeo.
Masina are 182.000km si cred ca am un injector cu probleme.(sau poate ca e senzorul de la axul cu came,nu stiu)
Problema apare destul de rar,in ultima vreme nu mai apare deloc. :D
Ma declar multumit de masina si de motor.
Urmatoarea va fi tot Mondeo si probabil tot TDCI.
Problema cu injectoarele tine foarte mult de noroc.Sunt unii la care le picau dupa 50mii km si sunt altii care merg si in prezent cu primul set de injectoare.Nu va mai luati dupa povestile auzite in spatele blocului.Eu am luat masina sh si in peste doi ani nu am ramas niciodata in drum cu ea.
La noile motoare TDCI care se regasesc pe Mondeo MK4 nu am auzit inca de probleme si masina e pe piata din 2007. :)
Se pare ca Ford a scapat de problemele de injectie la diesel. :OK:

Mondeo rullz... :worthy:  MONDEO :worthy:  

:D  :D

Edited by Neuronul_ganditor, 21 February 2010 - 23:38.


#8
valentino_xro

valentino_xro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 460
  • Înscris: 26.11.2007
Tot Mondeo Mk3 TDCI am si eu, cel de 115 cai.Am avut si TDDI care era mai zgomotos si la care mi s-a ars pompa de joasa presiune(am bagat motorina proasta ) si consumul este mai mare la TDDI.In schimb TDCi e mai silentios, consuma mai putin, dar se zice ca are probleme la injectoare.Eu am masina de aproape 2 ani si nu am avut nici o problema la injectoare si sper sa nu am :D

Alegerea e simpla, TDCi clar.

#9
Mark3r206

Mark3r206

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.02.2018
Salut, am un Ford mondeo mk3 2.0tdci din 2002. Am avut un mic accident în urma căruia am rupt bara și farul din partea stângă din față.. Accidentul nu a avut un impact foarte mare, însă motorul nu mai pornește.. Din câte am înțeles de la alții mai pricepuți ca mine, in spatele proiectorului din partea stângă se afla calculatorul de la pompa de injecție pe care l-am pierdut... Îmi puteți da un sfat?.. Se mai poate face ceva?? Se poate colega un alt calculator pompă injecție cu calculatorul mașinii?? Dacă nu, ce alte variante aș avea să o repar? Mulțumesc!

#10
burucristi

burucristi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 23.03.2013
LA MULTI ANI TUTUROR!!! STIU CA SUNT OFFTOPIC SI IMI CER IERTARE...Detin un mk3 1.8 benzina la care doresc sa schimb ceasurile de bord cu unele st...achizitionate deja... Un nene de la un service mi-a spus ca nu se poate pentru ca trebuie scrise dupa  calculatorul masini???!!!! mi se pare aberant mai ales ca am vazut tutoriale pe net si nimeni nu pomenea nimic de asta! Va multumesc!!!

#11
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Păi și ce mai stai ?
Da l dracu de prost pe ăla de la service și pune mâna și schimbă le.

#12
Batranu77

Batranu77

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.08.2019
Salutare
Am si eu o intrebare legata de Ford mondeo mk3 motor tdci 2.0 l , 130 cp
Cred ca mi s-a stricat compresorul de clima la el, deoarce cand il pun pe automat fulia de la el se c-am blocheaza si scoate fum ,iar daca opresc motorul si il repornesc si trec pe mod manual la AC porneste dar parca in sarcina nu baga aer rece cu ar trebui? Problema mea este, ca acest compresor se poate repara sau mai bine inlocuit cu altul?

#13
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Of doamne, am si uitat de subiectul asta. Intre timp mi-am schimbat masina dar inca mai am si batranul Mondeo care a ajuns la 412.000km! La 305.000km am reconditionat injectoarele si la 360.000km pompa de injectie si schimbat caseta(luata sh) cu alta noua. Am reconditionat alternatorul, electromotorul, am schimbat un kit de ambreiaj + volanta la vreo 200.000km si anul trecut al doilea set la vreo 400.000km. Ambreiajul era inca bun dar a fost mai rentabil sa schimb tot decat sa schimb doar volanta. Am mai schimbat doua macarale geamuri(sofer si pasager) si broastele de la usile fata. In rest nimic deosebit. Masina merge binisor si acum la 15 ani si 412.000km. Ce pot sa spun este ca motorul este foarte reusit, la fel si cutia si ca nu sa umblat la turbo niciodata, merge foarte bine. Intre timp am trecut pe Mazda 6 Sport GTPosted Image dar Mondeo a ramas la mine, este masina tineretii mele, prima pe numele meu si nu o voi vinde niciodata.Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate