Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Filme frantuzesti
#73
Posted 18 March 2014 - 22:49
La terre outragée (2011) - 7/10 - "Taramul uitat" este orasul Pripyat, caruia Olga Kurylenko ii da "viata".
Edited by raul_6776, 18 March 2014 - 22:49. |
#74
Posted 23 March 2014 - 17:25
Michael Kohlhaas (2013) - 7/10 - un film istoric, cu Mads Mikkelsen in rol principal ( crescator, negustor de cai si "haiduc" ). Filmul este o ecranizare a nuvelei cu acelasi nume a lui Heinrich von Kleist inspirata de un caz real din secolul al XVI-lea din Germania.
Edited by raul_6776, 23 March 2014 - 17:27. |
#75
Posted 16 April 2014 - 13:26
La vie d'Adèle (2013) - 7,5/10 - ar fi multe de spus despre filmul regizorului tunisian Abdellatif Kechiche. Iata si cele mai importante premii si nominalizari:
Attached FilesEdited by raul_6776, 16 April 2014 - 13:27. |
#76
Posted 21 April 2014 - 14:50
Trois couleurs: Blanc (1994) - 7,5/10 - bun.
Attached FilesEdited by raul_6776, 21 April 2014 - 14:51. |
#77
Posted 21 April 2014 - 22:51
Un prophète (2009) - 8/10
Les quatre cents coups (1959) - 7.5/10 La cité des enfants perdus (1995) - 7.5/10 Poulet aux prunes (2011) - 8.5/10, mi-a placut foarte mult; are niste decoruri de vis, o coloana sonora sublima, o regie originala, cu o tehnica minunata...m-a impresionat placut Jeux d'enfants (2003) - 7.5/10 Pierrot le Fou(1965) - 7/10 Edited by HighHopes, 21 April 2014 - 22:52. |
#78
Posted 05 May 2014 - 20:07
La mer à l'aube (2011) - 5,5/10 - WW II, rezistenta franceza.
Edited by raul_6776, 05 May 2014 - 20:07. |
#79
Posted 12 May 2014 - 07:14
Je vous trouve très beau (2005) - 6/10 - cu Medeea Marinescu in rol principal.
Edited by raul_6776, 12 May 2014 - 07:14. |
#80
Posted 31 May 2014 - 22:41
Belle et Sébastien (2013) - 7,5/10 - s-a intamplat in Alpi la granita dintre Franta si Elvetia, peisaje superbe.
Edited by raul_6776, 31 May 2014 - 22:42. |
#81
Posted 02 June 2014 - 15:57
La Vénus à la fourrure (2013) - 7,5/10 - Roman Polanski ecranizeaza foarte bine romanul cu titlul omonim, al lui Leopold von Sacher-Masoch, 90 de minute, doua personaje, eu nu m-am plictisit deloc.
Edited by raul_6776, 02 June 2014 - 15:58. |
#82
Posted 17 June 2014 - 07:08
|
#83
Posted 28 June 2014 - 14:08
Gazon maudit (1995) - 7/10 - "French Twist" cu Victoria Abril in forma maxima.
Edited by raul_6776, 28 June 2014 - 14:08. |
#84
Posted 14 July 2014 - 22:19
Mon meilleur ami (2006) - 6,5/10 - despre prietenie si concursul "Vrei sa fii milionar" in varianta pariziana.
Edited by raul_6776, 14 July 2014 - 22:19. |
#85
Posted 15 July 2014 - 09:34
raul_6776, on 05 mai 2014 - 20:07, said:
La mer à l'aube (2011) - 5,5/10 - WW II, rezistenta franceza. Iar dupa, cati delatori, cam 2 din 3, si cate femeie au colaborat pe orizontala cu invingatori, sa nu mai vorbim. Cica acolo under crestea vita de vie deci se face vin si sampanie,.nu a existat macar 1 =unul membru al rezistentei. Daca va spun ce am citit in cartile submarinistlor germani, cand se intorceau din croaziere, cat si cum se distrau..Dupa primirea in port aveau autobuze care ii duceau in bordelurile special alese si inchiriate din timp.. Jandarmii frantuzi aveau ordin clar ca daca vad insigna de submarinist sa se faca ca ploua..Ma rog, la chesti mai usoare.. Dupa razboi multi viteji se arata.. |
#86
Posted 28 August 2014 - 10:56
Monsieur N. (2003) - 8/10 - Napoléon Bonaparte pe insula Sf. Elena, film cu final plin de suspans.
Edited by raul_6776, 28 August 2014 - 10:57. |
#87
Posted 28 August 2014 - 11:16
afh, on 04 martie 2013 - 22:25, said:
Da, e o reusita. Sau ala cu Amelie. Sau alea ale lu' Funes. Chiar si alea de capa si spada ale lu' Marais. Dar per total nu-mi plac. Mai ales astea noi, au asa un aer twisted vrand sa para pervers-intelectualist-psihologice... si in general te si plictisesc. Sau mai sunt multe care parca-s facute la bascau, nu prea se iau in serios. De pilda la Asterix se vedea ca nu-si iau deloc in serios rolurile, ori ca actor esti bun doar cand te iei in serios. Inclusiv - mai ales, as zice - in comedii. HighHopes, on 21 aprilie 2014 - 22:51, said:
Si asta. Sau Delicatessen. pirpy, on 13 ianuarie 2014 - 21:03, said:
Dap.
|
|
#89
Posted 26 September 2014 - 17:01
Louise Wimmer (2011) - 5,5/10 - drama unei frantuzoaice fara locuinta.
Edited by raul_6776, 26 September 2014 - 17:01. |
#90
Posted 06 October 2014 - 20:43
La Jeune Fille Et Les Loups (2008) - 7/10 - muntii Alpi, drama in perioada de inceput de secol XX.
Edited by raul_6776, 06 October 2014 - 20:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users