Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @Robert201!

La multi ani Romania!

La multi ani @Forumului Softpedia...
 Majoratu lu' Bebe de acum 23 ...

Skoda Octavia 2, temperatura apa ...

Samsung A33 5G sau Motorola G42 4G

Christine McVie nu mai este... vie
 Cocaine Bear (2023)

Test presiune cu apa traseu condu...

Cum schimb anvelopele - prima data

Problema cu CPU cores.
 ITP in alta tara

BMW AFR

Iesire cu familia pe 2 decembrie....

Defecțiune servodirectie ATV
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
3738 replies to this topic

#37
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008
Mai convenabil e spate+umeri+biceps facut a treia zi.

#38
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009

View PostAndrei_1989, on 9th February 2010, 14:34, said:

programul meu de acum este prima zi : piept+triceps  
a2-a zi:spate+biceps
a3-a zi:umeri+picioare

orarul de la faculta nu prea imi permite sa merg miercuri si joi la sala...deci imi ramanae luni marti vineri sambata...de obicei lasam o zi pauza dar acuma nu prea pot din cauza orarului...doar daca merg seara dupa ora 7 jumate, 8.
e ok daca merg la sala luni, vineri, sambata?

Multumesc
Daca mergi luni, vineri si sambata, baga: vineri: piept+triceps , sambata: picioare+abdomen, luni: spate, biceps, umeri.

#39
Andrei_1989

Andrei_1989

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 27.01.2010
aha..multumesc de sfaturi...:D

#40
TCosmin

TCosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 21.08.2009
Programul meu: trei zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri,

- spate, biceps, 2 exercitii abdomen, 10 minute de alergare;

- piept, triceps, 2 exercitii abdomen, 10 minute de alergare;

- picioare, umeri, 1 exercitiu trapez;

Nu iau suplimente, cateodata batoane proteice. Am ceva strat adipos pe burta care a inceput sa scada, am reluat antrenamentele de 1 luna.

Cum vi se pare acest program? Ce modificari propuneti? Sfaturi de alimentatie?

#41
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009
Mai bine faci asa:

- spate, biceps, umeri, 10 minute de alergare;

- picioare, abdomen

- piept, triceps, trapez, 10 minute de alergare;

#42
cristian_razvan03

cristian_razvan03

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.02.2010
salut....as vrea si eu sa stiu ce imi recomandati sa ma apuc de sala sau nu ....am 16.5 ani , 87 kg si 176cm ...as dori sa ma apuc de sala mai mult ca sa scap de grasime si sa pun si putini mushchiuletzi pe mine . :confuzzled: so? ce ziceti si va rog daca doriti sa imi dati si exemple de exercitii....ps: as dori in special sa scap de grasime in zona pieptului pentru ca "sufar" si de ginecomastie si in zona abdomenului

#43
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 19,782
  • Înscris: 14.06.2006
Hai noroc la musculosi! Vine burtosul!!!
Am 105 kile,185 cm si o operatie de hernie de disc facuta acum 5 ani.Vreau sa dau jos macar 15 kile.Merg la piscina...mai mult primavara, vara si toamna.Iarna nu fac nimic. Nu cred ca-s genul care sa mearga sa traga de greutati or smth.Probabil ca as alerga pe o pista de alergare sau as merge pe bicicleta. Voi ce ma sfatuiti?

Am postat aici ca nu avea rost sa deschid alt topic si nici n-am gasit altceva mai aproape de ce vreau eu. Multumesc!

#44
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008

View Postcristian_razvan03, on 10th February 2010, 11:33, said:

salut....as vrea si eu sa stiu ce imi recomandati sa ma apuc de sala sau nu ....am 16.5 ani , 87 kg si 176cm ...as dori sa ma apuc de sala mai mult ca sa scap de grasime si sa pun si putini mushchiuletzi pe mine . :confuzzled: so? ce ziceti si va rog daca doriti sa imi dati si exemple de exercitii....ps: as dori in special sa scap de grasime in zona pieptului pentru ca "sufar" si de ginecomastie si in zona abdomenului
Pentru inceput, ce alimentatie si de cata odihna ai parte?
Daca ginecomastia nu dispare de la sine o data cu inaintarea in varsta, atunci e recomandat un consult medical.

View PostDecember, on 10th February 2010, 19:44, said:

Voi ce ma sfatuiti?
Un regim alimentar adecvat slabirii si exercitii cardio. Pentru inceput, poti incepe cu inotul, bicicleta si stepper
[ http://www.treadmillscentral.com/images/stamina_55-2065_elliptical_stepper_2007.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ca inot, o ora e de ajuns, dar aia inseamna inotat la propriu, cu mici pauze, nu balaceala.

#45
cristian_razvan03

cristian_razvan03

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.02.2010
[quote name='GlobalMods' date='10th February 2010, 20:06' post='7788667']
Pentru inceput, ce alimentatie si de cata odihna ai parte?
Daca ginecomastia nu dispare de la sine o data cu inaintarea in varsta, atunci e recomandat un consult medical.


pai alimentatie mai usoara in momentu asta si odihna in jur de 8-9 ore pe noapte ....daca nu ma duceam la un medic endocrinolog deja trebuia sa iti dai seama ca veneam cu o intrebare gen :"am tzatele mari cum pot sa scap de ele si ce se intampla cu corpul meu? :o:O ?"
...medicul m.ia recomandat operatie chirurgicala dupa varsta de 18 ani....
....

#46
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008
Ce inseamna alimentatie usoara? Cate mese ai pe zi? La ce ora? Ce mananci?

#47
ghost66

ghost66

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 10.02.2010
am si eu o intrebare...am un aparat multifunctinal acasa si as vrea un program de antrenament pentru dezvoltarea masei musculare.am 43 de ani ,1.75 si 96 kg.mersi,astept parerile voastre

#48
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009
Cauta in paginile anterioare, o sa gasesti programe de antrenament.

#49
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008
@ghost,
Nu mai bine un program de slabit?

Edited by GlobalMods, 10 February 2010 - 22:32.


#50
cristian_razvan03

cristian_razvan03

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.02.2010

View PostGlobalMods, on 10th February 2010, 22:29, said:

Ce inseamna alimentatie usoara? Cate mese ai pe zi? La ce ora? Ce mananci?

nu am un program exact pentru ca plec de acasa dimineata pe la 10-11 si vin seara pe la 6-7...si la scoala nu prea mananc si totul se rezuma la mancarea de dimineatza si cea de seara
mananc mai mult salate si beau multa apa

Edited by cristian_razvan03, 11 February 2010 - 11:01.


#51
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010
Ori mananci ori stai acasa.

#52
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,691
  • Înscris: 29.01.2008

View Postcristian_razvan03, on 11th February 2010, 10:48, said:

nu am un program exact pentru ca plec de acasa dimineata pe la 10-11 si vin seara pe la 6-7...si la scoala nu prea mananc si totul se rezuma la mancarea de dimineatza si cea de seara
mananc mai mult salate si beau multa apa
Daca vei mai avea regimul acesta, nu vei reusi niciodata sa slabesti si sa arati bine.
Trebuie sa ai 5 mese zilnic, dupa cum urmeaza;
07:30- Mic dejun;
10:00-Gustare
13:00-Pranz
15:30-Gustare
18:00-Cina(usoara)

#53
kill_something

kill_something

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 01.01.2010
Auziti...e bine daca fac pt spate 3 exercitii si biceps tot 3 exercitii?
Sunt ectomorf!

#54
Mesterul

Mesterul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 11.12.2005
Salut. Am facut o luna cam 3-4 antrenamente/saptamana in care antrenam toti muschii. Acum incep alt tip de antrenament:

luni: piept/spate/umeri
marti: picioare/brate/abdomen
miercuri: pauza
joc: piept/spate/umeri
vineri: picioare/brate/abdomen
sambata si duminica: pauza
Din cate am citit e cam incarcat, dar tipul asta de antrenament e oarecum standard la sala care fac eu pt cei incepatori.

Ar fi mai bun un antrenament de tipul:
luni: picioare+abdomen
marti: umeri+trapez
miercuri: pauza
joi: piept+triceps
vineri: spate+biceps
sambata si duminica: pauza

Edited by Mesterul, 17 February 2010 - 23:54.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate