Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ce puteam face in aceasta situatie?

analiza disbioza in materii fecale

Ajutor cu un Chromecast 4 TV HD

Recomandare telefon
 Media player Dune -streaming Andr...

Ordinea corecta casa in roșu...

Aplicatii optimizate pentru Apple...

Inundatie casa si administratorul...
 Statiuni balneo pentru recuperare...

Smalt crapat lavoar - se poate re...

Biorinil, se mai poate gasi totus...

Lipire imagine foto pe cabochon d...
 Motor 4 timp ohv.

Crapaturi zid despartitor camere

A murit Bernard Greene (B.G. Prin...

Rotatie anvelope
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
3872 replies to this topic

#55
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008

 Mesterul, on 17th February 2010, 23:53, said:

Ar fi mai bun un antrenament de tipul:
luni: picioare+abdomen
marti: umeri+trapez
miercuri: pauza
joi: piept+triceps
vineri: spate+biceps
sambata si duminica: pauza
Mai bine:
Luni-Piept+Triceps
Marti-Picioare+Abdomen;
Miercuri: Pauza
Joi-Spate+Biceps
Vineri-Umeri+Trapez.

#56
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009

 kill_something, on 17th February 2010, 20:32, said:

Auziti...e bine daca fac pt spate 3 exercitii si biceps tot 3 exercitii?
Sunt ectomorf!
Eu fac 3 la spate si 2 la biceps si merge destul de bine. Incearca sa faci si tu doar 2 la biceps, cu 3 exercitii il soliciti prea mult.

Edited by GlobalMods, 18 February 2010 - 15:57.
inlocuit decat cu doar


#57
micuhogan

micuhogan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.02.2010
Nu inteleg, de ce multi dintre voi bagati piept+triceps sau spate+biceps ??normal nu e piept+biceps , spate+triceps ??si inca o intrebare..de ex: bag brate joi si incep cu exercitiu de triceps unu de biceps ..si tot asa..combin un exercitiu de biceps cu unu de triceps sau invers.. fac maxim 2 sau 3 exercitii pt fiecare grupa. e bine ??

#58
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
1. Pentru ca in momentul in care faci anumite exercitii pentru piept, lucreaza si tricepsul. Astfel, dupa ce ai terminat pieptul, sunt de ajuns inca 2 exercitii pentru triceps. La fel si in cazul spate+biceps.
2. De ce sa le combini? Ca simti pompare? Cu aia si ramai. Ca sa cresti in masa musculara trebuie sa se produce ruperea fibrelor musculare, lucru imposibil de obtinut numai din exercitii de pompare.

#59
micuhogan

micuhogan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.02.2010

 GlobalMods, on 20th February 2010, 14:01, said:

1. Pentru ca in momentul in care faci anumite exercitii pentru piept, lucreaza si tricepsul. Astfel, dupa ce ai terminat pieptul, sunt de ajuns inca 2 exercitii pentru triceps. La fel si in cazul spate+biceps.
2. De ce sa le combini? Ca simti pompare? Cu aia si ramai. Ca sa cresti in masa musculara trebuie sa se produce ruperea fibrelor musculare, lucru imposibil de obtinut numai din exercitii de pompare.
:console:

e bun prog asta :
luni-piept
marti-spate
miercuri-picioare sau brate
joi- ce n-am facut miercuri
vineri -umeri si trapez

daca stii vreunu mai bun ascult:P! hmm.. si da legat de biceps si triceps combinat, simt ca pompeaza bine :D..o sa iti urmez sfatu si am sa lucrez mai intai triceps si dupa biceps sau invers...multumesc frumos pt ca rasp :D

#60
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
L: Piept+Trapez
M: Picioare
M: Spate+Umeri
J: Pauza
V: Biceps+Triceps.

#61
micuhogan

micuhogan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.02.2010

 GlobalMods, on 20th February 2010, 14:18, said:

L: Piept+Trapez
M: Picioare
M: Spate+Umeri
J: Pauza
V: Biceps+Triceps.

ms de prog ..cred ca o sa ma bag pe gfx-8 ..tu ce zici ?

#62
Sorin16

Sorin16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 24.08.2007
Salutare. Am 19 ani, 1.82 si 70 de kg si as vrea sa ma apuc si eu de sala, dar sunt incepator in acest domeniu. Fac o data pe saptamana la facultate, si as mai putea sa fac de 2-3 ori separat. Sfaturi de inceput, program, orice, sunt bine venite.

#63
kill_something

kill_something

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 01.01.2010

 micuhogan, on 20th February 2010, 13:53, said:

Nu inteleg, de ce multi dintre voi bagati piept+triceps sau spate+biceps ??normal nu e piept+biceps , spate+triceps ??si inca o intrebare..de ex: bag brate joi si incep cu exercitiu de triceps unu de biceps ..si tot asa..combin un exercitiu de biceps cu unu de triceps sau invers.. fac maxim 2 sau 3 exercitii pt fiecare grupa. e bine ??

Tricepsul poate fi lucrat cu pieptul sau umerii, cu bicepsul sau singur.

Edited by GlobalMods, 23 February 2010 - 20:32.


#64
bogdi_m

bogdi_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.02.2010
Buna ziua , as dori si eu cateva pareri in legatura cu un program de sala

Luni : Cardio + Abdomen

Marti : Brate

Miercuri : Picioare + (abdomen )

Joi : Piept

Vineri : Cardio + Abdomen

Sambata : Spate (optional ) nu as vrea sa fac si asta , dar cineva mia zis ca ar fi bine sa lucrez toate grupele

Treaba sta in felu' urmator ...am 18 ani , 1.85 si 79 de kg , practic fotbal de la 11 ani , nu vreau sa cresc in masa musculara (decat foarte putin, tonifierea si definirea ma intereseaza mai mult ) pt ca am deja un corp bine dezvoltat . As dori niste pareri in legatura cu programul de mai sus ,mie unul mi se pare destul de ok pt ce vreau eu , insa nu am mai practicat sala si nu stiu foarte multe despre .... Imi puteti da cateva sfaturi despre ce ar mai trebui sa fac ? daca e ok programul , daca ar mai trebui ceva sau sa mai scot ceva ... Multumesc

#65
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
Cardio cam mult, mai ales daca peactici si fotbalul. In loc de un antrenament de cardio, adauga unul de spate+umeri.

#66
bogdi_m

bogdi_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.02.2010
aha , dar in rest ar fi ok programul? ...ceva de reprosat ?

#67
catalintu

catalintu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 27.03.2007
as vrea si eu o parere despre urmatorul program ..

Luni: Piept
Marti:Biceps + Abdomen
Mierucir: Triceps + Picioare
Joi: Spate
Vineri: Umeri + Abdomen
Sambata: Pauza
Duminica: Pauza

m-am gandit sa fac asa pentru ca la piept si spate este mai mult de munca .. mai fac si sport ..fotbal , baschet...(nu profesional..in timpu liber) deci la picioare nu imi trebuie chiar asa mult .. si abdomenul vreau de 2 ori pe saptamana sa-l lucrez.... si am mai pus asa si pentru ca vreau ca si la biceps si triceps sa trag mai tare ..

#68
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
Picioare cu triceps e o combinatie proasta. Nu vei castiga nimic.

#69
catalintu

catalintu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 27.03.2007
te rog sugereaza-mi tu ce schimbari trebuie facute .. dar as prefera ca pieptul si spatele sa fie singure

#70
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009
Luni: Piept
Marti:Picioare + abdomen
Miercuri:pauza
Joi: Spate
Vineri:Biceps + umeri + triceps
Sambata: Pauza
Duminica: Pauza

Asta daca vrei neaparat sa faci si pieptul si spatele in cate o zi.

Edited by Cossmaa, 28 February 2010 - 20:55.


#71
spuser

spuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 05.11.2009
Buna , am un prieten care vrea sa vina si el la sala , el nu a mai facut sala deloc pana acum,  ce program trebuie sa ii dau de inceput ? Din cate imi aduc eu aminte eu prima saptamana de sala am facut toate grupele la fiecare antrenament , credeti ca e bine sa faca si el asa prima saptamana ? Dupa care ii voi da un program pe grupe

Edited by spuser, 09 March 2010 - 14:18.


#72
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 30.09.2005
Salutari

Sunt barbat, am 33 de ani 1.84 si 110 kg. As vrea sa dau jos 15-20 kg si m-am gandit sa postez si eu  programul meu, alimentatia si sa ma sfatuiti daca fac bine ceea ce fac sau nu. Pare cam mult ceea ce fac eu si mi-e cam frica sa nu stagnez in loc sa dau rezultate. De 3 ani de zile duc o viata foarte sedentara, adica 8 ore la servici stau in fata calculatorului, iar cand ajung acasa mai stau vreo 3 ore pe calculator dupa care in pat la televizor. In week-end la fel.
  De 3 saptamani am inceput sa merg din nou la sala , hotarat sa dau 15-20 kg jos dar nici nu vreau sa arat foarte slab ( stiu ca e inevitabil sa nu dai si din masa jos cand slabesti). Nu am mai fost la sala de mai mult de 10 ani ( am facut ca si orice adolescent din anii 90, 5 ani la sala-noi ziceam ca facem culturism dar nah..., deci ceva masa a mai ramas, dar predomina grasimea si o burta destul de mare acum). Acum fac antrenament de la ora 7 seara asa

Luni:
Bicicleta 45 minute-prioritar, stiu ca GlobalModes nu a recomandat sa se inceapa cu bicleta, dar aici e destul de aglomerat la ora 7 seara si nu mai prind liber-as vrea sa stiu si de ce nu e recomandat sa se faca cardio inainte de antrenamentul de forta
Piept: impins din culcat 4 Serii 8-10 repetari; impins la 45 grade 4 serii 8-10 repetari
Umeri: impins cu bara de la spate, 3 serii 8-10 R, in fata cu bara 8-10 R, fluturari cu gantere 8-10 R
Triceps: la helcometru 4 serii 8- repetari-aici ma gandeam ca e solicitat destul muschiul de la umeri si piept si e destul

Marti
Bicicleta 45 minute
Spate: Tractiuni la helcometru in fata sau spate 4-5 seri, 8 R; Helcometru tractiuni la burta sau cu gantera ( ramat parca ii zice) 4 serii 8 R
Biceps: cu bara dreapta 4 serii 8-10 repetari; cu ganterele alternativ, 4 serii 8-10 R

Miercuri liber

Joi la fel ca Luni
Vineri la fel ca Marti
Sambata si Duminica liber
Nu fac picioare , (nu imi place si am zis ca fac bicicleta destul) si nici abdomen
alimentatia.:
Am intrat pe site-ul Oneden si am calculat calorille pe zi, sunt aproximativ 1700-2000 . Am incercat sa iau de pe site aprox ce mananc eu in fiecare zi Pieptul de pui se mai schimba cu pulpe de pui la gratar sau piept de porc la gratar. cartofii se mai schimba cu orez, sau legume  . Am scos painea de tot din alimentati (fibrele am zis ca se iau din cereale, fructe)
Meniul meu aprox

                 Aliment                       Grame            Calorii           Proteine             Lipide              Carbohidrati               Fibre
mic dejun      Lapte 3,5% Milli           400                240              12                     14                      18
mic dejun      Fulgi de grau               250                 847.5           25                    2.5                    207.5                      30 -

ora 10           Banane                      200                178              2.2                     0.6                   45.6                       5.2

pranz          Piept de pui file,             200                252               50                    4                        2                          0
pranz          Piure de cartofi              250               282.5            5 1                   0.5                    42.3                       3.8 -

cina 6seara Piept de pui gatit              200               330               62                    7.2                       0                          0 -
cina  6 seara Cartofi fierti                   250                217.5           4.8                   0.3                        50.3                      5 -

TOTAL                                           1750gr           2347.5 Kal      161Prot              39.1Lipide            365.7 Carbo               44 fibre
Daca si voua vi se pare ca e cam aglomerat antrenamentul de mai sus , am vazut ca la multi li s-a recomandat sa faca

Luni piept cu triceps
Marti: umeri trapez
miercuri pauza
Joi: Spate cu biceps
Vineri: piciore cu abdomen
ar trebui sa ma apuc si eu de acest program + cele 45 minute de bicicleta la fiecare antrenament?
   Telul meu acum, este sa dau cat mai rapid 15-20 kg jos, daca se poate in mod armonios incat sa ramana si ceva masa musculara. M-ar ajuta sa sa imi ating scopul mai repede daca as lua L-carnitina sau creatina?
   Creatina stiu ca retine mai multa apa in corp deci ma gandeam ca ar fi mai buna L-carnitina. Nu imi influenteaza somnul daca iau la 18:30? adica isi pierde din efect pana la 23:30 cand ma culc?

Multumesc anticipat. Sper ca nu am dat prea multe detalii incat sa nu mai intelegeti nimic. O seara placuta

Edited by gealatu, 09 March 2010 - 21:39.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate