Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebare concediu medical

Program editare video

Montare tv pe perete

Partitionare mansarda
 Recomandare casti in ear

Upgrade placa video onboard la AT...

Sistemul de invatamant pe care sa...

Lanterna PNI Adventure F750 Green...
 Recomandare incalizre casa noua

Problema router ZTE F618V2 DiGi

Murder Mystery 2 (2023)

Recomandare Achizitie Autoclav
 Problema creare folder si sterger...

Impozit venituri inchiriere locui...

Infectie masea cu un perete ramas

Finisare placi OSB interior - ex...
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
3908 replies to this topic

#73
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
1. Nu e recomandat, mai ales bicicleta deoarece vor fii irigati in special muschii picioarelor, iar la partea superioara v-a exista un deficit de irigare al muschiului, care se traduce prin slabe progresii in cadrul antrenamentului. In plus, se poate intra in supra-antrenament, corpul fiind nevoit sa refaca prea multa musculatura.
2. Antrenamentul nu e prea ok. Dac-ar fii impartit pe 3 zile, te-ar ajuta mai mult. Ceva asemanator: L-Piept+Abdomen; M-Spate+Umeri; V-Triceps+Biceps.
3. Alimentatia e destul de buna pentru ce doresti.
4. In loc de bicicleta, parerea mea, e ca e mai bine sa alergi. Se consuma mai multe calorii asa.
5. Carnitina e mai buna, dar atentie ca e destul de energizanta si nu prea dormi noaptea de la ea.

#74
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 30.09.2005
Multumesc de raspuns, tocmai asta voiam sa aflu, daca risc sa intru in supraantrenament sau nu, nu m-am exprimat eu corect inainte
Atunci, o sa trec pe celalalt antrenament recomandat de tine si ma gandeam sa fac asa
Luni piept cu triceps+ 40 min bicicleta ( daca mai prind)
Marti: umeri trapez ( in loc de trapez cred ca bag abdomen sunt deficitar aici plus ca trapez intra si la umeri) + 40 min bicicleta

miercuri pauza

Joi:Spate cu biceps+40 min bicicleta
Vineri: 40 min bicleta +piciore cu abdomen-aici bag inainte bicicleta , ca daca fac picioare inainte sigur nu mai pot face cardio

Ti se pare mai ok asa? Am acelasi risc de suprantrenament? Dupa cum vezi insist pe mult cardio si alimentatie cat e cat cu calorii si carbo redusi pentru, telul meu este de a slabi ceva. Stiu ca alergatul da mai multe rezultate si mai rapide, dar in pe banda nu ma prea descurc si fac bicleta pana se mai incalzeste. Te rog un raspuns si aici si nu va mai stresez.
Multumesc inca o data

#75
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009
Mie mi se pare bine.

#76
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 30.09.2005
Cosma,
care, primul antrenament care il faceam pana acum sau ultimul care vreau sa il incep?

#77
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
O singura observatie. Poate ar fii mai bine sa nu faci bicicleta in ziua cu picioarele. Vor fii extrem de solicitati muschii.

#78
booogdan

booogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 07.01.2008
m-am apucat de sala si eu saptamana asta.
am destule kg in plus si mi s-a recomandat sa iau ceva aminoacizi.

ce program imi este recomandat si la ce ajuta aminoacizii?

multumesc!

#79
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009

View Postgealatu, on 10th March 2010, 18:06, said:

Cosma,
care, primul antrenament care il faceam pana acum sau ultimul care vreau sa il incep?
Ultimul care vrei sa-l incepi.

#80
mitzzzo

mitzzzo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.03.2010
Un program !? cate abdomene sa fac pe zii? cate flotari , a cate reprize !?

#81
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 30.09.2005
Majoritatea bicicletelor afiseaza pe display -cele care au- , nivelul  la care se pedaleaza( level1, level 2) , numar de kilometrii parcursi , bataile inimii, calorii consumate. In general, numarul caloriilor afisate ca se consuma sunt pe minut sau la 10 min, 20 min? Ca am observat ca , pe bicicletele care le avem la sala ( scrie ``TRUE`` pe ele, BANUIESC CA asta e firma) daca fac 45 de minute cu bicleta la 70 ROT/min, dupa 20 min incep sa ard 80-85 de calorii iar dupa 30 minute ajung la 120-130, daca raportez per minut asta inseamna ca in 20 minute ard 2000 calorii + in primele 25 in jur de 1200 calorii??!! mi se pare enorm. Instructorul nu a stiut sa imi raspunda daca caloriile consumate sunt pe minut sau pe o alta perioada de timp

Edited by gealatu, 11 March 2010 - 16:41.


#82
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010
Nu masoara bine.

#83
Aries(ro)

Aries(ro)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 22.03.2004
Ar trebui să-ți indice și numărul total de kilocalorii consumate pe durata întregului antrenament, ăla te interesează mai degrabă.
În rest, fix ce a zis Watami.

#84
gealatu

gealatu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 30.09.2005

View PostAries(ro), on 11th March 2010, 19:28, said:

Ar trebui să-ți indice și numărul total de kilocalorii consumate pe durata întregului antrenament, ăla te interesează mai degrabă.
În rest, fix ce a zis Watami.
mda, ma gandeam io, am pus o intrebare idioata scuze. dar dupa 45 de minute de pedalat, 9 Km, bataile inimii arata undeva media de 140,  doar 130 cal sa fi consumat? P de aia am si pus intrebarea...Aries, probabil e cum spui tu KILOcalorii dar aia nu e x1000? nu are cum sa fie nici 130000

#85
Aries(ro)

Aries(ro)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 22.03.2004
45 de minute cu 140 bpm media și doar 130 kcal? E cam puțin zic eu...
Sunt kilocalorii de fapt, ăștia ignoră chiar și pe unele produse (alimente) și scriu calorii în loc de kcal.
Oricum, poți încerca și alergarea pe bandă dacă tot ai posibilitatea, ar trebui să ardă substanțial mai multe calorii decât
bicicleta staționară.

Edited by Aries(ro), 11 March 2010 - 22:17.


#86
dodonline

dodonline

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.03.2010
Programul meu :
Ziua 1: Piept + Abdomen
Ziua 2: Spate + Lombari
Ziua 3: Umeri + Trapez
Ziua 4: Picioare
Ziua 5: Brate.
Dupa fiecare antrenament fac abdomene.
Miercurea si duminica pauza.

Ce parere aveti e bun programul?

#87
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,720
  • Înscris: 29.01.2008
In afara abdomenelor, da.

#88
tavi0110

tavi0110

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.03.2010
Salut.
Am 16 ani, 1.79 metri și 65 kg. Săptămâna viitoare încep sala.
Am câteva întrebări:
1) Ce program credeți că ar trebui să urmez?
2) Pentru mine ar fi recomandat un program de 3 sau de 4 zile pe săptămână?
3) Ce suplimente îmi recomandați pentru creștere în masă? Bugetul ar fi 100-150 lei pentru început.
Mulțumesc anticipat.

#89
tavi0110

tavi0110

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.03.2010
Antrenamentul ăsta este bun pentru mine?

Ziua 1: piept + biceps
Ziua 2: picioare + abdomen
Ziua 3: spate + triceps
Ziua 4: umeri + trapez

O zi antrenament, o zi pauză.

#90
kill_something

kill_something

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 01.01.2010
Da e bun !  :peacefingers:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate