Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kia Sorento e 4x4 tot timpul?
Last Updated: Aug 19 2010 13:46, Started by
Jack90
, Dec 15 2009 23:27
·
0
#19
Posted 27 June 2010 - 13:07
nu cred ca se face off-road la viteza mare, dar 40 km/h in treapta I inseamna o turatie cam mare, cred eu.
eu stiam ca pe teren dificil e bine sa ai turatie mica, dieselul avand cuplu suficient pentru asta. si nu vreau sa fac off-road, dar cand trec muntii pe la Lacul Rosu, ninge si e zapada pe carosabil, nu mi se pare ok s'o fortez doar in treapta I ca sa beneficiez de 4x4, awd, 4wd sau cum ii zice recunosc ca nu sunt specialist, de asta intreb si eu pe aici ce si cum uite ce zic australienii, desi poate tipul de tractiune difera pe piata de acolo: "Engine and transmission are transversely mounted. A full-time four wheel drive system (without low-ratio) is fitted: What is logically the "centre" differential is located beside the front axle differential. The gearbox drives the centre diff' whose output shafts drive the front axle diff' and a bevel gear taking drive to the rear. The torque split is 60:40, front:rear, which matches the Santa Fe's weight distribution. A viscous coupling linked to the centre diff' can send all of the torque fore or aft in case of a loss of traction at one end. (Steyr had a hand in the 4WD system.)" dar daca la viteze mai mari are acel 4x4 adaptiv de care zici tu, atunci mi se pare ok. eu intelesesem ca gata, dupa treapta I ramane 2x4 curat si atat Edited by proxtu, 27 June 2010 - 13:09. |
#20
Posted 27 June 2010 - 13:26
Poti sa o cumperi linistit, este mai mult decat suficienta pentru ceea ce doresti tu. O singura mentiune insa, sa ii cumperi cauciucuri adecvate, atlfel tot cuplul se transmite...frecarii pe zapada.
|
#22
Posted 19 August 2010 - 13:46
colo1966, on 4th March 2010, 15:54, said: Sunt posesorul unei Kia Sorento -model 2003 , diesel 103 Kw, cutie manuală, tip motor-D4CB-2497 cmc, originală, nemmodificată, netunată, etc.. Este vorba despre un fenomen care apare la mine si care nu stiu daca este normal. Descrierea fenomenului: Comutatorul pt. selec?ionarea tractiunii se afla pe AUTO) deci pt. traseu normal. Conducând pe suprafe?e unede ?i alunecoase cu preponderen?ă în treapta 2 ?i 3 când accelerez spre maxim, se aud ni?te pocnituri(niste sunete asemănătoare cu ?ăcăniturile ABS-ului atunci când frânăm pe suprafa?ă alunecoasă) la puntea spate(când ro?ile din spate sunt pe suprafa?ă alunecoasă) ?i la puntea fa?ă(când ro?ile fa?ă sunt pe supraf. alunecoasă) Pe suprafa?ă(uscată- cu aderen?ă bună ) fenomenul nu mai apare. Pe suprafa?ă alunecoasă fenomenul apare numai atunci când se accelerează puternic ?i ro?ile tind că piardă aderen?a. Mi-a spus un amic-nu foarte avizat că bănuie?te că ar exista un sistem antiderapare al ma?inii care atunci când ro?ile pierd aderen?a blochează respectivul diferen?ial sau decuplează transmisia pe acea punte- ceva de felul asta-însă nu-s lămurit clar. La voi se petrece fenomenul asta ? Sau o fi vreo defec?iune la mine(s-o fi uzat ceva) ? Atata timp cat masina e setata pe Auto ea va cupla/decupla 4x4 in functie de suprafata deci probabil de aici rezulta acele zgomote Edited by dbi, 19 August 2010 - 13:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users