Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Kia Sorento e 4x4 tot timpul?

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
nu cred ca se face off-road la viteza mare, dar 40 km/h in treapta I inseamna o turatie cam mare, cred eu.
eu stiam ca pe teren dificil e bine sa ai turatie mica, dieselul avand cuplu suficient pentru asta.
si nu vreau sa fac off-road, dar cand trec muntii pe la Lacul Rosu, ninge si e zapada pe carosabil,
nu mi se pare ok s'o fortez doar in treapta I ca sa beneficiez de 4x4, awd, 4wd sau cum ii zice :)
recunosc ca nu sunt specialist, de asta intreb si eu pe aici ce si cum :)
uite ce zic australienii, desi poate tipul de tractiune difera pe piata de acolo:

"Engine and transmission are transversely mounted. A full-time four wheel drive system (without low-ratio) is fitted:
What is logically the "centre" differential is located beside the front axle differential. The gearbox drives the centre diff'
whose output shafts drive the front axle diff' and a bevel gear taking drive to the rear. The torque split is 60:40,
front:rear, which matches the Santa Fe's weight distribution. A viscous coupling linked to the centre diff' can send
all of the torque fore or aft in case of a loss of traction at one end. (Steyr had a hand in the 4WD system.)"


dar daca la viteze mai mari are acel 4x4 adaptiv de care zici tu, atunci mi se pare ok.
eu intelesesem ca gata, dupa treapta I ramane 2x4 curat si atat :)

Edited by proxtu, 27 June 2010 - 13:09.


#20
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Poti sa o cumperi linistit, este mai mult decat suficienta pentru ceea ce doresti tu. O singura mentiune insa, sa ii cumperi cauciucuri adecvate, atlfel tot cuplul se transmite...frecarii pe zapada.

#21
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
multumesc pentru informatii :)

#22
dbi

dbi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.08.2010

View Postcolo1966, on 4th March 2010, 15:54, said:

Sunt posesorul unei Kia Sorento -model 2003 , diesel 103 Kw, cutie manuală, tip motor-D4CB-2497 cmc, originală, nemmodificată, netunată, etc..
Este vorba despre un fenomen care apare la mine si care nu stiu daca este normal.
Descrierea fenomenului:

Comutatorul pt. selec?ionarea tractiunii se afla pe AUTO) deci pt. traseu normal.
Conducând pe suprafe?e unede ?i alunecoase cu preponderen?ă în treapta 2 ?i 3 când accelerez spre maxim, se aud ni?te
pocnituri(niste sunete asemănătoare cu ?ăcăniturile ABS-ului atunci când frânăm pe suprafa?ă alunecoasă) la puntea spate(când ro?ile din spate sunt pe suprafa?ă alunecoasă) ?i la puntea fa?ă(când ro?ile fa?ă sunt pe supraf. alunecoasă)
Pe suprafa?ă(uscată- cu aderen?ă bună ) fenomenul nu mai apare.
Pe suprafa?ă alunecoasă fenomenul apare numai atunci când se accelerează puternic ?i ro?ile tind că piardă aderen?a.
Mi-a spus un amic-nu foarte avizat că bănuie?te că ar exista un sistem antiderapare al ma?inii care atunci când ro?ile pierd aderen?a blochează respectivul diferen?ial sau decuplează transmisia pe acea punte- ceva de felul asta-însă nu-s lămurit clar.

La voi se petrece fenomenul asta ?
Sau o fi vreo defec?iune la mine(s-o fi uzat ceva) ?


Atata timp cat masina e setata pe Auto ea va cupla/decupla 4x4 in functie de suprafata deci probabil de aici rezulta acele zgomote

Edited by dbi, 19 August 2010 - 13:48.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate