Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Persoana fizica vs. Orange
Last Updated: Jan 05 2010 23:42, Started by
Monkeyzuzu
, Dec 07 2009 22:29
·
0
#1
Posted 07 December 2009 - 22:29
Buna seara.Numele meu e Kibedi Ferencz si in urma cu 2 ani de zile am semnat un contract cu cei de la Orange.Dupa aproximativ 8 luni le-a cazut reteaua in zona in care locuiesc eu ( Cluj Napoca - Floresti ).Am facut zeci de reclamatii ca nu puteam sa sun nu puteam sa anunt ceva cand era de anuntat si etc.O data ce iti platesti facturile.. vrei sa si vorbesti.
Bun.Acu sa o luam asa, le-am zis ca daca nu se remedeaza problema in timp scurt refuz sa le mai platesc abonamentul.Mi s-a promis ca in timp de 3 zile va fi remediata ca se lucreaza.Nu a fost asa.Mi s-a trimis hartie de la EOS ca tre sa le platesc.. o suma de bani restanta la orange si etc, iar pe acea hartie am vazut o neregula la fel ca si pe contract.Numele meu nu este corect scris.Este scris fara litera Z de la sfarsitul prenumelui ( Ferencz ).Conteaza acest lucru.Incorectitudinea aceasta poate sa ma ajute la ceva. Va multumesc. |
#3
Posted 07 December 2009 - 22:58
Nu l-am semnat pe numele altuia, dar se pare ca respectiva domnisoara care a facut acel contract a uitat sa scrie numele meu corect. repet numele meu e Kibedi Ferencz iar in contract e Kibedi Ferenc lipseste o litera
|
#4
Posted 07 December 2009 - 23:41
Nu cred ca ii vei "prinde" cu litera omisapentru ca mai sunt si alte detalii de identificare.
Tu trebuia sa faci niste sesizari si sa pastrezi numarul de inregistrare al acelor sesizari. Apoi trebuia sa-i notifici cu un fax aducandu-le la cunostinta serviciile proaste conrm sesizarile facute mai devreme. Acum nu ai decat sa platesti sau sa te judeci cu ei. Daca zici ca nu a mers banuim ca nu s-au adunat cine stie ce sume, nu ? Later edit: 900ron dar pana la urma a mers ceva ceva orange-ul ala Edited by atupi, 07 December 2009 - 23:56. |
#5
Posted 07 December 2009 - 23:43
S-au adunat cam 900 de ron..., dar cand in contract nu e numele tau perfect trecut nu e o mica problema???
|
#6
Posted 08 December 2009 - 21:32
Nu are importanță, atât timp cât somația a venit la adresa ta și nu la alta!
După cât înțeleg eu, tu cam vrei să nu plătești factura și cauți să vezi dacă găsești vreo posibilitate? Ceva în genul unei chichițe avocățești care anulează pe formă un proces-verbal??? |
#7
Posted 10 December 2009 - 19:53
Deci hai sa ne intelegem.E perfect logic ca asta vreau, observ ca tu ai vre`o problema cu asta cumva? BUN am pus o intrebare.Nu e randu tau sa ma acuzi de ceea ce vreau sa fac.Mai bine taceai draq nu sa te bagi aiurea in seama.E o problema da? intr`un contract numele trecut incorect mi se pare o problema, daca tie`ti trece careva un 0 la sfarsitul unui lant de cifre... ti-as dori una ca asta sa vedem guritza ta ce-a mare mai bate atata din gura.E o chichitza domne drag.. o chichitza care ti`o doresc din adancul sufletului.
Daca este careva pe forumu asta atat de destept incat sa stie da un raspuns clar il rog sa`mi raspunda.Cat timp tot lameri deastia ca domnul copjob2000 exista va rog apucati-va de solitare. Va multumesc. |
#8
Posted 10 December 2009 - 21:49
Monkeyzuzu, on 10th December 2009, 19:53, said: Deci hai sa ne intelegem.E perfect logic ca asta vreau, observ ca tu ai vre`o problema cu asta cumva? BUN am pus o intrebare.Nu e randu tau sa ma acuzi de ceea ce vreau sa fac.Mai bine taceai draq nu sa te bagi aiurea in seama.E o problema da? intr`un contract numele trecut incorect mi se pare o problema, daca tie`ti trece careva un 0 la sfarsitul unui lant de cifre... ti-as dori una ca asta sa vedem guritza ta ce-a mare mai bate atata din gura.E o chichitza domne drag.. o chichitza care ti`o doresc din adancul sufletului. Daca este careva pe forumu asta atat de destept incat sa stie da un raspuns clar il rog sa`mi raspunda.Cat timp tot lameri deastia ca domnul copjob2000 exista va rog apucati-va de solitare. Va multumesc. Când ai ales să ceri părerea pe un forum despre o speță, ți-ai asumat și riscul de a primi unele răspunsuri care nu-ți sunt pe plac! Crezi că nu pot să îți răspund în mod similar cum ai făcut tu? Sau crezi că dacă faci așa ceva, vei scăpa de suma de plată? Asta ca să nu spun ca ceea ce vrei să faci este total ilegal și nimeni cu conștiință nu-ți va da un răspuns incorect care să te satisfacă! Sper să nu mai ai astfel de întrebări! |
#9
Posted 10 December 2009 - 22:00
Monkeyzuzu, on 10th December 2009, 19:53, said: Va multumesc. Nu conteaza ce țidula gresit redactata ti-au trimis ci realitatea ca ai o suma restanta, pe care trebuie sa o platesti.. Ca sa obtii ceva trebuie sa ataci firma care apelat la serviciile recuperatorilor. Te poti lega de faptul ca te obliga sa platesti niste servicii la care nu ai avut acces. Dar trebuie dovezi... |
#10
Posted 10 December 2009 - 22:09
Maresalul, on 10th December 2009, 22:00, said: Nu te ajuta cu nimic acea eroare. Cel mult amani deznodamantul. Nu conteaza ce țidula gresit redactata ti-au trimis ci realitatea ca ai o suma restanta, pe care trebuie sa o platesti.. Ca sa obtii ceva trebuie sa ataci firma care apelat la serviciile recuperatorilor. Te poti lega de faptul ca te obliga sa platesti niste servicii la care nu ai avut acces. Dar trebuie dovezi... Dacă deja speța a ajuns pe mâna "recuperatorilor" deja este vorba de neplata unei datorii timp de cel puțin 2 luni... Pe de altă parte, este vorba despre un furnizor de servicii de telefonie mobilă (despre care unii spun că ar fi primul, iar alții că al doilea, dar nu are importanță asta), iar problemele de proastă funcționare sau lipsă a acesteia nu cred că au durat mai mult de cîteva ore, maxim o zi....așa că, în urma unor discuții/negocieri, clientul privat de serviciile de telefonie mobilă ar fi obținut anumite beneficii/economii..., fapt pe care sunt sigur că nu l-a făcut! |
|
#11
Posted 12 December 2009 - 02:06
Daca erai baiat destept intrebai pe cineva si le faceai o adresa si invocai exceptia de neexecutare a contractului(atat timp cat ei nu isi ideplineau obligatia lor de a-ti asigura semnalul in zona ta, tu nu le mai plateai)
|
#12
Posted 05 January 2010 - 20:11
@copjob : Din moment ce omul declara ca a facut "zeci de reclamatii", ma indoiesc sa fi fost o simpla problema de cateva ore.
@Monkeyzuzu : Nu ti se stipuleaza prin contract ca vei avea semnal in zonele X sau Y, prin urmare lipsa semnalului acasa nu cred ca exonoreaza de la plata facturilor. Din cate s-a mai discutat pe aici, singura optiune ar fi fost sa inchizi telefonul de tot si sa ceri anularea facturii pe motivul ca n-ai consumat serviciul deloc. Am nimerit? |
#13
Posted 05 January 2010 - 23:42
daimon', on 5th January 2010, 20:11, said: @copjob : Din moment ce omul declara ca a facut "zeci de reclamatii", ma indoiesc sa fi fost o simpla problema de cateva ore. Asta spune el! Așa cum am spus, este cam greu de crezut faptul că o astfel de companie de telefonie mobilă ca Orange (unde nici nu lucrez și nici nu beneficiez de serviciile sale) a avut într-un astfel de importantă localitate din România probleme pentru o așa de mare perioadă de timp!!! Pe de altă parte, câte "zeci de reclamații" poți face în cele opt luni? Sau, este vorba de simple apeluri către 411, când nu poți apela sau să fii apelat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users