Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#3475
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

 ciprian_vladis, on 8th January 2012, 20:27, said:

Va multumesc domnule Alex .Atat am vrut sa stiu , raportul de transmisie si sistemul de ambreiaj. Imi cer scuze scuze pentru deranjul creat dar mi-ati fost de un real ajutor.

Ma bucur ca am putut ajuta!
Deranjul a fost o gluma;cit despre domnie,domnii nu fac agricultura,nu fac tractorase (proiecte) nici nu cumpara motosape :D.
Alex si atit :D
Bafta sa ai! :clapping:

#3476
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 12.01.2010

Quote

buna,da a fost un coleg care are loncin 75 si  a avut probleme la carburator.... plutitorul spart si mizerie multa in carburator....mie personal motorul nu mi-a facut figuri.....atentie la garantie ,si piese de schimb ,te taxeaza  de te rup in doua,a trebuit sa dau comanda la alt distribuitor pt. curele.....citeste citeva pagini in urma ,nu mai revin pe aceeasi tema pt. a nu parea prea plingacios.....in general motorul se comporta bine...pornirea o am mult mai usoara  ca la drujba stih...eu iti spun parerea ca utilizator,si aceasta poate diferi de cea a specialistilor...
eu sunt pacatosu'.problema era din cauza sitei din rezervor infundate.am vazut cateva motate(asa-i zice baietelul meu de 2 ani)cu ax melcat si cu motor honda ,si nu as da chinezoiu-lc 75- pe ele.parca dansau pe aratura .la intors-jale fara viteza inapoi .plus ca am vazut motoare si piese pt motoare in mai multe locuri care se potrivesc pe loncin, toate-s facute pe acelasi calapod.ma framanta ceva-cum putem face o foreza pt gropi la motatele noastre -am de plantat aproape 1000 de salcami iar dorei cu ziua gasesti dar parca esti la nunta cu ei -le cari bautura,mancare iar treaba mai putina-am cautat pe youtube si n-am gasit,prefer sa bag ceva bani intr-un burghiu decat sa caut oameni cu ziua

Edited by horia66, 08 January 2012 - 22:42.


#3477
lionBabylon

lionBabylon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.02.2007

 Oxigen1234, on 8th January 2012, 17:00, said:

@nicoretro - daca vrei si coasa si altele - iti trebuie pe surub melcat, unde gasesti Ruris, Szentkiraly si Robix... opinia generala e ca Robi ar fi cea mai fiabila. Cu mai multe viteze inclusiv inapoi nu e decat la transmisii pe curea sau pinioane, si astea nu ofera optiuni de cosit. Si eu vreau sa iau dar astept ofertele. La Dedeman e LC75 la 2000 RON si anul trecut a fost la oferta 1700 RON. Ai nevoie urgenta sa sapi pana la 1 februarie cand ies noile oferte?

@predrag80 - Vikingul tau nu mai e disponibil, Huskvarna e 2900ron si nu are decat 1+1 viteze (fara redusa) iar motorul e GX160, iar adevaratele motocultoare Bertolini & Honda sunt visuri.
Despre motoare un B&S de 205 cmc trebuie comparat cu Honda GX200 (nu 160) - ce ai alege? Eu personal as alege un GX200 chiar si copie, si copia are cilindru de fonta si ax cu came pe lant.

@lionbabylion - motocultorul 8001 seamana foarte mult cu Loncin75 196cmc mai ales la motor, fiarele sunt sudate putin diferit. "Decalux Partener VALEX este o societate de import-export, distribuitor scule electrice si unelte electrice, cu o bogata experienta, care activeaza in mod deosebit pe piata din Romania." - Slatina, Olt

Sanatate!

Multumesc mult !
Am aflat acum si cilindreea motorului la LC 750, chiar am incercat intr-o zi sa caut, dar nici net-ul nu mergea prea bine, si nu m-am lamurit.
Referitor la 8001 si LC 750, ar fi interesant daca are cineva asemenea utilaj, si poate exprima o parere, bazata pe experienta.

 crystachy, on 8th January 2012, 20:42, said:

buna,da a fost un coleg care are loncin 75 si  a avut probleme la carburator.... plutitorul spart si mizerie multa in carburator....mie personal motorul nu mi-a facut figuri.....atentie la garantie ,si piese de schimb ,te taxeaza  de te rup in doua,a trebuit sa dau comanda la alt distribuitor pt. curele.....citeste citeva pagini in urma ,nu mai revin pe aceeasi tema pt. a nu parea prea plingacios.....in general motorul se comporta bine...pornirea o am mult mai usoara  ca la drujba stih...eu iti spun parerea ca utilizator,si aceasta poate diferi de cea a specialistilor...

eu sunt pacatosu'.problema era din cauza sitei din rezervor infundate.am vazut cateva motate(asa-i zice baietelul meu de 2 ani)cu ax melcat si cu motor honda ,si nu as da chinezoiu-lc 75- pe ele.parca dansau pe aratura .la intors-jale fara viteza inapoi .plus ca am vazut motoare si piese pt motoare in mai multe locuri care se potrivesc pe loncin, toate-s facute pe acelasi calapod.ma framanta ceva-cum putem face o foreza pt gropi la motatele noastre -am de plantat aproape 1000 de salcami iar dorei cu ziua gasesti dar parca esti la nunta cu ei -le cari bautura,mancare iar treaba mai putina-am cautat pe youtube si n-am gasit,prefer sa bag ceva bani intr-un burghiu decat sa caut oameni cu ziua

Buna seara,
imi amintesc ca am citit undeva, tot pe acest forum, cred (erau si niste poze), relatarea unui coleg despre modul cum a sapat gropi pentru plantat pomi cu frezele, adica maruntind intii pamintul cu freza si apoi scotind doar cu lopata.
Cred ca intr-adevar este mult mai usor decit sapind la lopata.
Desigur, trebuie sa recunosc ca nu stiu ce fel de gropi trebuie la salcimi, dar, "forind" cu numai 2 freze, de ex., poate puteti executa niste gropi multumitoare.
Imi cer scuze, nu este o recomandare, nu stiu in ce masura ideea v-ar putea ajuta, eu doar am citat (din memorie) ceea ce am gasit in urma cu citeva saptamini pe forum.
Si, daca, totusi, ideea vi se pare utila, va rog (la schimb :rolleyes: ) sa imi spuneti ce parere aveti, in general, incl. garantie, despre LC 750, si daca ati recomanda acest motocultor. Multumesc!

#3478
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
@nicoretro: tu ti-ai format deja o opinie. Nu stiu de ce atunci ceri indrumari celorlalti si ma faci sa-mi tocesc tastatura aiurea. Diferenta de pret este intotdeauna motivata. Dupa cum spunea un frate drag care nu mai da tarcoale pe aici: "iti arat 2 motocultoare care arata la fel insa unul e mai scump cu 1000 euro decat celalalt.  Insa Romanul pe langa ca nu are un chior in buzunar face si pe desteptul". Si are dreptate. Nu exista un utilaj care sa le faca pe toate. Si mai ales bine. Ai frezat cu un asemenea utilaj sa poti spune ca acele kg sunt suficiente? Ai vazut la ce pret e cositoarea pentru motosapa Roby? Pai la banii aia iei un utilaj separat cu motor cu combustie interna. Dar, dupa cum am spus: domnia si prostia se platesc. Bafta!

@Oxigen1234: ca sa nu repet fraza de mai sus a aceluiasi frate te intreb de pretul unui motor Honda GX200. Dupa aceea tin sa spun ca eu vorbesc din experienta de cativa ani pe care o am cu Viking Vh540 (care acum nu se mai gaseste asa de usor insa exista alte marci care sunt construite pe acelasi principiu) si cu B&S seria 800 de 205cmc si 5,5CP. Nu vorbesc din auzite. Si inca ceva: daca te-as clona, crezi ca ar fi mai reusita clona ta decat tine? Atunci or fi si copiile motoarelor mai reusite decat un original. Bafta si tie.

#3479
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009
@lionBabylon
Mulțumesc de pont. Să văd cum am liber, mă duc direct la producător și poate reușesc să-ți dau mai multe amănunte

 predrag80, on 28th December 2011, 10:28, said:

@andrei_ci: Ai grija ca Jawa 250 nu are racire fortata. Si vei avea nevoie de racire fortata daca nu vrei sa calesti motorul.

@chirac: sper sa faci aceeasi oferta pe bursa. Si sper sa nu mai faci reclama aici. Nu de alta da poate vin si altii cu asa ceva si se alege praf de topicul acesta.


Nu răcirea este o problemă, ci faptul că nu știu cum să fac să aibă și mersul înapoi

#3480
horia100

horia100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 19.02.2011
Si, daca, totusi, ideea vi se pare utila, va rog (la schimb :rolleyes: ) sa imi spuneti ce parere aveti, in general, incl. garantie, despre LC 750, si daca ati recomanda acest motocultor. Multumesc!
[/quote]
in privinta usurintei in folosire nu am ce comenta.....de obosit nu te oboseste asa tare....si baiatul de 12 ani a mers cu el citeva minute si nu i-a pus probleme deosebite decit atunci cind freza pe loc ....are fratele unul nemtesc,vechi dar fata de al meu este greu de stapinit.....eu am 500 m2 livada si merge pina linga radacina pomului,cu talerul pus sa nu ranesc pomul......adincimea de 20cm se obtine relativ usor intr-o trecere sau 2 ,asta depinde de cit de tare e pamintul.....pornirea este usoara ,vara din prima o ia ,iar cind e rece  din prima sau a doua incercare....garantia daca nu aveti posibilitatea sa va plimbati cu motosapa sau service-ul agreat nu este din localitatea d-voastra o pierdeti ....inainte de a cumpara cititi cu atentie garantia,deoarece este specificat acest lucru si odata ce a-ti semnat  nici mama opc-ului nu poate sa va mai ajute.......stiu ce spun fiindca am rezolvat niste probleme cu opc-ul dar am avut toate actele in regula si au putut si ei sa ia masurile legale fara a fi contestati de agentul economic.....eu garantia am pierdut-o deoarece nu am fost la reviziile lor ....regret ca nu a fost un pligacios sa imi spuna lucrul acesta,iar vinzatorul nu ti-l spune.......este bine sa se faca publice practica acestor comercianti ca sa ne ferim de ei si sa ii cunoastem si evita....piese de schimb iau  de la alti distribuitori fiindca o-mac au preturi  nesimtite ca sa nu mai spun si atitudinea salariatilor fata de clienti....o atitudine de sfidare si sictir.....asta nu este o problema deoarece nu mai detin monopolul si gasiti piese si in alta parte..... este bine ca va intereseaza garantia ,consider ca in pretul dat pe produs trebuie sa se reflecte si raspunderea comerciantului privind calitatea acestuia si nu fuga prin diferite tertipuri de onorarea  eventualelor defecte ale produsului....

#3481
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
@andrei_ci: Nu cred ca poti face sa-ti iasa viteza inapoi direct din motor. Cred ca se poate face cu un inversor de sens. Poate te ajuta daca vezi cum functioneaza o cutie de viteze cu viteza inapoi si-ti vine o idee.

Edited by predrag80, 08 January 2012 - 23:49.


#3482
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011

 predrag80, on 9th January 2012, 00:02, said:

Atunci or fi si copiile motoarelor mai reusite decat un original.
Daca e adevarat ce se spune _aici_ - de vreo 2 ani B&S produce in China motoare clone Honda, si nu vechile motoare B&S. Sper ca tu sa ai un Vanguard facut de Daihatsu in Japonia, desi tare ma indoiesc.

Timeline
1982ish- Honda introduces the GX overhead valve lineup
1992- Kohler starts making the Command engine lineup
1996ish- Briggs goes to Japan and contracts Daihatsu/Mitsubishi to make Vanguard line.
1999-Briggs starts making intek line of engines
2002- International patents for GX engines runs out, cloners start making clones.
2008- Tecumseh goes bankrupt, drops out.
2010 Briggs and Kohler offer their own honda clone engines to meat low price point.

When the cloners clone an engine, they literally clone it...every shape and angle is replicated, so the clones look and function very similarly to Honda engines, thats why the Honda, briggs, and Kohlers look so similar.

In concluzie daca tot e sa fie clona - poate sa scrie si Loncin pe ea. Nu te-ai intrebat de ce Honda GX200 e mult mai scump decat B&S200?

Sanatate!

#3483
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Dar tu ai vazut o motosapa cu acel motor de Honda? Ca eu nu. Si la ce pret o fi? Cand cumperi o scula noua (de orice natura) nu cumperi numai scula ci si serviciile adiacente acelei scule. Eu am cel putin 6-7 service-uri B&S in fiecare oras din Romania. Loncin cate are? Eu vorbesc din experienta pe care o am de ceva ani cu B&S. Tu pe ce baza dai indrumari oamenilor? Si Mercedes se face si in Turcia iar Ford in Romania. Dar atata timp cat are acea garantie care urmareste sigla Ford, Mercedes, nu ma intereseaza unde e facut. Producatorul pune in joc reputatia lui seculara cu produsele lui. Nu spun ca Loncin e o marca proasta dar nici buna. Spun ca nu o pot recomanda pentru ca nu am nici o experienta cu ea. Aceeasi situatie este si cu Honda. Or fi bune insa eu nu am experienta cu ele. Insa cu B&S am. Eu cand mi-am luat motosapa am mers la cineva care lucra in sat cu Viking Vh 540 de cativa ani sa-l intreb ce probleme a avut sau neplaceri. Pe baza a ceea ce mi-a spus acel om m-am hotarat sa cumpar acea motosapa. Nu din auzite. De aceea o pot recomanda. Iar daca Viking a ales sa puna B&S seria 800 pe motosapele lui asta imi dubleaza increderea si siguranta unei investitii bine facute. Bafta sa aveti!

#3484
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Nu răcirea este o problemă, ci faptul că nu știu cum să fac să aibă și mersul înapoi
[/quote]
Salutare. dau si eu o parere. motorul de jawa pe care al ai are si cutie de viteze sau nu? bine ,asta depinde de ceea ce vrei sa faci - motosapa sau un fel de motocultor (fara priza de putere) . pentru motocultor ai putea atasa motorul cu tot cu transmisie la o cutie de viteze ( ai mai multe trepte de viteze + marsalier - 4 trepte de la cutia de masina si 4 de la motorul de motocicleta , deci  inainte ai multe .... 4*4 viteze si inapoi ai 4 viteze. am vazut ceva asemanator pe un site unguresc... transmisia de la cutia motorului de motocicleta la cutia de masina se face prin pinioane cu lant...

Attached Files



#3485
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
@andrei_ci: Eu totusi spun ca cel mai bun lucru ar fi, daca vrei sa faci o motosapa, sa te inspiri din motosapele care se faceau prin Timisoara la Electrometal cu motor de Mobra, sau chiar sa gasesti sa cumperi una si sa-i adaptezi un motor de Jawa 250. Cred ca ar fi un transplant bun. Si inca ceva: nu imi pot da seama daca acel motor e cu un piston sau cu 2. Daca e cu 2 atunci chiar trebuie sa ai mare grija la racire. Jawa a avut motoare nervoase, turate (in comparatie cu alte marci din acei ani)

#3486
nicoretro

nicoretro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 12.12.2011

 horia100, on 9th January 2012, 00:43, said:

garantia daca nu aveti posibilitatea sa va plimbati cu motosapa sau service-ul agreat nu este din localitatea d-voastra o pierdeti ....inainte de a cumpara cititi cu atentie garantia,deoarece este specificat acest lucru si odata ce a-ti semnat  nici mama opc-ului nu poate sa va mai ajute.......stiu ce spun fiindca am rezolvat niste probleme cu opc-ul dar am avut toate actele in regula si au putut si ei sa ia masurile legale fara a fi contestati de agentul economic.....eu garantia am pierdut-o deoarece nu am fost la reviziile lor ....regret ca nu a fost un pligacios sa imi spuna lucrul acesta,iar vinzatorul nu ti-l spune.......este bine sa se faca publice practica acestor comercianti ca sa ne ferim de ei si sa ii cunoastem si evita....piese de schimb iau  de la alti distribuitori fiindca o-mac au preturi  nesimtite ca sa nu mai spun si atitudinea salariatilor fata de clienti....o atitudine de sfidare si sictir.....asta nu este o problema deoarece nu mai detin monopolul si gasiti piese si in alta parte..... este bine ca va intereseaza garantia ,consider ca in pretul dat pe produs trebuie sa se reflecte si raspunderea comerciantului privind calitatea acestuia si nu fuga prin diferite tertipuri de onorarea  eventualelor defecte ale produsului....

Multumesc pentru informatiile impartasite, ma bucur ca mai sunt oameni care raspund on topic si chiar incearca sa ii ajute pe cei care au mai putina experienta in domeniu si vor sa achizitioneze o motosapa. Daca asa sta treaba cu partea de service... cade Loncin-ul...de-aia am fugit si de Ruris....mersul la service...calitatea serviciilor lasa de dorit..etc Cred ca raman la Robi.

@predrag80 imi cer scuze daca v-am suparat cu ceva. Nu era nevoie de ironii si raspunsuri ostentative, eu chiar incerc sa aflu mai multe info si sa impartasesc ceea ce am aflat pana acum cu ceilalti care sunt in situatia mea...

#3487
nicoretro

nicoretro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 12.12.2011
Pentru cei pasionati de inginerii...am gasit intamplator acest forum: http://www.tractorbo...ts.asp?TID=4797
Mai multe poze si filmulete cu gadget-urile inginerului german: http://s389.photobuc...orker1965/index

#3488
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009
@ciprian_vladis
Mulțumesc pentru poze. Dar cu asemenea cutie merge făcut doar un tractoraș, deoarece este prea lungă și nu merge pus transversal.

@predraq80

Motor de Jawa 250 este cu un singur cilindru. Modul de realizare a răcirii forțate este relativ ușor (am o schemă - dar acolo este pentru un tractoraș și nu pentru motosapă)

#3489
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 07.10.2011

 nicoretro, on 9th January 2012, 03:04, said:

Multumesc pentru informatiile impartasite, ma bucur ca mai sunt oameni care raspund on topic si chiar incearca sa ii ajute pe cei care au mai putina experienta in domeniu si vor sa achizitioneze o motosapa. Daca asa sta treaba cu partea de service... cade Loncin-ul...de-aia am fugit si de Ruris....mersul la service...calitatea serviciilor lasa de dorit..etc Cred ca raman la Robi.

@predrag80 imi cer scuze daca v-am suparat cu ceva. Nu era nevoie de ironii si raspunsuri ostentative, eu chiar incerc sa aflu mai multe info si sa impartasesc ceea ce am aflat pana acum cu ceilalti care sunt in situatia mea...

Chiar daca Robi e mai ieftin o sa dai mai multi bani pe piesele de schimb care sunt in medie cu 20% mai scumpe decat surorile Sventkiraly.daca tot esti hotarat la tipul asta de motosapa alege totusi de la Bronto.acelasi tip dar cu 100ron mai mult dar cu mult mai multe variante.Reductor la 400ron media,toate accesoriile mai ieftine si service-ul mult mai rapid.Raportul de vanzari fiind mai mare piesele de schimb sunt pe stoc la majoritatea service-urilor.Si nici de alea chinezesti nu ai dc sa te sperii.Sunt chiar reusite si piesele de schimb sunt chiar ieftine.un carburator este in medie 50-60 de ron fata de minim 150 cat sunt la motoarele de marca.Iar in curand va promit un site unde o sa aveti filmulete cu diagnosticarea problemelor si reparatiilor

#3490
horia100

horia100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 19.02.2011
Eu vorbesc din experienta pe care o am de ceva ani cu B&S. Tu pe ce baza dai indrumari oamenilor? Si Mercedes se face si in Turcia iar Ford in Romania. Dar atata timp cat are acea garantie care urmareste sigla Ford, Mercedes, nu ma intereseaza unde e facut. Producatorul pune in joc reputatia lui seculara cu produsele lui. Nu spun ca Loncin e o marca proasta dar nici buna.
BINE PUNCTAT....a devenit o practica la o serie de producatori sa se exchiveze de a asigura  garantia produsului....la firmele de prestigiu nu ai sa gasesti asa ceva.....este bine sa fie facute publice si poate scazindu-le vinzarile sa isi schimbe politica in privinta garantiilor.....toata lumea evita sa critice sau sa spuna ce probleme a intimpinat cu un produs sau o firma dar  rolul forumului este pe linga acela de a gasi niste solutii tehnice,sfaturi si acela de a ne feri de o serie de produse sau firme .....si este bine sa le cunoastem......inainte de a cumpara a devenit un obicei sa citesc intii informatii despre produsul dorit si apoi sa il cumpar....asta daca merita daca nu ma reorientez la ceva similar.....

#3491
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 07.10.2011

 horia100, on 9th January 2012, 09:50, said:

Eu vorbesc din experienta pe care o am de ceva ani cu B&S. Tu pe ce baza dai indrumari oamenilor? Si Mercedes se face si in Turcia iar Ford in Romania. Dar atata timp cat are acea garantie care urmareste sigla Ford, Mercedes, nu ma intereseaza unde e facut. Producatorul pune in joc reputatia lui seculara cu produsele lui. Nu spun ca Loncin e o marca proasta dar nici buna.
BINE PUNCTAT....a devenit o practica la o serie de producatori sa se exchiveze de a asigura  garantia produsului....la firmele de prestigiu nu ai sa gasesti asa ceva.....este bine sa fie facute publice si poate scazindu-le vinzarile sa isi schimbe politica in privinta garantiilor.....toata lumea evita sa critice sau sa spuna ce probleme a intimpinat cu un produs sau o firma dar  rolul forumului este pe linga acela de a gasi niste solutii tehnice,sfaturi si acela de a ne feri de o serie de produse sau firme .....si este bine sa le cunoastem......inainte de a cumpara a devenit un obicei sa citesc intii informatii despre produsul dorit si apoi sa il cumpar....asta daca merita daca nu ma reorientez la ceva similar.....


Eu ma ocup cu vanzarea lor cat si cu service-ul.intradevar motoarele de marca sunt mai bune decat astea chinezesti nu neg asta si nici nu am zis asa ceva dar nici astea chinezesti nu sunt deloc rele.probleme sunt la toate ca sunt totusi fiare.toate sunt cu calitati si defecte iar de multe ori pretul este cel mai mare defect altfel nu mai erau discutiile astea.

#3492
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

 nicoretro, on 9th January 2012, 06:17, said:

Mai multe poze si filmulete cu gadget-urile inginerului german: http://s389.photobuc...orker1965/index
Genial neamtul, m-a lasat fara cuvinte.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate