Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#685
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 22.12.2015
Oameni buni, celor de  la quickmobile  le-a  scazut  considerabil, cifra de  afaceri  in  2015  comparativ  cu  2014. La fel si profitul .
Am mentionat  cifrele  citeva pagini  mai  inainte.
Oare  si  forumul de fata a contribuit la aceasta ?
Mari  pungasi  si neseriosi, bine ar fi sa dispara de pe  piata.
Sint si alte variante mai bune.

#686
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Le uram disparitie rapida, cine vrea telefoane fara garantie are ebay/aliexpress si alte asemenea la dispozitie. Cel putin atunci cind cumperi de acolo iti asumi faptul ca n-ai garantie, si aia e.

#687
arigo

arigo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 06.11.2006

View PostService-Return, on 22 septembrie 2016 - 08:30, said:

Buna ziua,
Ne bucuram ca ati ales Quickmobile pentru achizitiile anterioare, cu care nu ati avut probleme.
In ceea ce priveste solicitarea dvs trimisa ieri, 21 septembrie 2016, ora 15:09 pe adresa [email protected], ati fost contactat de unul dintre colegi pentru retrimitere in service.
Produsul dvs a fost testat de Service-ul Autorizat Partener (SAP) in tocmai referitor la defectul reclamat. In urma acestei operatii, terminalul a fost testat din nou iar defectul nu s-a manifestat, terminalul fiind adus in stare de conformitate.
Deoarece produsul sustineti ca prezinta acelasi defect, in cel mai scurt timp va sosi un curier care va va ridica coletul si il vom trimite catre un alt SAP, iar intre timp veti fi contactat de un coleg de la Costumer Care.

Pentru orice alte nelamuriri sau alte intrebari legate de functionalitatea dispozitivului dvs, va rugam nu ezitati sa ne contactati.
Cu drag,
Echipa Service–Return.com

Nu am avut probleme ca nu a fost nevoie sa apelez la service.
Terminalul nu are cum sa fie adus la starea de conformitate prin testare!!! Mai las-o odata pe asta..
Un produs se aduce la starea de conformitate prin remedierea problemei care il face neconform.
De la data cand a fost semnalata lipsa de conformitate pana la data de azi sunt mai mult de 15 zile, timp in care produsul a fost dintr-o eroare trimis inapoi la mine iar apoi cerut iarasi pt servisare.

Din pacate dupa ce am inteles cum functioneaza lucrurile cu voi, ma vad nevoit sa avertizez publicul, compania pentru care lucrez si autoritatile despre problema aceasta.
Produsele vandute de voi nu sunt aduse pe canale oficiale in UE, si prin urmare nici garantia de conformitate nu este acoperita de producator, iar din acest motiv voi nu puteti sa cooperati cu nici un service autorizat de producator.
"Service-ul" pe care il oferiti voi nu poate fi decaut unul inhouse, fara autorizare din partea producatorului sau expertiza necesara aducerii la starea de conformitate a unui produs neconform.

#688
Apocalips

Apocalips

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.06.2007

View Postarigo, on 27 septembrie 2016 - 19:00, said:


Nu am avut probleme ca nu a fost nevoie sa apelez la service.
Terminalul nu are cum sa fie adus la starea de conformitate prin testare!!! Mai las-o odata pe asta..
Un produs se aduce la starea de conformitate prin remedierea problemei care il face neconform.
De la data cand a fost semnalata lipsa de conformitate pana la data de azi sunt mai mult de 15 zile, timp in care produsul a fost dintr-o eroare trimis inapoi la mine iar apoi cerut iarasi pt servisare.

Din pacate dupa ce am inteles cum functioneaza lucrurile cu voi, ma vad nevoit sa avertizez publicul, compania pentru care lucrez si autoritatile despre problema aceasta.
Produsele vandute de voi nu sunt aduse pe canale oficiale in UE, si prin urmare nici garantia de conformitate nu este acoperita de producator, iar din acest motiv voi nu puteti sa cooperati cu nici un service autorizat de producator.
"Service-ul" pe care il oferiti voi nu poate fi decaut unul inhouse, fara autorizare din partea producatorului sau expertiza necesara aducerii la starea de conformitate a unui produs neconform.
Sunt total de acord cu tine. Cred ca cu totii am dori raspuns la aceste acuzatii!

#689
arigo

arigo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 06.11.2006

View Postarigo, on 27 septembrie 2016 - 19:00, said:

Nu am avut probleme ca nu a fost nevoie sa apelez la service.
Terminalul nu are cum sa fie adus la starea de conformitate prin testare!!! Mai las-o odata pe asta..
Un produs se aduce la starea de conformitate prin remedierea problemei care il face neconform.
De la data cand a fost semnalata lipsa de conformitate pana la data de azi sunt mai mult de 15 zile, timp in care produsul a fost dintr-o eroare trimis inapoi la mine iar apoi cerut iarasi pt servisare.

Din pacate dupa ce am inteles cum functioneaza lucrurile cu voi, ma vad nevoit sa avertizez publicul, compania pentru care lucrez si autoritatile despre problema aceasta.
Produsele vandute de voi nu sunt aduse pe canale oficiale in UE, si prin urmare nici garantia de conformitate nu este acoperita de producator, iar din acest motiv voi nu puteti sa cooperati cu nici un service autorizat de producator.
"Service-ul" pe care il oferiti voi nu poate fi decaut unul inhouse, fara autorizare din partea producatorului sau expertiza necesara aducerii la starea de conformitate a unui produs neconform.

Si sa fie si mai frumos, astazi cand am primit smartwatch-ul, avea niste zgaraieturi pronuntate in zona portului de incarcare...presupun de la o incercare de a curata contactele cu un obiect abraziv...(smirghel de ex)...Posted Image

Attached Files



#690
BlackyOne

BlackyOne

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 02.06.2016
Salut ! Mi-am comandat un Asus zenfone 2 de pe quickmobile insa cred ca ar fii o problema....
https://www.quickmob...ram-140899.html

Este la pretul de 1049 de lei si spune ca are asa- 32gb memorie interna , 4G ram si un procesor de 1,8Ghz
Treaba sta in felul urmator- modelul acela e pe argintiu insa daca selectez alta culuare desii e acelasi telefon , imi baga alt model la 850 de lei cu 32gb spatiu si 2G ram , intrati sa vedeti ca daca slectati de exemplu pe Rosu , va descrie alt telefon
Pe langa asta ,din ce am observat telefoanele de genul asta au 2,3Ghz iar pe site la ei scrie 1,8Ghz(chiar este si de 1,8 sau au facut ei vreo manarie?)

Credeti ca au pus telefoanele de genu ala pentru a da teapa sau ceva?Adica nu vreau sa comand 1,8Ghz 32 gb si 4 g Ram si sa primesc altul cu jumatete din caracteristici+ CA AU SUNAT AZI CA O SA VINA COMANDA IAR CAND AM SUNAT INAPOI DUPA CATEVA ORE NU-MI MAI RASPUNDEAU (DESII ERA ORA 5 DUPAMIAZA SI AU PROGRAM PAN LA 6 )

#691
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Au specificatiile alea numai pe argintiu, daca il vrei asa il iei, daca nu, nu.

Asus zenfone 2 vine in doua modele, deci ori au gresit la RAM, ori au gresit la frecventa, vorbesti cu ei si ii intrebi. Sau, si mai bine, eviti sa cumperi de la quickmobile.
Quad-core 2.3 GHz (4 GB RAM model)
Quad-core 1.8 GHz (2 GB RAM model)

#692
gabitec

gabitec

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.01.2007
Salut, am facut o precomanda pe 23 Septembrie 2016 la un iPhone 7 Jet Black de 256GB.

Din pacate, dupa ce am achitat integral suma, am vazut ca livrarile incep din Noiembrie.

Am facut putin research si am vazut ca este o problema la nivel mondial cu stocurile, insa de cateva zile am observat ca mai in toate magazinele au inceput sa fie stocurile refacute mai putin aici.

As dori sa renunt si sa imi cer banii inapoi, credeti ca ar fi o alegere inteleapta? Sau mai merita sa mai astept (cine stie cat?)? .

Edited by gabitec, 05 October 2016 - 12:31.


#693
aproduv

aproduv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 22.09.2016

View Postgabitec, on 05 octombrie 2016 - 12:31, said:

Salut, am facut o precomanda pe 23 Septembrie 2016 la un iPhone 7 Jet Black de 256GB.

Din pacate, dupa ce am achitat integral suma, am vazut ca livrarile incep din Noiembrie.

Am facut putin research si am vazut ca este o problema la nivel mondial cu stocurile, insa de cateva zile am observat ca mai in toate magazinele au inceput sa fie stocurile refacute mai putin aici.

As dori sa renunt si sa imi cer banii inapoi, credeti ca ar fi o alegere inteleapta? Sau mai merita sa mai astept (cine stie cat?)? .

Nu cred ca vei primi banii inapoi. Nu stiu daca Quick Mobile este importator oficial Apple dar pe site-ul Apple Romania nu e trecut la importatori oficiali asa ca tu decizi.
In urma problemelor mele eu nu mai sfatuiesc pe nimeni sa mai ia echipamente electronice decat de la importatori oficiali deoarece produsele sunt facute pentru piete diferite
si automat functioneaza diferit iar daca ai probleme de garantie pe cale oficiala nu te poate rezolva nimeni iar service-ul lor nu scrie nicaieri de cine este autorizat.

#694
aproduv

aproduv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 22.09.2016

View Postaproduv, on 22 septembrie 2016 - 12:54, said:

Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016.
Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent.
L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata.
Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service.
Am trimis la [email protected] o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind:

Iti multumim pentru mesaj.
Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la [email protected] daca ai intrebari.
Speram sa se rezolve problema curand.

O zi faina,
Echipa QuickMobile


In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei.
Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma.

Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei.
Trageti voi concluziile.

Dragi colegi de forum
Dupa ce am trimis telefonul pentru a patra oara in service in data de 26.09.2016, in data de 03.10.2016 primesc urmatorul mail

" Buna ziua,

Va multumim ca ati apelat la Service Return
Produsul dumneavoastra inregistrat cu fisa service: EKQ-138464 urmeaza sa fie inlocuit cu un produs nou cu minim aceleasi specificatii, deoarece acesta nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul autorizat.
Urmeaza ca in cel mai scurt timp posibil sa fiti notificat in vederea inlocuirii.

O zi frumoasa in continuare,
Service Return "

Cerand o solutionare cat mai ugenta a acestei probleme deoarece din 217 zile de cand am achizitionat produsul 36 de zile acest produs mai mult a stat in sercvice si pe drum am primit urmatorul raspuns:

"Buna ziua,
Va multumim ca ati apelat la Service Return.
Termenul maxim de solutionare al produsului este de 15 zile de la receptionarea produsului.
Acesta urmeaza sa fie inlocuit, service-ul autorizat partener urmand sa emita o recomandare de inlocuire in cel mai scurt timp posibil.
Dumneavoastra veti fi notificat in privinta acestei recomandari, in asteptarea unui raspuns.
Cu stima,"

Eu am contactat si Sony Romania iar raspunsul lor scris a fost ca produsul nu a fost vandut pentru piata din Romania (sau CE) si ca nici Quick Mobile si nici Service Return nu sunt importatori oficiali si nici service autorizat de ei in Romania.

Ce va mai pot spune este ca toate discutiile nu se pot purta decat pe mail deoarece la tel de la Quick Mobile nu raspunde nimeni iar la Service Return pretul este 1.5 Euro/min fara TVA.

Va las pe voi sa trageti concluziile daca acest furnizor este sau nu de incredere eu doar prezentand fapte reale care pot fi demonstrate cu mailuri.

#695
gabitec

gabitec

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.01.2007

View Postaproduv, on 05 octombrie 2016 - 14:08, said:

Nu cred ca vei primi banii inapoi. Nu stiu daca Quick Mobile este importator oficial Apple dar pe site-ul Apple Romania nu e trecut la importatori oficiali asa ca tu decizi.
In urma problemelor mele eu nu mai sfatuiesc pe nimeni sa mai ia echipamente electronice decat de la importatori oficiali deoarece produsele sunt facute pentru piete diferite
si automat functioneaza diferit iar daca ai probleme de garantie pe cale oficiala nu te poate rezolva nimeni iar service-ul lor nu scrie nicaieri de cine este autorizat.

Ce-i drept cand veni vorba de garantie m-am gandit ca totusi iPhone sunt incluse in cea internationala de 1 an unde te duci la Noumax sau iStyle si ti-l ingrijesc sau schimba.

Ce ma framanta e sa ma amane si mai mult in ritmul in care se misca, iar de anulat o sa dau maine un telefon sa vad cu ce imi fac ziua mai frumoasa.

#696
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nu mai e internationala, daca nu-i model pentru europa, ciuciu garantie!

#697
gabitec

gabitec

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.01.2007

View Postdan78rom, on 05 octombrie 2016 - 22:31, said:

Nu mai e internationala, daca nu-i model pentru europa, ciuciu garantie!

Ah, serios? Inseamna ca numai avantaje am.

Nu stiu daca mai apelez vreodata in viata la Quickmobile. Era bine daca primeam macar un ETA pentru telefon...

"Din noiembrie" poate sa insemne si ianuarie...

#698
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Eu ti-as recomanda sa-ti anulezi precomanda, si sa il comanzi de la istyle, noumax, sau operatori.

#699
Alex-Neagu

Alex-Neagu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 06.01.2009
Quickmobile sunt niste tepari. Am comandat o husa de piele pentru iPhone 7 plus de la Mujjo. Am primit-o, insa am observat ca pe margine calitatea finisajelor lasa de dorit. In max 1 ora am facut solicitare de retur, a venit curierul sa o ia si astazi ce mesaj primesc:

"Buna ziua,
Va multumim ca ati apelat la Service-Return.com.
In urma verificarilor facute de catre colegii de la departamentul retur va informam ca produsul dvs a fost refuzat cu urmatoarea constatare:
Produsul nu se afla in starea de la vanzare prezinta urme de uzura in interiorul husei.
In folderul atasat, va rog sa gasiti pozele pentru produsul Husa Capac Spate Piele Negru Apple iPhone 7 Plus , trimis la retur cu fisa DMU-4682.
Pentru orice alte nelamuriri sau alte intrebari , va rugam nu ezitati sa ne contactati.
Cu drag,
Echipa Service–Return.com!"

Husa a stat pe telefon fix 5 minute dupa care am pus-o la loc in cutie.

Nu comandati online la ei. Nu respecta prevederile legii in ceea ce priveste retururile.

#700
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
"Cu drag" :))

#701
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 22.04.2013
stie cineva de pe ce piata sunt aduse produsele apple?
Mi am comandat un ipad 2 air ...garantie e tot la service ul lor fenomenal? Am inteles ca nu se ocupa cu produse apple
Stie cineva daca au garantia internationala? Multumesc!

#702
msmihai

msmihai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,271
  • Înscris: 02.09.2006

View Postmegastorm, on 25 noiembrie 2016 - 16:13, said:

stie cineva de pe ce piata sunt aduse produsele apple?
Mi am comandat un ipad 2 air ...garantie e tot la service ul lor fenomenal? Am inteles ca nu se ocupa cu produse apple
Stie cineva daca au garantia internationala? Multumesc!

Service-ul lor nu repara in niciun caz ci doar filtreaza produsele. Asadar, daca ai urme de lovituri/zgarieturi, o sa-ti anuleze garantia chiar daca defectul reclamat de tine tine de cu totul altceva si poate intr-un service Apple ar fi fost solutionat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate