Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#649
gab__91

gab__91

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.08.2016

View Postgab__91, on 11 august 2016 - 15:38, said:

Maine trimit si eu telefonul in garantie. Fraiera de mine a uitat de cele 14 zile de retur. Il trimit in garantie si ii fac poze inainte sa am dovada ca e in perfecta stare.Din ce am citit (evident trebuia sa citesc abia acum..) e clar cata seriozitate au asa ca presimt ca se vor alege cu inca o reclamatie si de la mine! As vrea sa le acord si acum prezumtia de nevinovatie si sa cred ca se va rezolva repede dar dupa tot ce am citit imi e imposibil! Concluzia: prima si ultima comanda!
Pana la urma nu am mai trimis telefonul in garantie. Am gasit in sfarsit un incarcator care sta bine in telefon si s-a rezolvat problema. De telefon sunt multumita..asta era singura nemultumire..incarcatorul original + inca unul pe care l-am incercat nu stateau bine, imediat cum il miscam putin nu mai incarca :-)

#650
ro_johnny

ro_johnny

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 28.03.2005
Ieri am constatat cu stupoare ca exista quickmobile si in Constanta (in City Park Mall).
Dupa ce m-a abordat fata de acolo, am inceput sa ii zic de problemele cu garantia.
Ea nu stia nimic, auzise ceva in trecut dar zicea ca ar fi ok acum.
Deh, ce sa zica si ea...

#651
Alin0702

Alin0702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.08.2016
Citesc si ma minunez..cum o problema de 7-8 ani este inca nerezolvata si oamenii nu inteleg...

Am ceva experienta in acest domeniu de cativa ani si sper sa va pot ajuta cu mici sfaturi care poate va vor salva de batai de cap si bani aruncati

- Daca doriti telefoane OnePlus, Xiaomi, Oppo, Letv sau alte branduri de gen...daca le achizitionati din RO..majoritatea vor fi de la Quickmobile , irelevant ca le vedeti pe emag, altex, cel, garage, flanco..etc..quickmobile sunt distribuitori si vand mult in majoritatea magazinelor online si retail din RO, deci daca va doriti asemenea brand-uri 90% aveti sanse sa fie de la quick, daca nu este de la quick tot la un service dubios va fi avand in vedere ca nu au reprezentanti oficiali in RO..si sanse sa va poata rezolva garantia pe bune..sunt destul de micute...deci aici puteti economisi timp si nervi si probabil si ceva banuti daca le achizitionati direct din afara tarii, site-uri sunt nenumarate, exemple o gramada aici pe forum si metode de a lua din State sau China sau direct din magazinele din Uniune.

-Daca va doriti telefoane "varf de gama"  (in general android) S5, S6, S7, One M8/M9 Dual Sim sau orice dual sim zona high mid range...vor fi telefoane destinate continentului Asia sau Africa, niciodata Europei, deci ori sunt importate de quick ori de alti dubiosi...si garantie de la producator nu exista...deci sunteti mai castigati din nou..daca vi le importati singuri fara garantie...sau va asumati riscul...de a le lua din RO (din pacate exista mici diferente de calitate si cele de asia au tendinta sa cada mai usor), la fel de mentionat ca le veti gasi prin tot online-ul si retail-ul...deoarece..repet...quickmobile = distribuitori mari in RO...macar faceti o economie de 3-400 ron si va scutiti de batai de cap...

-Daca doriti telefoane din piata europeana, verificati data de lansare in Europa chiar daca sunt deja afisate ca disponibile la quick sau emag sau flanco, altex, etc...garage, cel..evomag.....un simplu google e suficient..sau un search in site-ul producatorului vis a vis de disponibilitate in europa. Acum majoritatea producatorilor ofera garantie europeana 24 de luni valabila si in RO, deci chiar daca sunt afisate inainte de data lansarii oficiale in RO..e posibil sa fie deja lansate in EU (se iau in considerare doar tarile din UE), deci verificati cu vanzatorul macar sa fie importat din EU (Gasiti pe gsmarena codurile de produs pentru fiecare continent)

Sper ca v-am fost de ajutor

#652
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Foarte bine punctat!Din pacate romanul niciodata nu o sa inteleaga acest mod de abordare!Ieftin sa fie si daca se poate chiar gratis!

#653
niku2

niku2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.09.2007
Buna am avut si eu o experienta cu Service Return, cei care sunt contractati de Quickmobile. Aici am deschis un topic:
http://forum.softped...lus-3-vs-lg-g5/
Odata cu telefonul LG G4 H818N am platit extra, Service express, adica se rezolva problema de service in cel mult 5 zile lucratoare. Nu a fost asa, in sensul ca au oferit la inlocuire alte telefoane decat ce as fi dorit si s-a lungit aproape 2 saptamani. Am depus plangere la ANPC, insa telefonul a fost luat pe PFA si dupa cateva zile cand am amintit despre garantii cu un coleg, am realizat ca nu pot recupera banii. Asa ca am reinceput corespondenta pe mail cat si pe telefon...
In final s-a terminat cu bine, in sensul ca mi-au inlocuit telefonul cu Samsung Note 5 nou, cu garantie 2 ani desi initial refuzasem telefon Samsung. Aceasta a fost cea mai buna oferta a lor si am acceptat dupa 3 saptamani de stres.

#654
Red666

Red666

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.08.2016
Salut , am comandat acum o săptămana pentru prima data de pe acest site un Apple WATCH im valoare se 3500 RON si am fost extrem de surprins plăcut de rapiditatea si seriozitatea din staff ul lor .Cand am cumpărat watch ul am selectat împachetare premium im valoare de 50 lei care include hârtie parfumata si o cutiutaa superba neagră cadou .RECOMAND acest site !5*****

#655
isav

isav

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.06.2007
50 lei o hartiuta parfumata?. Cam scump.
Asta e reclama sau vrei sa te dai mare ?.

#656
Alin0702

Alin0702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.08.2016

View Postisav, on 25 august 2016 - 17:26, said:

50 lei o hartiuta parfumata?. Cam scump.
Asta e reclama sau vrei sa te dai mare ?.

isav, ca servicii si profesionalism chiar sunt ok oamenii aia, produsele in general sunt ok chiar daca-s pentru asia, ei au probleme post vanzare...:) ca...na...marfa asia...costuri mari cu garantiile...(Apple in general e safe...le cam rezolva service-urile autorizate 12 luni chiar daca sunt de asia)

Spor

#657
Zebulon

Zebulon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 20.06.2008
Salutare,doresc sa imi cumpar un zte axon 7,care inca nu a aparut spre vanzare in europa,pe nici un amazon.Ma rog,pe amazon uk de fr it es este indisponibil,doar pe .com e disponibil la 400$ dolari,nu il pot importa de acolo pt ca nu il livreaza in Romania

Avand in vedere ca quickmobile au ceva telefoane ZTE spre vanzare deja,intuitia imi zice ca in viitor o sa vanda si axon 7,pe care vreau sa-l cumpar.

Intrebarea mea este?Sa-l cumpar daca apare spre vanzare la ei?
Daca da,la ce sa am grija?
Pentru ca imi este cam frica sa-l cumpar de pe amazon,s-ar putea sa fie mai scump,plus costurile cu transportul,si ca nu stiu decat engleza,si de cand cu brexitul au bubuit preturile,plus ca nu prea livreaza multe telefoane amazon uk in romania.Deci QM ar fi primul pas in a obtine telefonul asta pe ruta "safe".

Merita sa comand de la quick?
Sau pot lua un oneplus 3,ca vad ca e disponibil acuma.Acelasi lucru,la ce lucruri sa fiu atent cand il cumpar?

nu prea as vrea sa dau comanda de zte axon 7 din china sau nu mai stiu de unde,pt ca in caz ca am probleme cu garantia nu stiu cum sa procedez.

Deci,un sfat mai amanuntit,va rog?

#658
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Atâta timp cât înțelegi că nici la ei nu ai garanție, ești OK. Dacă acum, după ce ai văzut că, în 36 de pagini de forum, oamenii se plâng că le-a fost refuzată garanția, tu cumperi și apoi spui că nu știai că nu ai garanție, tu ești de vină.

Cumpără telefonul, ia-i o husă și fii fericit.

#659
timi4

timi4

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 20.05.2008
Experienta mea cu acest QuickMobile a fost una extrem de neplacuta (mai precis serviciul de garantie).

Am trimis un telefon OnePlus2 in garantie pentru ca se incalzea foarte tare si se stingea dupa aproximativ 2 minute. Dupa ce am urmat toti pasii necesari predarii in garantie telefonul a fost reparat. L-am primit inapoi cu un surub lipsa si un surub alb diferit de cel original. Deasemenea nici butonul de 'alert slider' nu mai functiona. Aveam nevoie de telefon si pentru ca si asa statuse aproape 2 sapt in service am hotarat ca il trimit din nou in service de indata ce ma pot lipsi de el din nou pentru aceeasi perioada.

Cand l-am trimis a doua oara (zilele trecute), in partea de constatare, cei de la Service Return (serviciul quickmobile de garantie) au facut urmatoarele constatari:

Buna ziua,


Va multumim ca ati apelat la Service Return!


Produsul dumneavoastra inregistrat cu fisa service: ------ nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta indicator umiditate activat, buton slider deteriorat, produsul a suferit contacte cu lichide ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestori factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1416 lei  + T.V.A. (transportul fiind inclus) care presupune inlocuire placa de baza, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.

Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la [email protected]


In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.


In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, fara nici un cost din partea dumneavoastra.

În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.

Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa [email protected]

Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la [email protected]. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).

Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte plus taxa de 299 lei, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.

Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.

Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.


Motivele invocate de mine pentru trimiterea in garantie au fost ca butonul de alert slider nu functioneaza iar telefonul se incarca foarte greu (toate astea au aparut dupa ce l-am primit din garantie, dupa prima "reparatie"). Am refuzat evident repararea telefonului si am solicitat expedierea acestuia.

Telefonul a fost pastrat in cele mai bune conditii, a fost tot timpul tinut in husa.

Pentru cei care doriti sa cumparati de la QuickMobile ganditi-va foarte bine, serviceul autorizat poate sa invoce orice motiv pentru a evita repararea telefonului desi aceste probleme au fost cauzate de serviceul lor in prima "reparatie".

#660
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Observ ca băieții evoluează. Înainte aparatul era 'bolnav' de la prima vizita în service,  acum avem parte de un întreg procedeu,  inclusiv contraexpertiza. Pai contraexpertiza trebuie făcută de un terț neutru,  nu tot de service-urile voastre partenere,  oameni buni. Ce mascarada...  Credeam ca s-au mai însănătoșit,  dar vad ca e doar clătirea imaginii.  Trist.

#661
Service-Return

Service-Return

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.02.2016

View Posttimi4, on 14 septembrie 2016 - 20:31, said:

Experienta mea cu acest QuickMobile a fost una extrem de neplacuta (mai precis serviciul de garantie).

Am trimis un telefon OnePlus2 in garantie pentru ca se incalzea foarte tare si se stingea dupa aproximativ 2 minute. Dupa ce am urmat toti pasii necesari predarii in garantie telefonul a fost reparat. L-am primit inapoi cu un surub lipsa si un surub alb diferit de cel original. Deasemenea nici butonul de 'alert slider' nu mai functiona. Aveam nevoie de telefon si pentru ca si asa statuse aproape 2 sapt in service am hotarat ca il trimit din nou in service de indata ce ma pot lipsi de el din nou pentru aceeasi perioada.

Cand l-am trimis a doua oara (zilele trecute), in partea de constatare, cei de la Service Return (serviciul quickmobile de garantie) au facut urmatoarele constatari:

Buna ziua,


Va multumim ca ati apelat la Service Return!


Produsul dumneavoastra inregistrat cu fisa service: ------ nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta indicator umiditate activat, buton slider deteriorat, produsul a suferit contacte cu lichide ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestori factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1416 lei  + T.V.A. (transportul fiind inclus) care presupune inlocuire placa de baza, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.

Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la [email protected]


In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.


In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, fara nici un cost din partea dumneavoastra.

În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.

Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa [email protected]

Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la [email protected]. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).

Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte plus taxa de 299 lei, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.

Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.

Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.


Motivele invocate de mine pentru trimiterea in garantie au fost ca butonul de alert slider nu functioneaza iar telefonul se incarca foarte greu (toate astea au aparut dupa ce l-am primit din garantie, dupa prima "reparatie"). Am refuzat evident repararea telefonului si am solicitat expedierea acestuia.

Telefonul a fost pastrat in cele mai bune conditii, a fost tot timpul tinut in husa.

Pentru cei care doriti sa cumparati de la QuickMobile ganditi-va foarte bine, serviceul autorizat poate sa invoce orice motiv pentru a evita repararea telefonului desi aceste probleme au fost cauzate de serviceul lor in prima "reparatie".
Bună ziua,
În numele Service Return, partenerul QuickMobile în ceea ce privește serviciile de garanții și garanții extinse,  ne cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate în rezolvarea solicitării dvs. și am vrea să vă ajutăm în remedierea acestei situații cât mai curând.
Astfel, vă rugăm să ne transmiteți prin e-mail la adresa [email protected] numărul de înregistrare aferent solicitării dvs. pentru a putea reveni în cel mai scurt timp cu o soluție personalizată pentru cazul dvs.
Dacă vă mai putem ajuta și cu alte informații, vă stăm la dispoziție.
Vă mulțumim,
Echipa Service-Return.

View PostZebulon, on 04 septembrie 2016 - 23:43, said:

Salutare,doresc sa imi cumpar un zte axon 7,care inca nu a aparut spre vanzare in europa,pe nici un amazon.Ma rog,pe amazon uk de fr it es este indisponibil,doar pe .com e disponibil la 400$ dolari,nu il pot importa de acolo pt ca nu il livreaza in Romania

Avand in vedere ca quickmobile au ceva telefoane ZTE spre vanzare deja,intuitia imi zice ca in viitor o sa vanda si axon 7,pe care vreau sa-l cumpar.

Intrebarea mea este?Sa-l cumpar daca apare spre vanzare la ei?
Daca da,la ce sa am grija?
Pentru ca imi este cam frica sa-l cumpar de pe amazon,s-ar putea sa fie mai scump,plus costurile cu transportul,si ca nu stiu decat engleza,si de cand cu brexitul au bubuit preturile,plus ca nu prea livreaza multe telefoane amazon uk in romania.Deci QM ar fi primul pas in a obtine telefonul asta pe ruta "safe".

Merita sa comand de la quick?
Sau pot lua un oneplus 3,ca vad ca e disponibil acuma.Acelasi lucru,la ce lucruri sa fiu atent cand il cumpar?

nu prea as vrea sa dau comanda de zte axon 7 din china sau nu mai stiu de unde,pt ca in caz ca am probleme cu garantia nu stiu cum sa procedez.

Deci,un sfat mai amanuntit,va rog?
Bună ziua,
În numele Service Return, partenerul QuickMobile în ceea ce privește serviciile de garanții și garanții extinse, vă asigurăm că  toate solicitările se rezolvă în unități de service autorizate din Europa, iar deciziile luate sunt conforme cu legislația în vigoare și condițiile de garanție impuse de producători.
În plus, în cazul în care intervine o problemă cu aparatul tău, aceasta se rezolvă în 3 pași simpli:
1. Intrați pe platforma www.service-return.com și accesați secțiunea “Trimite un produs în Service”.  Completați informațiile solicitate și validați cererea.  Platforma vă este de folos și în verificarea permanentă a statusului reparației dvs.

2. Cererea va fi procesată, iar un curier rapid va ajunge la adresa indicată de dvs., pentru a ridica produsul și documentele necesare pentru reparație.

3. După reparația ce are loc într-un service autorizat, îl primiți înapoi acasă tot prin curier rapid;

Toate costurile aferente transportului și reparației sunt suportate de către noi.
Dacă vă mai putem ajuta și cu alte informații, vă stăm la dispoziție.
Vă mulțumim,
Echipa Service-Return.

View PostAlin0702, on 26 august 2016 - 09:43, said:


isav, ca servicii si profesionalism chiar sunt ok oamenii aia, produsele in general sunt ok chiar daca-s pentru asia, ei au probleme post vanzare...Posted Image ca...na...marfa asia...costuri mari cu garantiile...(Apple in general e safe...le cam rezolva service-urile autorizate 12 luni chiar daca sunt de asia)

Spor
Bună ziua,
În numele Service Return, partenerul QuickMobile în ceea ce privește serviciile de garanții și garanții extinse,  vă asigurăm că  toate solicitările se rezolvă în unități de service autorizate din Europa, iar deciziile luate sunt conforme cu legislația în vigoare și conditiile de garanție impuse de producători. Pentru informații legate de statusul produsului dvs. sau nemulțumiri legate de constatarea service-ului autorizat, vă rugăm să trimiteți sugestiile dvs. la adresa de mail [email protected].
Dacă vă mai putem ajuta și cu alte informații, vă stăm la dispoziție.
Vă mulțumim,
Echipa Service-Return.

#662
Service-Return

Service-Return

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.02.2016

View Postniku2, on 22 august 2016 - 20:54, said:

Buna am avut si eu o experienta cu Service Return, cei care sunt contractati de Quickmobile. Aici am deschis un topic:
http://forum.softped...lus-3-vs-lg-g5/
Odata cu telefonul LG G4 H818N am platit extra, Service express, adica se rezolva problema de service in cel mult 5 zile lucratoare. Nu a fost asa, in sensul ca au oferit la inlocuire alte telefoane decat ce as fi dorit si s-a lungit aproape 2 saptamani. Am depus plangere la ANPC, insa telefonul a fost luat pe PFA si dupa cateva zile cand am amintit despre garantii cu un coleg, am realizat ca nu pot recupera banii. Asa ca am reinceput corespondenta pe mail cat si pe telefon...
In final s-a terminat cu bine, in sensul ca mi-au inlocuit telefonul cu Samsung Note 5 nou, cu garantie 2 ani desi initial refuzasem telefon Samsung. Aceasta a fost cea mai buna oferta a lor si am acceptat dupa 3 saptamani de stres.
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru aprecieri și pentru că ați ales Service-Return!
Ne dorim ca fiecare client să aibă aceeași experiență, motiv pentru care zi de zi căutăm noi modalități de îmbunătățire a procesului de reparații. De altfel, orice sugestie în acest sens este încurajată și binevenită pe adresa [email protected].
Vă mulțumim,
Echipa Service-Return.

#663
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,841
  • Înscris: 10.12.2006
Unii isi fac probleme cu mana lor, nu exista sa accepti telefonul din service defect deoarece aveai nevoie de el. Daca chiar n-ai nimic prin casa, cu 20 de lei iei un nokia de pe olx, cat sa poti folosi cartela in el.
E evident ca daca il trimiti dupa o perioada inapoi iti vor lua defectele ca defecte induse de tine, orice service as face asta.

#664
timi4

timi4

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 20.05.2008

View PostMizu, on 15 septembrie 2016 - 17:08, said:

Unii isi fac probleme cu mana lor, nu exista sa accepti telefonul din service defect deoarece aveai nevoie de el. Daca chiar n-ai nimic prin casa, cu 20 de lei iei un nokia de pe olx, cat sa poti folosi cartela in el.
E evident ca daca il trimiti dupa o perioada inapoi iti vor lua defectele ca defecte induse de tine, orice service as face asta.

Sunt de acord, dar nu am cumparat telefonul ca sa il tin in service, aveam nevoie de gps de exemplu si de alte lucruri pentru care dealtfel l-am si achizitionat. Chiar nu mai aveam chef atunci sa il retrimit, sa chem din nou curierul, sa completez din nou fisa aia, sa fac iarasi cerere si tot asa si dupa cine stie sa il primesc cu alte zgarieturi si defecte. Macar functiona chiar daca nu corespunzator :)

#665
filip_ionel24

filip_ionel24

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.09.2016
Am apelat la acest asa zis site ce comercializeaza produse la preturi foarte bune.
In realitatea sunt cei mai mari jepcari.
Am comandat un telefon.Mi-au promis ca in 10 zile voi primi produsul.
Cand a ajuns curierul , SURPRIZA !! mi-au trimis alt model.Dupa ce am dat 100 de telefoane la numarul afisat pe site si 50 mail-uri au raspuns: "vom verifica ce s-a intamplat ...au dat-o in balbaiala."in conditiile in care am fost ultimul client care a apucat sa comande un produs letv innaite sa-l retraga dupa site.

In concluzie:sunt convins ca-mi voi recuprera banii in ultima zi (cat permite legea)pentru ca altfel nu i-as mai primii niciodata.Ruleaza banii pe care ti-i blocheaza timp de o luna.

Citind pe forum mai multe comentarii ,am observat ca pentru ei aceasta modalitatea a devenit o practica deja.

Aveti grija cum alegeti un produs(nu pretul mai mic reprezinta si cea mai buna alegere).mai bine cititi si documentati-va.

#666
arigo

arigo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 06.11.2006
Eu am avut pana acuma o parere buna despre QuickMobile. Chiar si la firma am achizitionat de la ei (peste 5000 angajati in toata tara). Nu o sa mai fac asta vreodata.
Am luat anul trecut un smartwatch LG Urbane, cu care am probleme. Il pun la incarcat si el incepe sa vibreze odata ce ajunge la un anumit nivel de incarcare. Si vibreaza scurt si repetat de te trezeste din somn noaptea (ca doar sta pe noptiera in incarcator).
Dimineata il i-au descarcat pe la 75-89% sau in unele cazuri putine...descarcat complet.
Il trimit in service (service-return), le atasez si o dovezi, chiar am filmat cum face si dupa 10 zile il primesc inapoi cu explicatia ca nu se confirma defectul. Ba inca imi scriu pe email ca a fost adus la starea de conformitate prin testare....WHAT?
Cum sa aduci la starea de conformitate un produs neconform prin testare?

Il filmez din nou, le scriu si nu primesc nici un raspuns. La telefon stau ca prostu` si nu raspunde nici vantu.

Cei mai mari tepari. ANPC si plangere penala scrie pe ei daca nu solutioneaza problema....ca vad ca la ei se practica tot felul de ilegalitati.

EOP-137718

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate