Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema factura
Last Updated: Oct 01 2009 13:51, Started by
Metodios
, Sep 20 2009 14:08
·
0
#19
Posted 21 September 2009 - 09:17
razvan cere o factura detaliata pe mail. poti face asta in orice casierie.
|
#21
Posted 21 September 2009 - 11:27
Si mai simplu
http://www.rdslink.ro/admin/login.php User name si password aceleasi ca la conexiunea PPPOE pt internet |
#22
Posted 21 September 2009 - 11:35
cipy1185, on 20th September 2009, 17:37, said: daca tu zici ca WebTV de la ilink e IPTV esti mare ..... Sincer sa fiu eu inca nu imi dau seama cum nu se prabuseste cu zgomot RDS-ul dupa cate tampenii face. Oricum daca o tin tot asa, intr-un an-doi o sa ramana cu 10 clienti nefericiti. Edited by SINEKT, 21 September 2009 - 11:37. |
#23
Posted 21 September 2009 - 17:33
O iei si tu pe urmele Flaviei... numa prezicatori pe aici.
|
#24
Posted 21 September 2009 - 18:01
eu nu ma conectez cu user si parola la internet. stau la casa si sunt cu modem. ce user sa bag acolo?
|
#25
Posted 21 September 2009 - 18:04
Trebuie sa suni la relatii cu clientii sa ti se faca cont pentru vizualizarea facturilor.
|
#26
Posted 21 September 2009 - 19:26
SINEKT, on 21st September 2009, 12:35, said: Nu conteaza, ma uit la TV sau nu ? Am incercat adresa si de la alte locatii, nu merge, da connection reset, decat daca iti configureaza sa mearga pe IP-ul tau, sau ce configureaza ei pe-acolo. Sincer sa fiu eu inca nu imi dau seama cum nu se prabuseste cu zgomot RDS-ul dupa cate tampenii face. Oricum daca o tin tot asa, intr-un an-doi o sa ramana cu 10 clienti nefericiti. |
#27
Posted 30 September 2009 - 19:29
Am trimis acum o saptamana o reclamatie la OPC si azi am primit un telefon de la relatii cu clientii prin care mi s-a comunicat ca s-a remediat eroarea si mi s-au recalculat facturile.Acum nu stiu daca au fost asa operativi din proprie initiativa sau ajutati de OPC.A durat ceva timp,dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
|
#28
Posted 30 September 2009 - 23:23
Ma intorc cu noi tampenii RDS :
1. Se pare ca un telefon Digi Mobil (din ala Huawei) dat pierdut, ramane pierdut toata viata lui, chiar daca apoi il aduci sub nasul lu' nenea de la birou si-i dai una in scafarlie cu el. Nu, telefonul ala nu mai exista, chiar daca ii trag una in bot cu el, e declarat pierdut, atunci e pierdut pentru totdeauna dom'le, ce sa ne chinuim noi sa facem iar acte ? Deci eu am un telefon care exista atat de concret si clar, ca pot sa il bag oriunde oricui pentru a dovedi existenta lui materiala Cu toate acestea, eu trebuie sa platesc contravaloarea acestui aparat, ca si cand mi l-as fi bagat eu undeva si ar fi ramas acolo, nu ca si cum l-as avea efectiv in mana fluturandu-l pe sub nasul lu' nenea de la birou ! Rusiniicaaa !!! Bila neagra pentru ghici... da, RDS !!! 2. In acelasi timp, o doamna intra pe usa si incepe sa urle ca din gura de sarpe ca nu mai are TV (ghici de la cine... RDS). Platit abonamentul, totul in regula, avea treaba cu porcaria aia de cartela pe care trebuie s-o reactivezi si cand tragi cate o basina ca isi pierde inregistrarea in server sau unde dracu se inregistreaza codul de pe cipul ala. Chestie patita de altfel de mine de nenumarate ori, sa trebuiasca sa ma deranjez sa sun la ei si sa astept cate nshpe ore sa pot sa ma uit iar la TV pentru ca fusese cutremur pe Marte si undele psihedelice emise au intimidat aparatura. I se spusese la telefon sa astepte 72 de ore (tupeu ? noooooo, mi se pare mie). La birou i s-a spus sa astepte cateva ore. PAI HOTARATI-VA IN PANA MEA ! Ori 72 de ore ori 3 ore ? Femeia avea dreptate. Platesc un serviciu ca fiind 24h/24 si UIMITOR am pretentia sa imi functioneze 24h/24. Eventual sa fiu tratat omeneste si cu respect daca e intr-adevar vreo problema tehnica GRAVA. Dar nu se intampla asa ceva. Doar e RDS.. Sa mai zic ? Pai daca le vizitez zilnic sediile imi scriu o adevarata enciclopedie cu toate tampeniile pe care le fac. A, era sa uit ! Am fost contactat acum cateva zile de ei ca sa fiu intrebat daca vreau sa mi se instaleze telefonul pentru care as fi optat acum 3 ani, dar pentru care nu am optat. WTF ? Cum pusca si pana si toti puii mei sa ai tupeul sa suni sa intrebi pe cineva daca mai vrea ceva DUPA 3 ANI DE ZILE ??? |
|
#29
Posted 01 October 2009 - 13:51
SINEKT, on 1st October 2009, 00:23, said: A, era sa uit ! Am fost contactat acum cateva zile de ei ca sa fiu intrebat daca vreau sa mi se instaleze telefonul pentru care as fi optat acum 3 ani, dar pentru care nu am optat. WTF ? Cum pusca si pana si toti puii mei sa ai tupeul sa suni sa intrebi pe cineva daca mai vrea ceva DUPA 3 ANI DE ZILE ??? Cum ai astepta o line telefonica de la RTL 10 ani cum a ajuns o scrisoare dupa 7x de ain undeva in anglia ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users