Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Santa Fe Facelift
Ultima postare: sep 15 2009 09:53, Inițiat de
Courage
, sep 14 2009 14:35
·
0
#1
Publicat: 14 septembrie 2009 - 14:35
Hyundai Santa Fe Facelift
Quote Hyundai has just rolled out the first photos with the European version of the facelifted Santa Fe which will also be displayed at the Frankfurt Auto Show this week. The car will go on sale in Europe next year, but it is already available for consumers living in South Korea, Hyundai's domestic market. As you can see for yourselves in the adjacent photos, the car features a bunch of exterior enhancements, including new bumpers, reshaped front grille, new front fog lights and redesigned head and taillights. Twin exhaust pipes also appear in the picture, contributing to a more sporty appearance. Inside, the car boasts a new instrument panel, a navigation system and a rear view camera available as an option. There will be several engine configurations available, powered by either gasoline or diesel. There's is a new 2.2-liter CRDi turbo unit that produces 197 horsepower and 422 Nm of torque between 1,800 and 2,500 rpm. The unit is mated to 6-speed manual transmission and helps the car run from 0 to sixty in 9.5 seconds, while topping at 190 km/h. Fuel consumption has been improved as well, with this particular configuration burning 6.6 liters of fuel every 100 km (35.6 mpg) and releasing 174 grams of CO2 per kilometer. A 2.4-liter petrol unit will be available as well, developing 174 horsepower and mated to a manual transmission (a 6-speed automatic gearbox is also offered as an option). This powerplant pushes the Santa Fe from 0 to 100 km/h in 10.7 seconds and helps it achieve a maximum speed of 190 km/h. Fuel consumption is 8.5 l/100km (27.6 mpg) while CO2 emissions go as high as 203 g/km. [ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/hyundai-santa-fe-facelift-revealed-medium_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/hyundai-santa-fe-facelift-revealed-medium_4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Uite cum Santa Fe se apropie de X5 3.0D Pazeeaa.. NO brakes! |
#4
Publicat: 14 septembrie 2009 - 14:51
Courage, on 14th September 2009, 15:44, said: sa vedem ce cutie ii pun; de obicei cutia automata strica in cazul acestui producator. Cea de pe modelul actual, cu 5 trepte schimba lin, dar nu exista senzatie de accelerare. In articolul citat se preconizeaza o transmisie automata cu 6 rapoarte pentru 2.4 benzina; lipsa de precizari in privinta 2.2-ului diesel ma face sa ma gandesc ca va ramane tot cu 5 rapoarte. Oricum, pentru cei mai putin pretentiosi si agitati e o varianta buna; mai ales ca masina de firma am remarcat ca incepe sa prinda teren. |
#6
Publicat: 14 septembrie 2009 - 16:25
Cipsu, on 14th September 2009, 15:51, said: ... In articolul citat se preconizeaza o transmisie automata cu 6 rapoarte pentru 2.4 benzina; lipsa de precizari in privinta 2.2-ului diesel ma face sa ma gandesc ca va ramane tot cu 5 rapoarte. ... Invers, in articol nu se spune cu cate viteze va fi manuala de pe benzinara 2.4, dar se spune ca dieselul va fi legat de o manuala in 6 trepte! |
#7
Publicat: 14 septembrie 2009 - 16:31
Zetics, on 14th September 2009, 17:25, said: Invers, in articol nu se spune cu cate viteze va fi manuala de pe benzinara 2.4, dar se spune ca dieselul va fi legat de o manuala in 6 trepte! |
#8
Publicat: 15 septembrie 2009 - 01:01
Ce norma de poluare euro sunt noile motoare ? Se plateste taxa de prima inmatriculare ? Ar fi cam usturatoare mai ales la benziarul de 2.4. Sper sa existe si o transmisie automata cu 6 trepte pe varianta de 2.2 diesel ... consumul la tonajul masinii ar fi de invidiat.
Parca devine mai atractiv cu noile motorizari, in schimb manerul de deschidere - hayon are o amplaseare oribila care vad ca se pastreaza inca ... Editat de vladut_v, 15 septembrie 2009 - 01:03. |
#10
Publicat: 15 septembrie 2009 - 09:50
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi