Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire
 Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...
 COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 

Hyundai Santa Fe Facelift

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
10 răspunsuri în acest subiect

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.701
  • Înscris: 26.11.2001
Hyundai Santa Fe Facelift


Quote

Hyundai has just rolled out the first photos with the European version of the facelifted Santa Fe which will also be displayed at the   Frankfurt Auto Show this week. The car will go on sale in Europe next year, but it is already available for consumers living in South Korea, Hyundai's domestic market.

As you can see for yourselves in the adjacent photos, the car features a bunch of exterior enhancements, including new bumpers, reshaped front grille, new front fog lights and redesigned head and taillights. Twin exhaust pipes also appear in the picture, contributing to a more sporty appearance.

Inside, the car boasts a new instrument panel, a navigation system and a rear view camera available as an option.

There will be several engine configurations available, powered by either gasoline or diesel.

There's is a new 2.2-liter CRDi turbo unit that produces 197 horsepower and 422 Nm of torque between 1,800 and 2,500 rpm. The unit is mated to 6-speed manual transmission and helps the car run from 0 to sixty in 9.5 seconds, while topping at 190 km/h. Fuel consumption has been improved as well, with this particular configuration burning 6.6 liters of fuel every 100 km (35.6 mpg) and releasing 174 grams of CO2 per kilometer.

A 2.4-liter petrol unit will be available as well, developing 174 horsepower and mated to a manual transmission (a 6-speed automatic gearbox is also offered as an option). This powerplant pushes the Santa Fe from 0 to 100 km/h in 10.7 seconds and helps it achieve a maximum speed of 190 km/h. Fuel consumption is 8.5 l/100km (27.6 mpg) while CO2 emissions go as high as 203 g/km.

[ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/hyundai-santa-fe-facelift-revealed-medium_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/hyundai-santa-fe-facelift-revealed-medium_4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uite cum Santa Fe se apropie de X5 3.0D
Pazeeaa.. NO brakes!

#2
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.032
  • Înscris: 06.05.2004
Nu-i rau, deloc, nu e un BeeMWe dar e o jucarie simpatica; in echiparea cu transmisie automata e chiar interesanta.

#3
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.701
  • Înscris: 26.11.2001
sa vedem ce cutie ii pun; de obicei cutia automata strica in cazul acestui producator.
Cea de pe modelul actual, cu 5 trepte schimba lin, dar nu exista senzatie de accelerare.

#4
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.032
  • Înscris: 06.05.2004

View PostCourage, on 14th September 2009, 15:44, said:

sa vedem ce cutie ii pun; de obicei cutia automata strica in cazul acestui producator.
Cea de pe modelul actual, cu 5 trepte schimba lin, dar nu exista senzatie de accelerare.
Adevarat, asta e senzatia care mi-a lasat-o si mie 2.2-ul cu automata in 5 trepte, lipseste explozia; dar parca avea si ceva mai putin caluti, daca imi aduc aminte bine.

In articolul citat se preconizeaza o transmisie automata cu 6 rapoarte pentru 2.4 benzina; lipsa de precizari in privinta 2.2-ului diesel ma face sa ma gandesc ca va ramane tot cu 5 rapoarte.

Oricum, pentru cei mai putin pretentiosi si agitati e o varianta buna; mai ales ca masina de firma am remarcat ca incepe sa prinda teren.

#5
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
plus reducerea de 2000+ euro in urma anularii taxelor vamale...

#6
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.424
  • Înscris: 23.10.2003

View PostCipsu, on 14th September 2009, 15:51, said:

...
In articolul citat se preconizeaza o transmisie automata cu 6 rapoarte pentru 2.4 benzina; lipsa de precizari in privinta 2.2-ului diesel ma face sa ma gandesc ca va ramane tot cu 5 rapoarte.
...

Invers, in articol nu se spune cu cate viteze va fi manuala de pe benzinara 2.4, dar se spune ca dieselul va fi legat de o manuala in 6 trepte!

#7
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.032
  • Înscris: 06.05.2004

View PostZetics, on 14th September 2009, 17:25, said:

Invers, in articol nu se spune cu cate viteze va fi manuala de pe benzinara 2.4, dar se spune ca dieselul va fi legat de o manuala in 6 trepte!
Eu vorbeam de automata  ^_^ ; la motorul pe benzina vorbeste despre automata cu 6 rapoarte ca optiune; despre diesel spune doar de manuala cu 6 rapoarte.

#8
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.717
  • Înscris: 11.01.2005
Ce norma de poluare euro sunt noile motoare ? Se plateste taxa de prima inmatriculare ? Ar fi cam usturatoare mai ales la benziarul de 2.4. Sper sa existe si o transmisie automata cu 6 trepte pe varianta de 2.2 diesel ... consumul la tonajul masinii ar fi de invidiat.

Parca devine mai atractiv cu noile motorizari, in schimb manerul de deschidere - hayon are o amplaseare oribila care vad ca se pastreaza inca ...

Editat de vladut_v, 15 septembrie 2009 - 01:03.


#9
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.780
  • Înscris: 08.08.2004
Arata bine facelift-ul.
E reusit.

#10
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.701
  • Înscris: 26.11.2001

View Postvladut_v, on 15th September 2009, 02:01, said:

Parca devine mai atractiv cu noile motorizari, in schimb manerul de deschidere - hayon are o amplaseare oribila care vad ca se pastreaza inca ...

Probabil Euro5, ca acusi apare Euro6...
Manerul e carasteristica de... marca/model. :)

#11
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 26.062
  • Înscris: 03.12.2005
Mi se pare ca diferentele-s minime. Chiar daca fata e un pic mai reusita spatele e pur si simplu nasol.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate