Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Roger Water - Wait for her

Recomandare medic chirurg , speci...

Cabina dus - pereti faianta - pro...

Silver Crest True Wireless Blueto...
 Noua locatie a spitalului chirurg...

Parcare ADP

Adoptie catel de talie mica

tur virtual imobiliare
 Ghimbal pentru telefon și ca...

O intrebare legata de chec sau co...

Sfat laptop 3500-4000 lei

Refresh rate Lenovo LENOVO IdeaPa...
 Shazam: The Fury of Gods (2023)

Initializare facila mai multe var...

Pete ciudate aparute pe balcon

Unde gasesc acest tip de surub?
 

U.P.C. - 51 de canale în format H.D. (49+ 2x LookSport PPV). Partea I.

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
26365 replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,745
  • Înscris: 07.04.2006

La U.P.C. din toamnă, televiziunea de Înaltă definiție.

Mikaloff, C.E.O. al U.P.C.: Competitia pe telecom devenise irațională. Tarifele au ajuns dramatic de mici.

  • Piata telecom din România este comparabila cu alte piete EUROPENE din punctul de vedere al numarului de operatori insa concurenta "irationala" pe preturi a dus tarifele la un nivel "dramatic de mic", care face dificila extinderea afacerilor, afirma americanul Jack Mikaloff, in primul interviu acordat dupa ce a preluat in urma cu un an functia de C.E.O. al U.P.C., unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de televiziune, internet si telefonie fixa. Dupa o experienta de 40 de ani in telecom, din care 28 in cadrul gigantului american AT&T, si alti zece petrecuti in functii de top management la mai mai multe filiale ale U.P.C. din Europa, Mikaloff insista ca in România principala problema nu o reprezinta numarul mare de competitori, ci evolutia tarifelor. "Cand am condus U.P.C. Franța aveam doi concurenti puternici pe satelit si sapte pe internet. România seamana mult cu piata franceza insa aici dramatic este cat de mici au ajuns sa fie tarifele. Cand oferi servicii de televiziune prin satelit la doi EURO pe luna, credeti-ma, nu castigi niciun ban. Intr-o oarecare masura, competitia devenise irationala". Preturile pentru serviciile telecom au scazut abrupt in ultimii ani, pe fondul competitiei dure intre R.C.S.&R.D.S., Romtelecom si U.P.C. U.P.C., spre exemplu, a redus anul trecut tariful de baza la cablul TV cu 30%, de la peste 30 de lei, la 22 de lei. "Am scazut tarifele pentru ca oamenii plecau din cauza diferentei prea mari de pret fata de competitori". Insă, dupa ce a investit anul trecut 40 mil. euro in retea, compania mizeaza acum pe vanzari mai mari pentru servicii mai scumpe, precum internetul la 20 Mbps, cablul digital, recorderul video sau, din toamna, televiziunea de inalta definitie. Posted Image  Posted Image  Posted Image

Sursa: http://www.zf.ro/bus...e-mici-4129075/

----------------------------------------------------------

Mikaloff, despre culisele restructurarii U.P.C.: Prima mea grija a fost sa preiau controlul proceselor si sa stabilizez compania.


Dupa ce anul trecut a adus oameni noi in management, a restructurat personalul si a oprit caderea pe principala linie de business, cablul TV, Jack Mikaloff spune ca acum U.P.C. este bine pozitionata pentru a creste in acest an, in ciuda contextului economic.
  
  • Schimbarile din management, centralizarea operatiunilor I.T., restructurarea personalului, investitiile si contextul de piata - acestea sunt, in cateva cuvinte, elementele pe care Jack Mikaloff le considera cheia in a explica cum a reusit ca intr-un an de zile sa readuca intr-o pozitie favorabila U.P.C., unul dintre cei mai mari operatori telecom de pe piata locala.
  • "Am venit in România pentru ca am vrut eu sa vin", precizeaza inca de la inceput Mikaloff, care spune ca dupa 40 de ani de experienta in industria telecom nu si-a pierdut deloc interesul de a fi in centrul operatiunilor unui operator telecom, fie el si pe o piata unde preturile sunt "dramatic de mici".
  • In urma cu un an proprietarul U.P.C., compania americana "Liberty Global" - cel mai mare operator de cablu TV din afara S.U.A. - il schimba pe seful operatiunilor din România, pe fondul unei situatii de piata dificile. U.P.C. pierduse pozitia de lider pe principala sa linie de business, cablul TV, iar baza de clienti era in scadere.
  • Mikaloff povesteste ca principala sa preocupare in anul 2008 a fost stabilizarea companiei, iar o parte importanta a acestei operatiuni a fost completarea echipei de management, schimbari care au fost "percepute gresit", insista el.
  • "Nu am schimbat integral echipa de management", spune Mikaloff. "Cand eu am venit aici erau cateva pozitii-cheie care erau deschise, de exemplu directorul financiar era pe picior de plecare, nu exista niciun director tehnic. Exista un director de operatiuni, dar si el tocmai pleca de la UPC. Nu aveam niciun manager pe resurse umane. Deci aveam deja trei-patru pozitii-cheie care erau deja deschise. Iar pe masura ce am ocupat aceste pozitii, piata a perceput situatia ca si cum eu as fi schimbat automat echipa de management. Nu este adevarat. Nu am schimbat directorul de marketing, directorul I.T., de pe "cusotomer" care, sau cei doi directori regionali. Deci schimbarile nu au fost asa de mari pe cat au fost prezentate. Am avut doar niste pozitii deschise pe care a trebuit sa le completez", explica seful U.P.C., care admite totusi ca pozitiile libere au fost pentru el o oportunitate.
  • "De fiecare data cand ai sansa de a-ti crea propria ta echipa, sa adaugi oameni noi intr-o echipa, este foarte important sa faci acest lucru. Singura persoana pe care eu am adus-o cu mine este directorul tehnic, un manager care a mai lucrat cu mine in Franta. Am adus pe cineva care era familiar cu modul meu de lucru si astfel am grabit tranzitia echipei de management."
  • In ceea ce priveste oprirea scaderii de pe cablul TV si inregistrarea primei cresteri nete pe acest segment de business in prima parte a acestui an, Mikaloff crede ca tendinta are mai multe explicatii.
  • "Exista cateva lucruri care s-au schimbat. Unul dintre ele este ca pe piata competitia a incetat sa fie irationala. Daca ne uitam la preturile pentru serviciile TV de baza, la noi, la  R.C.S., la  Romtelecom, la " New Com", vedem ca suntem acum cu totii in intervalul 21-25 de lei. Pe de alta parte noi am luat anul trecut decizia de a reduce tarifele noastre pentru TV, de la aproximativ 30 de lei la 22 de lei. Am scazut tarifele pentru ca oamenii plecau din cauza diferentei prea mari de pret fata de competitori. A fost o decizie de business dificila, dar suntem in Romania pe termen lung si atunci am hotarat ca aceasta este decizia corecta", spune seful U.P.C.
  • Criza economica si devalorizarea leului in raport cu EURO au determinat, pe de alta parte, si unul dintre cei mai duri competitori ai U.P.C., R.C.S.&R.D.S., sa majoreze preturile de doua ori in trei luni - un gest neasteptat care a avut drept consecinta clasarea U.P.C. drept cel mai ieftin furnizor CA.TV de pe piata. U.P.C. si R.C.S.&R.D.S. au tarifele exprimate in lei. In aceste conditii, U.P.C. a decis sa nu majoreze tarifele, asumandu-si astfel efectele nefavorabile ale aprecierii EURO.
"Atunci cand criza economica a devenit o realitate, in octombrie-noiembrie noi lucram la bugetul pe anul  2009. Am hotarat sa nu marim preturile atunci cand clientii nostri sufera."
  • Decizia de a diminua tarifele si de a le pastra ulterior neschimbate s-a resimtit de altfel in rezultatele financiare ale operatorului. Veniturile U.P.C. România au scazut cu 16% anul trecut, la 144,8 mil. euro, inclusiv pe fondul declinului numarului de abonamente in ultimul trimestru al anului.
  • Dupa ce compania a investit anul trecut 40 mil. euro, in retea, U.P.C. va aloca in acest an fonduri si mai mari, de 52 mil. euro cu scopul de a-si asigura baza de crestere in viitor, in special pe servicii mai sofisticate, si in acelasi timp mai scumpe.
  • "Eu nu incerc doar sa cresc veniturile, ci si sa pozitionez compania pentru viitor. Piata româneasca va deveni din ce in ce mai sofisticata. Sa luam mediul actual: economia incetineste, iar oamenii au mai putini bani de cheltuit la dispozitie. Pentru U.P.C. recorderul digital (D.V.R. - n. red.) este un produs excelent pentru oamenii care vor incerca sa economiseasca bani stand mai mult timp acasa. Eu cred ca veti vedea acest lucru intamplandu-se din ce in ce mai mult. In mod traditional in perioade de criza, operatorii TV nu sunt imuni la situatia economiei, dar sunt intr-o oarecare masura mai feriti de contextul economic pentru ca oamenii petrec mai mult timp acasa. Iar cand oamenii petrec mai mult timp acasa ei vor sa aiba serviciile de baza, respectiv televiziunea, internetul si telefonul. Dar eu cred ca trebuie sa ne gandim inca de acum sa oferim mai multe servicii bazei noastre de clienti pe masura ce ei devin mai sofisticati."
  • De altfel, U.P.C. sustine ca studiile facute pe piata locala arata ca o lansare a serviciilor de televiziune de inalta definitie sunt justificate economic. Posted Image
  • Se poate vedea ca românii devin mai sofisticati. Studiile arata ca in România exista 500.000 de televizoare pregatite pentru televiziunea de inalta definitie. De aceea, ne pregatim sa lansam in toamna acestui an acest tip de servicii. Ca si in cazul recorderului digital, probabil ca vom fi primii de pe piata care vor lansa televiziunea HD." Posted Image
  • Totusi, un mare semn de intrebare pentru anul curent il reprezinta serviciile internet, spune Mikaloff, in conditiile in care vanzarile de calculatoare sunt in scadere accelerata.
  • "Serviciile internet sunt probabil segmentul pe care il urmaresc cu cea mai mare atentie pentru ca am vazut ca estimarile pentru vanzarile de P.C.-uri arata o scadere considerabila fata de anul trecut. In T.4 2008 vanzarile de P.C.-uri scazusera deja cu 20%, iar unii analisti cred ca in acest an vanzarile vor fi la jumatate in timp ce planurile noastre pe anul 2009 se bazau pe o crestere a vanzarilor de P.C.-uri. Insa deocamdata internetul este un segment unde inca suntem pe crestere. Tinta mea pentru acest an este sa crestem pe toate liniile de produse."
  Intre "functia" de spectator si regizor in "filmul" U.P.C. România.

  Ce stiati despre România inainte de a fi numit C.E.O.?
  • U.P.C. "Broadband" este o familie destul de mica deci stiam destul de mult pentru ca ne intalneam de doua ori pe an cu toti directorii generali din Europa si discutam despre evolutia afacerilor. Din aceasta perspectiva, stiam destul de multe despre grup. Apoi, cand am fost in Amsterdam responsabil de divizia de business, am fost in România de mai multe ori, pentru ca avem operatiuni semnificative aici. Eram deci destul de familiar cu situatia din România, asa cum eram destul de familiar cu afacerile U.P.C.
  Care a fost reactia cand vi s-a spus ca veti veni in România. V-ati luat cu manile de cap?
  • Nu, n-am gandit asa, in niciun caz. Sunt o persoana foarte concentrata pe operatiuni, este unul dintre lucrurile care imi plac foarte mult. Pozitia pe care o aveam atunci la  Amsterdam nu era una care sa imi placa, pe care sa o fi dorit. Pentru mine, sa revin in cadrul unei operatiuni a fost ceva foarte atractiv, nu a fost o pedeapsa. Am venit in Romania pentru ca am vrut eu sa vin.
Ati spus ca erati familiar cu situatia din România. Totusi, nu ati descoperit diferente intre ceea ce stiati si situatia reala, din piata?
  • Cred ca atunci cand te uiti din afara la un business este ca si cum te-ai uita la un film. Insa cand intri in "interiorul filmului" ai o perceptie diferita. In general, situatia a fost asa cum ma asteptam sa fie. Dar atunci cand intri in film si incepi sa lucrezi cu "actorii" ai o perceptie un pic diferita. Dar nu au fost niciun fel de surprize mari. Nicio mare surpriza.
  Care a fost primul lucru pe care l-ati facut dupa ce ati devenit "regizorul" filmului?
  • Unul dintre lucrurile pe care le-am invatat din trecut este ca atunci cand cumperi o alta companie intotdeauna trebuie sa o integrezi cat mai repede posibil. La fel si centralizarea operatiunilor, trebuie finalizata rapid, pentru a fi sigur ca procesele se desfasoara la fel in toata compania. La U.P.C. actiunea incepuse, dar nu era finalizata. Astfel ca una dintre primele mele operatiuni a fost centralizarea si stabilizarea mediului de lucru pentru toti angajatii, pentru ca fiecare om sa stie cui ii raporteaza, si pentru ca fiecare sa stie cine raspunde de un lucru sau altul. Asa am pregatit scena pentru ca sa pot incepe sa schimb compania. Pentru mine acesta a fost un lucru important, sa preiau controlul de la un nivel centralizat asupra proceselor. Aceasta a fost prima mea miscare importanta la  U.P.C. România.
Sursa: http://www.zf.ro/bus...mpania-4128957/

Edited by a_d_y, 29 October 2018 - 17:54.


#2
pishcot

pishcot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 12.01.2006
In ziarul financiar articolul este mul mai mare

asta de jos mi sa parut scurta si la obiect.

Sursa http://www.broadband...ws.com/?p=16227

Jack Mikaloff, the head of UPC in Romania, has described competition in the country’s telecom market as irrational.
In a wide-ranging interview with ZF, he said that the prices charged by operators had become so low they were starting to hold back investment.
Mikaloff oversaw a 30% reduction in UPC fees in 2008 in a bid to stem falling subscriber numbers.
At the same time, the operator invested €40 million in its network and is now seeing growing take up in digital TV services, PVRs and internet access at speeds of 20 Mbps.
UPC expects the latter trend to continue this autumn, when it launches HD services in Romania.

Edited by megafanro, 02 April 2009 - 13:46.


#3
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,771
  • Înscris: 08.08.2002
Parerea mea e ca a gresit atunci cand a anuntat acum HD candva doar in toamna pentru ca acum ceilalti se vor grabi sa atace placinta inaintea toamnei si ei vor ramane doar cu abonatii fideli sau captivi (si amatori de HD).

Edited by MD, 02 April 2009 - 23:30.


#4
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View PostMD, on Apr 2 2009, 18:20, said:

Parerea mea e ca a gresit atunci cand a anuntat acum HD candva doar in toamna pentru ca acum ceilalti se vor grabi sa atace placinta inaintea toamnei si ei vor ramane doar cu abonatii fideli sau captivi (si amatori de HD).

Se grabesc, nu se grabesc..asta e..
dupa ce s-a lansat prin 2005 dvb c de catre astral si altii s-au grabit..( rcs) si uite ca tot asa a ramas la ei serviciul.
degeaba pui 3-4 canale si spui ca ai HD daca nu vii cu nimic care sa te diferentieze in piata.

#5
Jaguar Paw

Jaguar Paw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,051
  • Înscris: 27.03.2007
Intrebarea e daca pot sa lanseze HD pana in toamna atat RDS cat si UPC, au infrastructura necesara ?
S-a mai spus si ca tot in toamna UPC va lansa oferta de internet de 100 Mbps dar nu stiu daca infrastructura nationala actuala va suporta asemenea viteze...ramane de vazut daca RDS sunt capabili sa raspunda acestor oferte revolutionare ale UPC

Si din cate am inteles pana acum se pare ca inh tomana vom avea HD urmatoarele posturi: Antena 1, Antena 3, ProTV, TVR 1,
Realitatea TV si PrimaTV

Edited by Jaguar Paw, 05 April 2009 - 16:29.


#6
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View PostJaguar Paw, on Apr 5 2009, 11:28, said:

Intrebarea e daca pot sa lanseze HD pana in toamna atat RDS cat si UPC, au infrastructura necesara ?
S-a mai spus si ca tot in toamna UPC va lansa oferta de internet de 100 Mbps dar nu stiu daca infrastructura nationala actuala va suporta asemenea viteze...ramane de vazut daca RDS sunt capabili sa raspunda acestor oferte revolutionare ale UPC

Si din cate am inteles pana acum se pare ca inh tomana vom avea HD urmatoarele posturi: Antena 1, Antena 3, ProTV, TVR 1,
Realitatea TV si PrimaTV

iti dai seama ca daca bosul UPC din Romania declara asta..asa o sa fie..

#7
Jaguar Paw

Jaguar Paw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,051
  • Înscris: 27.03.2007

View Postlafayette, on Apr 6 2009, 20:20, said:

iti dai seama ca daca bosul UPC din Romania declara asta..asa o sa fie..

UPC da insa nu am auzit inca nicio reactie din partea RDS, sunt curios daca ei vor putea fi capabili de o oferta similara :-)

#8
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View PostJaguar Paw, on Apr 6 2009, 14:37, said:

UPC da insa nu am auzit inca nicio reactie din partea RDS, sunt curios daca ei vor putea fi capabili de o oferta similara :-)

Au si Rcs ul , dvb c...dar daca le comparam sunt cu ani lumina inapoi....
nici eu nu am vazut nimic oficial in acest sens din partea conducerii, noroc ca au grija trepadusii lor sa lanseze zvonuri..
sa vezi acum ce ma iau iarasi la intrebari toate clonele cu mai putin de 10 posturi..  :thumbdown:

Edited by lafayette, 07 April 2009 - 05:25.


#9
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,323
  • Înscris: 02.06.2005
dvb-c de la rds nici nu prea exista. De aceea nu prea vorbesc nici ei de serviciul asta. Daca vor introduce vreun hd vreodata va trebui sa reformeze digicablu tv asta. Acum e de toata jena.

#10
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,745
  • Înscris: 07.04.2006

Reforma lui Mikaloff, C.E.O. U.P.C. România.

  Dupa un an de la preluarea sefiei U.P.C., Jack Mikaloff a reusit sa opreasca hemoragia de abonati pe cablu TV – principala sursa de venituri a companiei. Şi, pentru prima data in ultimii doi ani, U.P.C. nu mai este un simplu spectator al miscarilor competitiei.
  •   Refuza descrierea „misteri­osul domn Mikaloff“, desi in cele 14 luni de mandat n‑a acordat interviuri si a fost vazut rareori in afara companiei. Daca in anul care‑a trecut n‑ar fi primit de la  "MONEY EXPRESS" un sir lung de solicitari de interviu, s‑ar fi putut ca Jack Mikaloff sa ezite, pe buna dreptate, sa accepte si reformularea: „discretul domn Mikaloff“ e totusi un apelativ justificat. Cei opt ani pe care i‑a petrecut ca director de operatiuni la U.P.C. Franta au lasat putine urme in presa franceza, si nici acelea n‑au legatura cu vreo dorinta liber exprimata: numele lui e pomenit, de pilda, doar in stirile despre un proces intentat de autoritatea fran­ceza pentru protectia consumatorilor, declansat insa dupa ce businessul U.P.C. fusese vandut. „Am tendinta sa ma ingri­jorez“, spune Mikaloff comentand aceste aparitii in presa, „doar pentru lucrurile pe care le pot controla“.
  O BATAIE PE UMAR. Jack Mikaloff nu se incadreaza, deci, in categoria mana­gerilor‑vedeta: om de operatiuni, C.E.O.‑ul UPC Romania – un business de 144,8 mil. euro in anul 2008 – si‑a inceput cariera ca teh­nician la o companie telecom americana (actuala "Qwest") unde a lucrat vreme de 28 de ani.
  •   Postul din România, dupa opt ani petrecuti la  U.P.C. Franta si alti doi ca director al diviziei de business la nivel european al aceluiasi operator, i‑a fost propus de Gene Musselman, presedintele U.P..C "Broadband" (numele sub care "Liber­ty Global", compania "holding", opereaza in Europa). „Seful meu a venit la mine“, isi aminteste Mikaloff, „m‑a batut pe umar si m‑a intrebat daca accept provocarea“. Cu aceasta bataie pe umar se opera, dupa opt ani de mandat, inlocuirea lui Richard An­derson de la conducerea filialei romanesti a U.P.C. Fostul birou al lui Anderson e insa, dupa paisprezece luni, aproape neschim­bat.
  •   Un set de golf de birou – „mai mult un motiv de conversatie“, precizeaza Mikaloff – e printre putinele indicii ca ocupantul bi­roului de la etajul sase al cladirii U.P.C. s‑a schimbat. Dar indiciile schimbarii de la  U.P.C. nu aici trebuie cautate. In primul sau an de directorat, Mikaloff a centralizat mai toate operatiunile care puteau – si trebu­iau – sa fie aduse in municipiul Bucuresti, desfiintand bunaoara mai multe oficii care tineau con­tabilitatea operatorului la nivel local, cen­tralizand din punct de vedere tehnologic reteaua, continuand digitalizarea acesteia. Se muta cu TV‑ul spre digital, constata directorul unui operator concurent, „in ideea de a avea un control mult mai bun al abonatului de la distanta, oameni de ser­vice mai putini, pirati mai putini (consu­matori neplatitori – n.r.)“. Iar schimbarile se vad si in bugete: 800 de oameni au ple­cat din U.P.C. in ultimul an. Au ramas doar 1.600 de angajati, un „numar optim“, cum il descrie Mikaloff.
  •   EPOCA STABILIZARII. „Dupa ce am stabi­lizat businessul“, spune C.E.O.‑ul U.P.C., fo­losind verbul care‑i descrie cel mai bine primul an de mandat, „pasul urmator va fi sa‑l cresc organic anul asta“. De ce era necesara o astfel de stabilizare? Jack Mika­loff se fereste sa raspunda la intrebari des­pre mandatul lui Anderson – „nu am jucat in acel film“, spune el. Totusi, intrebarile sunt legitime. Cine a urmarit piata telecom stie ca inlocuirea lui Anderson a fost una abrupta, fiind anuntata oficial abia dupa ce stirea aparuse in presa: de altfel, co­municatul care anunta plecarea C.E.O.‑ului U.P.C. a disparut pana si din arhiva de pre­sa a companiei.
  •   E o situatie care lasa loc de speculatii: un fost angajat "Astral", com­panie inghitita de U.P.C. in anul 2005, spune de pilda ca intre colegii care au continuat sa lucreze in U.P.C. si cu care a pastrat legatu­ra circula o explicatie de alta natura, una care tine de presupuse deficiente de etica ale vechiului management. Indiferent de natura deficientelor insa despre acestea nu se vorbeste public. Sigur, cel mai re­cent raport "Liberty Global" spune ca sub­sidiara romanească a inregistrat 5,5 mil. euro in „bad debt“, termen contabil care desemneaza datorii catre companie care nu mai pot fi recuperate. E explicabil deci de ce printr‑un afis lipit langa liftul de la etajul al șaselea "Liberty Global" isi indeam­na angajatii sa denunte prin apeluri gratu­ite eventualele raportari inexacte pe care le suspecteaza sau alte practici incorecte.
  •   Cert e ca Mikaloff nu vorbeste de­geaba de stabilizare: compania pe care a mostenit‑o a avut anul trecut venituri cu 16% mai mici decat in anul 2007 – 144,8 mili­oane de euro –, iar Severina Pascu, numi­ta C.F.O. sub mandatul Mikaloff, spune ca „nu ne asteptam la profit net in anul 2008“. In plus, anul trecut U.P.C. a pierdut, in favoa­rea R.C.S.&R.D..S, pozitia de lider in termeni de clienti de cablu TV, principala sursa de cash a companiei. Acum, U.P.C. România pare a fi o companie stabila: Severina Pascu spune ca din decembrie numarul lunar de deconectari la cablu TV a fost mai mic decat cel de noi abonati si ca in pri­mele trei luni ale anului s‑a simtit un mic reviriment in cifre. C.E.O.‑ul unui operator concurent, care a preferat ca numele sa nu‑i fie pomenit, admite ca in acest mo­ment U.P.C. e „cel mai adaptat cablist pen­tru piata actuala si pentru lipsa actuala de finantare“.
  •   Sau, cu cuvintele lui Mikaloff: „Am o retea buna, "asseturi", cateva milioa­ne acasa. Scopul meu e sa cresc pe toate liniile de produse. Simplu“. Pentru asta, U.P.C. planuieste investitii de 50 mil. euro in anul 2009: reteaua va fi modernizata, pentru a suporta servicii suplimentare si o viteza mai mare pentru Internet, intr‑un moment in care principalul competitor, R.C.S.&R.D.S., este impovarat de un credit de 500 mil. dolari si are dificultati de finantare – a crescut de doua ori tarifele in ultimele luni, dupa anii de joc la preturi mici, care au generat ceea ce Jack Mikaloff numeste o „concurenta irationala“.
  
  • REVENIREA PE SCENA. Asa a ajuns mana­gementul U.P.C., dupa cativa ani in pozitia de spectator, jucator activ in derularea ostilitatilor din telecom. Severina Pascu o confirma: U.P.C. va pastra preturile pentru a specula momentul – „suntem cu 20% mai ieftini in lei fata de inceputul anului trecut, iar in EURO suntem, cred, cu 40% mai putin“, spune ea –, incercand sa atra­ ga clienti de la competitori. O strategie de inghetare a preturilor decisa in Ro­mânia, explica Pascu, dar care a primit binecuvantarea "board-ului" "Liberty Global". Jocul de „take away“, cum numeste Mi­kaloff atragerea clientilor din alte retele, ar trebui sa determine o crestere orga­nica a U.P.C. intr‑o piata plafonata, care in doi ani – intre iunie 2006 si iunie 2008 – a crescut cu doar 1,8% ca numar de abonati de cablu TV.
  •   Iar recesiunea aduce inca un motiv de optimism pentru U.P.C., de vreme ce televizorul devine "entertainmentul" cel mai la indemana – un lucru bun pentru o companie in care 70% din venituri vin din servicii TV (prin cablu si platforma satelit Focus Sat). „S‑o recunoastem“, spune Mi­kaloff, „partea de cablu va aduce pentru mult timp cele mai mari venituri“. Cat despre Internet, „vrem partea noastra din asta si ceva peste, iar cu telefonia e la fel“. Acel „ceva peste“ ar putea veni si din cresterea vitezei la  Internet anul acesta la 100 Mbs – miscare pe care seful U.P.C. o in­scrie in categoria celor care‑i pot asigura „leadershipul tehnologic“ –, dar care e de fapt un factor de diferentiere mai degraba psihologic decat unul care tine de necesi­tate pentru cei care decid la ce furnizor sa se aboneze.
  •   Un alt obiectiv al managementului U.P.C.: cresterea veniturilor per utilizator. Cele mai noi servicii lansate, televiziunea digitala (cu peste 100.000 de clienti) si Di­gital Video Recording – serviciu de inre­gistrare a programelor TV foarte popular in Polonia, de exemplu –, sunt mai scumpe decat televiziunea analogica prin cablu.
  
  • CU SPATELE LA TRECUT. U.P.C. are insa si un mare handicap: nu ofera telefonie mobila, deci nu poate deveni operator "quad‑play" (TV, Internet, telefonie fixa si mobila), spre deosebire de R.C.S.&R.D.S. si de Romtelecom. „Se discuta subiectul la noi in grup“, dezvaluie Mikaloff. „Dar nu credem ca e un «must have» in portofo­liul nostru“.
  •   Americanul e constient ca, mai de­vreme sau mai tarziu, operatorii mobili se vor gandi la o oferta de servicii de televiziune: un indiciu e chiar proiec­tul‑pilot mai vechi dintre Orange si U.P.C. Romania, parteneriat pe care acum Mi­kaloff il caracterizeaza „pur si simplu dificil“. Nu numai ca fiecare operator are tendinta de a‑si proteja core businessul, dar rezultatul unui ase­menea proiect ar fi o oferta care „nu ar putea fi una ieftina“.
  •   Dincolo de orice altceva, pentru Mi­kaloff e important ca are acum un busi­ness stabil. Ar trebui sa urmeze,           antici­peaza el, o „crestere agresiva în viitor“. In paranteza fie spus, ultima oara cand U.P.C. a crescut agresiv a fost in anul 2005, la achizitia "Astral": acum, dupa aproa­pe patru ani, compania are mai putini abonati decat aveau atunci cele doua businessuri insumate. Dar trecutul e tre­cut. „Incerc sa nu privesc spre trecut“, spune Mikaloff, „atunci cand cred ca nu am ce invata“. E si acesta un fel de a spune ce gandeste de fapt despre epoca ante‑Mikaloff.
  Cablul nu moare.
  •   Furnizorii de servicii cablu TV au dus pana acum lupta pe terenul preturilor, cauza intarzierii tehnologice a României pe acest segment. Acum, U.P.C. incearca sa abandoneze acest scenariu, venind cu servicii suplimentare, mai scumpe, care tintesc publicul sofisticat.
  1. NEW GENERATION. Anul trecut, U.P.C. a lansat televiziunea digitala pe cablu, conditie obligatorie pentru a putea furniza servicii din generatia noua. „Cutia“ dintre cablu si televizor aduce clientilor o calitate mai buna a imaginii si posibilitatea de a se abona la serviciul de in­registrare a emisiunilor D.V.R., aparut prima data in Statele Unite in  anul1999 sub numele TiVo si in oferta U.P.C. incepand cu februarie 2009. Clientii pot programa inregistrarea a pana la 65 de ore de emisie pentru vizionare ulterioara.
  2. IN CURAND.
In ultimul trimestru al aces­tui an, UPC va oferi un pachet de 6–10 posturi high‑definition (H.D). Studiile interne ale Compa­niei spun ca in prezent 500.000 de romani au televizoare tip plasma sau L.C.D. compatibile H.D. Potrivit Ralucai Milin, directorul de marketing al operatorului, U.P.C. Posted Image ia in calcul oferirea unui pa­chet format din abonament si televizor H.D.Posted Image pen­tru momentul lansarii. Tot in acest an va creste oferta U.P.C. "Games", un portal de jocuri ce pot fi jucate direct la televizor, folosind telecomanda.
  3. VIDEO‑ON‑DEMAND. Intr‑un Orizont mai lung de timp, C.E.O.‑ul Jack Mikaloff spune ca ia in calcul o oferta de video‑on‑demand, serviciu care poate fi comparat cu inchirie­rea de filme. Clientii pot cere in orice mo­ment rularea unui film anume din biblioteca operatorului. In cele mai dezvoltate tari din punct de vedere tehnologic, acest serviciu a ajuns la stadiul in care poate sugera clientilor, în baza istoricului de vizionare, ce alte filme i‑ar putea interesa.

  Inainte de Mikaloff:

  Jack Mikaloff a preluat functia de C.E.O. al U.P.C. dupa opt ani in care compania a fost condusa de un alt american, Ri­chard Anderson – care, la mometul ple­carii, se considera „inghesuit“, potrivit propriei formulari, de competitori.

  1) ANDERSON STYLE. O politica a pasilor poa­te prea marunti – iata o parafraza ce ar putea rezuma stilul de management pe care Richard Anderson l‑a practicat timp de opt ani, cat a fost sef al operatiunilor U.P.C. in România. Observato­rii pietei de comunicatii cred ca managementul conservator al lui Anderson, potrivit poate pen­tru alte piete, a fost un dezavantaj pentru cea romanească, marcata de strategiile agresive ale R.C.S.&R.D.S. si, mai apoi, ale Romtelecom.
  2) CATEVA FAPTE. Sa ne amintim ca, pana la achizitia Astral in vara anului 2005, U.P.C. – in ciu­da faptului ca era singura multinationala de pe piata de cablu TV – era doar al treilea jucator, aflat la mare distanta in termeni de numar de abonati de primii doi clasati, R.C.S.&R.D.S. si "Astral". Anterior achizitiei "Astral", U.P.C. România nu paria­se pe cartea extinderii agresive.
  3) POST‑ASTRAL. Anderson a ramas prudent in decizii si dupa achizitia "Astral", care a adus U.P.C. România pe primul loc pe piata de cablu TV. Compania a pierdut insa locul intai la sfarsitul anului trecut, primul din mandatul lui Jack Mika­loff. Mai mult: U.P.C. România a ramas in urma si in materie de Internet si televiziune digitala D.T.H., in principal pentru ca nu a contracarat la timp agresivitatea principalilor doi competitori.
  4) FOCUS PE OPERATIUNI. In februarie 2008, Richard Anderson avea sa fie schimbat din functie inainte de incheierea mandatului, o miscare care nu fusese anticipata de piata. Inlocuitorul lui, de asemeni american, Jack Mikaloff, are – spre deosebire de Anderson, care era finantist – "background" in operatiuni. De altfel, din cei zece ani pe care i‑a petrecut in Europa (din cei 38 de experienta in indus­trie), Mikaloff a fost timp de opt ani director de operatiuni al U.P.C. Franta.

  5) PRIMELE MASURI. E usor de dedus ca misi­unea principala a lui Mikaloff la U.P.C. România a fost una de natura operationala. El a simplificat (printr‑un proces de centralizare) mai multe de­partamente ale companiei, precum cele de con­tabilitate si suport. Unul dintre cele mai notabile rezultate e stabilizarea bazei de abonati pe cablu TV, lucru pe care l‑a reusit si prin reducerea ta­rifelor. Totodata, Mikaloff a dat o alta dinamica strategiei U.P.C., dupa modelul principalilor com­petitori, si in zona de Internet si telefonie fixa.

[ http://media2.gruprc.ro/photo/thumbs/300_211/042009/164769875a37b756084d9fbba34ed36f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]"Eram in armata, in perioada razboiului din Vietnam, dar au hotarat sa nu ma trimita, si eu am fost O.K. cu decizia. Nu sunt un veteran din Vietnam, dar sunt agresiv in business" - Jack Mikaloff, C.E.O. U.P.C. România. Foto: Laszlo Raduly.

Sursa: http://www.moneyexpr...i_mikaloff.html

Edited by megafanro, 08 April 2009 - 11:34.


#11
dincaemanoil

dincaemanoil

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 186
  • Înscris: 16.05.2008
Sint abonat UPC de 2 ani. Platesc 20 milioane lei vechi pe an. Calitatea serviciilor este de kkat. Internetul merge mizerabil desi am ales varianta cea mai scumpa. Parca sintem in Congo, fac adrese catre conducere cu nr. de inregistrare dar nu se sinchisesc sa raspunda. Este incredibil ce se intimpla. Daca reclami telefonic si ai noroc sa raspunda din Bucuresti, macar dialogul este civilizat, DAR DACA RASPUNDE UN ANGAJAT DIN CLUJ, RAMAI PERPLEX, SINT PUR SI SIMPLU  PROSTI DE PUT, PARCA AI VORBI CU UNUL CARE ESTE CU VACILE PE CIMP...
CUM SE VOR APROPIA DE CASA MEA RDS, VOI REZILIA CONTRACTUL CU MIZERIA DE UPC-ASTRAL, CEA MAI DE CACAT FIRMA DIN ROMANIA.
CUM SA NU RASPUZI DOMNULE LA ADRESELE PROPRIILOR ABONATI.

Quote

Edit: Fără reply, te rog! Şi fără jigniri!

Edited by megafanro, 08 April 2009 - 11:25.


#12
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View PostJaguar Paw, on Apr 5 2009, 11:28, said:

Intrebarea e daca pot sa lanseze HD pana in toamna atat RDS cat si UPC, au infrastructura necesara ?
S-a mai spus si ca tot in toamna UPC va lansa oferta de internet de 100 Mbps dar nu stiu daca infrastructura nationala actuala va suporta asemenea viteze...ramane de vazut daca RDS sunt capabili sa raspunda acestor oferte revolutionare ale UPC

Si din cate am inteles pana acum se pare ca inh tomana vom avea HD urmatoarele posturi: Antena 1, Antena 3, ProTV, TVR 1,
Realitatea TV si PrimaTV

Jack Mikaloff, CEO UPC Romania :
In ultimul trimestru al aces­tui an, UPC va oferi un pachet de 6–10 posturi high‑definition (HD).

#13
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,228
  • Înscris: 05.09.2005
canalele vor fi asa ( dupa mine)


1. TVR HD (  24/24 pana in toamna)

2. HISTORY HD ( 24/24)

3. HBO HD ( cu siguranta se va lansa)

4. DISCOVERY HD ( este deja la ines)

5. EUROSPORT HD ( cu siguranta se va lansa)

6. PRO TV HD ( probabil 24/24)

7. NATIONAL GEOGRAPHIC

8. BEBE TV HD ( deja este disponibil)

9. FASHION HD ( este disponibil )

#14
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
UPC are o oferta faina pe catv digital,dar au si ei multe bube...internetul pe care il au este un serviciu mediu spre slab.
Este adevarat ca rds are serviciul dvb-c pus pe linie secundara,nu prea se concentreaza la el.Deci aici daca cei de la rds nu se misca,s-ar putea ca upc sa ramana cu un avantaj.Dar cand ii vad ca vorbesc de parca ei au inventat apa calda,si dau cifre mai ales la internet care sigur nu o sa le respecte,imi pare clar ca e doar un rahat si upc-ul si managementul lor asta de-l lauda ziarele.

#15
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View Postholmes, on Apr 8 2009, 16:09, said:

UPC are o oferta faina pe catv digital,dar au si ei multe bube...internetul pe care il au este un serviciu mediu spre slab.
Este adevarat ca rds are serviciul dvb-c pus pe linie secundara,nu prea se concentreaza la el.Deci aici daca cei de la rds nu se misca,s-ar putea ca upc sa ramana cu un avantaj.Dar cand ii vad ca vorbesc de parca ei au inventat apa calda,si dau cifre mai ales la internet care sigur nu o sa le respecte,imi pare clar ca e doar un rahat si upc-ul si managementul lor asta de-l lauda ziarele.

omule , upc a adus echivalentul Tivo in romania, acum aduce si HD ...VOD...si noi ne plangem//..
ne intoarcem la radiourile pe lampi sau telefoanele cu manivela si disc?

Edited by lafayette, 08 April 2009 - 22:18.


#16
Farrell

Farrell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,848
  • Înscris: 09.01.2007
UPC are planuri mari! Cred ca toti operatori au asemenea planuri. Posibil ca in toamna sa vedem si IPTV de la RTC.
HD, VOD sunt servicii bune dar vor ramane servicii de nisa.
Cei 100 Mbps sunt mai mult pentru imagine, ca si abonamentul de 20Mbps de la RTC. Nu am vazut o crestere teribila a nr de clientii pe date la UPC de cand au anuntat cresterile de viteza la 10 si 20Mbps. Cand UPC a marit vitezele la actualele viteze, RTC oferea abia 4Mbps! Totusi, upc.ro impresioneaza cu vitezele pe care le ofera, 10, 20Mbps, insa in practica aceste abonamente lasa foarte mult de dorit.
Pacat ca serviciul TV Digital de la UPC nu este "sustinut" de internet lor, a carui calitate e foarte slaba. Dar pana la toamna mai este...

Edited by Farrell, 08 April 2009 - 22:56.


#17
gandrei3

gandrei3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 25.01.2008

View Posta_d_y, on Apr 8 2009, 21:22, said:

canalele vor fi asa ( dupa mine)


1. TVR HD (  24/24 pana in toamna)

2. HISTORY HD ( 24/24)

3. HBO HD ( cu siguranta se va lansa)

4. DISCOVERY HD ( este deja la ines)

5. EUROSPORT HD ( cu siguranta se va lansa)

6. PRO TV HD ( probabil 24/24)

7. NATIONAL GEOGRAPHIC

8. BEBE TV HD ( deja este disponibil)

9. FASHION HD ( este disponibil )
Pentru HBO HD cred ca se va plati separat si cred ca il va introduce in MAXPACK.
Sper sa bage si NATIONAL GEOGRAPHIC WILD HD si ANIMAL PLANET HD  :coolspeak:

#18
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,745
  • Înscris: 07.04.2006
Sursa: http://forum.softped...t...&start=3480

View Posta_d_y, on 30th May 2009, 14:27, said:

cred ca acum nu mai este niciun dubiu Posted Image
Subscriu. Posted Image

View Postandreic, on 30th May 2009, 14:56, said:

Deci primul HD functional la CATV este la U.P.C.  Posted Image
Posted Image Bravo, U.P.C.!

Edited by megafanro, 09 October 2015 - 14:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate