Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt
 Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua
 Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra
 Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...
 

Injectoare Dacia Logan 1.5 dci reparatie

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#91
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!!
Dupa 5 ore de chin(mi s-a busit windowsu') am reusit sa postez si eu filmuletul pe youtube!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fDm2PWdp3BU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am reusit sa fac rost de un aparat foto care are functia super macro (pot fotografia de la distante mai mici de 100mm cu o rezolutie mare) dar cred ca ramane pe weekendu' viitor!
Pana atunci sa auzim numai de bine!
Apropo...pentru cei care se indoiesc de aditivarea motorinei cu ulei 2T va asigur ca nu se intampla nimik rau cu motorul!!
O sa va fak un filmulet cu unul care are Logan pe benzina si merge cu jumatate benzina si jumatate motorina si omu' este mecanik la Dacia service!!
O sa ma coste motorina si benzina care o baga in rezervor dar cred ca merita filmuletul!!!
Nici mie nu mi-a venit sa cred dar o sa va arat si voua!!
:peacefingers:

#92
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Am mai facut niste poze cum v-am promis!
http://dl.transfer.r...0nov-6920c4.rar

#93
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005

 SonyAD, on 29th October 2010, 14:04, said:

Saved to desktop. Mulțumim pt. documentație.

Și eu am folosit o vreme ulei 2T de scuter. Agip City 2T, parcă. 19 lei litrul. Puneam cam 2 pe rezervor. Apoi am trecut pe ulei PetromV, că era mai ieftin (11 lei litrul).

Important este să întrunească JASO FC.

ATENȚIE, PT. ADITIVAREA MOTORINEI NU SE FOLOSEȘTE ULEI 2T CARE CONȚINE ULEI DE RICIN (CASTOR OIL).


Jaso FB nu e bun? Ca eu din-asta am luat, ca nu stiam. Am pus in motorina 250ml la un plin.

#94
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Uitati cel mai tare filmulet realizat cu curatare de injectoare....m-au intrecut cu muult!
Jos palaria!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GqswXvNCtQQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#95
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,000
  • Înscris: 06.04.2007
Deci foarte tare  :coolspeak:
Ia si partea 2 ca e tare rau
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LPzMpHO291A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Octavian___, 11 November 2010 - 19:42.


#96
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Pozele sa le vada cine?!?
Daca voi nu trimiteti mai departe linkurile catre toti tovarasii si prietenii vostri ,si daca nu promovati ceea ce se discuta aici....vom avea parte aici pe forum doar de oameni care cauta disperati o solutie pentru o problema care deja li s-a intamplat!!!
As dori ca toti posesorii de masini ,pana sa aiba vreo problema sa se intereseze si sa preintampine toate problemele care vor aparea datorita politicii corporationiste....lucrurile sa tina pana ce ies din garantie si apoi sa va agate la consumabile si reparatii...acolo asi scot ei banii transformandu-va pe voi in niste cotizanti constanti (practic e ca si cum platesti rate la banci)!
  Daca promovati ce se discuta aici si trimiteti linkuri ca oamenii sa previna aparitia acestor probleme distrugeti aceasta politica corporationista!!
  Eu sper din tot sufletul ca ati inteles mesajul pe care vi l-am trimis!

Edited by solan, 13 November 2010 - 01:13.


#97
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Eu unul am inteles, dar cu la afirmatia asta:

 solan, on 13th November 2010, 01:11, said:

As dori ca toti posesorii de masini ,pana sa aiba vreo problema sa se intereseze si sa preintampine toate problemele care vor aparea datorita politicii corporationiste....
nu stiu daca sunt de acord. De ce ? Pai asta e tendinta mondiala si asa se da de mancare la oameni. Este ca un circuit al banilor in natura :D. Nici eu nu sunt de acord cu fenomenul, dar cred ca Nokia era de mult oale si ulcele daca mai fabrica 6310i-ul. La fel si Mercedes-ul, a avut mari probleme financiare dupa ce-a scos pe piata Cobra. N-a stat nimeni sa analizeze piata si sa faca prognoze pe mai mult de 5 ani, sa zicem. Si daca prognoza aia a "corporationistilor" nu iese bine, trebuie luate masuri.

Eu am dat linkul catre acest thread altor cunoscuti, ca sa fim intelesi.

#98
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Vin cu ceva noutati!
Am reusit sa stabilesc pozitia perfecta a filtrului!
Dupa multe experimente nereusite pe propria-mi masina am reusit in cele din urma sa o scot la liman!
Ceea ce initial ar fi fost o chestie de rutina sa pun un filtru intre pompa si injectoare au aparut alte probleme, dar dupa un studiu mai aprofundat mi-am dat seama cum ''gandeste'' calculatorul !
De exemplu pe distribuitorul de presiune este situat un senzor de presiune ,care,ai spune calculatorului ce presiune este pe rampa ;calculatorul face un calcul care in functie de temperatura motorinei(senzorul de temperatura verde de pe pompa), presiunea din rampa, semnalul care vine de la pedala de acceleratie,semnalul de la modulul ruptor(care citeste momentul exploziei din cilindri),semnalul de la sonda lambda,toate corelate cu semalele de la senzorii care citesc pozitia arborelui cu came si arborele cotit, da comanda la acuatorul de debit astfel incat sa compenseze presiunea din rampa mentinand-o constanta.
Problema care am intampinat-o punand un filtru pe rampa era aceea ca acesta strangula fluxul de motorina !
Densitatea filtrului nu am cum sa o maresc pt ca nu mai realizeaza filtrarea!
Deci solutia este un filtru cu o suprafata mult mai mare dar pus inainte de senzorul de presiune!
Singura problema acum este sa-i fac pe astia de la firma de filtre sa-mi scoata exact modelul dupa specificatiile mele!
Sper sa apuc anul asta sa va prezint varianta finala!
Repet ...cu acest filtru viata la pompele Delphi ajunge la 500.000-600.000Km si la Boch pana la 1 mil. Km !!!

Sa auzim numai da bine!

#99
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
Se pare ca nu mai are nimeni probleme cu injectia!!
Luati ceva adevarat sa va documentati:
http://www.scribd.co...ursinjectdiesel

#100
vdnick

vdnick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 18.11.2006
Super linkul...
L-a descarcat cineva in format doc sau pdf?
As vrea si eu...

Multumesc

Edited by vdnick, 21 November 2010 - 20:32.


#101
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
cursul il gasiti aici
http://dl.transfer.r...58474121ea7.zip

#102
vdnick

vdnick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 18.11.2006
Salut,

Multumesc mult pentru curs.

Daca tot nu mai vine nimeni cu plangeri legate de injectie... apar eu.

Am schimbat acum 5000Km un injector pe garantie; acum nu mai am... Pornea greu motorul.

In prezent persista totusi un fenomen care exista si atunci... si anume variaza tare la relanti presiunea data de pompa de injectie 160 - 245.
Uneori motorul rece face ca si cand ar da sa se opreasca... dupa ceva timp functioneaza normal.
Sa fie oare regulatorul de presiune (IMV)? Sau altceva?

Mentionez ca am refacut testul injectoarelor si sunt excelente.

Se poate verifica usor la un service?

Multumesc

Edited by vdnick, 26 November 2010 - 09:41.


#103
solan

solan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 06.09.2008
Salut baieti!
VDNICK in primul rand ai resoftat calculatorul cu codurile injectoarelor?
In al doilea  rand ce euro ai inj?
Daca ai euro 3 si ti-ai schimbat cu un inj de euro 4 ai o problema!!!
Nu il poti resofta pe un euro 3 dar poti baga softul unui inj alaturat si o sa-ti functioneze exact ca la tine!!
Verifica intai aceste lucruri si dupa aia mai aprofundam!
Discutam pe mess mai in amanunt pe  solan_1975!

#104
Goethe

Goethe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.10.2004
Am urmarit filmuletul cu explicatii al lui solan de pe youtube.

Intregii explicatii, mai mult sau mai putin corecte, ii lipseste un lucru esential: generarea codurilor.

Se precizeaza doar faptul ca dupa ce injectoarele sunt montate si motorul este pornit, calculatorul masinii are nevoie de cateva momente pentru a face niste reglaje si pana la urma moturul va merge rotund.

Corect, doar ca acest lucru este se poate face doar la relanti. In mers, la presiuni si turatii mult mai mari, calculatorul nu va mai putea face fata si nu va mai realiza aceste reglaje/compensari, lucru care va determina o injectie incorecta, si de aici vor aparea in timp o serie de probleme cu motorul care vor fi puse pe seama calitatii slabe a sistemului de injectie Delphi.

In plus, daca apelati la acest mod de reparare a injectoarelor, veti fi nevoit sa il faceti foarte des, pentru ca nu tine asa de mult comparativ cu modul profesional: cu genereare cod.

Studiez de ceva vreme fenomenul acesta, si concluzia mea este ca e mult mai eficient sa le repari la un service specializat pe care nu il gasesti decat in reteaua Delphi sub numele de Delphi Diesel Point. Am discutat cu oameni din aceasta retea, oameni tinuti prin cursuri organizate chiar de Delphi Automotive Systems (deci nu reprezentanta din Romania) si pozitia lor este destul de clara: nu se pot repara fara a genera cod. In ultimii ani Delphi a investit enorm in Romania intr-o retea de Diesel Point-uri, care au ca scop nu numai sa ofere servicii profesionale ci si sa informeze/convinga clientii ca cea mai buna/eficienta solutie este o reparatie profesionala, pentru ca numai in felul acesta se pot diminua foarte mult riscurile de a avea probleme cu sistemul de injectie Delphi.

Ganditi-va putin! Delphi are interesul sa imbunatateasca imaginea sistemului de injectie, pentru ca altfel nimeni nu o sa mai cumpere Logan, Ford, Renault (si mai nou si Mercedesul a trecut pe Delphi). Eu cred ca sistemul este fiabil, are minusuri ca orice alt sistem de injectie, dar sincer nu am auzit pe nimeni care si-a reparat injectoarele profesional, adica cu coduri, si ulterior sa mai aiba probleme cu injectoarele. [vreau sa multumesc pe aceasta cale prietenilor de la www.laboratordiesel.ro, care mi-au furnizat o parte din informatii]

Daca imi permiteti sa trag o concluzie, mai eficient este sa dai 485RON pe o reparatie profesionala care dureaza, decat sa arzi o gramada de nervi/energie ca sa le repari singur, destul de des si sa iti mai si uzezi prematur motorul.


Va doresc sa faceti alegerea potrivita pentru motorul dvs.!

#105
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
trecind peste cele scrise, jura-te pe cravata de pionier ca nu ai nici o legatura cu cei din link si le faci reclama benevol :D

#106
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Dacă sistemele de injecție Delphi erau bune nu necesitau deloc reparații.

Nu e bai, nu doar la sisteme de injecție dau Delphi chix.

#107
Goethe

Goethe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.10.2004
Conteaza si ce motorina bagi precum si daca schimbi filtrul la timp si folosesti filtre Delphi.

In plus cred ca toata lumea realizeaza ca pe o masina ieftina, calitatea lasa de dorit la toate capitolele, inclusiv injectia. Nu cred ca pe noile modele Mercedes cu sistem Delphi, injectia va pica precum pica la Logan.

#108
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Eu nu prea am auzit de sistem de injecție Siemens cu probleme pe mașini mici (alea care au Siemens). De Bosch da, de Delphi da.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate