Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Presa si RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Un articol f. colorat si piperat, publicat de Financiarul.ro si aparent preluat de pe o publicatie mai mica fara sa fie mentionat, Evenimentul.ro.

Dedicație de la RCS&RDS: “Mai stai, fraiere, pe fir… ca să-ți luăm noi banii”

Cea mai noua metoda gasita de managementul RCS&RDS pentru inselarea clientilor este “melodia preferata” pe care utilizatorii acestui furnizor de servicii de cablu TV, telefonie si Internet sunt nevoiti sa o asculte de fiecare data când suna sa reclame prestatia mediocra in relatia cu abonatii.

Orice reclamatie din partea clientilor privind proasta functionare a retelei de Internet, sau miile de purici si bruiajul cu care sunt transmise programele TV, poate fi facuta numai telefonic, la sediul central din Dr. Staicovici, pentru ca nici unul din centrele zonale nu preiau sesizari.

Totul este o mare incertitudine in a reusi sa contactezi serviciul de asistenta

Certitudini sunt, insa, inselarea clientului, serviciile mediocre si pozitia monopolista. Ce inseamna aceasta? Vocea unui robot te informeaza, pret de aproape un minut, ca discutia va fi inregistrata (chipurile pentru imbunatatirea serviciilor), dupa care, pe fundalul unei melodii cu acorduri languroase, esti pus pe asteptare.

Din când in când, o voce pisicoasa te anunta: “Ne pare rau, momentan toti operatorii nostri sunt ocupati” sau “Mentineti legatura pentru a va pastra prioritatea”.
Cu alte cuvinte, “Mai stai fraiere pe fir sa-ti luam noi banii”, pentru ca in tot acest timp esti taxat.

La abonamentul RDS.Tel Conect 3 tariful este de 12 lei abonament pe luna si 0,01 euro (fara TVA) pe apel, iar la abonamentul RDS.Tel Conect 5, tariful este de 20 lei pe luna, si 0.01 euro (fara TVA) pe apel.
Si astfel, 5, 10, 15 minute asculti obligatoriu muzica proasta, in sperata ca cineva va raspunde si-ti va rezolva problema.

Din aceste tarife pentru apeluri, inmultite cu cel putin 100 de “fraieri” inselati pe zi, din cei 55.000 de abonati raportati de companie, rezulta o cifra de incasari serioasa, pe care RDS o prezinta ca un important succes pe segmentul sau de telefonie.

Reteaua de fibra optica introdusa de RDS cu agresivitate in blocurile din cartierele bucurestene, in urma cu mai multi ani, fara aprobarea prealabila a Inspectiei de Stat in Constructii, nu mai face fata solicitarilor, deoarece sistemele nu au fost modernizate.

Ce inseamna tehnica de vârf la RCS&RDS? Sute de cutii de metal ruginit, de aproape un metru patrat, sunt amplasate in scarile de bloc, pe perete, din etaj in etaj, in fata usilor de apartament, acestea fiind, potrivit “specialistilor” RCS&RDS distribuitoarele de fibra optica.

O incurcatura de manunchiuri de cabluri si piese, din care daca nu fura ceva comerciantii ad-hoq de fier vechi si sticle goale, se aprovizioneaza chiar echipele de teren, care ofera “service privat”.

Decodoarele HBO sunt o profitabila “realizare tehnica” a RCS&RDS.

Adica acestea sunt oferite la negru chiar de angajatii firmei, contra sumei modice de 50 de lei, spun ei, si astfel poti capta transmisiile HBO fara sa platesti abonament.

Cu cât sunt platiti acesti angajati, daca recurg la asemenea practici pentru a-si completa veniturile? Pe pagina de Internet a firmei, neactualizata de multa vreme, totul este “pe scurt”, adica clintul nu poate afla mai nimic care sa-l ajute in a beneficia de cât mai bune servicii.

Iata de pe pagina de asistenta un exemplu de logoree “in folosul clientilor”:

“RDS inseamna RCS&RDS. Oferim servicii integrate de comunicatie de cea mai inalta calitate si suntem compania cu cea mai rapida dezvoltare in domeniu. Ce inseamna asta pentru dumneavoastra? Folositi mai simplu si mai eficient comunicatiile (Internet, date, televiziune si, de curând, voce) de mare viteza, cu siguranta pe care v-o da fiabilitatea unei retele nationale independente de fibra optica.

În plus, va puteti alege si configura aplicatii de Internet pentru afaceri. Totul, cu suportul celei mai mari conexiuni externe pe care o puteti gasi in România: 3Ś155 Mbps. (Da, suntem ceva mai rapizi decât viteza gândului. De unde credeati ca vine sloganul nostru “providing the future”?…)”.

Nici unul din reprezentantii companiei nu a fost de gasit, deoarece chiar si la telefoanele de contact cu top managementul RCS&RDS este transmisa “melodia preferata”.

Grija fata de client culmineaza cu “Testimoniale & Studii de caz”, postate tot pe pagina RDS.net, model de dispret si aroganta. “Cand bei un Ursus sau o Timisoreana, nu te gândesti decât la gustul berii si, poate, la procesul de fabricare.
Comunicatiile intre fabricile Companiei de Bere România, insa, reprezinta partea nevazuta a aceluiasi proces de fabricare a berii”. Fara cuvinte!

Financiarul.ro
Evenimentul.ro

#2
snitel

snitel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 25.07.2009
Cate reclame cumparate de RDS ai vazut in ziare? Si oricum te stergi la fund cu ziarele si cu ziaristii din Romania (La Evenimentul este unul T. D. care ne recomanda sa folosim maxi-taxi in loc de CFR pt un drum Iasi-Bucuresti... si face asta cel putin o data la cateva luni. Ori e tampit, ori e prostituata).

#3
albertooos

albertooos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 01.06.2009
asta cine nu are tel. in reteau rds,iar aia e minciuna ca nu preiau centrele regionale apelurile..eu de cate ori am sunat la nr de Cluj nu am stat mai mult de 1-2 minute niciodata..de multe ori raspund direct fara sa intre robotul..chiar ma mira ca la upc trebuia sa apesi 5 butoane si pe urma intra melodia..eu zic ca nu stau chiar asa de prost (este posibil sa fie articol platit de upc sa mai taie din elanul rds ca la noi se practica asa ceva)

#4
KodrutZ

KodrutZ

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 17.05.2006

 albertooos, on 27th August 2009, 12:06, said:

asta cine nu are tel. in reteau rds,iar aia e minciuna ca nu preiau centrele regionale apelurile..eu de cate ori am sunat la nr de Cluj nu am stat mai mult de 1-2 minute niciodata..de multe ori raspund direct fara sa intre robotul..chiar ma mira ca la upc trebuia sa apesi 5 butoane si pe urma intra melodia..eu zic ca nu stau chiar asa de prost (este posibil sa fie articol platit de upc sa mai taie din elanul rds ca la noi se practica asa ceva)
O problema majora a RDS e inconsistenta retelei. Faptul ca au preluat multe retele de cartier a facut sa le preia si problemele. Eu unul am RDS de vreo 3 ani si sint extrem de multumit de ceea ce primesc vs. pret, unde mai adaug ca am avut probleme cu conexiunea de vreo 3 ori in 3 ani, iar in unul dintre cazuri era vorba de o placa de retea de la mine incarcata electrostatic. La fel cum am avut eu noroc, altii au avut ghinion... asta e treaba la noi.

#5
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
La UPC astepti lejer 15-20 de min pana intrii in legatura cu un consultant. La RDS in 7 min  ai si rezolvat problema.

#6
dc2shit

dc2shit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 01.12.2007
La Deva am sunat de cateva ori la baietii de la Rds, de fiecare data erau amabili si sa nu zic ca or venit chiar in ziua respectiva cand iam sunat sa verifice problema! Posibil ca in orase mai mari e un pic mai greu ( raportat service man / abonat). De un an chiar ma uimeste cat de mult e schimbat Rds pe partea cu RC! Si nu le fac reclama, sunt client UPC, dar ma mai ocup cu service pc in timpul liber la cateva persoane care sunt pe Rds. Eu cred ca acel articol e numai o reclama negativa comandata de concurenta!

#7
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
Fanariotii si UPC-ul mor de ciuda din cauza faptului ca "firava" firma RDS&RCS le incurca planurile ,

"Finaciarul" si "EVZ" sunt conduse de fosti se-kur-isti , niste tonomate infecte  :puke:   !

Edited by Teophileos, 27 August 2009 - 12:44.


#8
worm

worm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,806
  • Înscris: 21.06.2002
articolul e clar rau intentionat... situatia nu e chiar asa. padure fara uscaciuni nu exista, dar nici chiar cum zic astia acolo.

#9
cipy1185

cipy1185

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 11.04.2007
eu cred ca acel articol a fost comandat de catre cei de la RTC.

#10
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
eu nu am putut lansa o reclamatie pentru ca aveam linux si nu windows si mi s-a cerut sa revin cand am win pe pc..
asta mi se pare culmea prostiei...
dar de raspuns au raspuns relativ repede.

#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Decodoare hbo nu mai exista demult,tariful de 0.01€ se aplica dupa terminarea minutelor incluse ceea ce e greu de crezut,se vede ca e facut cu rea credinta sau razbunare ca n-a primit ce a pretins.

#12
snitel

snitel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 25.07.2009

 Teophileos, on 27th August 2009, 13:43, said:

"Finaciarul" si "EVZ" sunt conduse de fosti se-kur-isti , niste tonomate infecte  :puke:   !
"Evenimentul" nu are legatura cu "Evenimentul Zilei".

#13
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Pai tu crezi ca succesul se masoara in bani din primii ani cand investesti intr-un serviciu sau produs nou?
Succes poate insemna si o cota de piata foarte mare in raport cu concurenta si rezultat net negativ.
E doar un exemplu.

Edited by danutz1, 27 August 2009 - 15:18.


#14
jeekxoo

jeekxoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 04.07.2005

 snitel, on 27th August 2009, 15:11, said:

"Evenimentul" nu are legatura cu "Evenimentul Zilei".

Si nici financiarul.ro nu are vreo treaba cu Financiarul.com
Paginile astea unde a aparut mizeria asta de articol is mai degraba bloguri decat ziare. :deadtongue:
Is un fel de Adibas, Mike, Plima :lol:

Edited by jeekxoo, 27 August 2009 - 15:47.


#15
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Oarecum offtopic.... dar sper sa ii lamuresc pe cei ce nu sunt din zona Moldovei ca Evenimentul nu are legatura cu Evenimentul Zilei
Daca primul site, citat de Blackhawk (Financiarul.ro), se foloseste de un nume usor modificat a unui cunoscut ziar financiar: Ziarul Financiar, tocmai pentru a indice in eroare cititorii, al doilea site este site-ul oficial al unui ziar local din Iasi, ziar care are mai mult un rol de mica publicitate locala, dar care mai are cateva articolase, ca sa ai ce sa mai citesti cand te plictisesti de citit anunturile. Acest ziar local nu are legatura cu Evenimentul zilei, ci reprezinta un fel de "stranepot", al unui ziar ce aparea in aceste zone prin preajma inceputului secolului al XX-lea, dupa cum este scris la ei pe site:
Evenimentul Regional al Moldovei

Quote

A apărut în 1991, reluînd titlul unui ziar editat pentru prima oară la Iași în 1893 (nu și orientările acestuia).

Edited by Ciubex, 27 August 2009 - 16:17.


#16
mtest

mtest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,957
  • Înscris: 13.06.2002
Faptul ca e un articol la comanda este perfect in regula, nu e nici o problema. Faptul ca ziaristul este un incompetent lenes care nu s-a obosit sa se documenteze, nu mai e in regula.
Toti operatorii au destule bube in cap, iar RCS nu e o exceptie. Se putea face un articol rau intentionat cu date si probleme reale, chiar mai lung decat asta. Din pacate ziaristul nostru (probabil prost platit si de competenta direct proportionala cu salariul) s-a multumit sa scrie si el ce-si mai aduce aminte din conversatiile pe care le-a avut cu prietenii la bere de-a lungul anilor despre RCS. Din cand in cand mai face confuzie cu probleme ale UPC-ului... ma rog.

Traiasca presa romaneasca!

In caz ca nu e suficient de evident, ar fi vremea ca RCS sa inceapa sa faca reclama la Digisport in ziarele respective, nu-i asa?

#17
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

 mtest, on 27th August 2009, 18:20, said:

Traiasca presa romaneasca!

BIneinteles. Daca rds nu vrea sa isi faca reclama in presa ii face presa reclama gratuit.

#18
OBA

OBA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 20.06.2004
La ceilalti operatori telecom e numai LAPTE SI MIERE:
- esti platit daca ii suni si ai o problema
- astepti sub o miime de secunda pana esti preluat de un operator
.....
si multe alte avantaje

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate