Presa si RDS
Last Updated: Aug 27 2009 22:23, Started by
Blackhawk
, Aug 27 2009 10:56
·
0
#1
Posted 27 August 2009 - 10:56
Un articol f. colorat si piperat, publicat de Financiarul.ro si aparent preluat de pe o publicatie mai mica fara sa fie mentionat, Evenimentul.ro.
Dedicație de la RCS&RDS: “Mai stai, fraiere, pe fir… ca să-ți luăm noi banii” Cea mai noua metoda gasita de managementul RCS&RDS pentru inselarea clientilor este “melodia preferata” pe care utilizatorii acestui furnizor de servicii de cablu TV, telefonie si Internet sunt nevoiti sa o asculte de fiecare data când suna sa reclame prestatia mediocra in relatia cu abonatii. Orice reclamatie din partea clientilor privind proasta functionare a retelei de Internet, sau miile de purici si bruiajul cu care sunt transmise programele TV, poate fi facuta numai telefonic, la sediul central din Dr. Staicovici, pentru ca nici unul din centrele zonale nu preiau sesizari. Totul este o mare incertitudine in a reusi sa contactezi serviciul de asistenta Certitudini sunt, insa, inselarea clientului, serviciile mediocre si pozitia monopolista. Ce inseamna aceasta? Vocea unui robot te informeaza, pret de aproape un minut, ca discutia va fi inregistrata (chipurile pentru imbunatatirea serviciilor), dupa care, pe fundalul unei melodii cu acorduri languroase, esti pus pe asteptare. Din când in când, o voce pisicoasa te anunta: “Ne pare rau, momentan toti operatorii nostri sunt ocupati” sau “Mentineti legatura pentru a va pastra prioritatea”. Cu alte cuvinte, “Mai stai fraiere pe fir sa-ti luam noi banii”, pentru ca in tot acest timp esti taxat. La abonamentul RDS.Tel Conect 3 tariful este de 12 lei abonament pe luna si 0,01 euro (fara TVA) pe apel, iar la abonamentul RDS.Tel Conect 5, tariful este de 20 lei pe luna, si 0.01 euro (fara TVA) pe apel. Si astfel, 5, 10, 15 minute asculti obligatoriu muzica proasta, in sperata ca cineva va raspunde si-ti va rezolva problema. Din aceste tarife pentru apeluri, inmultite cu cel putin 100 de “fraieri” inselati pe zi, din cei 55.000 de abonati raportati de companie, rezulta o cifra de incasari serioasa, pe care RDS o prezinta ca un important succes pe segmentul sau de telefonie. Reteaua de fibra optica introdusa de RDS cu agresivitate in blocurile din cartierele bucurestene, in urma cu mai multi ani, fara aprobarea prealabila a Inspectiei de Stat in Constructii, nu mai face fata solicitarilor, deoarece sistemele nu au fost modernizate. Ce inseamna tehnica de vârf la RCS&RDS? Sute de cutii de metal ruginit, de aproape un metru patrat, sunt amplasate in scarile de bloc, pe perete, din etaj in etaj, in fata usilor de apartament, acestea fiind, potrivit “specialistilor” RCS&RDS distribuitoarele de fibra optica. O incurcatura de manunchiuri de cabluri si piese, din care daca nu fura ceva comerciantii ad-hoq de fier vechi si sticle goale, se aprovizioneaza chiar echipele de teren, care ofera “service privat”. Decodoarele HBO sunt o profitabila “realizare tehnica” a RCS&RDS. Adica acestea sunt oferite la negru chiar de angajatii firmei, contra sumei modice de 50 de lei, spun ei, si astfel poti capta transmisiile HBO fara sa platesti abonament. Cu cât sunt platiti acesti angajati, daca recurg la asemenea practici pentru a-si completa veniturile? Pe pagina de Internet a firmei, neactualizata de multa vreme, totul este “pe scurt”, adica clintul nu poate afla mai nimic care sa-l ajute in a beneficia de cât mai bune servicii. Iata de pe pagina de asistenta un exemplu de logoree “in folosul clientilor”: “RDS inseamna RCS&RDS. Oferim servicii integrate de comunicatie de cea mai inalta calitate si suntem compania cu cea mai rapida dezvoltare in domeniu. Ce inseamna asta pentru dumneavoastra? Folositi mai simplu si mai eficient comunicatiile (Internet, date, televiziune si, de curând, voce) de mare viteza, cu siguranta pe care v-o da fiabilitatea unei retele nationale independente de fibra optica. În plus, va puteti alege si configura aplicatii de Internet pentru afaceri. Totul, cu suportul celei mai mari conexiuni externe pe care o puteti gasi in România: 3Ś155 Mbps. (Da, suntem ceva mai rapizi decât viteza gândului. De unde credeati ca vine sloganul nostru “providing the future”?…)”. Nici unul din reprezentantii companiei nu a fost de gasit, deoarece chiar si la telefoanele de contact cu top managementul RCS&RDS este transmisa “melodia preferata”. Grija fata de client culmineaza cu “Testimoniale & Studii de caz”, postate tot pe pagina RDS.net, model de dispret si aroganta. “Cand bei un Ursus sau o Timisoreana, nu te gândesti decât la gustul berii si, poate, la procesul de fabricare. Comunicatiile intre fabricile Companiei de Bere România, insa, reprezinta partea nevazuta a aceluiasi proces de fabricare a berii”. Fara cuvinte! Financiarul.ro Evenimentul.ro |
#2
Posted 27 August 2009 - 11:04
Cate reclame cumparate de RDS ai vazut in ziare? Si oricum te stergi la fund cu ziarele si cu ziaristii din Romania (La Evenimentul este unul T. D. care ne recomanda sa folosim maxi-taxi in loc de CFR pt un drum Iasi-Bucuresti... si face asta cel putin o data la cateva luni. Ori e tampit, ori e prostituata).
|
#3
Posted 27 August 2009 - 11:06
asta cine nu are tel. in reteau rds,iar aia e minciuna ca nu preiau centrele regionale apelurile..eu de cate ori am sunat la nr de Cluj nu am stat mai mult de 1-2 minute niciodata..de multe ori raspund direct fara sa intre robotul..chiar ma mira ca la upc trebuia sa apesi 5 butoane si pe urma intra melodia..eu zic ca nu stau chiar asa de prost (este posibil sa fie articol platit de upc sa mai taie din elanul rds ca la noi se practica asa ceva)
|
#4
Posted 27 August 2009 - 11:16
albertooos, on 27th August 2009, 12:06, said: asta cine nu are tel. in reteau rds,iar aia e minciuna ca nu preiau centrele regionale apelurile..eu de cate ori am sunat la nr de Cluj nu am stat mai mult de 1-2 minute niciodata..de multe ori raspund direct fara sa intre robotul..chiar ma mira ca la upc trebuia sa apesi 5 butoane si pe urma intra melodia..eu zic ca nu stau chiar asa de prost (este posibil sa fie articol platit de upc sa mai taie din elanul rds ca la noi se practica asa ceva) |
#5
Posted 27 August 2009 - 11:21
La UPC astepti lejer 15-20 de min pana intrii in legatura cu un consultant. La RDS in 7 min ai si rezolvat problema.
|
#6
Posted 27 August 2009 - 12:31
La Deva am sunat de cateva ori la baietii de la Rds, de fiecare data erau amabili si sa nu zic ca or venit chiar in ziua respectiva cand iam sunat sa verifice problema! Posibil ca in orase mai mari e un pic mai greu ( raportat service man / abonat). De un an chiar ma uimeste cat de mult e schimbat Rds pe partea cu RC! Si nu le fac reclama, sunt client UPC, dar ma mai ocup cu service pc in timpul liber la cateva persoane care sunt pe Rds. Eu cred ca acel articol e numai o reclama negativa comandata de concurenta!
|
#7
Posted 27 August 2009 - 12:43
Fanariotii si UPC-ul mor de ciuda din cauza faptului ca "firava" firma RDS&RCS le incurca planurile ,
"Finaciarul" si "EVZ" sunt conduse de fosti se-kur-isti , niste tonomate infecte ! Edited by Teophileos, 27 August 2009 - 12:44. |
#8
Posted 27 August 2009 - 12:47
articolul e clar rau intentionat... situatia nu e chiar asa. padure fara uscaciuni nu exista, dar nici chiar cum zic astia acolo.
|
#9
Posted 27 August 2009 - 12:51
eu cred ca acel articol a fost comandat de catre cei de la RTC.
|
#10
Posted 27 August 2009 - 13:06
eu nu am putut lansa o reclamatie pentru ca aveam linux si nu windows si mi s-a cerut sa revin cand am win pe pc..
asta mi se pare culmea prostiei... dar de raspuns au raspuns relativ repede. |
|
#11
Posted 27 August 2009 - 13:47
Decodoare hbo nu mai exista demult,tariful de 0.01€ se aplica dupa terminarea minutelor incluse ceea ce e greu de crezut,se vede ca e facut cu rea credinta sau razbunare ca n-a primit ce a pretins.
|
#12
Posted 27 August 2009 - 14:11
#13
Posted 27 August 2009 - 15:18
Pai tu crezi ca succesul se masoara in bani din primii ani cand investesti intr-un serviciu sau produs nou?
Succes poate insemna si o cota de piata foarte mare in raport cu concurenta si rezultat net negativ. E doar un exemplu. Edited by danutz1, 27 August 2009 - 15:18. |
#14
Posted 27 August 2009 - 15:44
snitel, on 27th August 2009, 15:11, said: "Evenimentul" nu are legatura cu "Evenimentul Zilei". Si nici financiarul.ro nu are vreo treaba cu Financiarul.com Paginile astea unde a aparut mizeria asta de articol is mai degraba bloguri decat ziare. Is un fel de Adibas, Mike, Plima Edited by jeekxoo, 27 August 2009 - 15:47. |
#15
Posted 27 August 2009 - 16:14
Oarecum offtopic.... dar sper sa ii lamuresc pe cei ce nu sunt din zona Moldovei ca Evenimentul nu are legatura cu Evenimentul Zilei
Daca primul site, citat de Blackhawk (Financiarul.ro), se foloseste de un nume usor modificat a unui cunoscut ziar financiar: Ziarul Financiar, tocmai pentru a indice in eroare cititorii, al doilea site este site-ul oficial al unui ziar local din Iasi, ziar care are mai mult un rol de mica publicitate locala, dar care mai are cateva articolase, ca sa ai ce sa mai citesti cand te plictisesti de citit anunturile. Acest ziar local nu are legatura cu Evenimentul zilei, ci reprezinta un fel de "stranepot", al unui ziar ce aparea in aceste zone prin preajma inceputului secolului al XX-lea, dupa cum este scris la ei pe site: Evenimentul Regional al Moldovei Quote A apărut în 1991, reluînd titlul unui ziar editat pentru prima oară la Iași în 1893 (nu și orientările acestuia). Edited by Ciubex, 27 August 2009 - 16:17. |
|
#16
Posted 27 August 2009 - 17:20
Faptul ca e un articol la comanda este perfect in regula, nu e nici o problema. Faptul ca ziaristul este un incompetent lenes care nu s-a obosit sa se documenteze, nu mai e in regula.
Toti operatorii au destule bube in cap, iar RCS nu e o exceptie. Se putea face un articol rau intentionat cu date si probleme reale, chiar mai lung decat asta. Din pacate ziaristul nostru (probabil prost platit si de competenta direct proportionala cu salariul) s-a multumit sa scrie si el ce-si mai aduce aminte din conversatiile pe care le-a avut cu prietenii la bere de-a lungul anilor despre RCS. Din cand in cand mai face confuzie cu probleme ale UPC-ului... ma rog. Traiasca presa romaneasca! In caz ca nu e suficient de evident, ar fi vremea ca RCS sa inceapa sa faca reclama la Digisport in ziarele respective, nu-i asa? |
#17
Posted 27 August 2009 - 17:36
#18
Posted 27 August 2009 - 21:22
La ceilalti operatori telecom e numai LAPTE SI MIERE:
- esti platit daca ii suni si ai o problema - astepti sub o miime de secunda pana esti preluat de un operator ..... si multe alte avantaje |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users